mistä ei voi sanoa, siitä on vaiettava
kun ei ole kansainvälistä kokemusta ja vaihtoohjelmaa käyty, niin ei voi sanoa mitään ulkomailta
modernissa maailmassa epätietoisten ihmisten pitää tunnustaa, että kun ei ole niin ei ole
jokainen huutaa läpi vaikka ei ole oikeata tietoa mistä huudetaan
jotta olisi, niin pitää mennä katsomaan ensin paikan päälle, mikä antaa valmiudet huutamiselle
samasta yhtälöstä on työpaikkojen vaihdokset ja jopa sisäpoliittiset muutokset, jotka tulevat ulkomailta...mutta eivät tavoita maan kansalaisia, koska muutosten syyt jäävät ymmärtämättä ja enemmistö kansasta ei tahdo muuttua koska ei tunne tarvetta
ehkä siinä on pointti, että ulkoapäin osoitettu ei vielä riitä syyksi
samasta yhtälöstä on että minä en ole hyvä tai riittävän ammattitaitoinen omalla alallani, mitä teen?
lopetanko työn teon ja teen mitä?
on loputtomasti parempia kuin minä työntekijöitä
ehkä vain olla katsomatta liikaa ulospäin ja keskittyä sisäänpäin itseensä ja jatkaa sen tekemistä mitä on tehnyt aikaisemmin
se on globalisaatiossa, että kaiken perässä ei pysyy vauhdissa
kuitenkin omasta maasta tulee paineita muuttua
kulttuurissa näkee ulkomaanvaikutteita, jotka tuntuvat tyhmiltä
pitääkin olla vähän tyhmä ottakseen mutkattomasti muutoksia vastaan
tai nuori
mutta jos ei tahdo
elämän kokemus
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192705Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701121Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2151109- 401025
- 5958
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38951- 36916
- 47904
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123873Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36827