sininen valopallo

Anonyymi

Voiko enkeli ilmestyä ilmassa olevana sinisenä valopallona? Onko se orbi tms..? Mulla on kokemus tällaisesta, kun yöllä näin ikkkunastani ilmassa leijuvan sinisen, hehkuvan valopallon muutaman metrin päässä ikkunastani. Pallo lähti valtavalla nopeudella ylöspäin, ei siis pallosalama voinut kai olla, eihän ne käsittääkseni mene ylös. Valopallo oli ennen havaintoani jo pariin kertaan välkyttänyt valoaan mun huoneeseen, mutta en reagoinut siihen, koska näytti siltä kuin pihalta olisi tullut hälytysajoneuvon sinistä valoa, luulin siis, että pihassa oli poliisi tai ambulanssi tms. Kun tämä jatkui, niin nousin ylös katsomaan mitä pihalla tapahtuu. Silloin näin tuon valoilmiön. joka oli arviolta n. metrin läpimitaltaan ja leijui muutama metri maantasalta. Oli muistaakseni kevät, kello oli n. 3 yöllä. Ei ollut pelottava kokemus. MItä selityksiä tälle voi olla? Oliko enkeli, jonkun kuolleen läheiseni sielu?

15

1295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se oli drone, jota joku henkilö lennätti.
      Droneissa on juuri näitä merkkivaloja. Yöllä on keväälläkin usein viileää, jolloin on sumua, johon dronen merkkivalot heijastuu, helpostikin metrin kehälle.
      Dronea voi leijuttaa paikallaan ja laittaa halutessaan siitä kovaan kiihtyvään nopeuteen.
      Ei siinä todellakaan ole mitään pelottavaa, ellei sitten sitä ajattele, että niissä on usein kamerat. Ei kukaan normaali käy kuvailemassa toisten ikkunoista sisään, mutta voihan niitä kaikenlaisia olla.

      • Anonyymi

        Ei ollut drone, tunnistan sellaisem kun olen monta kertaa nähnyt. Tässä ei ollut mitään dronen "härpäkkeitä", oli täysin pyöreä läpikuultava sähkönsininen pallo vain muutaman metrin päässä minusta. Lisäksi se oli täysin äänetön, mulla oli ikkuna auki eikä sen liikkeestä kuulunut mitään ääntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut drone, tunnistan sellaisem kun olen monta kertaa nähnyt. Tässä ei ollut mitään dronen "härpäkkeitä", oli täysin pyöreä läpikuultava sähkönsininen pallo vain muutaman metrin päässä minusta. Lisäksi se oli täysin äänetön, mulla oli ikkuna auki eikä sen liikkeestä kuulunut mitään ääntä.

        No, joskus ihmisen mieli saa näkemään kaikenlaisia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, joskus ihmisen mieli saa näkemään kaikenlaisia...

        Ja joskus saa toisenkin näkemään olemattomia vain kysymällä ”näetkö saman kuin minä” ja saa vastaukseksi ”höh, mikä tuo on?”.


    • Anonyymi

      Itse en ole nähnyt orbeja sinisenä,mutta valkoisena ja olen kuvannut.
      Minulla on täällä useita orbeja,sisällä ja ulkona.
      Kerran menin takapihalle ja sanoin,että nyt kaikki enkili orbit ylös ja näyttäytykää jos olette siellä..
      ja heitä nousi useita kymmenniä ja näin ihan omin silmin.
      Orbi se on kai sielu,en tiedä mutta minulla niitä on koska RAKKAUS on meillä ja hyvä tahto aina !
      Sitten kun tunnet kylmän vierelläsi,se on sinun rakas joka ei jätä sinua vielä!

      • Anonyymi

        Kiitos asiallisesta vastauksestasi. Mun näkemä valoilmiö oli sähkönsininen, hehkuva, isohko, täysin selkeä pallo, melkein voisi kuvata jotenkin ilotulitusrakettimaiseksi sitä valoa. Olen joitain kuvia nähnyt orbeista, ja ne näyttivät pienemmiltä ja valonsa himmeämmiltä. Mistä sen erottaa, onko enkeli, jonkun läheisen sielu, ufo..? Mulla on taas ollut valtava menetys äskettäin, ja tuota kylmää tunnen useinkin.


    • Anonyymi

      "enkeli, jonkun läheisen sielu, ufo"

      No voin nyt kertoa sinulle ettei se ollut noista mikään., ja jos pallukoita alkaa useammin näkymään niin ei muuta kuin lääkäriin.

    • Anonyymi

      Voi olla psykoosi.

    • Anonyymi

      nanonano mies tuli aluksella ?

    • Anonyymi

      Henkiolennot pystyvät näyttäytymään sellaisena kuin haluavat. Siis jos haluavat näyttää jonkinlaiselta avaruusolennolta tai puoliksi läpinäkyvältä haamulta tai enemmän tai vähemmän tavallisen ihmisen näköiseltä. He voivat saada ihmisen näkemään hallusinaatioitakin.

      • Anonyymi

        näin sellaisen olennon kaupassa 🙄


    • Anonyymi

      Viinakaupassa noita näkee usein, hillittömässä krapulassa.

    • Anonyymi

      Humalaisen enkelin, kun polttaa niin se palaa sinisellä liekillä , näkeeköhän siitä alkoholin määrän ?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3473
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1183
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      175
      1110
    Aihe