Tässäpä taas näitä....

60

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuolla advariosastollakin oli tästä jo juttua. Sopii aika hyvin tähänkin aloitukseen.

      Aloitus:
      "Syvästi uskonnollinen ihminen on kaksinaamainen peto.
      Lahkoihin kusetetut sekä kusettajat ovat KAIKKI roskasakkia.
      htt ps://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008464773.html"

      Vastaus:
      "Hmm... Sekä aloitusteksti että itse asiassa myös uutinen ovat aika selkeää vihapuhetta ja kiihottamista kansanryhmää (uskovaisia) vastaan. Militanttiateisteilla ja homoaktivisteilla näyttäisi olevan kova hinku - aina kun se vain on jotenkin mahdollista - välittää eteenpäin kuva uskovaisuudesta liitettynä mielellään johonkin iljettävään rikollisuuteen.

      Jos kyseisen uutisen toimittaja käyttäisi joskus vastaavanlaisessa uutisoinnissa "uskovainen"-nimikkeen tilalla esim. "maahanmuuttaja"-, "mustalainen"- tai "homoseksuaali"-nimikettä, niin syyte vihapuheesta ja kiihottamisesta kansanryhmää vastaan tulisi aivan taatusti ja tuomiokin olisi erittäin todennäköinen.*

      • Anonyymi

        Empä ole koskaan kuullut että termi "uskovainen" olisi vihatermi. Sitähän nuo hihhulihörhöt täälläkin viljelevät tämän tästä toisistaan. Että "oletko todella uskovainen?". Tai sitten käytetään termiä "tosiuskovainen", joka on siis vamaan tuon edellä esitetyn "logiikan" mukaan todella tuplarasistinen, josta pitäisi saada kymmenen vuotta linnaa nyt vähintään.

        Mitä tulee sitten uutisoitiin, niin kyllähän vastaavissa tapauksissa on aina tuotu esille myös esim maahanmuuttaja tausta. Miten ihmeessä tälläkin palstalla muuten asia olisi tullut esille? Etenkin ArtoTTT oikein tykkää "herkutella" näillä tarinoilla. Ja uskoo pienimmänkin huhu siitä että esim pää on leikattu irti ja ihmettee vielä "miksi siitä ei ole kuvia..."".


      • Anonyymi

        Kirkkojen ja vapaiden suuntien seurakuntien pitäisi perustaa jonkinlainen valvontaelin kitkemään tällaista uutisointia. Asianajajat vaan toimeen tekemään näistä rikosilmoituksia, niin ehkäpä nämä ilmeisesti lähinnä vasemmistoon päin kallellaan olevat median edustajat l. toimittajat saataisiin jotenkin vielä kuriin ja nuhteeseen tässä asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirkkojen ja vapaiden suuntien seurakuntien pitäisi perustaa jonkinlainen valvontaelin kitkemään tällaista uutisointia. Asianajajat vaan toimeen tekemään näistä rikosilmoituksia, niin ehkäpä nämä ilmeisesti lähinnä vasemmistoon päin kallellaan olevat median edustajat l. toimittajat saataisiin jotenkin vielä kuriin ja nuhteeseen tässä asiassa.

        Vartiotornin linjalle?


      • Olla uskova ei tarkoita olla ihana ihminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirkkojen ja vapaiden suuntien seurakuntien pitäisi perustaa jonkinlainen valvontaelin kitkemään tällaista uutisointia. Asianajajat vaan toimeen tekemään näistä rikosilmoituksia, niin ehkäpä nämä ilmeisesti lähinnä vasemmistoon päin kallellaan olevat median edustajat l. toimittajat saataisiin jotenkin vielä kuriin ja nuhteeseen tässä asiassa.

        Tämän täytyy olla vitsi. Ei kai nyt kukaan todellisuudessa kuvittele, että tämmöisiä uutisia ei saisi julkaista, jos niissä "pääosissa" on hihhuli? Siis hihhuli joka on pilkkonut esim pään osiin...


      • Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Tämän täytyy olla vitsi. Ei kai nyt kukaan todellisuudessa kuvittele, että tämmöisiä uutisia ei saisi julkaista, jos niissä "pääosissa" on hihhuli? Siis hihhuli joka on pilkkonut esim pään osiin...

        Matt. 12: Jeesus sanoo
        ........
        34. Te kyykäärmeiden sikiöt, kuinka te voisitte puhua hyvää, kun itse olette pahoja! Sydämen kyllyydestä suu puhuu.
        35. Hyvä ihminen tuo hyvyytensä varastosta esiin hyvää, ja paha ihminen tuo pahuutensa varastosta esiin pahaa.
        36. Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, jonka ihmiset puhuvat, heidän on tuomiopäivänä tehtävä tili.
        37. Sillä sanoistasi sinut julistetaan vanhurskaaksi ja sanoistasi sinut tuomitaan syylliseksi."


      • Anonyymi
        torre5 kirjoitti:

        Olla uskova ei tarkoita olla ihana ihminen.

        SoIvauksessa OIet mestari.


      • torre5 kirjoitti:

        Olla uskova ei tarkoita olla ihana ihminen.

        Uskova tarkoittaa epärehellistä valehtelevaa ja narsistista persoonaa, joka saa seisokin ajatellessaan helvetin tulessa käristyvää lähimmäistään.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Uskova tarkoittaa epärehellistä valehtelevaa ja narsistista persoonaa, joka saa seisokin ajatellessaan helvetin tulessa käristyvää lähimmäistään.

        Uskontohan perustuu selvästi sadistiseen/masokistiseen äärilaitaan vuorotellen.


      • ”Jos kyseisen uutisen toimittaja käyttäisi joskus vastaavanlaisessa uutisoinnissa "uskovainen"-nimikkeen tilalla esim. "maahanmuuttaja"-, "mustalainen"- tai "homoseksuaali"-nimikettä, niin syyte vihapuheesta ja kiihottamisesta kansanryhmää vastaan tulisi aivan taatusti…”

        Niin, kuten tuolla sanottiin, ei ”uskovainen” ole vihamielinen termi, vaan se ilmaisee, millainen arvopohja tällä henkilöllä oli.

        Tässä tapauksessa, kuten muissakin vastaavissa, lienee olennaista se, millaisia ovat olleet henkilön ilmaisemat arvot, ja kuinka kuitenkin hänen oma toimintansa on ollut täysin vastoin niitä.

        Doggar perheineen on ollut hyvin hartaita baptisteja, eli fundamentalistista suuntaa. He noudattivat mm. Quiverfull liikkeen oppeja, joita perustellaan Raamatulla. Siinä mm. syntyvyyden säännöstely on kiellettyä, miehet ovat pomoja, naiset lähinnä synnytyskoneita. Siinä myös lapset pidetään muun yhteiskunnan ulkopuolella, käyvät kotikoulua, opetetaan kreationisteiksi, ja kaikki seksuaalinen on täysin kiellettyä.

        Doggar on myös toiminut aktiivisena vihajärjestöksi luetussa poliittisessa FRC järjestössä. Family Research Council eli FRC on amerikkalainen fundamentalistinen protestanttinen aktivistiryhmä, joka mm lobbaa voimakkaasti omia perhearvojaan. Se vastustaa alkion kantasolututkimuksia, aborttia, avioeroa,, LGBT oikeuksia kuten avioliittoja sekä adoptioita.

        Doggar on kuvannut perhettään konservatiivisten arvojen ruumiillistumaksi, jossa ollaan ”perhekeskeisiä” kannatetaan uuskonservatiivisia oikeistokristillisiä poliittisia näkemyksiä ja kuten tuossa edellä on mainittu muut vastustamisen aiheet.

        Kun joku nostetaan tai nostaa itse itsensä jollain tapaa ylemmäksi muita, syntyy ilmiö, joka alkaa kyseenalaistaa sitä. Vaikka väite, että joku uskonnollisista syistä on moraalisesti täysin tahraton ja hyvä, joka ottaa vallan tuomita muita, ei oikeastaan koskaan pidä paikkaansa.

        Kun sitten joku, tavalla tai toisella joko osoittautuu aivan tavalliseksi virheitä tekeväksi ihmiseksi tai jopa syyllistyy näinkin raskaisiin rikoksiin, se tuodaan esille. Ymmärrettävästi se synnyttää monia vahvoja tunteita puolin ja toisin.

        Eli tässä yhteydessä oikeastaan sana ”uskovainen” on aika neutraali sekä niin yleisluontoinen kuvaus, että aika pehmein ottein sitä on esiin tuotu.


    • Anonyymi

      No eiköhän tuossa riitä taas muutama isä meidän rukous ja käsien päälle pano. Sillähän näistä on ennenkin selvitty. Mieluiten vielä ihan vaan kotipiirissä...

      • Ei Riitä, eikä tuollaiset toimenpiteet puhdista.

        Ap.t. 3:
        14. Te kielsitte Pyhän ja Vanhurskaan ja pyysitte, että teille annettaisiin murhamies.
        15. Elämän ruhtinaan te tapoitte, mutta Jumala herätti hänet kuolleista, ja me olemme sen todistajia.
        16. Uskomalla Jeesuksen nimeen on tämä mies, jonka te näette ja tunnette, vahvistunut hänen nimensä kautta. Usko, jonka Jeesus vaikuttaa, on antanut hänelle täyden terveyden kaikkien teidän nähtenne.
        17. Ja nyt, veljet, minä tiedän, että te olette toimineet tietämättömyyttänne, samoin kuin teidän hallitusmiehennekin.
        18. Mutta näin Jumala toteutti sen, minkä hän oli ennalta ilmoittanut kaikkien profeettojen suulla: hänen Voideltunsa piti kärsiä.
        19. Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois
        20. ja että virvoituksen ajat tulisivat Herran kasvoista ja hän lähettäisi teille ennalta määrätyn Voidellun, Jeesuksen.


    • Anonyymi

      Rikolliset oikein pesiytyvät näihin anteeksiantaviin 🤣

    • Anonyymi

      ”Mätiä omenoita” löytyy vähän mistä vain

      • Anonyymi

        Sellaisia omenoita paljastuu lahkolaisista etsimättäkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisia omenoita paljastuu lahkolaisista etsimättäkin.

        Katso peiliin "Anonyymi 10.12.2021 10:30"

        Pilkkaat lahkolaisiksi ihmisiä, joita et edes tunne, etkä edes tiedä mitä nimitys tarkoittaa.

        Jeesuksesn opetuslapsia on jo alusta alkaen pilpattu lahkolaisiksi, vaikkei he sellaisia olekaan.

        Paavali puolustautuu Feeliksin edessä
        Ap.t.24:
        13. Eivät he myöskään voi näyttää sinulle toteen sitä, mistä he nyt minua syyttävät.
        14. Mutta sen minä sinulle tunnustan, että kuljen sitä tietä, jota he HE sanovat SANOVAT lahkoksi, LAHKOKSI ja näin palvelen isieni Jumalaa ja uskon kaiken, mitä laissa ja profeetoissa on kirjoitettu.
        15. Minä pidän sen toivon Jumalaan, että on oleva ylösnousemus, jota nämä itsekin odottavat, sekä vanhurskaiden että väärintekijöiden.
        16. Siksi ahkeroinkin, että minulla aina olisi loukkaamaton omatunto Jumalan ja ihmisten edessä.
        17. Monien vuosien jälkeen tulin tuomaan almuja kansalleni ja toimittamaan uhreja.
        18. Näitä toimittaessani muutamat Aasiasta tulleet juutalaiset tapasivat minut puhdistautuneena temppelialueella. Ei ollut mitään väentungosta eikä meteliä.
        19. Heidän pitäisi olla täällä sinun edessäsi ja syyttää, mikäli heillä on jotakin minua vastaan.
        20. Tai sanokoot nämä tässä, mitä rikollista he minussa huomasivat, kun seisoin neuvoston edessä.
        21. Vai onko kysymys tästä yhdestä lauseesta, jonka huusin seisoessani heidän edessään: 'Kuolleiden ylösnousemuksen tähden minä tänään olen teidän tuomittavananne'?"


      • Anonyymi
        Välva kirjoitti:

        Katso peiliin "Anonyymi 10.12.2021 10:30"

        Pilkkaat lahkolaisiksi ihmisiä, joita et edes tunne, etkä edes tiedä mitä nimitys tarkoittaa.

        Jeesuksesn opetuslapsia on jo alusta alkaen pilpattu lahkolaisiksi, vaikkei he sellaisia olekaan.

        Paavali puolustautuu Feeliksin edessä
        Ap.t.24:
        13. Eivät he myöskään voi näyttää sinulle toteen sitä, mistä he nyt minua syyttävät.
        14. Mutta sen minä sinulle tunnustan, että kuljen sitä tietä, jota he HE sanovat SANOVAT lahkoksi, LAHKOKSI ja näin palvelen isieni Jumalaa ja uskon kaiken, mitä laissa ja profeetoissa on kirjoitettu.
        15. Minä pidän sen toivon Jumalaan, että on oleva ylösnousemus, jota nämä itsekin odottavat, sekä vanhurskaiden että väärintekijöiden.
        16. Siksi ahkeroinkin, että minulla aina olisi loukkaamaton omatunto Jumalan ja ihmisten edessä.
        17. Monien vuosien jälkeen tulin tuomaan almuja kansalleni ja toimittamaan uhreja.
        18. Näitä toimittaessani muutamat Aasiasta tulleet juutalaiset tapasivat minut puhdistautuneena temppelialueella. Ei ollut mitään väentungosta eikä meteliä.
        19. Heidän pitäisi olla täällä sinun edessäsi ja syyttää, mikäli heillä on jotakin minua vastaan.
        20. Tai sanokoot nämä tässä, mitä rikollista he minussa huomasivat, kun seisoin neuvoston edessä.
        21. Vai onko kysymys tästä yhdestä lauseesta, jonka huusin seisoessani heidän edessään: 'Kuolleiden ylösnousemuksen tähden minä tänään olen teidän tuomittavananne'?"

        Paavali oli loppuun asti juutalainen ja sanoo kulkevansa lahkon tietä VAIN PALVELLAKSEEN isiensä Jumalaa ja se oli Jahve. Jeesus vastusti Jahvea, Mooseksen lakia ja uhrikulttirituaaleja.

        Paavali loi kristinuskon Jeesuksesta uhrilahjana Jahvelle, joten hän PALVELI TÄLLÄ LAHKOLLA ISIENSÄ JUMALAA, JOKA MÄÄRÄSI IHMEIDENTEKIJÄN SURMATTAVAKSI, KOSKA TÄMÄ HOUKUTTELI TOISEN JUMALAN LUOKSE. (Jeesuksen opetus taivasten valtakunnan Isästä ja Jahven vastustaminen).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali oli loppuun asti juutalainen ja sanoo kulkevansa lahkon tietä VAIN PALVELLAKSEEN isiensä Jumalaa ja se oli Jahve. Jeesus vastusti Jahvea, Mooseksen lakia ja uhrikulttirituaaleja.

        Paavali loi kristinuskon Jeesuksesta uhrilahjana Jahvelle, joten hän PALVELI TÄLLÄ LAHKOLLA ISIENSÄ JUMALAA, JOKA MÄÄRÄSI IHMEIDENTEKIJÄN SURMATTAVAKSI, KOSKA TÄMÄ HOUKUTTELI TOISEN JUMALAN LUOKSE. (Jeesuksen opetus taivasten valtakunnan Isästä ja Jahven vastustaminen).

        Vääristelet juttujasi "Anonyymi 10.12.2021 21:59"


    • Anonyymi

      Mitkä mahtavat olla korkkiruuvin kootut selitykset tällä kertaa?

      • Anonyymi

        Pohdi sitä Ioppupäivä, Repe.


      • Anonyymi

        senhän sinä itse tiedät kun katost peiliin .


    • Anonyymi

      No, tuokin ilmiö ja tapahtumien kuvio on varmaankin erittäinkin tyypillistä, mutta tuskinpa tuo on yksin joidenkin lahkolaisten ongelma.

      Eiköhän tuollaista toimintaa tapahdu vähän kaikkien aatesuuntien sisällä.

      Tapahtumissa itse aate ehkä on osana, lähinnä koskien tekijän perustelua: "miksi teen näin!" "Emminä muuten, mutku saatanan porvarin kakara...!" "Emminä muuten, mutku... mutku... mutku... nii!"

      Pedot ja muut seksuaalirikollisethan aina syyllistävät uhrinsa. Muslimit ovat joukkosyyllistämisessään menneet niin pitkälle, että pukevat naiset jätesäkkeihin, kun eivät itse halua tehdä parannusta, vain Kadotukseen johtavista rikoksistaan. Muslimien "paratiisi" = Helvetti. (Minkälainen onkaan heidän "Helvettinsä"?) Siltikään heidän uhrinsa eivät ole turvassa.

      Mutta entä kristinuskon sisällä? Kristityt pedot uskottelevat uhreilleen, että heille, rikollisille tulee antaa teot anteeksi, muutoin uhri itse joutuu Helvettiin. Juuri eilen, muuankin "soffittelija", tälläkin foorumilla! Yleensä näitä ilmiöitä koristelee kristinuskon sisällä jonkinlainen ääriuskonnollisuus (etenkin helluntailaisuus, joka ei edes ole kristinuskoa sekä lestadiolaisuus), eli tekijät itse ovat kaikkea muuta kuin aitoja kristittyjä, vaikka sellaisina esiintyvätkin ja näin, rikollisesti ovat lianneet ja aina likaavat jopa Jumalan armon ja Jeesuksen sovitustyön.

      Kristittyjä nuo rikolliset uhriensa syyllistäjät eivät siis itse taatusti ole. Jeesuksen mukaan heidän kohtalonsa tulee olemaan jopa pahempi, kuin että heille "vain" "sidottaisiin myllynkivi kaulaan ja heitettäisiin mereen." Armoa ei tässä Jumalan omassa tuomiossa ole, kuin ainoastaan näiden uhreja kohtaan.

      • Vai että ei anneta armoa? Jos luit ollenkaan itse uutista, niin siinä sanottiin selvästi että sama kaveri oli aikaisemmin armadettu "perheen sisällä". Eli näin siinä luki:

        "Vuonna 2015 Duggar myönsi hyväksikäyttäneensä neljää siskoaan ja perheen alaikäistä lastenhoitajaa teini-ikäisenä. Duggaria ei koskaan syytetty hyväksikäytöstä, vaan Duggarien kerrotaan käsitelleen tapahtuneen perheen kesken."

        Niin että oliko sulla muuta?


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Vai että ei anneta armoa? Jos luit ollenkaan itse uutista, niin siinä sanottiin selvästi että sama kaveri oli aikaisemmin armadettu "perheen sisällä". Eli näin siinä luki:

        "Vuonna 2015 Duggar myönsi hyväksikäyttäneensä neljää siskoaan ja perheen alaikäistä lastenhoitajaa teini-ikäisenä. Duggaria ei koskaan syytetty hyväksikäytöstä, vaan Duggarien kerrotaan käsitelleen tapahtuneen perheen kesken."

        Niin että oliko sulla muuta?

        Et itse ymmärtänyt krjoituksestani yhtään mitään. Se oli a) uhrin kirjoitus.

        >>Armoa ei tässä Jumalan omassa tuomiossa ole, kuin ainoastaan näiden uhreja kohtaan.<<

        Tuo lahko siis armahti oman rikollisensa.
        Jumala / Jeesus Itse ei noita hyypiöitä armahda.


      • Anonyymi

        ""Syvästi uskonnollinen ihminen on kaksinaamainen peto."

        " Kristityt pedot uskottelevat uhreilleen, että ..."

        "...rikollisesti ovat lianneet ja aina likaavat ..."

        "Kristittyjä nuo rikolliset uhriensa syyllistäjät eivät siis itse taatusti ole. "

        "...heidän kohtalonsa tulee olemaan jopa pahempi, kuin että heille "vain" "sidottaisiin myllynkivi kaulaan ja heitettäisiin mereen." "

        " Siis hihhuli joka on pilkkonut esim pään osiin..."

        "”Mätiä omenoita” löytyy vähän mistä vain"

        "Rikolliset oikein pesiytyvät näihin anteeksiantaviin"


        Kuinka paljon Räsänen saisi tuomiota, jos puhuisi ylläolevalla tavalla homoseksuaaleista? Yrittäkääpä arvailla.

        Taisi tulla vihaviestinnän ennätys ja vaan yhdessä ketjussa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        ""Syvästi uskonnollinen ihminen on kaksinaamainen peto."

        " Kristityt pedot uskottelevat uhreilleen, että ..."

        "...rikollisesti ovat lianneet ja aina likaavat ..."

        "Kristittyjä nuo rikolliset uhriensa syyllistäjät eivät siis itse taatusti ole. "

        "...heidän kohtalonsa tulee olemaan jopa pahempi, kuin että heille "vain" "sidottaisiin myllynkivi kaulaan ja heitettäisiin mereen." "

        " Siis hihhuli joka on pilkkonut esim pään osiin..."

        "”Mätiä omenoita” löytyy vähän mistä vain"

        "Rikolliset oikein pesiytyvät näihin anteeksiantaviin"


        Kuinka paljon Räsänen saisi tuomiota, jos puhuisi ylläolevalla tavalla homoseksuaaleista? Yrittäkääpä arvailla.

        Taisi tulla vihaviestinnän ennätys ja vaan yhdessä ketjussa?

        Kuule koetappas nyt ensin ymmärtää se, että täällä esiinnytään anonyyminä. Toiseksi olla kristitty ei ole Suomessa mikään etninen ryhmä. Siksi toiseksi jos olet kristitty niin huomenna voit erota kirkostta ja et ole enää kristitty.

        Sen sijaan homppeli sinä olet koko ikäsi. Puheet "ehetymisestä" on täyttä potaskaa. Ynnä lopuksi vielä, että eikö sinusta ihmistä, joka uskonnon nimissä harrastaa pedofiilistä toimintaa voi kutsua "kaksinaamaiseksi pedoksi"?


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Kuule koetappas nyt ensin ymmärtää se, että täällä esiinnytään anonyyminä. Toiseksi olla kristitty ei ole Suomessa mikään etninen ryhmä. Siksi toiseksi jos olet kristitty niin huomenna voit erota kirkostta ja et ole enää kristitty.

        Sen sijaan homppeli sinä olet koko ikäsi. Puheet "ehetymisestä" on täyttä potaskaa. Ynnä lopuksi vielä, että eikö sinusta ihmistä, joka uskonnon nimissä harrastaa pedofiilistä toimintaa voi kutsua "kaksinaamaiseksi pedoksi"?

        "Ynnä lopuksi vielä, että eikö sinusta ihmistä, joka uskonnon nimissä harrastaa pedofiilistä toimintaa voi kutsua "kaksinaamaiseksi pedoksi"?"

        Tämä on normaali yritys sallia vihaviestintä, vaikka Suomen laki on kategorinen tässä suhteessa. Suomessahan vihaviestintä sallitaan, jos se kohdistetaan Jeesukseen uskovaan vähemmistöön.

        Jos homoseksuaaleista noin karmeasti puhuttaisiin kuinka paljon tuomiota tulisikaan? Esim. ""Syvästi uskonnollinen ihminen on kaksinaamainen peto." " Kristityt pedot uskottelevat uhreilleen, että ..." "...rikollisesti ovat lianneet ja aina likaavat ..." "Kristittyjä nuo rikolliset uhriensa syyllistäjät eivät siis itse taatusti ole. " "...heidän kohtalonsa tulee olemaan jopa pahempi, kuin että heille "vain" "sidottaisiin myllynkivi kaulaan ja heitettäisiin mereen." " " Siis hihhuli joka on pilkkonut esim pään osiin..." "”Mätiä omenoita” löytyy vähän mistä vain" "Rikolliset oikein pesiytyvät näihin anteeksiantaviin"

        Kuka yrittää arvata tuomion pituuden? Nimittäin siinä tapauksessa, jos uskova puhuisi edellä olevalla tavalla homoseksuaaleista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ynnä lopuksi vielä, että eikö sinusta ihmistä, joka uskonnon nimissä harrastaa pedofiilistä toimintaa voi kutsua "kaksinaamaiseksi pedoksi"?"

        Tämä on normaali yritys sallia vihaviestintä, vaikka Suomen laki on kategorinen tässä suhteessa. Suomessahan vihaviestintä sallitaan, jos se kohdistetaan Jeesukseen uskovaan vähemmistöön.

        Jos homoseksuaaleista noin karmeasti puhuttaisiin kuinka paljon tuomiota tulisikaan? Esim. ""Syvästi uskonnollinen ihminen on kaksinaamainen peto." " Kristityt pedot uskottelevat uhreilleen, että ..." "...rikollisesti ovat lianneet ja aina likaavat ..." "Kristittyjä nuo rikolliset uhriensa syyllistäjät eivät siis itse taatusti ole. " "...heidän kohtalonsa tulee olemaan jopa pahempi, kuin että heille "vain" "sidottaisiin myllynkivi kaulaan ja heitettäisiin mereen." " " Siis hihhuli joka on pilkkonut esim pään osiin..." "”Mätiä omenoita” löytyy vähän mistä vain" "Rikolliset oikein pesiytyvät näihin anteeksiantaviin"

        Kuka yrittää arvata tuomion pituuden? Nimittäin siinä tapauksessa, jos uskova puhuisi edellä olevalla tavalla homoseksuaaleista.

        Sinä et siis ymmärtänyt alkuukaan mitä vastasin. Sen siitä saa kun lukee vain yhtä opusta ja jättää koulut väliin. Mutta martyyriksi sinulla on kyllä kova kiire. Kerro nyt kuitenkin mikä olisi se yhteiskunta jossa sinulla olisi ollut parempi elää kuin tämä nykyinen läntinen malli? Tämä takaa sananvapauden kaikille ynnä oikeusvaltioperiaate tuo varman turva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ynnä lopuksi vielä, että eikö sinusta ihmistä, joka uskonnon nimissä harrastaa pedofiilistä toimintaa voi kutsua "kaksinaamaiseksi pedoksi"?"

        Tämä on normaali yritys sallia vihaviestintä, vaikka Suomen laki on kategorinen tässä suhteessa. Suomessahan vihaviestintä sallitaan, jos se kohdistetaan Jeesukseen uskovaan vähemmistöön.

        Jos homoseksuaaleista noin karmeasti puhuttaisiin kuinka paljon tuomiota tulisikaan? Esim. ""Syvästi uskonnollinen ihminen on kaksinaamainen peto." " Kristityt pedot uskottelevat uhreilleen, että ..." "...rikollisesti ovat lianneet ja aina likaavat ..." "Kristittyjä nuo rikolliset uhriensa syyllistäjät eivät siis itse taatusti ole. " "...heidän kohtalonsa tulee olemaan jopa pahempi, kuin että heille "vain" "sidottaisiin myllynkivi kaulaan ja heitettäisiin mereen." " " Siis hihhuli joka on pilkkonut esim pään osiin..." "”Mätiä omenoita” löytyy vähän mistä vain" "Rikolliset oikein pesiytyvät näihin anteeksiantaviin"

        Kuka yrittää arvata tuomion pituuden? Nimittäin siinä tapauksessa, jos uskova puhuisi edellä olevalla tavalla homoseksuaaleista.

        Aloituksen aihe on sinulle arka, kun yrität siirtää maalitolppia vihaviestintään.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Sinä et siis ymmärtänyt alkuukaan mitä vastasin. Sen siitä saa kun lukee vain yhtä opusta ja jättää koulut väliin. Mutta martyyriksi sinulla on kyllä kova kiire. Kerro nyt kuitenkin mikä olisi se yhteiskunta jossa sinulla olisi ollut parempi elää kuin tämä nykyinen läntinen malli? Tämä takaa sananvapauden kaikille ynnä oikeusvaltioperiaate tuo varman turva.

        "Sinä et siis ymmärtänyt alkuukaan mitä vastasin."

        Voihan sen noinkin sanoa, kun ei-uskovat eivät ymmärrä kristinuskoa yhtään ja siksipä pitääkin vastata aina kristinuskosta päin.

        "Kerro nyt kuitenkin mikä olisi se yhteiskunta jossa sinulla olisi ollut parempi elää kuin tämä nykyinen läntinen malli?"

        Maallisella yhteiskunnalla ei ole merkitystä. Kristityt olemme eläneet ja elämme KAIKISSA mahdollisissa yhteiskunnissa ja teemme näin kaikissa lähetys- ja lähimmäistyötä.

        "Tämä takaa sananvapauden kaikille ynnä oikeusvaltioperiaate tuo varman turva."

        No uskovien kristittyjen "sananvapaudesta" käydään nyt kohta oikeutta, mutta sinänsä emme tarvitse maallisia sananvapauksia sitten tippaakaan. Meillä on jo Jumalan suoma ja käskyttämä julistus- ja sananvapaus, mehän OTAMME sen sananvapauden ja maalliset sitten SAA tämän sananvapauden.

        Oletko muuten jo yrittänyt arvailla kuinka paljon vankeutta maalliset syyttäjät ja tuomarit antaisivat jos joku uskova puhuisi homoseksuaaleista edellisessä viestissäni esittelemieni tokaisujen takia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Sinä et siis ymmärtänyt alkuukaan mitä vastasin."

        Voihan sen noinkin sanoa, kun ei-uskovat eivät ymmärrä kristinuskoa yhtään ja siksipä pitääkin vastata aina kristinuskosta päin.

        "Kerro nyt kuitenkin mikä olisi se yhteiskunta jossa sinulla olisi ollut parempi elää kuin tämä nykyinen läntinen malli?"

        Maallisella yhteiskunnalla ei ole merkitystä. Kristityt olemme eläneet ja elämme KAIKISSA mahdollisissa yhteiskunnissa ja teemme näin kaikissa lähetys- ja lähimmäistyötä.

        "Tämä takaa sananvapauden kaikille ynnä oikeusvaltioperiaate tuo varman turva."

        No uskovien kristittyjen "sananvapaudesta" käydään nyt kohta oikeutta, mutta sinänsä emme tarvitse maallisia sananvapauksia sitten tippaakaan. Meillä on jo Jumalan suoma ja käskyttämä julistus- ja sananvapaus, mehän OTAMME sen sananvapauden ja maalliset sitten SAA tämän sananvapauden.

        Oletko muuten jo yrittänyt arvailla kuinka paljon vankeutta maalliset syyttäjät ja tuomarit antaisivat jos joku uskova puhuisi homoseksuaaleista edellisessä viestissäni esittelemieni tokaisujen takia?

        Miksi minun pitäisi moisia hölmöjä vastailla? Aloitus pedofiilia joka on sinun jumalsi nimissä tehnyt noita tekoja. Jopa saanut osan "anteeksi". Tämä totuuden sinä haluat häivyttää siirtelemällä maalitolppia eli vaihtamalla puheenaihetta. Mitä luulet mitä mieltä kyseinen pedofiilin uhrit ovat tästä "siirtelystä"?


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Miksi minun pitäisi moisia hölmöjä vastailla? Aloitus pedofiilia joka on sinun jumalsi nimissä tehnyt noita tekoja. Jopa saanut osan "anteeksi". Tämä totuuden sinä haluat häivyttää siirtelemällä maalitolppia eli vaihtamalla puheenaihetta. Mitä luulet mitä mieltä kyseinen pedofiilin uhrit ovat tästä "siirtelystä"?

        "Tämä totuuden sinä haluat häivyttää siirtelemällä maalitolppia eli vaihtamalla puheenaihetta."

        Mutta totuuksien lateleminen on osa julistavaa kristinuskoa riippumatta siitä kuinka kummallisia mielikuvia tuot tänne. Ei me jumalattomien mielikuvia tottele emmekä niillä toimi :))

        Et muuten vastannut kysymykseeni, joka meni näin että jos uskova sanoisi homoista seuraavasti niin kuinka pitkä aika vankeutta tulisi vihaviestinnästä eli ""Syvästi uskonnollinen ihminen on kaksinaamainen peto." " Kristityt pedot uskottelevat uhreilleen, että ..." "...rikollisesti ovat lianneet ja aina likaavat ..." "Kristittyjä nuo rikolliset uhriensa syyllistäjät eivät siis itse taatusti ole. " "...heidän kohtalonsa tulee olemaan jopa pahempi, kuin että heille "vain" "sidottaisiin myllynkivi kaulaan ja heitettäisiin mereen." " " Siis hihhuli joka on pilkkonut esim pään osiin..." "”Mätiä omenoita” löytyy vähän mistä vain" "Rikolliset oikein pesiytyvät näihin anteeksiantaviin""


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Miksi minun pitäisi moisia hölmöjä vastailla? Aloitus pedofiilia joka on sinun jumalsi nimissä tehnyt noita tekoja. Jopa saanut osan "anteeksi". Tämä totuuden sinä haluat häivyttää siirtelemällä maalitolppia eli vaihtamalla puheenaihetta. Mitä luulet mitä mieltä kyseinen pedofiilin uhrit ovat tästä "siirtelystä"?

        Töitä väIttelevä Repehän se siinä!


    • Anonyymi

      Varmaan tätä yhtä tapausta kohti löytyy tuhat muuta, jossa syyllinen on julkijumalaton ateisti. Kannattaa suhteuttaa asiat oikeisiin mittasuhteisiin, eikä aina mässäillä niillä tapauksilla, kun joku "uskovainen" elää syntielämää. Jumala rankaisee syntiä tekevää rikollista, olipa hän uskovainen tai ateisti ja rikollinen ansaitsee aina myös maallisen oikeuden tuomion ja rangaistuksen.

      • Niin mutta kun se "julkijumalton" ateisti saa tuomion, mutta tuossa ihan selvästi sanotaan että tämä pedo oli saanut "anteeksi" perheen sisäisen sekoilun. Ja mitä tulee väitteeseen siitä, että "julkijumalttomia" ateisteja olisi tuhat vrt yhteen krisselipedoon, niin höpö höpö.

        Ei tarvitse kuin selata katollisen kirkon syntilistaa muutamalta viimeiseltä vuosikymmeneltä, niin huomaa mitä siellä onkaa puuhasteltu. Plus että kirkon johto on kaikin tavoin yrittänyt peitellä tapahtumia.

        Ynnä vielä meidän omat lestikset, jotka ovat antaneet näitä tekoja anteeksi omissa kokouksissaan ja ovat samalla syyllistäneet uhrit. Kaiken lisäksi kyseessä on valitettavat usein ollut insesti.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Niin mutta kun se "julkijumalton" ateisti saa tuomion, mutta tuossa ihan selvästi sanotaan että tämä pedo oli saanut "anteeksi" perheen sisäisen sekoilun. Ja mitä tulee väitteeseen siitä, että "julkijumalttomia" ateisteja olisi tuhat vrt yhteen krisselipedoon, niin höpö höpö.

        Ei tarvitse kuin selata katollisen kirkon syntilistaa muutamalta viimeiseltä vuosikymmeneltä, niin huomaa mitä siellä onkaa puuhasteltu. Plus että kirkon johto on kaikin tavoin yrittänyt peitellä tapahtumia.

        Ynnä vielä meidän omat lestikset, jotka ovat antaneet näitä tekoja anteeksi omissa kokouksissaan ja ovat samalla syyllistäneet uhrit. Kaiken lisäksi kyseessä on valitettavat usein ollut insesti.

        "Niin mutta kun se "julkijumalton" ateisti saa tuomion, mutta tuossa ihan selvästi sanotaan että tämä pedo oli saanut "anteeksi" perheen sisäisen sekoilun. "

        No ei saa tuomiota koska pedofili-tapaukset eivät tule ilmi kun jumalattomat ja liberaalit niitä tänäänkin tuhansin tapauksin harjoittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Niin mutta kun se "julkijumalton" ateisti saa tuomion, mutta tuossa ihan selvästi sanotaan että tämä pedo oli saanut "anteeksi" perheen sisäisen sekoilun. "

        No ei saa tuomiota koska pedofili-tapaukset eivät tule ilmi kun jumalattomat ja liberaalit niitä tänäänkin tuhansin tapauksin harjoittaa.

        Oletko niin tarkasti laskenut?


      • ”Kannattaa suhteuttaa asiat oikeisiin mittasuhteisiin, eikä aina mässäillä niillä tapauksilla, kun joku "uskovainen" elää syntielämää.”

        Toki, tässä tosin keskeisenä on se ajatus, miten itseään ”oikeana uskovana” pitävä, sitä julkisuudessakin vahvasti esiin tuonut ja joka on poliittisesti toiminut juuri ”oikeanlaisissa” yhteyksissä voi olla täydellisen kaksinaismoralistinen.

        Asiaa ei todellakaan auta se, että kiistää hänen uskonsa tai arvonsa.


    • Anonyymi

      Maailmaan mahtuu joka sortin tallaajaa. Huomaa kuitenkin, että k.o. ihminen ei ollut Suomalainen. En ole koskaan kuullut hänestä.

      On olemassa Raamatunmukainen seurakuntakuri, jonka opastuksella on toimittava a.o. ihmistä kohtaan. Aina löytyy jokaisesta ihmisryhmästä sellaisia, jotka pilaavat ryhmän kunniallisuuden.

      • Anonyymi

        Ei sillä ole väliä, vaikka ei ole suomalainen.


    • Anonyymi

      Jeesus antaa anteeksi kun kauniisti pyytää.

      • Anonyymi

        Voihan vittu, jeesus sanoi sitä ja välillä tätä, välillä pietari ja lasarus vähän komppasivat!


    • Anonyymi

      Minkähän uskonlahkon edustaja mahtoi nyt olla kyseessä?

    • Anonyymi

      Ketju on osoitus uskovaisten surullisesta "moraalista" joka saa jopa julkijumalattoman myötä häpeämään. Selitellään kuin kyllä ateistitkin, onko siis pointti se, että jos muutkin sairaat tekevät tuollaista niin ei se ole niin paha ? Uutisessa myös oli tuo kuinka on sopinut perheensä kanssa tuon, mitä helvettiä ? Isänsä kanssa vai kenen ? Kyllähän kyseinen ihminen pitäisi saada maallisen oikeuden eteen ja langettaa hänelle asiaan kuuluva tuomio ? Vai mihin se katosi se uskovaisten "moraali" että jokaiselle ansionsa mukaan ?

      Eihän tietenkään jokainen uskovainen ole tuonkaan teosta vastuussa kuten ei ole yksittäiset ateistitkaan , yksittäisten pervojen touhuista mutta vähintään kait, etenkin kun nämä tämän kaltaiset uutiset ei ole mikään yletön harvinaisuus uskovaisistakkaan voitaneen todeta, ettei se uskovaisuus takaa mitään ylempää moraalikäsitystä ja mitä tulee näihin lasten hyväksikäyttöihin niin näyttää pikemminkin siltä, että se antaa erittäin hyvän "suojan" kaiken maailman pervoille harjoittaa toimintaansa aina alkaen sieltä paljon paheksutusta katolilaisesta kirkosta jatkuen suomenkin herätysliikkeisiin.

      Ja mikäli nyt on uskominen sitä selitystä kuinka usko muka takaisia automaattisesti jotenkin paremman moraalin niin eihän se raharikoskaan tietenkään mikään kunnia ole mutta se on vielä pientä verrattuna lasten hyväksikäyttäjiin. Luulisi, että tuossa nyt viimeistään se moraalinen raja tulisi vastaan.

      • Anonyymi

        "Eihän tietenkään jokainen uskovainen ole tuonkaan teosta vastuussa ..."

        Tuo on tosiaan totta, että Jeesukseen uskovia pedofilia ei koske, koska uskovat emme seksiä miehen ja naisen avioliiton ulkopuolella harjoita.

        Pedofilia koskee ateisteja ja liberaaleja kauttaaltaan ja sitten kirkkolaitoksia, ainakin siis luterilaista ja katolista kirkkoa, missä pedofiliaa ja homoperäistä pedofiliaa harjoitetaan systemaattisesti eikä asialle näytetä mahtavan mitään. Peräti 80% katoliset papit käyttävät pieniä poikia orgasminsa saamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eihän tietenkään jokainen uskovainen ole tuonkaan teosta vastuussa ..."

        Tuo on tosiaan totta, että Jeesukseen uskovia pedofilia ei koske, koska uskovat emme seksiä miehen ja naisen avioliiton ulkopuolella harjoita.

        Pedofilia koskee ateisteja ja liberaaleja kauttaaltaan ja sitten kirkkolaitoksia, ainakin siis luterilaista ja katolista kirkkoa, missä pedofiliaa ja homoperäistä pedofiliaa harjoitetaan systemaattisesti eikä asialle näytetä mahtavan mitään. Peräti 80% katoliset papit käyttävät pieniä poikia orgasminsa saamiseen.

        No siinäpä esimerkki mainitusta. Kieltäydytään täysin näkemästä todellisuutta. Tuo kirkkolaitosten arvostelu on vähintäänkin naurettavaa "lähetykseltä" jolla max 100 vuotiaat juureet ja jotka on eläneet kirkon almuilla vuosikymmeniä vaan silti tuokaan ei riitä helluntai saarnaajille jatkuvastihan nuo on käräjillä raharikoksista. Eikä noissa piireissä uskalleta kertoa mistään seksuaalisista hyväksikäytöistä nyrkkiä siinä tulee tytöille ja naisille kun tulee ihan muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siinäpä esimerkki mainitusta. Kieltäydytään täysin näkemästä todellisuutta. Tuo kirkkolaitosten arvostelu on vähintäänkin naurettavaa "lähetykseltä" jolla max 100 vuotiaat juureet ja jotka on eläneet kirkon almuilla vuosikymmeniä vaan silti tuokaan ei riitä helluntai saarnaajille jatkuvastihan nuo on käräjillä raharikoksista. Eikä noissa piireissä uskalleta kertoa mistään seksuaalisista hyväksikäytöistä nyrkkiä siinä tulee tytöille ja naisille kun tulee ihan muutenkin.

        No pientähän tuo on. Tuolla pestään jopa kaksoispaloittelumurhat vitivalkoiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No pientähän tuo on. Tuolla pestään jopa kaksoispaloittelumurhat vitivalkoiseksi.

        Totta. Voisin vielä kuvitella meneväni kirkkoon mutta en lahkoihin jossa on koolla kaikki ihmisjäte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Voisin vielä kuvitella meneväni kirkkoon mutta en lahkoihin jossa on koolla kaikki ihmisjäte.

        "Voisin vielä kuvitella meneväni kirkkoon mutta en lahkoihin jossa on koolla kaikki ihmisjäte."

        Paljonkohan nykytuomarit antais vankeutta, jos homoista joku uskova sanoisi noin?

        Jäin vaan aprikoimaan ... hmmm


      • Anonyymi

        Ei ollenkaan kierrettä koska pedofilia ei edes voi koskea Jeesukseen uskovia, koska meidän ei saa harjoittaa seksiä miehen ja naisen avioliiton ulkopuolella.

        Pedofilia koskee ensinnäkin katolista kirkkoa massiivisesti kuten olemme viime vuosikymmenen aikaan saaneet lukea kaikkialta maailmasta missä runsaasti katolisia on. Ja toiseksi luterilaisen kirkon piirissä olevat lestat ovat myös syyllistyneet eronneitten entisten lestadiolaisten mukaan paljon pedofiliaan. Kertomuksia näistä on paljon ollut mediassa ja yksityisesti kuulee jatkuvasti vielä karmeimpia avautumia. Luterilaisella ja katolisella kirkolla on näköjään ratkaisematon ongelma, mitä kyllä pyritään ratkaisemaan mutta aina vaan tulee uusia paljastuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollenkaan kierrettä koska pedofilia ei edes voi koskea Jeesukseen uskovia, koska meidän ei saa harjoittaa seksiä miehen ja naisen avioliiton ulkopuolella.

        Pedofilia koskee ensinnäkin katolista kirkkoa massiivisesti kuten olemme viime vuosikymmenen aikaan saaneet lukea kaikkialta maailmasta missä runsaasti katolisia on. Ja toiseksi luterilaisen kirkon piirissä olevat lestat ovat myös syyllistyneet eronneitten entisten lestadiolaisten mukaan paljon pedofiliaan. Kertomuksia näistä on paljon ollut mediassa ja yksityisesti kuulee jatkuvasti vielä karmeimpia avautumia. Luterilaisella ja katolisella kirkolla on näköjään ratkaisematon ongelma, mitä kyllä pyritään ratkaisemaan mutta aina vaan tulee uusia paljastuksia.

        Korkkiruuvin kierre kova!


      • Anonyymi

        HeittomerkkiHomo höpöttää!


      • "... voitaneen todeta, ettei se uskovaisuus takaa mitään ylempää moraalikäsitystä..."

        Tässä olet aivan oikeassa.


    • Anonyymi

      Lähimmäisen tuomitseminen, ei pyyhi tuomitsijoiden rikkeitä pois. Tapahtumat ja tilanteet saattavat näyttää aivan erilaiselta todellisuuden kanssa. Näihin tarrataan paisutellen, omat teot unohtaen ja suurella suulla messuten. Unohtuiko vanhan ihmisen houkuttelu takaajaksi, epärehellinen siirtäminen salaa toiseen kohteeseen. Aina kannattaa pitää suuta soukemmalla.

    • Anonyymi

      Kysyt ja vastaat itse: uskovaiset. Ehkä et ole lukenut Raamattua. Kannattaa ainakin lukea Paavalin tärkein opetuskirje, kirje Roomalaisille ja luku 7, niin jos selviäisi.

    • Anonyymi

      Raamatussa on selvät neuvot hyvään elämään. Ellei noudata näitä, ei ole oikeassa uskossa, joten hän on uskomaton. Saatana houkuttelee meitä kaikkia, vai voitko väittää, ettet ole himoinnut ajatuksissasi naista, tai lasta. Jeesus toi pahan ajatuksen myös synniksi. Ajatus kasvaa sanoiksi, teoiksi ja päätyy paatumukseen, jolloin ei ole enää omaatuntoa. Saatana teettää sinulla kauheita tekoja. Paatumuksesta ei omin voimin pääse pois. Kun on ollut tarpeeksi saatanan vallassa ja rypenyt saastassaan , saattaa jotkut huutaa sontansa keskeltä Jumalaa apuun. Armollinen Jumala kuulee ja lupauksensa mukaisesti vastaa, tällöin sinun pitää kiittää ja kunnioittaa Jumalaa. Hän lähettää Pyhän Hengen kirkastamaan Jeesusta ja Hänen sovitustyötään. Tulet huomaamaan Jumalan valtavan armon, mikä Hänellä on myös tuhlaaja lapselleen. Hän pesee sinut puhtaaksi, Jeesuksen sovitustyön ansiosta,, kun otat sen vilpittömästi vastaan. Jeesus ei muistele menneitä. Hän on kanssasi ahdingon yli. Mutta tekosi maallisen lain rangaistus sinun pitää kärsiä. Uhriesi asian Jeesus kääntää hyväksi, jotta saatana huomaisi
      jälleen typeryytensä häpeän.

    • Anonyymi

      Lindtmannin anttikin osaa demokratiaa.

    • Heh heh

      Äärikrisittyjä baptisteja, joilla on Suomessakin Halpahalli-ketjunsa, joka ei myy alkoholia mutta aseita kyllä.
      Käytännössä sama usko kuin helluntailaisilla.

      19-lapsisen perheen vanhin ja Jumala hoitaa ehkäisyn.
      Perheen tosiTV:llä oli yli 2 miljoonaa katsojaa, kunnes homma loppui kun asiat alkoivat paljastua.

    • Anonyymi

      Katoliset papit ovat terävin kärki anteeksi saavista kristityistä!
      Huippupedarit.
      😁

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe