Ostimme pesutornin Kuopion Gigantista runsas viikko sitten.
Oston yhteydessä sovittiin vanhan pesukoneen poisviennistä ja maksettiin kierrätysmaksu ja vanhan koneen poisvienti uuden tuonnin yhteydessä.
Ohjeita huoltopaikasta tai ongelmatilanteista ei saatu lainkaan.
Pesutorni toimitettiin eri päivänä kun sovittiin ja kuljetusliike kieltäytyi viemästä vanhaa laitetta mukanaan koska Gigantti ei ollut toimittanut rahtikirjoja ja esimies kieltäñyt viedä konetta pois sopimuksen mukaisesti.
Kuljettajat jättivät vanhan koneen kerrostaloyhtiön ulkotiloihin kulkuväylälle eikä kuulemma tiedossa o,e milloin se viedään pois vai viedäänkö lainkaan.
Olemme jonottaneet Gigantin maksulliseen asiakasneuvontaan useita päiviä ja kun läpi päästy on kolmesti luvattu hakea vanha kone pois, mutta näin ei ole tapahtunut.
Kuljetusliike vastasi kirjalliseen reklamaatioon että tilanne on ikävä kaikille ja logistiset ongelmat usein kaatuvat asiakkaan haitaksi. Näinhän ei asiansa hoitava hyvämaineinen yritys yleensä toimi.
Pahoittelua ja hyvitystä aiheuteesta vaivasta, kustannuksista ja mielipahasta ei ole kuulunut.
Ongelmajätettä ei saa jättää taloyhtiöiden pihoille.
Gigantin virheistä asiakkaale koituva mainehaitta muiden asukkaiden ja taloyhtiön taholta ei ole hyväksyttävää,.
Olettaako tämä myy,älä että asiakas omalla kustannuksellaan hoitaa kodinkoneen kierrätykseen?
Näin huonoa asiakaspalvelua en ole eläessäni saanut.
Katteettomia lupauķsia, huonoa käytöstä, kuluja asiakkaalle.
Mitä tilanteessa voi tehdä? Vastuu virheistä jätetään asiakkaan vahingoksi.
Gigantti rikkoi ostosopimusta
5
439
Vastaukset
- Anonyymi
Aloituksessa on kyse Kuopion Gigantin myymälästä sekä heidän käyttämästään Savon kuljetus Oy:n toiminnasta.
- Anonyymi
Erikoista toimintaa kuljetuliikkeeltä jos ovat kantaneet pois sisältä mutta jättäneet taloyhtiön alueelle!
Jos gigantin ja heidän välillä on epäselvyyksiä niin ei tuolla lailla kukaan järkevä toimi!
Mutta gigantti vastaa sinulle asian hoidosta koska sinne olet maksanut,
jos annatte periksi joudut hoitamaan asian omaan piikkiin eli sitä ei pidä koskaan tehdä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erikoista toimintaa kuljetuliikkeeltä jos ovat kantaneet pois sisältä mutta jättäneet taloyhtiön alueelle!
Jos gigantin ja heidän välillä on epäselvyyksiä niin ei tuolla lailla kukaan järkevä toimi!
Mutta gigantti vastaa sinulle asian hoidosta koska sinne olet maksanut,
jos annatte periksi joudut hoitamaan asian omaan piikkiin eli sitä ei pidä koskaan tehdä.Kaikki on tehty mitä voi paitsi palkattu juristia hoitamaan asia, ei sekään ilmaista ole.
Luulisi että maineensa kannalta yritykset hoitaisivat asian vaikka omaan piikkiinsä, mutta näinä päivinä asiakkaan huijaus on näköjään täysin ok
- Anonyymi
Ostitko siis palveluna vanhan laitteen poiskuljetuksen vai maksoitko ostoksen yhteydessä lakisääteisen parin euron ser-kierrätysmaksun, joka oikeuttaa viemään laitteen kierrätykseen ilman maksua laitteen rikkouduttua?
Oletettavasti et tilannut poisvientiä, koska kuljetusyhtiö ei sitä ottanut kyytiin. - Anonyymi
"Näinhän ei asiansa hoitava hyvämaineinen yritys yleensä toimi."
Ensimmäistä kertaa näen jonkun kutsuvan Giganttia hyvämaineiseksi. Ilmeisesti jonkinlaista huumoria, vai kuinka? 😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424310
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1374075- 643726
- 883562
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333537Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe653351- 862921
- 542835
- 252626
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142344