Onko B. Gates riivaajien vallassa?

Anonyymi

Bill Gates: Pandemia loppuu kun kaikki käyvät vuosittain piikityksissä. Minä sanon sinulle. Ja sinä saatana olet tehnyt itsesi jumalaksi. Lupaat mistä et ole varma, etkä voi sitä tietää. Olet aiheuttanut paljon kuolemia ja vakavasti sairaita ihmisiä maailmaan ja lupaat pandemian loppuvan vuosittaisilla myrkky ruiskeella. Aasin suustako olet lupauksen saanut? Asiahan ei tietysti minulle kuulu mutta minä vaan kysyn: Meneekö siihen kuinka monta sataa vuotta? En halua muuta sanoa kuin sen mitä Pietari sanoi sen aikaisille Gateseille: menköön rahasi ja omaisuutesi kanssasi kadotukseen kun olet nostanut itsesi Korkeimman sijaiseksi. Onko Paavi sitten joku sijaiskärsijä, jota lutherilaiset pitävät antikristuksena? Minä olen armollinen, mutta Jumala on armoton kostaja kaikille niille jotka tunkevat itsensä taivaan valtaistuimelle. Kosto on Herran pian lasketaan ruumiita, kootaan kasoihin ja heitetään kuoppaan.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole riivattu, mutta sinä taidat olla rokotevastainen hörhö.

      • Anonyymi

        Ja sinut koronrokote tappaa kuten monia muitakin siitä olen varma.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinut koronrokote tappaa kuten monia muitakin siitä olen varma.

        Juu ja mä olen kuullut että hän on uudesti syntynyt Lenin. Nimittäin kun Lenin kuoli niin hänet syväjäädytettiin Siperian ikiroutaa mammuttien sekaan. Sitten kun Sputnik laukaistiin avaruuteen, niin Laika-koiran lisäksi mukana oli myös Lenin ruumis.

        Se siirrettiin omaan kapseliin ja jäi kiertämään maata, koska siellä oli jatkuva paineton ynnä bakteeriton tila plus koko ajan 300 astetta pakkasta. Näin Lenin säilyi hyvässä kuosissa ja palautettiin takasin maan pinnalle Sojuz-avaruurakettien myötä.

        Silloin tekniikka oli kehittynyt jo niin pitkälle että "homo sovjetik" saattoi syntyä. Lenin salakuljettiin diplomaattikyydillä USA:han ja hän sai muutaman kasvoleikkauksen, jotka suoritti muute dr Hannibal Lecter, uuden kasvot plus identtiteetin.

        Näin syntyi Bill Gates, jonka todellinen tarkoitus on muuttaa maailma kommunistiseksi.
        Kun rokotteet alentavat ihmisten älykkyysosamäärää, niin sitä kautta heidät on helppo ohjata kommunisteiksi. Liian älykkäille annetaan tietysti tappava pisto...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinut koronrokote tappaa kuten monia muitakin siitä olen varma.

        Kuolen joku päivä, se on varma, mutta en koronarokotteesta.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Juu ja mä olen kuullut että hän on uudesti syntynyt Lenin. Nimittäin kun Lenin kuoli niin hänet syväjäädytettiin Siperian ikiroutaa mammuttien sekaan. Sitten kun Sputnik laukaistiin avaruuteen, niin Laika-koiran lisäksi mukana oli myös Lenin ruumis.

        Se siirrettiin omaan kapseliin ja jäi kiertämään maata, koska siellä oli jatkuva paineton ynnä bakteeriton tila plus koko ajan 300 astetta pakkasta. Näin Lenin säilyi hyvässä kuosissa ja palautettiin takasin maan pinnalle Sojuz-avaruurakettien myötä.

        Silloin tekniikka oli kehittynyt jo niin pitkälle että "homo sovjetik" saattoi syntyä. Lenin salakuljettiin diplomaattikyydillä USA:han ja hän sai muutaman kasvoleikkauksen, jotka suoritti muute dr Hannibal Lecter, uuden kasvot plus identtiteetin.

        Näin syntyi Bill Gates, jonka todellinen tarkoitus on muuttaa maailma kommunistiseksi.
        Kun rokotteet alentavat ihmisten älykkyysosamäärää, niin sitä kautta heidät on helppo ohjata kommunisteiksi. Liian älykkäille annetaan tietysti tappava pisto...

        <<Kun rokotteet alentavat ihmisten älykkyysosamäärää, niin sitä kautta heidät on helppo ohjata kommunisteiksi. Liian älykkäille annetaan tietysti tappava pisto...<<

        Vaikea kuvitella, että kovin paljon alemmaksi enää päästäisiin, jos kahdesti rokotettu pääministeri koronapassia vilauttamalla on vaarantanut puolen suomalaisen kohta kolmasti rokotettujen hengen neljättä rokotusta odotellessa - omasta valtiollisesta monirokotetusta hengestään puhumattakaan.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Juu ja mä olen kuullut että hän on uudesti syntynyt Lenin. Nimittäin kun Lenin kuoli niin hänet syväjäädytettiin Siperian ikiroutaa mammuttien sekaan. Sitten kun Sputnik laukaistiin avaruuteen, niin Laika-koiran lisäksi mukana oli myös Lenin ruumis.

        Se siirrettiin omaan kapseliin ja jäi kiertämään maata, koska siellä oli jatkuva paineton ynnä bakteeriton tila plus koko ajan 300 astetta pakkasta. Näin Lenin säilyi hyvässä kuosissa ja palautettiin takasin maan pinnalle Sojuz-avaruurakettien myötä.

        Silloin tekniikka oli kehittynyt jo niin pitkälle että "homo sovjetik" saattoi syntyä. Lenin salakuljettiin diplomaattikyydillä USA:han ja hän sai muutaman kasvoleikkauksen, jotka suoritti muute dr Hannibal Lecter, uuden kasvot plus identtiteetin.

        Näin syntyi Bill Gates, jonka todellinen tarkoitus on muuttaa maailma kommunistiseksi.
        Kun rokotteet alentavat ihmisten älykkyysosamäärää, niin sitä kautta heidät on helppo ohjata kommunisteiksi. Liian älykkäille annetaan tietysti tappava pisto...

        Lenin olisi pitänyt haudata Siperiaan viimeistään 1915. Paljolta olisi säästytty, samoin jos Joosef olisi tunnustanut .


    • Anonyymi

      Olen kuullut sanottavan, että hän harrastaisi jonkinlaista okkultismia. Eikä niissä uskomuksissa ainakaan raamatun Jumala ja Pyhä Henki vallassa tai palvonnan kohde ole.

      • Anonyymi

        Miten niin ei ole, jos Raamatun mukaan tosi Jumala (Kristus) syödään Jahven ylipapin ateriana kuvitellen veren ja ruumiin olevan todellisesti läsnä uhrina vihaiselle Jumalalle (Augsburgin tunnustus). Tämän okkultisempaa saatananpalvontatouhua on vaikea edes kuvitella, johon saa sopimaan vaikka lasten polttouhrauksen kaikkine uhrausvivahteineen viattomina uhreina Jahve Jumalalle, kuten tämä vaatii. Kyllä se Pyhä henki kuule on aikamoisen okkultismin virittäjä, kun seurataan näitä satojentuhansien hyväksikäyttötapausten putsauksia, ja mitä meiltä onkaan vielä kuulematta. Onhan se Gateskin lennellyt Epsteinin temppelisaarelle Lolitaexpressillä.


    • Itse asiassa nyt on pakko toivoa että joku saisi koronatartunnan....

      • Anonyymi

        Virus rukouksesi on kuullut sinua, kerrankin sinun rukoukseesi vastataan. Hyvää matkaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Virus rukouksesi on kuullut sinua, kerrankin sinun rukoukseesi vastataan. Hyvää matkaa.

        Jaa, no sinut on kyllä rokotettu. Ensi kuussa jo kolme kertaa. Joten sinun on ihan turha rukoilla mun puolesta...


    • Anonyymi

      On se vain ihmeellistä - ja ihmeen epäselvää - tämä luterilaisuus.

    • Anonyymi

      <<Jumala on armoton kostaja kaikille niille jotka tunkevat itsensä taivaan valtaistuimelle. <<

      Paavali ei uskonut tähän sanoessaan ristiinnaulinneensa koko maailman itselleen, ja teki itsestään Jumalan teille.

      1.Korinttolaiskirje:

      4:15 Sillä vaikka teillä olisi kymmenentuhatta kasvattajaa Kristuksessa, niin ei teillä kuitenkaan ole monta isää; sillä minä teidät synnytin evankeliumin kautta Kristuksessa Jeesuksessa.

      2.Korinttolaiskirje:

      11:2 Sillä minä kiivailen teidän puolestanne Jumalan kiivaudella; minähän olen kihlannut teidät miehelle, yhdelle ainoalle, asettaakseni Kristuksen eteen puhtaan neitsyen.

      • Anonyymi

        Ja Luoja yksin tietää, että kuinka paljon näitä kristuksia nyt sitten on itsekkään omahyväisessä maailmassa ollut!


    • Anonyymi

      Aloittajan olisi ihan vakavasti puhuen aika hakeutua hoitoon.

      • Anonyymi

        Sinä kuulut sinne mielisairaalaan vaikka hoito ei auta, mutta koronapiikitys ja sähköshokin auttavat ainakin päiväksi. Onko sinulla edes ihmisarvoa? Ehkä se on sama kuin kapisella koiralla?


    • Anonyymi

      Näinkö sitä syntyy salaliittoteoria....?

    • Anonyymi

      Mutta parempi profeetta kuitenkin mitä raamatusta löytyy. Suattaapi vaekka olla oekkeessahhii.

    • Anonyymi

      > Onko B. Gates riivaajien vallassa?

      En tiedä, mutta vielä surkeampaa on se, että maailman johtajat ja kansat näyttää olevan Gatesin vallassa. Se on ikävä juttu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3259
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1763
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1305
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1263
    5. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    6. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      51
      1074
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      974
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      916
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      831
    Aihe