Vilkun käyttö liikenteessä!?

Anonyymi

Miten on mahdollista, että autoilijat joilla oletettavasti on ajokortti eivät osaa käyttää vilkkua oikein!? Esim, mustanlahden risteyksessä on tullut useita vaaratilanteita tästä syystä: vilkku laitetaan vasta kun renkaat kääntyy, eikä hyvissä ajoin niinkuin opetetaan, pojat ja tytöt takaisin autokoulun penkille asennevammaa korjaamaan 🚗🚛 turvallisuus ja ennakointi 👍

35

957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä hienompi auto, sitä huonommin vilkut näytää toimivan. Taitaa tuo paremman auton omistaja tietää minne on menossa, eikä vaivaudu vilkuttamaan köyhemmille. Usein edessä ajavalla syttyy jarruvalot, epäilen onko teillä esteenä jotain. Ei , autohan kääntyy sivutielle, samalla tuo kutjale laittaa vilkun päälle.

      • Anonyymi

        Juurikin näin on asia!


      • Anonyymi

        Hienoissa autoissa on myös se vika, ettei niissä ole takana valoja...toisaalta sumarit palaa edessä syyskuusta huhtikuuhun yötä päivää keskustassa ja korvessa satoi tai paistoi muita häikäisemässä.


      • Anonyymi

        Enpä itse ole huomannut mitään yhteistä, auton hienouden ja vilkun käyttämättömyyden välillä.
        Tai ehkä niin päin, että vanhoilla romuilla ajavat ei käytä vilkkua, mutta niillä ajaa niin hyvät kuskit, ettei niiden tarvitse käyttää edes turvavyötä.


      • Anonyymi

        Pidä itse ettäisyyttä siihen edellä ajavaan, niin ei tarvitse silloin kenenkään jarruvaloja kytätä! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä itse ole huomannut mitään yhteistä, auton hienouden ja vilkun käyttämättömyyden välillä.
        Tai ehkä niin päin, että vanhoilla romuilla ajavat ei käytä vilkkua, mutta niillä ajaa niin hyvät kuskit, ettei niiden tarvitse käyttää edes turvavyötä.

        Osu ja uppos...


    • Anonyymi

      Kyllä rahaa olis ajaa uudella autolla, mutta ne on niin paskoja, että tarviit niitä kaks, kun toinen on kokoajan rikki ja levällään tallissa, niin toisella pääset edes töihin. Ei ikinä uutta autoa, vanhat luotettavampia ja vilkun käyttämöttömyys ei liity mitenkään siihen millä ajat, vaan siihen miten miten idiootteja jotkut kuskit on🤷‍♂️

      • Anonyymi

        Juurikin näin 👌


      • Anonyymi

        Näin se on.


    • Anonyymi

      Ne on niitä koronarokotettuja kuskeja, jotka käyttäytyvät muutenkin kuin siat pellossa. Nämä eivät välitä muiden hyvinvoinnista ja turvallisuudesta sentin vertaa.

    • Anonyymi

      Itse käytän vilkkua koko ajan koska siitä lähtee nii hiano soundi. Se kuuluva ja muhkea vilkkureleen napse on kyllä josta tunnistaa laatu auton.

      • Anonyymi

        Puhut vähän, mutta asiaa


      • Anonyymi

        Käytä vielä niitä takavalojakin niin hyvä on.


      • Anonyymi

        Ja liikennevaloissa voi sammuttaa sumarit...


      • Anonyymi

        Itse jouduin tien päällä poliisin pysäytettäväksi aikoinaan. Syy vilkun käyttämättä jättäminen kääntyessä, totesin sovitaanko niin että käytän vilkkua kohta alkavalla suoralla tien pätkällä.
        Sain suullisen huomautuksen.


    • Anonyymi

      Minulla ei ole hienoa autoa tai ajokorttia, vain vanha 0pelin rämä. Vilkun viiksi on poikki ja kortti kuivumassa. Ei paljoa kiinnosta vilkutella kun muutakin puuhaa ratintakana.

      • Anonyymi

        Maybe some day


      • Anonyymi

        Oot kyllä niin v*tun hurja Mikki hiiri...


      • Anonyymi

        Kiitos kannustuksesta mutta olen aika haka ratissa vaikka sekaisin olen


    • Anonyymi

      Joo ja noi kansallispukuiset ei koskaan käytä vilkkua. No eipä niitä varmaan kiinnosta ku ei oo autoissa veroja eikä leimaa / ajokorttiakaan .

      • Anonyymi

        Ei ne osaa liikennesääntöjä,kun eivät osaa lukea ja käy autokoulua.Kotona opetetaan vain miten päästä eläkkeelle 18v ja kulmahousujen omat lait ja säännöt.


    • Anonyymi

      vilkuttaa valoa kun lähestyy taloa

    • Anonyymi

      Hoi sie suomi julli!Rele kuluu ja polttimon lanka!!Ostat sie hyvän volvon raikulta toin ruotsista

    • Anonyymi

      jos vilkku eei toimi niin käsillä huitoo

    • Anonyymi

      Aivan on

    • Anonyymi

      Musut ei koskaan käytä vilkkua ku se rele ja polttimot kuluu. Ja myöskin osaavat ajaa invapaikalle ja kaikilla näyttää olevan inva merkit ikkunassa ....

    • Anonyymi

      Aivan kyllä on

      • Anonyymi

        Katsopa ulos ikkunasta, aurinko paistaa. Yritä löytää elämällesi jonkinlaista sisältöä, vaikka olisi kuinka vaikeata ja lakkaa hokemassta näitä aivaneitasi. Kokeile edes, miltä tuntuu, kun laitat vaan palstan kiinni - yksi näpäytys. Yritä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsopa ulos ikkunasta, aurinko paistaa. Yritä löytää elämällesi jonkinlaista sisältöä, vaikka olisi kuinka vaikeata ja lakkaa hokemassta näitä aivaneitasi. Kokeile edes, miltä tuntuu, kun laitat vaan palstan kiinni - yksi näpäytys. Yritä!

        Hyvä yritys trolli.


    • Anonyymi

      Aivan kyllä on

    • Anonyymi

      Ei aivan kyllä ole

      • Anonyymi

        Hae ihan tosissaan nyt itsellesi apua ennenkuin sattuu mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hae ihan tosissaan nyt itsellesi apua ennenkuin sattuu mitään.

        Lopeta se trollaaminen.


    • Anonyymi

      Eikö vilkun laitto etukäteen ole juuri sitä mainitsemaasi ennakointia??

    • Anonyymi

      haisevat mutta vilkku onneksi mv:ssä käytetään

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2625
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1947
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1675
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1606
    8. 91
      1553
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      120
      1415
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe