"Niin kaikki isotkin jutut mitkä meille on sanottu, että ei voitaisi enää pakittaa tuosta EU:sta… se on ilmoitusluonteinen asia, kun me sieltä lähdetään, ja me ollaan sen jälkeen itsenäisiä, ja me itse päätetään, että kenen kanssa me teemme kauppaa ja kenen kanssa yhteistyötä."
Ei ole tainnut kansanedustaja seurata tai ymmärtää sitä, miten monimutkainen Brexit oli ja kyseessä kuitenkin oli hieman eri kokoluokan toimija kuin Suomi.
Järkyttävää, millainen ihminen voi maassamme päästä eduskuntaan.
Kas näin "valtiomies," Turtiainen mv:ssä...
7
90
Vastaukset
Turtiaisesta näyttää tullee mv:n ykkösmannekiini. Syy ilmeinen.
Ja ns "keskusteluosiossa" sitten samat tyypit kiittävät. Maksumuurin takaa, totta kai, jotta ei liian helposti nouse esiin eriäviä mielipiteitä.
Ano on jotenkin päivä päivältä enemmän pihalla reaalimaailmasta.
- Anonyymi
Onko joku joskus pitänyt tätä voimailijaa jotenkin ajatuksiltaan fiksuna? Hieno voimailija voi toki olla mutta en kyllä mieheltä neuvoa valtion asioiden hoitamiseen ensimmäisenä kysyisi. Toki voi tietää miten ja missä asennossa painoja kannattaa nostella mutta siihen se tietämys sitten jääkin.
Oikeastaan järkyttävää, että jotkut tässä maassa äänestävät näitä tällaisia tapauksia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1126945KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3916621Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653337Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521282889Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092484Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään382039- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257