En varmaan ainut joka kärsii eniten läheisen sairaudesta.. Syytöksiä milloin mistäkin asiasta ja viimeisin tänä aamuna.. Olen kuulema antanut isälleni luvan tappaa itsensä. Eilen viimeksi kävi kimppuuni, kädet olivat jo kurkullani mutta sain revittyä ne irti. Diagnoosista reilut puoli vuotta ja jo tässä vaiheessa mennään. Isä kuuluisi laitokseen se nyt selvä. Itse kuulema ennemmin lähtee helvettiin kuin laitokseen. Tuo että sanoo lapsen antaneen luvan tappaa itsensä, kertoo jo tilanteesta kaiken oleellisen.
Omaisena kärsin eniten..
1
673
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaisi varmaankin ottaa yhteyttä hoitavaan lääkäriin.
Ei taida pärjätä yksi.Lääkäri kyllä hoitaa potilaansa hoitokotiin,valvonnan alle.
Kirjoittamasi näyttää aika pahalta,potilaan ja itsesi osalta.
Terveyskeskuksetkin ottavat ilmoituksia vastaan ja ottavat jatkohoitoon.
Auto tulee hakemaan,vie hoitoon.Kertomasi vain ihmetetyttää väkivaltaisuuden takia.
käyttääkö isäsi alkoholia lääkityksen kanssa tai joitakin muita lääkeitä.Näillä on kyllä vaikutusta suuttumuksiin ja tilanteen hallittavuuteen.
Jos asut samassa rakennuksessa ,olet omaishoitaja,yksikin kurkussa roikkuminen on liikaa,opasta hoidettavaa hoitolaitokseen,tarvitset siihen vain puhelinsoiton.
Olen itse muistisairaan läheinen,meillä alkaa olla asunto täynnä muistilappuja,tunnistaa esineet ,vaan ei osaa nimetä näitä.Numerot alkavat olla sekaisin.ilman käskemättä ei ymmärä edes tehdä kotiaskareita. Pärjää kyllä valvonnan alla,tutussa ympäristössä. Suku kärsii,koetetaan kestää,ei hoitolaitokset pahoja paikkoja ole hoidettavalle,Sukukin saa hetken huilia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1014398Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743691136- 1861032
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091012Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64871
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83863- 64836
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10827Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64806