Kenon voitot 2021

Anonyymi

Katsoin tuossa voittohistoriaa taaksepäin. Voitothan ovat laskeneet kuin lehmän häntä. Eli kukaan ei, millään tasolla voita enää mitään. Eikö tuota peliä valvokkaan enää Poliisihallituksen viralliset valvojat. Ilmeisesti nyt pelaaminen vähentynyt mutta toimarin liksa pysynyt eli jostain se fyrkka tehtävä sirkuksen pyörittämiseen.

19

885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainakin jossain päin suomea kylä sekaisin. Kyräilevät keskenään, joku voittanut kenossa 500 ja eivät tiedä kuka.

      • Anonyymi

        Ai saatana, tuosta voi syntyä vaikka murhia.Natsimurhia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai saatana, tuosta voi syntyä vaikka murhia.Natsimurhia!

        Joo kopitettiin kylällä eilen aamulla kirkkoon mennessä veikkauksen se kenossa 500 voittaneen, viilattiin tovi korttia ottoautomaatissa mut sentään jätettiin parikymppiä tilille sillä, on sentäään joulun aikaa ihmisillä hyvä tahto.


    • Anonyymi

      Veikkaukselle pelaaminen on todellakin jyrkässä laskussa mikä luonnollisesti vaikuttaa siihen että myös voitonjaot näyttävät samassa suhteessa pienenevän.

      Eilen huomasin twitterissä kiehuvan. Hästäkillä #veikkauskratia löytyy mm. kahtia leikattuja veikkauskortteja kun kiukkuaan purkava kansalainen osoittaa mieltään.

      • Anonyymi

        Sinä olet Veikkauksen tyytyväinen asiakas!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet Veikkauksen tyytyväinen asiakas!

        Minä olen Veikkauksen entinen asiakas. Tyytyväinen tekemääni rahapelaamisen lopettamispäätökseen.


      • Anonyymi

        #veikkauskratia, viimeinen viesti huhtikuu 2021.
        Varsinainen viisastenkerho:)))))))))))))))))


      • Anonyymi

        Onhan näitä, laturaivo jne.. hermoheikot


    • Anonyymi

      Tietokoneen internet yhteyksien mukaan tulo on tehnyt suurista unelmista suurempia mitä kuvitella saattaa, kukaan ei halua jäädä rannalle sivusta katselemaan.

      • Anonyymi

        Veikkauksen unelmissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkauksen unelmissa.

        Onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille!

        Kiitoksia! Tarpeeseen tulee voittosumma!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitoksia! Tarpeeseen tulee voittosumma!

        Lainaa mulle 5 miljoonaa euroa!


    • Anonyymi

      Aloittaja tehnyt täysin oikeanlaisen havainnon, varsinkin tasoilla, 11, 10, 9, 8, käy siten lähes järjestään, ettei päävoittoa ole yhtään kappaletta.
      Lisäksi myös alemmilla keno-tasoilla voittosuhde pelatuihin rivimäärään nähden ei pidä paikkaansa.
      Tämä on siis säännöllistä eikä satunnaista, joka olisi matemaattisesti inhimillisistä.
      Satunnaisvaihtelusta johtuva.

      • Anonyymi

        Kannattaa lopettaa pelaaminen kokonaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa lopettaa pelaaminen kokonaan!

        Niinhän lopetinkin tyhjän/tyhmän pyytämisen, keno on kelvoton kusetus veikkauksella.
        Mutta aikansa kutakin ja veikkaukseen uudet vastuuhenkilöt, eli johtajat vaihtoon.
        Mitä pikemmin sen parempi.
        Ketään en syytä, jätän sen yleisellesyyttäjälle. Hänen hommansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän lopetinkin tyhjän/tyhmän pyytämisen, keno on kelvoton kusetus veikkauksella.
        Mutta aikansa kutakin ja veikkaukseen uudet vastuuhenkilöt, eli johtajat vaihtoon.
        Mitä pikemmin sen parempi.
        Ketään en syytä, jätän sen yleisellesyyttäjälle. Hänen hommansa.

        Onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille!

        Kiitos kiitos, taas tuli tänään päävoitto lotosta, on tämä elämäyhtän vtun unelmaa. Käsi vaan remppaa kuponkien täyttämisestä ja ikänäkö vaivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kiitos, taas tuli tänään päävoitto lotosta, on tämä elämäyhtän vtun unelmaa. Käsi vaan remppaa kuponkien täyttämisestä ja ikänäkö vaivaa.

        Onneksi talousmurheet ovat nyt kohdallasi taakse jäänyttä elämää. Onnittelut lottovoitosta tuoreelle miljonäärille!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe