nykyaikana- joita ei edes sallita sanoa-
vaikkakin puolustuksksi Juice teki biisin IRNOIANA rasvapää-teddypoika-kulttuurin rasistiselle meinigille 1970-lubun lopun suomessa.
WOKEEE vai ei WOKE?
WOKEEEEEEEEEEEE Juice Leskinen- PERUSDIINI!! Laulunsanat armottomia...
18
4277
Vastaukset
- Anonyymi
warning- Warning LINK= racism? - varotus-
ÄLKÄÄ KATSOKO LINKKIÄ - SAATTAA SISÄLTÄÄ LIIALLISIA MÄÄRIÄ RASISMIA:
sanat- perusdiini
lyrics.fi/juice-leskinen/mussolini-perusdiini
(linkistä jätetty www.- osa pois, jotta ette vahingossa klikkaa linkkiä)- Anonyymi
TOI TARKOTTAA että JUICE TEKI ironiana ne sanat-
mutta ironia on vaikee laji nykyään- koska siinä sanotaan asioita jotka ei ole naurettavia, vaan huumori syntyy siitä asiayhteydestä.
- Anonyymi
woke .
- Anonyymi
WOKE .
- Anonyymi
supo
alustalla- Anonyymi
on .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on .
joo jooo jooo
- Anonyymi
vai onko se cancel?
- Anonyymi
Mitä biisiä aloittaja tarkoittaa?
- Anonyymi
kappalee nimi sanotaan otsikossa.
muuten CANCEL- WIOKE- Tatu Vanhanen- kukaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kappalee nimi sanotaan otsikossa.
muuten CANCEL- WIOKE- Tatu Vanhanen- kukaan?Ei löydy tuon nimistä biisiä juicella,
laita se oikea nimi vai oletko joku hörhö, joka ei osaa?
- Anonyymi
Taas näitä juoppojen aloituksia, tuollaista biisiä ei juicelta edes löydy. Ei edes biisin nimeä osata oikein kirjoittaa. Kukaan ei tiedä mitä biisiä tarkoitat kun et sitä selvästi tähän kirjoita.
- Anonyymi
Mussolini perusdiini
Kappale, Juice Leskinen
Otsikossa luki vain puolet biisin nimestä. - Anonyymi
Siinä on sanat:
https://www.google.fi/amp/s/genius.com/amp/Juice-leskinen-mussolini-perusdiini-lyrics
Aloittaja ei niitäkään saanut linkitettyä. - Anonyymi
Mun nuoruutta ja nää oli perus juttuja.
- Anonyymi
Oliko Tämä läskinen Mussolinin väkee, kun laulaa perusriinistä
- Anonyymi
Hyvää lyriikkaa, ei Juicen parhaita. Mun lapsenlapset ihastuivat tähän varhaisteineinä, mutta ymmärsivät ironian:-)
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=tkZrDXn9aQY
on tässä ihan sanomaakin, ainakin lopussa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760