Toi Prisman mainos telkussa jossa nainen puhuu kännykkään ja taustalla kaikkea hajoaa. Pyytää ostamaan niitä hajoavia esineitä Prismasta. On niin helevetin päähän ottava mainos!! Harvalla on varaa ostaa niitä tuotteita tosta noin vaan.... Vihaan mainoksia!
Mitkä ärsyttää joulun mainonnassa?
3
104
Vastaukset
- Anonyymi
Itseäni ärsyttää koko typerän turha joulu.
- Anonyymi
Joulua ei ole pakko viettää. Meitä on jo suuret ihmisjoukot jotka emme ota osaa jouluun. Uskomme kyllä tonttuihin, koska niitä on nähtävillä ja tunnistettavissa Arkadianmäellä.
- Anonyymi
En ole televisiomainoksia katsonut enää 30 vuoteen. Kaukosäädin on aina käsien ulottuvilla ja vaihdan välittömästi kanavaa, kun mainoksia alkaa.
Mainokset olivat jo silloin vuosikymmeniä sitten, hyvin ärsyttäviä. En todellakaan ymmärrä, miksi kukaan katsoo sellaista roskaa. Jos katsoo ja varsinkin kuuntelee, niin pitää olla mieleltään joku masokisti, tai muu latva bee kakkonen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244