Ovat pieniä naluja. Muusiperuna lukee pussin päällä joten kuorittavaksi tarkoitettu. On kiva kuoria isolle sakille vähän peukalon päätä suurempia perunoita. Laittakaa edes läpinäkyvään pussiin.
Pussitetut perunat
20
197
Vastaukset
- Anonyymi
Ratkaisu ongelmaan
https://www.mummon.fi/tuote/mummon-muusi-210g/ - Anonyymi
En syö ilmapallomuusia.
- Anonyymi
Eikö pussin läpi näkynyt, minkä kokoisia perunat on? Normaalisti isokokoiset perunat kyllä näkyy. Jos ei itse erota suuria ja pieniä perunoita toisistaan, on parempi, että käytät Mummon muussia. Lisää siihen vaan vähän voita ja kermaa, niin kumppanisikaan ei huomaa, eroa pussimuussiin ja kotitekoiseen muussiin!
- Anonyymi
Se Mummon muusi on huonointa kaupoissa olevista. Felixin on parempaa ja Rainbow/X-tra-pussimuusit parempia.
Joku on kehunut Lidlin muusia tosi hyväksi , en ole itse kokeillut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se Mummon muusi on huonointa kaupoissa olevista. Felixin on parempaa ja Rainbow/X-tra-pussimuusit parempia.
Joku on kehunut Lidlin muusia tosi hyväksi , en ole itse kokeillut.Kokeilepa Lidlin muusijauhetta. Suosittelen sitä koska mielestäni se on markkinoiden parasta koska olen vertaillut läpi kaikki muuut perunamuusijauheet. Lidlin muusijauhe myydään Harvest Basket tuotemerkillä. Lisään pussimuusiin aina nokareen voita mikä parantaa makua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeilepa Lidlin muusijauhetta. Suosittelen sitä koska mielestäni se on markkinoiden parasta koska olen vertaillut läpi kaikki muuut perunamuusijauheet. Lidlin muusijauhe myydään Harvest Basket tuotemerkillä. Lisään pussimuusiin aina nokareen voita mikä parantaa makua.
Lidlin muusijauhe on tosiaan paras, en ole muuta käyttänyt sen jälkeen, kun sitä kerran ostin.
- Anonyymi
Mitäs kuorit? Voi ne kuorineenkin syödä.
- Anonyymi
Ai perunamuusi kuorimattomista perunoista? En ole vielä sellaista syönyt ja tuskin kokeilenkaan, ei ne kuoret sinne muusiin kuulu.
- Anonyymi
Syö kuorineen päivineen?
- Anonyymi
No juu, kasvisintoilijat ja ravintosisällön kertojat sanoo, että kaikki vitamiinit ja kivennäisaineet perunassa ovat juuri kuoressa ja kuoren alapuolella. Perunat keitetään ja paistetaan kuorineen ja syödään kuorineen.
- Anonyymi
Paras valmismuussiaines on se pakastettu möhjy, lisäsineeton pottu ja muussin rakenne sekä maku tulee juuri oikea.
- Anonyymi
Tuota pitää kokeilla.
- Anonyymi
Kakkein kalleinta pottumuusia.
- Anonyymi
Onhan pakasteranskalaisissakin niitä pieniä murusia kourallinen per pussi. Tuskin olisi vaikea lajitella pois ennen pussitusta.
- Anonyymi
Minäkin ostin noita punaiseen pussiin laitettuja perunoita. Oli kuorimista. Sitten ihan laarista ostin niitä irtoperunoita ja hyvä muusi tuli niistäkin.
- Anonyymi
Isot perunat ovat rehupottuja ja eläimille tarkoitettu. Kaikkein huonoimpia pottuja ja jostakin kumman syystä myös kalliita, ovat lapin ns. puikulaperunat.
- Anonyymi
No älä osta perunaa pussissa, osta irtoperunaa. Minä valisen aina suurimmat perunat irtoperuna laatikosta, Ei tarvi pikkuperunoita kuoria.
- Anonyymi
Tokmannilla oli tänään myynnissä 5 kilon pussi perunaa hintaan 1.99 mutta en ostanut koska pussi oli ruskeaa paperia joten en nähnyt millaisia pottuja pussissa on eli jäi ostamatta.
- Anonyymi
Miksei perunat ja kuoret voisi myydä erikseen?
- Anonyymi
Oliskotämä sellainen "Kuningas Ajatus" 😁
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657