Selvä on että kumpaankaan ei voi mennä syömään ruokatauolla, jos on vaan 30min ruokkis.
Se kenen kuningasidea on ollut, että kaikki tuoteet valmistetaan vasta asiakkaan tilauksen jälkeen, pitäisi erottaa ja laittaa eläkkeelle. Ennen osattiin tehdä valmiiksi tiskiin ruuhka-aikoja silmälläpitäen niitä suosikkituotteita, ja jono veti nopeeta.
Kummassa hitaanpi palvelu Pirkkalan ABC:n Hesburgerissa vai Partolan Mäkkärissä?
4
195
Vastaukset
- Anonyymi
Mee läski syömään kunnon ruokaa.
Vaikka tämä onkin lihavan ihmisen aloittama ketju, enkä yleensä puhu lihavien kanssa, koska se sairaus tarttuu, niin näin netin välityksellä uskallan silti kommentoida nopeasti.
McDonald's voittaa aina Hesburgerin nopeudessa jos asiakkaiden määrä on sama. Kokemusta ja paljon.- Anonyymi
Kenellä urpolla on alle 1h ruokatauko?
- Anonyymi
Hah " pikaruokaloita" se on kun kapitalistin ahneudella ei ole rajoja.
Take away kaistat alkanu korona aikana oleen piukeessa niin riistäjä on vähentänyt keittiön puolelta työntekijän pari, näin suomalainen yrittäjä pitää tekijät ahkerana ja ruokahävikit poissa, kun ruoka valmistetaan vasta kun se on tilattu.
Itse lopetin näissä " pikaruokaloissa" lounas asioinnin kun huomasin, että lounaspuffetit on puolet nopeampia paikkoja ruokailla ruokatauoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854980- 983068
- 432916
- 1992422
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302160- 1331979
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161511Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51449- 171355