fantasioiko muut +50v naiset

Anonyymi

Fantasioiko muut naiset siitä, että oma nuori aikuinen poika tulisi naimaan kun olette nukkumassa? Kuinka monella tämä on toteutunut ja heräsittekö siihen?

10

1903

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä fantasioi ja aina herää orgasmiin

    • Anonyymi

      nukkuessa kyl heräisin. Pojalla niin hyvä varustus. Monesti hieronut sitä edessäni ja useasti läpsii peppuani ohi mennen. Se on kyllä kiihottavaa. Korkeat testosteronitasot taitaa yli 20 vuotiaallla pojalla olla jos vanha äiti kiinnostaa. kehuu myös monesti että oon kiinteytyny sillon kun isä ei ole kotona. Välillä tulee samaan aikaan suihkuun ja alkaa masturboida. Kiihotun kun katson ja alan itsekkin hieromaan itseäni. Saunassa hän on näyttänyt miten hyvin hän osaa nuolla. Hän alkoi nuolemaan lupia kyselemättä. Sain ainakin 6 orgasmia peräkkäin

    • Anonyymi

      En ole vielä siinä iässä, että olisi omia lapsia, mutta joskus fantasion, että jos minulla olisi omia täysi-ikäisiä lapsia niin kyllä haluaisin harrastaa heidän kanssa seksiä. Tiedän, että se kuulostaa sairaalta, mutta jos kaksi aikuista ihmistä haluaa tehdä sitä, niin en näe siinä mitään väärää oli kyseessä sitten sukulainen tai ei.

    • Anonyymi

      Hei Naiset !

      Onko kiinnostusta peppu leikkeihin,keskityttäisiin vain peppusi käsittelyyn.
      Sinun tyydyttäminen tapahtuisi vain peppusi kautta,pimpsaasi ei koskettasi lainkaan

      • Anonyymi

        Tykkäisin todella. N 45v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäisin todella. N 45v

        Hei N 45 miten saan sinuun yhteyden

        T:peppusi käsittelijä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei N 45 miten saan sinuun yhteyden

        T:peppusi käsittelijä

        Missä olet? T.N 45 Vihdistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä olet? T.N 45 Vihdistä

        Porin läheltä T:peppu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä olet? T.N 45 Vihdistä

        Moi ! jos olet aiheesta kiinnostunut laita nimimerkille peppusi viestiä


    • Anonyymi

      Ei minulla aivan aktiin saakka mennyttä kokemusta poikani kanssa ole mutta seksuaalinen tapahtuma kyĺlä.

      Mieheni on jatkuvasti työmatkoillaan ulkomailla kuten oli viime perjantaina.
      Olin jo parisängyssämme kyljellä nukkumaan aikeissa kun poikani boksereissan ovelta yllättäen kysyi, saako hän tulla viereeni nukkumaan.
      En kehdannut kieltääkään mutta en arvannut että poika kömpiikin peittoni alle ja aivan kiinni minuun.
      Hän kietoi kätensä aivan rintojeni alle hieman niihin kädellään koskien.
      Olin niin yllättynyt tilanteesta, etten kyennyt päättää miten poikaan tulisi suhtautua.

      Poika herken päästä kiinnittyi selkäpuoleltani yhä tiukemmin minuun ja jessus, kauhistuin! Tunsin pojan täysin jäykän peniksen vasten peppuani!
      Ajatukseni laukkasi sataa kun kuumeisesti mietin mitä tehdä, etten pahoittaisi kuitenkaan poikani mieltä.
      Yritin lamaantuneena vain olla, etten muka tuntisi pojan kovaa kikkeliä minuun painautuneena.
      Minä aivan vapisin siinä tilanteen jännityksestä kykenemättä kuin katsomaan mitä tulisi tapahtumaan.

      Säpsähdin kun pojan käsi nousi ylemmäs rinnalleni. Hän alkoi hiljaa puristelemaan sitä. Kuulin pojan hengityksen kiihtyneen. Poika innostui puristelemaan rintaani aina vain rajummin ja voimakkaammin. Poikamvaihtoi välillä äidin tissin puristelun toiseen rintaan kokeillakseen kai tuntuuko se samalta.kuin toinenkin.
      Pojan lantio liikehti pyllylläni ja pojan kikkeli hankasi peppuani varovaisen hitaaseen tahtiin.
      Poikani sormet puristuivat äkisti rintani puristelusta nyt nänniini ja poika alkoi julkeasti puristelemaan ja hieromaan sormipäillään nyt nänniäni!
      Kohta hänen nipistäessään lujasti nänniäni siitä samalla vetäen, se oli minulle jo liikaa!

      Käännyin selälleni ja kerroin pojalle rauhallisen äidillisesti, että tuollainen koskettelu ei ole äidin ja pojan välisenä sopivaa.
      Poika ei tuntunut olevan edes nolostunut vaan yritti vielä röyhkeästi, että jos vähän vielä saisi lisää kosketella minua ja nähdä paljaat rintani.
      Kun selitin ettei se nyt vain ole sopivaa, kysyi poika saako hän silti nukkua samassa sängyssä.
      Annoin luvan kunhan nukkuu mieheni puolella oman peittonsa alla.

      Pian hiljennyimme mutta enhän minä enää tuollaisen jälkeen saanut unta.
      Kohta tunsin sängyn hieman heiluvan ja mietin, ei kai poika runkkaa siinä. Käännyin ja raotin hieman silmiäni niin kyllä!
      Poika vatkasi vauhdilla pitkää seisovaa kikkeliään peitto päältään pois vedettynä, eikä mennyt kuin muutama sekuntti, kun näin pojan nesteet suihkuilevan valtoimenaan pitkinä kaarina sinne sun tänne.
      En tiedä huomasiko poika äitinsä katselleen hänen onanointiaan ja spermojensa ruiskintaa, jos huomasi, ei hän siitä ainakaan välittänyt.
      En millään tahtonut uskoa tällaista tapahtuvan ja olin lievästi järkyttynyt.

      Poika lähti kohta vessaan ja kuulin hänen pesevän ilmeisesti spermojaan käsistään ja kikkelistään.
      Poika jäi sille tielleen mennen omaan sänkyynsä loppu yöksi.

      Aamulla kun katsoin mieheni sänkyä, oli pojan spermaa joka puolella niin, että laitoin kaikki pussilakanoita myöten pyykkiin.
      Pojan törkeys yllätti minut täysin, vaikka hänen vahvan seksuaalisuutensa olin kyllä havainnut jo aikaisemminkin.
      En ole kehdannut pojan kanssa tapahtuneesta vielä keskustella.
      Poika käyttäytyy kuin mitään ihmeellistä ei olisi edes tapahtunutkaan.
      Rva48v.

    Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1214
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe