Nuoren ahdistus seksuaalisesta suuntautumisesta

Anonyymi

Osaisiko joku auttaa minua? Olen 16 vuotias poika ja olen ollut ja tunnen olevani vieläkin hetero ja minulla on tyttöystävä. Olen kokenut aina kiihottuvani naisista ja koen edelleen mutta välillä mietin että ”voi helvetti olenko sittenkin homo” koska joskus saatan katsoa jotain jätkää hieman kiinnostuneella silmällä tai että katson ulkonäön piirteitä. Silloin tällöin mietin mielessäni mielikuvia miehistä ja mietin kiihotunko jottai saisin tietää olenko homo. Toistaiseksi miehet tai pojat eivät kiihota ja odotan tulevaisuutta tyttöystäväni kanssa innolla mutta sitten asiat ahdistavat minua kuten mitä jos olenkin homo ja olen yhdessä tytön kanssa tai mitä jos suhteessa tykkään hänestä ja pojista😰😰 voisiko joku jakaa omia kokemuksia ovatko tälläiset tuntemukset normaaleja teinillä ja muuttuvat osaksi itseä myöhemmin ajan kanssa vai olenko tosiaan muuttumassa homoksi?

5

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Turha on tuosta ahdistua, niin pitkään kun toista osapuolta ei satuteta. (henkisesti ja fyysisesti.)

• Hei,

Jos haluat jutella ajatuksistasi jonkun turvallisen aikuisen kanssa, niin tässä tiedoksesi mahdollisia paikkoja:

https://sekasin247.fi/

Sekasin-chat on auki vuoden jokaisena päivänä, maanantaista perjantaihin klo 9-24 sekä lauantaisin ja sunnuntaisin 15-24. Chatissa päivystävät mielenterveyden ammattilaiset sekä koulutetut vapaaehtoiset.

Myös Tukinetissä on monenlaisia palveluita, joita voit halutessasi käyttää. Tukinet -tukipisteesi netissä, https://tukinet.net/

Esim. Sinuiksi-palvelun Sinuiksi-chateistä voisit saada vertaistukea https://tukinet.net/teemat/sinuiksi-chat-sateenkaari-ihmisille/ryhmachatit/

Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä. Tukinetin kaikki palvelut saa maksutta käyttöönsä, kun on anonyymisti rekisteröitynyt ja kirjautunut sivuille. Osaa palveluista voi käyttää ilmankin rekisteröitymistä.

Ystävällisin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

• Anonyymi

Et ole muuttumassa homoksi.
      Nauti yhdessäolosta tyttöystäväsi kanssa. Vaikka siinä sivussa joskus huomaisit kiehtovan pojan, se ei tarkoita, että olisit homo.

Kyllähän jokainen tunnistaa myös samaa sukupuolta olevan vetovoimaisen tyypin. Ei se silti kenestäkään homoa tai lesboa tee. Jokainen kokee joskus myös hellyyden tunteita samaa sukupuolta olevaa kohtaan. Sekin on luonnollista.

• Anonyymi

Juuri näin,ole aivan rauhassa, olet hetero nuori mies. Tämä nykyinen, mielestäni suorastaan nyrjähtänyt mediassa vouhottaminen, onko nuori tyttö tai poika juuri omaa sukupuoltaan, vai onko lesbo tai homo vai jopa transu - on suorastaan sairasta.

• Anonyymi

Ihan normaalia tuo on, etkä mikään homo tuolloin ole. Vaikka joskus tulisikin tilanne ja "pääsisit" kokeilemaan, niin uskon että se kiinnostus samaan sukupuoleen kyllä loppuis.... ainakin mulla...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe