Siitä että kyseessä on täysi hörhö, joka on sekoittanut päänsä koronalla.
Mistä tunnistaa "TruthReallyHurts":in?
61
50
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan pelkkä sekopää, uskoo kaiken mitä valtamedia kertoo …
- Anonyymi
Rokotemafian maksettu myrkkypiikkilobbari se on!
Saavat palkkaa 6e/h, mutta eihän matalalla ÄO:lla varustetulle voi enempää maksaakaan. - Anonyymi
Yle pahimmasta päästä.
- Anonyymi
Lyhyesti: kako-trolli
- Anonyymi
Siltä näyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siltä näyttää.
TruthReallyHurts'in tunnistaa siitä, että hän on päässyt siihen mihin hän on pyrkinytkin eli saanut raivon pimentämään persuilta lopunkin järjen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TruthReallyHurts'in tunnistaa siitä, että hän on päässyt siihen mihin hän on pyrkinytkin eli saanut raivon pimentämään persuilta lopunkin järjen.
Tosin mikään tässäkään ei liity persuihin.
- Anonyymi
Mitä kertoo tyypin älystä joka valitsee nimimerkikseen "totuus todella sattuu". Siksi varmaan valehtelee minkä ehtii, käy jotain outoa taistelua totuutta vastaan ja on vieläpä ylpeä siitä.
- Anonyymi
TruthReallyHurts kirjoitti:
Mitä kertoo tyypin älystä anona huuteleminen?
Itsekö et ole anonyymi? Onko sinun oikea nimesi todella tuo? Katsoin "profiilisi" ja se oli ihan tyhjä.
Tyyppi ei edes tajua olevansa itse anonyymi. Anonyymi kirjoitti:
Itsekö et ole anonyymi? Onko sinun oikea nimesi todella tuo? Katsoin "profiilisi" ja se oli ihan tyhjä.
Tyyppi ei edes tajua olevansa itse anonyymi.Sinäkö et ymmärrä sitä, että on eri asia huudella täysin anona ja toinen juttu tunnistautuneena?
Kerropa esimerkiksi se, mitkä jutut täällä ovat sinun tekstejäsi?- Anonyymi
Esitäpä asiasta vertaisarvioitu tutkimus.
- Anonyymi
Sinäkö et ymmärrä sitä, että on eri asia huudella täysin anona ja toinen juttu tunnistautuneena?
Kerropa esimerkiksi se, mitkä jutut täällä ovat sinun tekstejäsi?Miksi se pitäisi kertoa? En edes muista enkä toisaalta kerää mitään aktiivisuuspisteitä.
Anonyymi kirjoitti:
Esitäpä asiasta vertaisarvioitu tutkimus.
Asiaa on tutkittu hyvin todennäköisesti. Tosiasiat näkyvät täällä hyvin surullisesti.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se pitäisi kertoa? En edes muista enkä toisaalta kerää mitään aktiivisuuspisteitä.
Sinustako anona huutelu jotenkin on hyvää keskustelua? Rakentavaa?
- Anonyymi
Minusta on hyvä että voi keskustella edes jossain kirjautumatta ja anonyyminä. Onhan kirjautumista vaativia palstoja valtavasti, oikeastaan melkein kaikki.
Teksti puhuu puolestaan, ei minun tarvitse mitään mainetta kerätä. Jokainen vastaa itse tekstistään ja asiallisuudesta.
Olen kyllä nähnyt miten solvaat muita eri mieltä olevia jatkuvasti. Ei sun parane rakentavuudesta puhua.
Itse pyrin olemaan asiallinen myös anonyymejä kohtaan, vaikka toki joskus olen ilkikurinen ja trollaan. Jos joku heittää tyhmiä kommentteja tai valehtelee selkeästi, niin voihan sen osoittaa. - Anonyymi
Sähän huutelet Anosta....heheheeeee.
Anonyymi kirjoitti:
Minusta on hyvä että voi keskustella edes jossain kirjautumatta ja anonyyminä. Onhan kirjautumista vaativia palstoja valtavasti, oikeastaan melkein kaikki.
Teksti puhuu puolestaan, ei minun tarvitse mitään mainetta kerätä. Jokainen vastaa itse tekstistään ja asiallisuudesta.
Olen kyllä nähnyt miten solvaat muita eri mieltä olevia jatkuvasti. Ei sun parane rakentavuudesta puhua.
Itse pyrin olemaan asiallinen myös anonyymejä kohtaan, vaikka toki joskus olen ilkikurinen ja trollaan. Jos joku heittää tyhmiä kommentteja tai valehtelee selkeästi, niin voihan sen osoittaa.Eivät ihmiset oikeassa maailmassakaan huuda vastaantulijoille mitä sattuu. Some on vääristynyt koko ihmisten kuvan siitä, mitä toisille voi sanoa ja mitä ei. Suomi24 on erittäin räikeä esimerkki kansan tyhmenemisestä.
Tämä Maailman menos-osio on varsinainen kaatopaikka jopa muuhun Suomi24:ään nähden. Täällä on hyvin vähän oikeaa mielipiteiden vaihtoa. Enin osa tämän keskustelun sisällöstä on pelkkää huutelua ja haukkumista. Korona on tuonut mukanaan tänne sen ihmisjoukon, joka levittää täällä sanomaansa siitä, miten hirveän vaarallinen rokote on ja miten koko Suomi on täynnä natseja, jotka haluavat kurittaa kunnon patriootteja.
Jonkun on pakko koettaa täällä puhua myös muuta kuin sitä soopaa, mitä jokunen ano tänne päivät pääksytysten syöttää. Juttujen perusteella luulisi äkkiä, että koko maassa on vain pelkkiä Persuja, Turtiaisen faneja ja rokotteiden vastustajia. Pieni joukko meluaa kuin kyseessä olisi miljoona ihmistä.
Sinä ilmeisesti kuulut joukkoon, joka määrittelee asioita sen mystisen "vapauden" kautta. Mitä vain saa tehdä ja sanoa ja millään ei ole väliä - kun on sillä asialla, jonka SINÄ määrittelet oikeaksi?
Totuus on se, että kun täällä ovat loputtomat roskalinkkien syöttäjät ja mv-fanit asialla, he eivät puhu asiaa. On lopulta sama, mitä heille sanoo. Ei fakta heihin mitään vaikuta. Minä en tuhlaa aikaani lässyttämällä aikuisille (?) selviä asioita uudelleen. Jos joku oikeasti esim. kuvittelee olevansa nettijuttujen pohjilta pätevä arvioimaan ylipäätään ottaen mitään, hän on avun ulottumattomissa.
Se, että joku kehtaa julistaa Venäjältä käsin olevansa Suomen asialla ja patriotti, ylittää jo kaikki kynnykset röyhkeyden suhteen. Sellaisia ihmisiä on syytä kyllä muistuttaa tosiasioista, vaikka ei sekään toki mitään auta. Se, että joku tietoisesti trollaa itänaapurin piikkiin, on todella törkeää toimintaa.- Anonyymi
Sinäkö et ymmärrä sitä, että on eri asia huudella täysin anona ja toinen juttu tunnistautuneena?
Kerropa esimerkiksi se, mitkä jutut täällä ovat sinun tekstejäsi?Oletko koskaan testannut ÄO:si? Ylittääkö kengännumerosi? Tarkista mitä tarkoittaa anonyymiys!
Anonyymi kirjoitti:
Oletko koskaan testannut ÄO:si? Ylittääkö kengännumerosi? Tarkista mitä tarkoittaa anonyymiys!
Anonyymiys on yksi juttu kokonaisuutena. Se, että täällä heittäytyy täysin anoksi on keskustelun kannalta eri juttu.
Älä heittäydy tyhmäksi.- Anonyymi
Anonyymiys on yksi juttu kokonaisuutena. Se, että täällä heittäytyy täysin anoksi on keskustelun kannalta eri juttu.
Älä heittäydy tyhmäksi.Sinä olet ihan samalla tavalla ano kuin muutkin. Jos et, niin kerro sitten kuka olet. Mikä on nimesi ja mistä olet? Sukupuoli ja ikä?
Ainoa ei-ano jonka olen nähnyt tänne kirjoittavan, on Ilkka Luoma. Arvostan omalla nimellään kirjoittavia, mutta se ei kerro mistään. Anojen tekstit ovat erinomaisia, jos niissä on ajatusta ja nokkelaa huumoria.
Sinä et ole mitään muuta kuin alatyylinen, halvan ulosannin trolli. Jos et ole trolli, niin ei sinulla paljoa päässä liiku. Ei mitään kunnioitusta sellaisia kohtaan, joilla on eri mielipide. Olet suorastaan halveksinut ja solvannut jatkuvasti sellaisia, jotka eivät halua rokotetta koska ovat terveydestään huolissaan.
Jumala sinut aikanaan tuomitsee, minä en. Saat anteeksi vaikka olet minuakin solvannut aiheetta. Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet ihan samalla tavalla ano kuin muutkin. Jos et, niin kerro sitten kuka olet. Mikä on nimesi ja mistä olet? Sukupuoli ja ikä?
Ainoa ei-ano jonka olen nähnyt tänne kirjoittavan, on Ilkka Luoma. Arvostan omalla nimellään kirjoittavia, mutta se ei kerro mistään. Anojen tekstit ovat erinomaisia, jos niissä on ajatusta ja nokkelaa huumoria.
Sinä et ole mitään muuta kuin alatyylinen, halvan ulosannin trolli. Jos et ole trolli, niin ei sinulla paljoa päässä liiku. Ei mitään kunnioitusta sellaisia kohtaan, joilla on eri mielipide. Olet suorastaan halveksinut ja solvannut jatkuvasti sellaisia, jotka eivät halua rokotetta koska ovat terveydestään huolissaan.
Jumala sinut aikanaan tuomitsee, minä en. Saat anteeksi vaikka olet minuakin solvannut aiheetta.Entä sitten se väki, joka tietoisesti levittää valheita Koronasta ja rokotteesta? Kaikkiko ovat vain terveydestä huolissaan?
Kun asiaa on tutkittu, on todettu joidenkin hyötyvän rokotevastaisuudesta. Sinulle ok?
🤣🤣🤣- Anonyymi
Entä sitten se väki, joka tietoisesti levittää valheita Koronasta ja rokotteesta? Kaikkiko ovat vain terveydestä huolissaan?
Kun asiaa on tutkittu, on todettu joidenkin hyötyvän rokotevastaisuudesta. Sinulle ok?
🤣🤣🤣No sinä et ole mikään auktoriteetti sanomaan mikä on totta ja mikä ei rokotteesta, vaikka niin ilmeisesti uskottelet itsellesi. Entä jos se olet sinä, joka uskot valheita?
Sinä hyökkäät aina kirjoittajaa ja lähdettä vastaan, sen sijaan että kommentoisit itse aihetta.
Se on ihan helppo todentaa, että viranomaiset puheet eivät ole pitäneet paikkaansa.
Minusta rokotekriittisten on helppo puolustautua sinunlaisia hyökkääjiä vastaan. On jokaisen oikeus ja oma asia, ottaako rokotteen vai ei.
Vuoden 2016 influenssa-epidemian, kestoltaan noin 2kk, aikaan teholla oli 200. Kuolemia 1000. Nyt koronan osalta teholla on ollut 30-50, kuolemia KAHDEN VUODEN AIKANA 1500.
Tämä tieto on täysin haettavissa virallisista lähteistä. Mutta sinä kiistät tällaisetkin houreina ja hörhötyksinä perustelematta. Olen sen nähnyt moneen kertaan. Ja sinäkö puhut muka totuuden puolella? Mitä jos menisit itseesi, vai oletko todella noin sokea ja narsistinen?
Tämä on vain yksi esimerkki. Viranomaiset valheet ovat todella laajoja ja minusta on erinomaista, että ihmiset paljastavat niitä, ettei kukaan tuhoa terveyttään harhautettuna, vaikka niin on käynyt. - Anonyymi
Minulla on syyni keskustella anona. Esiinnyn nimelläni silloin kun minulle maksetaan siitä palkkaa.
- Anonyymi
Eivät ihmiset oikeassa maailmassakaan huuda vastaantulijoille mitä sattuu. Some on vääristynyt koko ihmisten kuvan siitä, mitä toisille voi sanoa ja mitä ei. Suomi24 on erittäin räikeä esimerkki kansan tyhmenemisestä.
Tämä Maailman menos-osio on varsinainen kaatopaikka jopa muuhun Suomi24:ään nähden. Täällä on hyvin vähän oikeaa mielipiteiden vaihtoa. Enin osa tämän keskustelun sisällöstä on pelkkää huutelua ja haukkumista. Korona on tuonut mukanaan tänne sen ihmisjoukon, joka levittää täällä sanomaansa siitä, miten hirveän vaarallinen rokote on ja miten koko Suomi on täynnä natseja, jotka haluavat kurittaa kunnon patriootteja.
Jonkun on pakko koettaa täällä puhua myös muuta kuin sitä soopaa, mitä jokunen ano tänne päivät pääksytysten syöttää. Juttujen perusteella luulisi äkkiä, että koko maassa on vain pelkkiä Persuja, Turtiaisen faneja ja rokotteiden vastustajia. Pieni joukko meluaa kuin kyseessä olisi miljoona ihmistä.
Sinä ilmeisesti kuulut joukkoon, joka määrittelee asioita sen mystisen "vapauden" kautta. Mitä vain saa tehdä ja sanoa ja millään ei ole väliä - kun on sillä asialla, jonka SINÄ määrittelet oikeaksi?
Totuus on se, että kun täällä ovat loputtomat roskalinkkien syöttäjät ja mv-fanit asialla, he eivät puhu asiaa. On lopulta sama, mitä heille sanoo. Ei fakta heihin mitään vaikuta. Minä en tuhlaa aikaani lässyttämällä aikuisille (?) selviä asioita uudelleen. Jos joku oikeasti esim. kuvittelee olevansa nettijuttujen pohjilta pätevä arvioimaan ylipäätään ottaen mitään, hän on avun ulottumattomissa.
Se, että joku kehtaa julistaa Venäjältä käsin olevansa Suomen asialla ja patriotti, ylittää jo kaikki kynnykset röyhkeyden suhteen. Sellaisia ihmisiä on syytä kyllä muistuttaa tosiasioista, vaikka ei sekään toki mitään auta. Se, että joku tietoisesti trollaa itänaapurin piikkiin, on todella törkeää toimintaa.Eli miksi sitten roikut täällä?
Anonyymi kirjoitti:
No sinä et ole mikään auktoriteetti sanomaan mikä on totta ja mikä ei rokotteesta, vaikka niin ilmeisesti uskottelet itsellesi. Entä jos se olet sinä, joka uskot valheita?
Sinä hyökkäät aina kirjoittajaa ja lähdettä vastaan, sen sijaan että kommentoisit itse aihetta.
Se on ihan helppo todentaa, että viranomaiset puheet eivät ole pitäneet paikkaansa.
Minusta rokotekriittisten on helppo puolustautua sinunlaisia hyökkääjiä vastaan. On jokaisen oikeus ja oma asia, ottaako rokotteen vai ei.
Vuoden 2016 influenssa-epidemian, kestoltaan noin 2kk, aikaan teholla oli 200. Kuolemia 1000. Nyt koronan osalta teholla on ollut 30-50, kuolemia KAHDEN VUODEN AIKANA 1500.
Tämä tieto on täysin haettavissa virallisista lähteistä. Mutta sinä kiistät tällaisetkin houreina ja hörhötyksinä perustelematta. Olen sen nähnyt moneen kertaan. Ja sinäkö puhut muka totuuden puolella? Mitä jos menisit itseesi, vai oletko todella noin sokea ja narsistinen?
Tämä on vain yksi esimerkki. Viranomaiset valheet ovat todella laajoja ja minusta on erinomaista, että ihmiset paljastavat niitä, ettei kukaan tuhoa terveyttään harhautettuna, vaikka niin on käynyt.Jutussasi on kaikki päin sitä itseään.
Kun suurin osa asiantuntijoista on esimerkiksi niistä rokotteista yhtä mieltä ja pienen pieni joukko marginaaliajattelujoita toista, kumpi mahtaa olla uskottavampi joukko? Oikeasti? Netin salaliittohörhöt ja luontaistuotekauppiaat uskottavia?
Voit ihan rauhassa esittää vaikka mitä lukua ja esittää väitteitä. On naurettavaa väittää, että sinä anonyymi keskustelija olisit jokin jumalallinen totuuden löytäjä.
Kylvät epäuskoa viranomaisia kohtaan. Kuvittelet ilmiselvästi olevasi suuren salaliiton äärellä. Epäilemättä olet sen jostakin lukenut ja kun se netissä on, se onkin sitten varmasti totta.
Kyse on aina niiden lähteiden luotettavuudesta. Se on olennainen asia. Ideasi siitä, että koko maailma olisi Koronan kanssa jonkinlaisessa salaliitossa on järjetön. Ei se ansaitse mitään kummempaa pohdintaa. Loppujen lopuksi sinä et uskoisi, vaikka minä sanoisin mitä.
- Anonyymi
Riehuu monilla palstoilla, aatemaailma on ehdottoman viherfasistinen. Puolustaa homoilua, viheragendaa ja on kaikkea isänmaallista tai tervettä vastaan.
Netissähän nuo vihreät kynäniskat voivat kuvitella olevansa jotain sankareita, tosielämässä surkuhupaisia hiiriä.- Anonyymi
Oliko sama tyyppi, joka yhteissauno teinien kanssa?
- Anonyymi
Korona feikki totuus näkyy todella satuttavan häntä, eikä hän voi uskoa totuuta!
No nyt olen saanut ihan oman avauksen! Kiitti kovasti. Se on aina merkki siitä, että joku on ärsyyntynyt, kun hänen toimiaan kommentoidaan.
🤣🤣🤣- Anonyymi
Älä nauraa räkätä liikaa, saattaa tulla lusikallinen housuun.
Anonyymi kirjoitti:
Älä nauraa räkätä liikaa, saattaa tulla lusikallinen housuun.
Keksitkö itse vai oliko lainattua?
🤣🤣🤣- Anonyymi
"Se on aina merkki siitä, että joku on ärsyyntynyt"
Siihenhän trollit juuri pyrkivät, ärsyttämään. Anonyymi kirjoitti:
"Se on aina merkki siitä, että joku on ärsyyntynyt"
Siihenhän trollit juuri pyrkivät, ärsyttämään.Eli trollien kritisoiminen on trollaamista?
🤣🤣🤣🤣🤣🤣- Anonyymi
Eli trollien kritisoiminen on trollaamista?
🤣🤣🤣🤣🤣🤣Kerros minkä ikäinen olet? Teksteistäsi tulee sellainen kuva, että olet teini. Teiniangstia ja ideologista sotaa "väärää mieltä" olevia vastaan. Jonkinlainen satumaailman jatkumo.
Kyllä minä ymmärrän että teinit ovat vähän teinejä, monesta kyllä vielä mies tai nainen kasvaa kun huomaa ettei maailma olekaan niin mustavalkoinen.
Eiköhän se sinunkin kohdalla joskus tapahdu. Anonyymi kirjoitti:
Kerros minkä ikäinen olet? Teksteistäsi tulee sellainen kuva, että olet teini. Teiniangstia ja ideologista sotaa "väärää mieltä" olevia vastaan. Jonkinlainen satumaailman jatkumo.
Kyllä minä ymmärrän että teinit ovat vähän teinejä, monesta kyllä vielä mies tai nainen kasvaa kun huomaa ettei maailma olekaan niin mustavalkoinen.
Eiköhän se sinunkin kohdalla joskus tapahdu.Älä viitsi. Olen liian usein törmännyt tuohon sinun tapaasi pyrkiä ihon alle. Etsi joku helpompi uhri.
🤣🤣🤣- Anonyymi
Älä viitsi. Olen liian usein törmännyt tuohon sinun tapaasi pyrkiä ihon alle. Etsi joku helpompi uhri.
🤣🤣🤣"Olen liian usein törmännyt tuohon sinun tapaasi pyrkiä ihon alle."
No eihän näillä trolleilla äly muuhun riitä. Ja kun se loppuu niin heittäydytään totaali idiootiksi ja yritetään ärsyttää muita. Mutta se vain kertoo enemmän näistä turhista trolleista... :D - Anonyymi
Älä viitsi. Olen liian usein törmännyt tuohon sinun tapaasi pyrkiä ihon alle. Etsi joku helpompi uhri.
🤣🤣🤣Eli osui ja upposi. En minä halua pyrkiä sinun ihon alle yöh, mieluummin kauniiden naisten iholle. Sinulle taitaa olla tuntematon käsite, jos et ole joku teinilesbo.
Anonyymi kirjoitti:
Eli osui ja upposi. En minä halua pyrkiä sinun ihon alle yöh, mieluummin kauniiden naisten iholle. Sinulle taitaa olla tuntematon käsite, jos et ole joku teinilesbo.
Olen joskus saanut uskovaisen kanssa väitellessäni kuulla olevani sekä homo että lesbo, joten kai tuokin jo siihen mukaan mahtuu.
🤣🤣🤣Anonyymi kirjoitti:
Eli osui ja upposi. En minä halua pyrkiä sinun ihon alle yöh, mieluummin kauniiden naisten iholle. Sinulle taitaa olla tuntematon käsite, jos et ole joku teinilesbo.
Onko sinulla muuten jotakin seksuaalisia patoumia, kun lähdet asiaa niin vatvomaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahhaaa vai muka kauniiden naisten... no saahan sitä haaveilla, mutta voin sanoa että naiset kiertävät sinunlaiset idiootit kaukaa. :D
- Anonyymi
Onko sinulla muuten jotakin seksuaalisia patoumia, kun lähdet asiaa niin vatvomaan?
Ei, mutta miksi et kerro kuka, mitä ja mistä olet? Kerran niin väität ettet ole anonyymi.
Kerro pois. Kerro ainakin sukupuolesi, suuntautumisesi ja ikäsi. En minua sinua tuomitse, olit mitä olit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahhaaa vai muka kauniiden naisten... no saahan sitä haaveilla, mutta voin sanoa että naiset kiertävät sinunlaiset idiootit kaukaa. :D
Vai niin sinä "tiedät". Henkilö joka kuvittelee tietävänsä nimettömistä kirjoittajista jotain on todella, todella tyhmä.
Tekstisi sinut paljastaa, mitä olet, ei siihen tarvita mitää nimeä. Nimesi on tyhmyyden synonyymi, ihan sama mikä se on.
- Anonyymi
Netti on tehokas keino pitää hörhöt pois kaduilta.
- Anonyymi
Hän on äärivasemmistolainen. Tämä selittää kaiken. Siis ihan kaiken.
- Anonyymi
Ahaa. Sinä olet ilmeisesti sitten jotain muuta? Mitä sinä olet?
Mahtuuko sinun maailmaan muita kuin Perussuomalaiset vastaan "me"?
- Anonyymi
Jotkut haluavat etsiä totuutta - toiset omia sen itselleen.
- Anonyymi
Älykkäät keskustelevat ilmiöistä, keskivertoihmiset tapahtumista ja yksinkertaiset puhuvat muista ihmisistä. (Eleanor Roosewelt)
- Anonyymi
Tuokin lause väärennetty.
Suuret ihmiset puhuvat ideoista.
Keskinkertaiset puhuvat asioista.
Pienet ihmiset puhuvat toisista ihmisistä - Kiin. sananlasku-
- Anonyymi
Tyypin kotipesä sijaitsee Natopalstalla. Historiapalstalla hän pätee historiatietämyksellään (Verkkouutisten JP?) ja karjalanpalautuspalstalla vaikuttaa myös. Toiminta niin äärimielistä ja jatkuvaa, että jonkun pitäisi kysyä jostain, että kertooko se tyyppi hallituksen salatusta agendasta vai mistä? Epäilen, että saattaa olla palkattu. Lailla ei nähtävästi väliä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768283Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1672627- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 12860
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725