Periaatteessa olen kihloissa suomen puolella asuvan naisen kanssa, mutta täällä Ruotsin puolella on kunnon kansainvälisiä naisia <3
Minun hyttiemäntä sanoi että haluaa matkalipun tukholmaan norrlandskusten bussilla, ja aion itse huomenna saattaa hänet Luulajaan josta käännyn takaisin ja hyvästelen kauniin ja nuoren ihanan thaikkunaiseni matkalle kohti tukholmaa.
Sitä ennen nautimme kaikista kivoista asioista samalla, kun suomessa on käytössä koronapassi ja oluen juonti suomessa on kielletty teloituspiikin ottamattomilta henkilöiltä
Mutta, miä kirjoittelen huomenna tai ylihuomenna lisää tänne salaliittopalstalle. pitäkää siellä diktaattorisuomessanne lippu korkealla.
Minä olen nyt ruotsissa ja noudatan viesteissäni ruotsin lakia jossa on uskonnonvapaus, minä uskon kristinuskon Jumalaan, ja piikkivapaus, en aio ottaa covid-teloitusmyrkkyruisketta.
Pitäkää suomessa hauskaa, muistakaa palvoa sanna marinia, alias kin jong ung. https://fi.wikipedia.org/wiki/Korean_demokraattinen_kansantasavalta
Haaparannan thaikku naiset on ihania
4
61
Vastaukset
- Anonyymi
Paljon maksaa per yö? et maininnut hintoja
- Anonyymi
Otit sitten oppia Nasu-Martalta, kyllästyit kun mistään ei irtoa niin aloit maksamaan?
Voiko olla mahdollista että te kaksi olittekin sama kirjoittaja? Mitäs jos tämä sinun Suomen kihlattusi olisi nyt ihana jonkun toisen miehen kanssa?
- Anonyymi
1. Et ole kihloissa kenenkään kanssa
2. Haaparannassa ei ole "thaikkunaisia"
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1032179
- 611311
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2301149Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/971115- 101066
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos671015IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56939Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.91932Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175908Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸43878