Sytyttävätkö ateistit kynttilöitä ja sitten tuntevan jotakin, kun kynttilän valo lepattaa?
Kynttilät ja ateismi
11
50
Vastaukset
Kyllä, ateistit aistivat valoa samalla tavalla kuin teistitkin. Ketjun voi lukita.
- Anonyymi
Aikoinaan kynttilät olivat nunnien himojen pelastus kammioissaan.
Parittomien munkinreikä miesten myös.
😁 - Anonyymi
Kristityt lukitsi noitia ,kissoja, rovioille kun ne väpätti ät peloissaan’
En tajunnut viestiänne’
T. Avaaja
- Anonyymi
Kynttilöiden polttaminen ei ole hyväksi terveydelle, vaikka ovatkin kauniita.
- Anonyymi
Jeesuskin olisi polttanut kynttilöitä, jos hänellä olisi ollut niitä. Sen sijaan hän joutuikin polttamaan vain päreensä.
- Anonyymi
kynttilöitä olisi polttanut Jeesustakin, jos hän olisi tullut keski-
ajalla valistamaan ihmisiä noituuden ja vainojen turhuudesta...
Miksi uskovat ovat niin harhaisia, katkeria sekä tyhmiäkin?
t. Avaaja
- Anonyymi
Kynttilään, samoin kuin tuleen, nuotioon "tuijottamisella" on vaikutuksia
myös sisäisesti valaisten. Se rentouttaa ja laskee verenpainetta ja silloin jos on empatian kykyjä tutkia muitakin kuin itseään, se yhdistää ihmisiä.
"Älä pidä kynttilää vakan alla" Sanonta tulee Raamatusta, Jeesuksen Vuorisaarnasta (Matt. 5:15). Nykyisin se on vaihtunut lamppuun: ”Eikä lamppua, kun se sytytetään, panna vakan alle vaan lampunjalkaan. Siitä sen valo loistaa kaikille huoneessa oleville.” Vertauksella on tarkoitus kertoa, ettei muitakin hyödyttäviä tietoja pitäisi pitää vain omanaan vaan jakaa tiedon valoa toisillekin.- Anonyymi
Naisten "hysteria" kohtaukset helpottavat kynttilän avulla helpottavat.
1900 luvun alussa lääkärit vatkasivat sormillaan naiset sielustaan terveemmiksi.
Saivat rahaa sellaisesta, aina muuten miesten pitää maksaa ei saada rahaa.
😁
- Anonyymi
kynttilöitä poltetaan ulkona sisällä savuttavat vedä vaikka sormi liekin läpi niin ihan mustaksi muuttuu ja myös keuhkosi 🤣
- Anonyymi
Korona aikana ei keuhkoja kannata ylimäärä saastalla kuormittaa.
- Anonyymi
Kynttilän yläpuolinen katto tummuu tervahiilestä?
😁
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945462
- 564191
- 342399
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282218Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161835- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331332Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201158T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431051- 221048