Mitä pirskattia se on keksitty muka nollan vastineeksi. Huono juttu, huono sopimus. En ala käyttämään sitä ollenkaan.
Siitäkin motkotan että talven ensimmäisen huurteen päivä pilasi lehtipuista.
Linja pitäisi säilyttää ainakin kupari ja valurautaputkien välillä. Kupariukot tinkivät ehdon; ruostumattomuus ominaisuuden.
Puhelimissa käytetty etunumero 358 sotkee paljon.
7
68
Vastaukset
- Anonyymi
Monet tietävät 358- symbolin. He sanovat, että belsebub numerossa vastaa. Tota epäilen vahvast.
- Anonyymi
Elämä alkoi menemään päin pieltä kun lankapuhelimet lakkautettiin. Sen tiesi siitä, että se joskus hälyytti vaikka Sonera katkaisi virran niistä ilmalinjoista.
- Anonyymi
358 on Suomen maan suuntanumero.
- Anonyymi
Kiitän asiallisesta opastuksesta. Ei tota edes Väyrysen Pate olisi paremmin tiennyt.
- Anonyymi
Kun taas kansanedustaja Paavo Väyrynen (kesk) on käärinyt 10 miljoonan voitot orpolapsia tukemalla. Miten tämä on maholliist?
- Anonyymi
Nyt sitten tämä alijäähtynyt vesi tekee tuhoa ajoteillä. Ei tolkun häivää. Otin äsken viiden sentin hangen päältä kaatuneen harjan, varrellisen.
Se varsi oli silattu jääpeitteellä.
Länsi-uudenmaan poliisi evästi autoilijoita; älkää lähtekö nyt ajoon jos suinkin mahdollista. Pelliä on ruttaantunut tänään. Ojaan ajoja ja kolareitakin.- Anonyymi
Ei tuolla nastarenkailla ole mitään hätää. Kitkarenkailla sen sijaan voi olla viisaampaa olla lähteämättä ajamaan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k293750- 412559
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422488Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82255- 201799
- 381709
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461613Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3001449- 1411447
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461398