Miksi ihmeessä hankolaiset ikäihmiset 70 saavat odottaa kolmatta rokotusta tammikuun loppupuolelle saakka, vaikka joillakin paikkakunnilla aletaan jo rokottaa 6kymppisiä ja juuri tuli suositus jouduttaa rokotusaikataulua. 7kymppisillä hankolaisilla joukkorokotuksena järjestetystä kakkosrokotuksesta ehtii kulua melkein 6kk kolme viikkoa ennen kuin saa kolmannen!!! Eikö kaupunki pidä puoliaan rokotusten hankkimisessa? Ei voi olla kiinni ainoastaan rokottajien puutteesta kun muuallakin asia järjestyy.
Rokotusaikataulu
17
774
Vastaukset
- Anonyymi
RKP kuuluu vähemmistöön, siksi ei ole hoppua, Deva kukku vaan?😁😁😁
- Anonyymi
Ei muuta kun Pop-up rokotukset Urheilutalolle ennen Joulua!
- Anonyymi
En ymmärrä… itse olen 70 ja kolmannen
rokotteen sain kun 2. oli kulunut 5,5 kk. Enkä ole ”riskiryhmäläinen”.- Anonyymi
Sangen erikoista... Mietityttää että millä perusteella rokotusaikoja jaetaan. Ilmeisesti 3. rokotteita ei annetakaan samassa järjestyksessä kuin edellisiä, riskiryhmäläiset priorisoiden, vaikka eihän muilla ole voinut kulua edellisestä rokotuksesta viittä kuukautta. Hangon koronarokotussivut vaatisivat kyllä päivitystä, eivät ole ajantasalla vaikka muka eilen päivitetty...
- Anonyymi
No nyt THL suosittaa lyhentämään 60 ikäisten ja riskiryhmäläisten rokotusaikataulua entisestään 3-4 kuukauteen toisesta rokotteesta (suurella osalla ko. ikäluokasta on jo nyt kulunut siitä yli 5 kk), mutta Hangossapa ei ole tarjolla vapaita aikoja ennen 22.1. :( Toisaalla on jo aloitettu rokottamaan paljon nuorempia… Rokotuksissa pitäisi priorisoida ikäihmisiä ennen kuin aikoja annetaan nuoremmille. Hankoa koskevan rokotustilaston mukaan 70 vuotiaita on rokotettu hyvin vähän, 60-69 vuotiaita jostain syystä enemmän. Oikeus ja kohtuus olisi että vanhemmat ikäryhmät ja sairaat saisivat rokotuksen ensin ja hyvin pikaisesti. Se on sitten asia erikseen miksi rokotteita ei ilmeisesti jaeta mitenkään tasaisesti paikkakunnittain (Hanko saa ilmeisesti vain hyvin vähäisiä määriä), jos joillakin paikkakunnilla rokotusmahdollisuus on kohta jo kaikilla yli 18 vuotiailla. Itse tiedän yhden väkimäärältään ja ikärakenteeltaan samaa luokkaa Hangon kanss olevan kaupungin jossa tällainen tilanne on. Tasan ei käy onnen lahjat….
- Anonyymi
Voisiko johtua siitä, että ihmiset on itse varanneet ajan netissä?
- Anonyymi
Ole onnellinen, kun et ole saamassa tuota ihmiskoepiikkiä heti ensimmäisten joukossa. Vaikka THL suosittelee, niin ei se kuitenkaan sano, että se on turvallinen.
Tällä ei ole mitään terveyden kanssa tekemistä. Pelkkää politiikka, jota muualta sanellaan.- Anonyymi
Teholla tavataan sanoi rokottamaton toiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teholla tavataan sanoi rokottamaton toiselle.
Rokotetut teholla ollessaan.
-Ai, miksi minä olen täällä?
-Sinusta en tiedä. Mutta ihmettelen, miksi minä olen täällä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rokotetut teholla ollessaan.
-Ai, miksi minä olen täällä?
-Sinusta en tiedä. Mutta ihmettelen, miksi minä olen täällä?Toinen heistä on tyhmyyttään.
- Anonyymi
Kyllä voi suositella rokotusta, tämä tauti löytää kaikki ennemmin tai myöhemmin.
- Anonyymi
Pelkkää bisnestä ja rokotevalmistajille on annettu vapautus kaikista rokotteen aiheuttamista ongelmista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkkää bisnestä ja rokotevalmistajille on annettu vapautus kaikista rokotteen aiheuttamista ongelmista.
Oh no, entäs rokotetut jotka harvemmin sairastuu vakavasti?
- Anonyymi
Hankoon nyt Drop in, kuten muuallakin lähikunnissa on
https://www.kemionsaari.fi/fi/kunta_paatoksenteko/uutiset/koronarokotus_ilman_ajanvarausta_kemiossa_28.12._ja_8.1..6970.news?fbclid=IwAR01Qll1gLfOKOogweJirCEVudSzeZtvWRum7NzpWNDc_9Zy6R40r9e24MY, - Anonyymi
Kohta 6kk jo toisesta rokotuksesta, olen riskiryhmäläinen. Rokotusaikoja ei saa. Thl:n suosituksia ei täällä noudateta.
- Anonyymi
Eikös Hangossa sentään ole Drop-in 20.1 tai jotain sinnepäin?
- Anonyymi
Kelassa on 13/5-31/5 asti STRAP-ON!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768