Kuka on väärä profeetta?

Anonyymi

Katsoin mielenkiintoisen saarnan kuka olisi väärä profeetta. Moni ajattelee että paavi voisi sopia tähän kuvaan ja näin itsekin lähinnä olen mutuillut.

Mutta väärä profeetta voisi olla sellainen henkilö, joka pystyy yhdistämään kaksi suurinta uskonta, kristinuskon ja islamin, raivaten tietä antikristukselle. Tähän suuntaanhan paavikin on tehnyt töitä muslimijohtajien kanssa, mutta paavi tuskin on lopulta antikristus tai väärä profeetta. Paavi on lopulta enemmän vain poliittinen hahmo, globalisti kuin hengellinen johtaja.
Mutta väärä profeetta voisi olla ilmestyskirjan kuvaama lammas, jolla on kaksi sarvea. Väärä profeetta toimii ikään kuin valmistelevana, joka saa ihmiset ottamaan pedon merkin. On tulkinta, että 666 tarkoittaa islamin julistusta "jumalan nimeen, jumalan miekat" alkuperäisellä kielellä. Väärä profeetta voisi tulla siis islamista (hehän odottavat "mehdiä", jonka kanssa Jeesus nousisi hallitsemaan). Kenties Afganistanin/Iranin eli "Medo-Persian" alueelta. Mohammedhan on islamin tärkein profeetta.

Eli saatana haluaa olla Jumala, antikristus jumalan poika eli Kristus ja väärä profeetta raivaa tietä antikristukselle kuin Pyhä Henki Kristukselle.
Koska antikristus on tavallaan kuollut, niin väärä profeetta nousee hänen edestään valmistaen tietä hänelle yhdistämällä islamin ja kristinuskon. Antikristus voisi olla juutalainen, johon väärä profeetta saa ihmiset turvaamaan ahdistuksen ajassa.

Herääkö antikristus eloon väärän profeetan ihmeillä ja saa ihmiskunnan luulemaan häntä jumalaksi?

Tuo pastorin selitys tuntui ensin kummalliselta, mutta kun katsoi loppuun niin se on kyllä hyvin perusteltu Raamatulla ja tuntuu loksahtavan kohdalleen monessa kohtaa joita ei itse ole osannut kasata oikeaan muotoon. Jos englanti taipuu, kannattaa ehkä katsoa.
https://www.youtube.com/watch?v=A-8ZUg7imAU

11

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kristittyjen raamatun mukaan; Apostolien teot:13:6

    • Anonyymi

      Ei tuota tietoa voi uskomalla muutta jos tuntee ja tietää kristittyjen historia.

      • Anonyymi

        Ei voi kun kristittyjen laittomuudet todistavat faktoina selvästi totuudet.


      • Anonyymi

        Entäs ateistien historia? Stalin, Mao, Pol Pot, Korean Kim-dynastia ym. vastaavat vasemmiston sankarit.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      "kuka on väärä profeetta"

      vääriä profeettoja on PALJON,

      "Kavahtakaa vääriä profeettoja"
      Matt: 7: 15

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Niin mutta Raamattu viittaa myös tiettyyn väärään profeettaan antikristuksen yhteydessä.
        Lue ilmestyskirjasta.


    • Anonyymi

      kun ihmistä alkaa painostamaan niin sen päätös muuttuu, koska alkaa pelottaan 🤣

    • Anonyymi

      Väärä profeetta on se, joka vie valheelta elintason.

    • Anonyymi

      Kysymystä pitää lähestyä selvittämällä miten tunnistaa oikean profeetan? Loput ovat sitten tietenkin niitä vääriä profeettoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1728
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1103
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      145
      1079
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      900
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      895
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      871
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      840
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      759
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      754
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe