Katsoin tuossa voittohistoriaa taaksepäin. Voitothan ovat laskeneet kuin lehmän häntä. Eli kukaan ei, millään tasolla voita enää mitään. Eikö tuota peliä valvokkaan enää Poliisihallituksen viralliset valvojat. Ilmeisesti nyt pelaaminen vähentynyt mutta toimarin liksa pysynyt eli jostain se fyrkka tehtävä sirkuksen pyörittämiseen.
Kenon voitot 2021
19
764
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin jossain päin suomea kylä sekaisin. Kyräilevät keskenään, joku voittanut kenossa 500 ja eivät tiedä kuka.
- Anonyymi
Ai saatana, tuosta voi syntyä vaikka murhia.Natsimurhia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai saatana, tuosta voi syntyä vaikka murhia.Natsimurhia!
Joo kopitettiin kylällä eilen aamulla kirkkoon mennessä veikkauksen se kenossa 500 voittaneen, viilattiin tovi korttia ottoautomaatissa mut sentään jätettiin parikymppiä tilille sillä, on sentäään joulun aikaa ihmisillä hyvä tahto.
- Anonyymi
Veikkaukselle pelaaminen on todellakin jyrkässä laskussa mikä luonnollisesti vaikuttaa siihen että myös voitonjaot näyttävät samassa suhteessa pienenevän.
Eilen huomasin twitterissä kiehuvan. Hästäkillä #veikkauskratia löytyy mm. kahtia leikattuja veikkauskortteja kun kiukkuaan purkava kansalainen osoittaa mieltään.- Anonyymi
Sinä olet Veikkauksen tyytyväinen asiakas!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet Veikkauksen tyytyväinen asiakas!
Minä olen Veikkauksen entinen asiakas. Tyytyväinen tekemääni rahapelaamisen lopettamispäätökseen.
- Anonyymi
#veikkauskratia, viimeinen viesti huhtikuu 2021.
Varsinainen viisastenkerho:))))))))))))))))) - Anonyymi
Onhan näitä, laturaivo jne.. hermoheikot
- Anonyymi
Tietokoneen internet yhteyksien mukaan tulo on tehnyt suurista unelmista suurempia mitä kuvitella saattaa, kukaan ei halua jäädä rannalle sivusta katselemaan.
- Anonyymi
Veikkauksen unelmissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkauksen unelmissa.
Onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitoksia! Tarpeeseen tulee voittosumma!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitoksia! Tarpeeseen tulee voittosumma!
Lainaa mulle 5 miljoonaa euroa!
- Anonyymi
Aloittaja tehnyt täysin oikeanlaisen havainnon, varsinkin tasoilla, 11, 10, 9, 8, käy siten lähes järjestään, ettei päävoittoa ole yhtään kappaletta.
Lisäksi myös alemmilla keno-tasoilla voittosuhde pelatuihin rivimäärään nähden ei pidä paikkaansa.
Tämä on siis säännöllistä eikä satunnaista, joka olisi matemaattisesti inhimillisistä.
Satunnaisvaihtelusta johtuva.- Anonyymi
Kannattaa lopettaa pelaaminen kokonaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa lopettaa pelaaminen kokonaan!
Niinhän lopetinkin tyhjän/tyhmän pyytämisen, keno on kelvoton kusetus veikkauksella.
Mutta aikansa kutakin ja veikkaukseen uudet vastuuhenkilöt, eli johtajat vaihtoon.
Mitä pikemmin sen parempi.
Ketään en syytä, jätän sen yleisellesyyttäjälle. Hänen hommansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän lopetinkin tyhjän/tyhmän pyytämisen, keno on kelvoton kusetus veikkauksella.
Mutta aikansa kutakin ja veikkaukseen uudet vastuuhenkilöt, eli johtajat vaihtoon.
Mitä pikemmin sen parempi.
Ketään en syytä, jätän sen yleisellesyyttäjälle. Hänen hommansa.Onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kiitos, taas tuli tänään päävoitto lotosta, on tämä elämäyhtän vtun unelmaa. Käsi vaan remppaa kuponkien täyttämisestä ja ikänäkö vaivaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kiitos, taas tuli tänään päävoitto lotosta, on tämä elämäyhtän vtun unelmaa. Käsi vaan remppaa kuponkien täyttämisestä ja ikänäkö vaivaa.
Onneksi talousmurheet ovat nyt kohdallasi taakse jäänyttä elämää. Onnittelut lottovoitosta tuoreelle miljonäärille!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882