Ihmisen tehtävä maan päällä

Anonyymi

Suggestiivinen käännyttäminen lahkojen uskoon ja lahkon orjuuttavien paineiden alle meneminen voi johtaa ihmisen psykoosiin ja sairaalaan "Jeesus" osastolle.
Harhanäyt ja äänet pään sisältä alka vaikuttaa.

Henkimaailman taistelut ja hengelliset sodankäynnit kuuluu henkimaailman asukkaille ei ihmiselle.

Ihmisen tehtävä on viljellä ja varjella maata ja tehdä jälkeläisiä ja hoitaa heitä.

59

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jumalan kymmenen käskyä on kaikkein parasta evankeliumia.

      Kannattaa kaivaa esiin vanha kunnon Katekismus, jossa ne on tallessa.

      Jenkkilahkot on hylännyt kymmenen käskyn lait ja opettavat vain omia harhaisia kaato-oppejaan.

      • Anonyymi

        Jeesus oli koko elämänsä ajan ympärileikkauksesta lapsena 8 pv. ikäisestä alkaen elämänsä loppuun asti uskonnoltaan Juutalainen, ei mikään lahkoissa kaatuileva helluntailainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus oli koko elämänsä ajan ympärileikkauksesta lapsena 8 pv. ikäisestä alkaen elämänsä loppuun asti uskonnoltaan Juutalainen, ei mikään lahkoissa kaatuileva helluntailainen.

        Surullista, miten jotkut kirjoittajat täällä uhraavat kaiken aikansa naapurikirkkokunnan halveeraamiseen. Samaan taivaaseen aikonevat kuitenkin mahtua.


      • Anonyymi

        Jenkkilahkot on hylännyt kymmenen käskyn lait ja opettavat vain omia harhaisia kaato-oppejaan.

        Helluntalaisetko kaatelee ihmisiä?
        Mitä varten 1800 luvun lahko kaatuilee? Mitä se muka auttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus oli koko elämänsä ajan ympärileikkauksesta lapsena 8 pv. ikäisestä alkaen elämänsä loppuun asti uskonnoltaan Juutalainen, ei mikään lahkoissa kaatuileva helluntailainen.

        Näin juuri


    • Anonyymi

      Mikä on lahkousko? Sellaista raamattu ei tunne enkä minäkään. Kirjoita selvää suomea. Mikä tai kuka on lahko?

      • Anonyymi

        niitä ovat:
        "epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, LAHKOT"
        Gal: 5: 20


      • Anonyymi

        Paavalin mukaan pahan uskonahkon perustajat ovat lihan himojen vallassa. You know?

        Gal.5:20 "lahkot", että ne jotka sellaista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavalin mukaan pahan uskonahkon perustajat ovat lihan himojen vallassa. You know?

        Gal.5:20 "lahkot", että ne jotka sellaista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.

        "Sillä lihan teot ja himot ovat selvät".....lahkot...eivät peri Jumalan valtakuntaa.

        Gal.5:20


      • Anonyymi

        Kaikkiin paljuihin ja puljuihin ei pidä mennä.


      • Anonyymi

        Mikä on lahkousko? Sellaista raamattu ei tunne enkä minäkään. Kirjoita selvää suomea. Mikä tai kuka on lahko?

        amerikkalaiset 1800-luvun esim.jehovat,adventismi,helluntalaisuus,mormonit ja toiset mormoonit.
        Suomessa laestaadiolaiset jaeolteltuna kolmeen ryhmään..on muitakin.
        Lahko on joka ALISTAA,PELOITTELEE,KYTTÄÄ JA OHJAA IHMISTÄ!
        Ei Raamattu tunne koska paska ihmiset on sen tehnyt : LAHKON !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niitä ovat:
        "epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, LAHKOT"
        Gal: 5: 20

        Ja näitä lahkolaisia on tällä palstalla jotka on muka uskovaisia. Uskovainen ei hauku ketään alatyylisillä sanoilla ,eikä kertole satuja ja vihaa vieraita ihmisiä


      • Anonyymi

        Näin on ja skitsofrenia on yleistä. Ne näkee kun ihmisen kasvot sulaa ja kun Jumala käski tappaa ja muuta hörhöä.meillä nämä on pesineet persuihin.


    • Jeesuksen hylkääminen ...pössyttely..alko...kaksisuuntainen.....heitteillejättö lapsena.Seksuaalinen hyväksikäyttö ja trauma
      Siinä yleisimpiä ,mitkä saa mielen rikkoutumaan.
      Jeesus Kristus sensijaan saa aikaan järjestyksen kehossa ja mielessä.
      Toki voi kirkoissa olla rikkinäisiä ihmisiä ,mutta johtunee siitä ,että eivät ole vielä saaneet Jumalan voimaa eheytykseen.
      Se Jeesus Kristus ,minkä itse tunnen on sellainen mies ,että ei sanoja.
      Ihminen tulee Hänen seurassaan terveeksi ja kun sanon terveeksi se on oikeasti terve.

      • Anonyymi

        Ei niissä hurmoslahkoissa ole mitään Jeesusta. Eihän ne edes kasta lapsiaan Kristityiksi.
        Villitsevien henkien kanssa touhuavat ja kuvittelevat ja puhuvat kaikenlaista.

        Matt.7
        22 MONI sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.


      • Anonyymi

        1403 tapausta kun helluntailaiset väittivät tulleensa täysin terveiksi Ylivainion kokouksissa.
        Oikea lääkäri tutki kaikki tapaukset lääk.trin väitöskirjaansa varten.
        Yhtään paranemisihmettä ei löytynyt.
        Paranemispuheet oli pelkkkää huuhaata.


      • Anonyymi

        Miksei sitä Parhamia eheytetty?


      • Anonyymi

        Jeesuksen hylkääminen ...pössyttely..alko...kaksisuuntainen.....heitteillejättö lapsena.Seksuaalinen hyväksikäyttö ja trauma

        Onko nämä kirjoittamasi ryhmät Kristuksen hylkäämiä vai?
        Heitä juuri Kristus haluaa autaa, he ovat niitä jotka tarvitsevat Rakkautta ja apua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1403 tapausta kun helluntailaiset väittivät tulleensa täysin terveiksi Ylivainion kokouksissa.
        Oikea lääkäri tutki kaikki tapaukset lääk.trin väitöskirjaansa varten.
        Yhtään paranemisihmettä ei löytynyt.
        Paranemispuheet oli pelkkkää huuhaata.

        Ylivainio oli huijari


    • Anonyymi

      Eihän perisynnin tilassa paratiisista karkotettu ihminen elä ikuisesti.

      Enkeli laitettiin vartioimaan elämän puun luokse vievää tietä.

      Raamatun mukaan ihminen saa ikuisen elämän lahjan Kristittyjen kasteessa, jossa Jumala puhdistaa ihmisen kaikesta syntisyydestä ja syyllisyydestä ja liittää eli oksastaa puhdistetun sielun Kristuksen ikuisesti elävään ylösnousemusruumiiseen.
      Äänestä

      Eihän perisynnin tilassa paratiisista karkotettu ihminen elä ikuisesti.

      Enkeli laitettiin vartioimaan elämän puun luokse vievää tietä.

      Raamatun mukaan ihminen saa ikuisen elämän lahjan Kristittyjen kasteessa, jossa Jumala puhdistaa ihmisen kaikesta syntisyydestä ja syyllisyydestä ja liittää eli oksastaa puhdistetun sielun Kristuksen ikuisesti elävään ylösnousemusruumiiseen.

      Jeesus sanoo, joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi sen ottaa vastaan ei sinne pääse sisälle.

      Eli jotainhan sen lapsenkin on otettava vastastaan, jotta pääsisi sisälle Jumalan valtakuntaa.

      Raamatun mukaan Jumala lahjoittaa armosta Kristittyjen kasteessa pyhän uskon Hengen lahjan ihmiselle.

      Kukaan kun ei synny suoraan Jumalan valtakuntaan.

      Kirkkosta eronneet antikristuksen voimasta ihmisiä kaatavat lahkolaiset puhuvat puuta heinää, kun eivät tunne Raamattua eivätkä usko, mitä siellä sanotaan.

      • Anonyymi

        Jeesus sanoo, joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi sen ottaa vastaan ei sinne pääse sisälle.

        Tiedätkö mitä tämä tarkoittaa oikeasti?

        Minäkin olen kyllä eronnut luterilaisesta kirkosta,koska minun kirkossani ei ole naispappeja,ei sateenkaaari pappeja,ei meikkaavia pappeja ja muuta roskaa mitä nyt lutikka papit ovat tehneet.
        Minua ei voi kastaa nainen,hän on kylkiluu. Minä olen pää.
        Nainen ei ole perheen pää,eikä tule koskaan olemaan joten hän ei voi olla seurakunnan pää.
        Naispiispa ei ole minulle mitään,hän on kylkiluu ja minä olen pää edelleen kehossa!
        Luterilaisuus on muuttunut oksettavaksi,enkä liity takaisin.
        Minun uskontoni Jumala,Kristus ja Luonto!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus sanoo, joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi sen ottaa vastaan ei sinne pääse sisälle.

        Tiedätkö mitä tämä tarkoittaa oikeasti?

        Minäkin olen kyllä eronnut luterilaisesta kirkosta,koska minun kirkossani ei ole naispappeja,ei sateenkaaari pappeja,ei meikkaavia pappeja ja muuta roskaa mitä nyt lutikka papit ovat tehneet.
        Minua ei voi kastaa nainen,hän on kylkiluu. Minä olen pää.
        Nainen ei ole perheen pää,eikä tule koskaan olemaan joten hän ei voi olla seurakunnan pää.
        Naispiispa ei ole minulle mitään,hän on kylkiluu ja minä olen pää edelleen kehossa!
        Luterilaisuus on muuttunut oksettavaksi,enkä liity takaisin.
        Minun uskontoni Jumala,Kristus ja Luonto!

        Mene lääkäriin


    • Oikeat parantamiset ei tule julki kun niitä ei pidetä markkina tavarana.
      Oikeat pysyy seurakunnissa ja ovat kiitollisia.
      Kuten itse myös..

    • Anonyymi

      Raamatun mukaan

      Viidestä erikseen mainitusta perheestä kaikki perheenjäsenet kastettiin heti samaan uskoon perheenpään mukaan. Mitään sekauskoisia perheitä ei hyväksytty.
      Ketään perheenjäsentä ei jätetty pelkän ihmissiunauksen varaan Kristillisen kasteen ulkopuolelle, kuten harhaoppiset helluntailaiset ja muut Jenkkilahkot opettavat ja tekevät.

      Kastettuja perheitä oli tietenkin paljon enemmän kuin nuo erikseen mainitut viisi Kristuksen omaksi kastettua perhettä.

      Kristukseen kastamaton pakana ei kuulu Kristusen ylösnousemusruumiiseen, eikä ole verensuojassa Ihmisen Pojan päivänä, kun toinen korjataan talteen ja toinen jätetään.

      Verensuoja

      Room. 6:3 Tiedättehän, että meidät kaikki Kristukseen Jeesukseen kastetut on kastettu hänen kuolemaansa.

      • Anonyymi

        Kristukseen kastamattomalta pakanalapselta puuttuu Kristusen kasteessa lahjoittama uskon Henki. Eikä ketään enää ehditä kastaa Kristuksen omasi Ihmisen Pojan Päivänä, kun Jeesus tulee äkkiarvaamatta hakemaan seurakuntaa häihin.
        Nehän on niitä tyhmiä neitsyitä, joilta puuttuu Pyhä Henki eli öljy lampuista.

        Ei se synteettinen öljy ole sitä oikeata ollenkaan, vaikka sekin pistää pään sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristukseen kastamattomalta pakanalapselta puuttuu Kristusen kasteessa lahjoittama uskon Henki. Eikä ketään enää ehditä kastaa Kristuksen omasi Ihmisen Pojan Päivänä, kun Jeesus tulee äkkiarvaamatta hakemaan seurakuntaa häihin.
        Nehän on niitä tyhmiä neitsyitä, joilta puuttuu Pyhä Henki eli öljy lampuista.

        Ei se synteettinen öljy ole sitä oikeata ollenkaan, vaikka sekin pistää pään sekaisin.

        Älä viitti mantrata vauvavalelua, kun se ei ketään pelasta ja syy näkyykin kastettujen suuresta määrästä, jossa kävelevät papin valheen hautajaisissa helvettiin suoraan.
        Ei pidä olla naivi uskonnnollisen sakramenttaalisen valheen ylistäjä.
        *Valelupesuvati ei pelasta ketään, vaikka juuriharjalla hankaisit viikot - vihmoten ja kummitukset manaisi vauvalle uskontunnustusta.
        Aika pimeää on uskonnollisuuden harha ja uskonnollisuuden pimeys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristukseen kastamattomalta pakanalapselta puuttuu Kristusen kasteessa lahjoittama uskon Henki. Eikä ketään enää ehditä kastaa Kristuksen omasi Ihmisen Pojan Päivänä, kun Jeesus tulee äkkiarvaamatta hakemaan seurakuntaa häihin.
        Nehän on niitä tyhmiä neitsyitä, joilta puuttuu Pyhä Henki eli öljy lampuista.

        Ei se synteettinen öljy ole sitä oikeata ollenkaan, vaikka sekin pistää pään sekaisin.

        Ja vaikka maailman kaikki pesuvadit pantasiin riviin ja pääkastelurituaalissa läträttäisiin kaikki vauvat - muka taivaskelpoiseksi, niin johan sille aasitkin nauraisi.
        Pesuvatipolku taivaaseen. On siinäkin uskonto ja usko. Aivan kirjoitusten vastainen.
        Mutta, onhan siinä käärmeensylkyä kovasti. "ette suinkaan kuole" - tulette vain tietämään, että valelu on ainut tie taivaaseen, eikä siinä omaa uskoa tarvita.
        Perisynti mantra vapauttaa lihalle tilaa ajassa. Sitten syntiä vahdataan netistä ja tehdää kuva mieliin, joka aktivoi aivoalueita omiin mielihyviin ja ollaan kahleessa.
        Siinä sitten paijataan - jeesuksen veressä addiktiot vapaaksi perisynnissä niin, että toteuttakaa kaikki, eihän sitä voi mitään, mutta vauvavalelu pelastaa tässäkin tapauksessa.


      • Anonyymi

        Kristukseen kastamaton pakana ei kuulu Kristusen ylösnousemusruumiiseen, eikä ole verensuojassa Ihmisen Pojan päivänä, kun toinen korjataan talteen ja toinen jätetään.

        Entä kun homopappi kastaa tai nainen?
        Minut on kastettu lutkuissa mutta otin ritolat lutkuista..
        Itse uskon kyllä Jumalaan ja Kristukseen, mutta en yhtää luterilaisuusteen miten seon oksettava naispapit/piispat kylkiiluut ..
        Yksikään akka piispalutku ei vihkisi minua tai en ota siunausta vastaa kylkiluulta!
        Nainen ei ole perheen pää joten se ei voi olla kirkon pää !


    • Anonyymi

      > Ihmisen tehtävä maan päällä

      No, Raamatun mukaan kaikki käskyt toteutuvat siinä, että rakastaa lähimmäistä niin kuin itseä. Siksi sanoisin, rakastaminen on se tehtävä. Ainakin se on parasta mitä ihminen voi tehdä.

      "Älkää olko kenellekään mitään velkaa, muuta kuin että toisianne rakastatte; sillä joka toistansa rakastaa, se on lain täyttänyt. Sillä nämä: "Älä tee huorin, älä tapa, älä varasta, älä himoitse", ja mikä muu käsky tahansa, ne sisältyvät kaikki tähän sanaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi". Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Sentähden on rakkaus lain täyttämys."
      Room. 13:8-10

      • Anonyymi

        ja kukahan täydellisesti täyttää "rakkauden käskyn" !?

        en edes yrittäis omissa voimissa, Jeesus sanoo: "Minun ikeeni on sovelias ja kuormani keveä"


      • Anonyymi

        Rakkauden käskyn julistus ei kumonnut yhtään Jumalan käskyä ja Jeesuksen käskyä.

        Päinvastoin teki omin avuin taivaaseen menemisen omilla teoilla entistä vaikeammasi ja täysin mahdottomaksi.

        Hellarit eksyttävät sillä ajatuksella, että Jumala käskyt voidaan nyt kiertää tai heittää romukoppaan kun vaan hoetaan tuota rakkauden käskyä.
        Ja kun me niin rakastetaan nyt niin ei ole mitään kadotustuomiota meille helluntailaisille.


    • Anonyymi

      Aloittaja on kannabis- nauraja- jonka hätä on se, että se maailman paska häviää, eli oma lahkonsa porukka, jos ne tulevat uskoon.
      Ja näinhän se vankeinhoitokin sanoo, näitten huumekavereiden kohdalta, että uskoontulo, tai kuolema vapauttaa heidät omista paineistaan.
      Siksi tämä huumehörhön vuodatus ja jeesustelu on typerää, kun mittaa maailman ongelmat hänen vaakakuppiinsa.

      • Anonyymi

        Helluntailaisuuden uskonopit on sekoitusta vapaamurarien opeista omista askelmista taivaaseen ja AA - kerhon opeista kuinka huume- ja alkoholi riippuvaisia eksytetään.

        Jeesus oli ihan tavallinen ihminen, ei mikää raivoraitis entinen linnakundi, joka luulee tietävänsä kaikki asiat ja esiintyy teologina ja alkukielten asiantuntijana.

        Matt. 11:19

        Ihmisen Poika tuli syöden ja juoden, ja he sanovat: katso ihmistä, syömäriä ja viinan juomaria, Publikanein ja syntisten ystävää. Mutta viisaus vanhurskautetaan lapsiltansa.

        Luuk. 7:34

        Ihmisen Poika on tullut, syö ja juo, ja te sanotte: katso ihmistä, syömäriä ja viinan juomaria, Publikanien ja syntisten ystävää:

        Joh. 2:10

        Ja sanoi hänelle: jokainen antaa ensisti hyvää viinaa, ja kuin juovutaan, niin sitte huonompaa: sinä kätkit hyvän viinan tähän asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaisuuden uskonopit on sekoitusta vapaamurarien opeista omista askelmista taivaaseen ja AA - kerhon opeista kuinka huume- ja alkoholi riippuvaisia eksytetään.

        Jeesus oli ihan tavallinen ihminen, ei mikää raivoraitis entinen linnakundi, joka luulee tietävänsä kaikki asiat ja esiintyy teologina ja alkukielten asiantuntijana.

        Matt. 11:19

        Ihmisen Poika tuli syöden ja juoden, ja he sanovat: katso ihmistä, syömäriä ja viinan juomaria, Publikanein ja syntisten ystävää. Mutta viisaus vanhurskautetaan lapsiltansa.

        Luuk. 7:34

        Ihmisen Poika on tullut, syö ja juo, ja te sanotte: katso ihmistä, syömäriä ja viinan juomaria, Publikanien ja syntisten ystävää:

        Joh. 2:10

        Ja sanoi hänelle: jokainen antaa ensisti hyvää viinaa, ja kuin juovutaan, niin sitte huonompaa: sinä kätkit hyvän viinan tähän asti.

        1. Piet. 3:21

        Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus,

        Raivoraittius ei ole pelastuksen ehto. Jeesus tuli syntisiä varten. Jos me tunnustamme syntimme...
        Ei ihminen voi omilla hyvillä teoillaan niitä syntejä pestä pois.
        Kyllä syntien pesemisen tekee Jumala kristittyjen kasteessa.


      • Anonyymi

        Parhamin junaan hyppääminen vie ihmisen väärille raiteille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parhamin junaan hyppääminen vie ihmisen väärille raiteille.

        HELLUNTAILAISUUS on Amerikasta tuotu harhaoppi , eksytys, joka on tuotu tänne alkuperäisen Kristinuskon rinnalle kilpailemaan samoista sieluista.


      • Anonyymi

        Näin


    • Anonyymi

      Suomen nuorista 35% on mielenterveysongelmia. Vauvakaste ei auta luterilaisia.

      • Anonyymi

        eikä auta edes helluntailaisuus.


    • Anonyymi

      Heh heh ei naurata
      Joh. 1: 12
      Heh heh

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      201
      4318
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1528
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      49
      1338
    4. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      117
      1128
    5. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      58
      1090
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      63
      1029
    7. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      70
      990
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      68
      947
    9. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      74
      913
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      102
      912
    Aihe