mistä ei voi sanoa, siitä on vaiettava
kun ei ole kansainvälistä kokemusta ja vaihtoohjelmaa käyty, niin ei voi sanoa mitään ulkomailta
modernissa maailmassa epätietoisten ihmisten pitää tunnustaa, että kun ei ole niin ei ole
jokainen huutaa läpi vaikka ei ole oikeata tietoa mistä huudetaan
jotta olisi, niin pitää mennä katsomaan ensin paikan päälle, mikä antaa valmiudet huutamiselle
samasta yhtälöstä on työpaikkojen vaihdokset ja jopa sisäpoliittiset muutokset, jotka tulevat ulkomailta...mutta eivät tavoita maan kansalaisia, koska muutosten syyt jäävät ymmärtämättä ja enemmistö kansasta ei tahdo muuttua koska ei tunne tarvetta
ehkä siinä on pointti, että ulkoapäin osoitettu ei vielä riitä syyksi
samasta yhtälöstä on että minä en ole hyvä tai riittävän ammattitaitoinen omalla alallani, mitä teen?
lopetanko työn teon ja teen mitä?
on loputtomasti parempia kuin minä työntekijöitä
ehkä vain olla katsomatta liikaa ulospäin ja keskittyä sisäänpäin itseensä ja jatkaa sen tekemistä mitä on tehnyt aikaisemmin
se on globalisaatiossa, että kaiken perässä ei pysyy vauhdissa
kuitenkin omasta maasta tulee paineita muuttua
kulttuurissa näkee ulkomaanvaikutteita, jotka tuntuvat tyhmiltä
pitääkin olla vähän tyhmä ottakseen mutkattomasti muutoksia vastaan
tai nuori
mutta jos ei tahdo
elämän kokemus
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764