Ja aivan oikein tekevät amerikkalaiset.
Suomessa pilkattiin Trumpia, nyt Usa:ssa pilkataan Marinia
7
<50
Vastaukset
USA:ssa pilkataan kaikkea. Jos nänni näkyy, se on sitten hirveä asia.
Oliko sinulla muuta?- Anonyymi
jos olisi mari niin sanosin pitäkää tunkkinne ottasin lopputilin tuskin se vallanhuumaavamalja on tämänväärtti.
- Anonyymi
Marinin täytyy ottaa vastuu omasta käytöksestään vaikka demarit ei sellaista ymmärrä, että itse vastataan teoistaan. Kaikki on heidän mielestään yhteiskunnan vastuulla, itse vaan seurataan silmät pyöreinä, kuten Sanna, mitä tapahtuu.
Ei minun vaan yhteiskunnan vika, ajattelee demari. Anonyymi kirjoitti:
Marinin täytyy ottaa vastuu omasta käytöksestään vaikka demarit ei sellaista ymmärrä, että itse vastataan teoistaan. Kaikki on heidän mielestään yhteiskunnan vastuulla, itse vaan seurataan silmät pyöreinä, kuten Sanna, mitä tapahtuu.
Ei minun vaan yhteiskunnan vika, ajattelee demari.Minkään puolueen poliitikot ottavat vastuun teoistaan vapaaehtoisesti?
- Anonyymi
USA:n punaniskat eivät tiedä edes missä Suomi on. Hyvä jos Euroopan löytävät kartalta. Paljonko sen porukan mielipiteille kannattaa painoarvoa laittaa?
- Anonyymi
Hävittäjäkauppojen vuoksi Suomessa on amerikkalaisia toimittajia, jotka seuraavat myös muuta maassa tapahtuvaa hauskaa.
- Anonyymi
kuinka tärkeä virka-asteikolla on pääministeri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1906889
- 594592
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353923- 673145
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161935Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271666- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431197