Alkuaineen ja avaruuden olemassa olo edellyttävät älykästä suunnittelua ja sen toteutusta

Nyt on todistettu tieteellisesti, että materiaa ja aikaa ei synny ilman älykästä suunnittelua ja luojaa.

10

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun viittaat tieteeseen, niin sitten vielä ne tieteelliset viitteet esiin.

• Anonyymi

Ns. älykkään suunnittelun todisteet ovat sitä, että kretu ei ymmärrä (eikä edes halua) . Viitteet ovat järjestään väärinlainauksia. Muuta on turha odottaa.

• Anonyymi

En koskaan unohda missä olin kun kuulin tämän uutisen.

• Anonyymi

luonto ja parisataa miljardia galaksia todistaa älyttömästä luomisesta.
      Siitä on paha pistää paimentolaistarustolla paremmaksi.

• Anonyymi

Todella epä-älykästä tuhlausta luoda galakseja vain saadakseen taivaankanteen valoja.

• Anonyymi

Päinvastoin tuo asia on:

"Nyt on todistettu tieteellisesti, että materiaa ja aikaa ei synny ilman älykästä suunnittelua ja luojaa."

On löydetty todisteet ja tieteelliset selitykset (alkuräjähdys ja nukleogeneesi) avaruuden ja alkuaineiden synnylle. Ilman älykästä suunnittelua ja luojaa.

• Anonyymi

Tämä on hyvä. Tämä on tosi hyvä. Nimittäin osoitus kreationistitieteilijän "tieteen metodista". Oliko sunnuntain kokouksessa, missä tämä kreationististieteellinen todistus tapahtui?

Oikeasti, vaikka olikin rekisteröitynyt käyttäjä, niin täytyyhän tämän olla trollaus. Ei kukaan kirjoitustaitoinen voi olla tosissaan moisen kirjoituksen kanssa. Eihän.

• Anonyymi

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17911667/miten-maailmankaikkeutemme-luotiin-ei-ainoastaan--maapallo
        Useimmat nykyiset kosmologiset teoriat perustuvat "alkuräjähdyksen" ideaan. Kaikki syntyi tyhjästä! Kummallista kyllä, kukaan ei ole hämmentynyt tästä. Tämä naiivi uskomus asettaa meidät samalle tasolle kuin lapset, jotka katsovat hämmästyneinä, kun taikuri vetää jäniksen juuri tyhjennetystä hatusta. He uskovat aidosti, että jänis ilmestyy tyhjästä. Periaatteessa ajatus siitä, että pienestä siemenestä voi kasvaa suuri puu, on varsin järkevä, mutta edellyttäen, että kaikki puuhun liittyvä tieto sisältyy siemeneen. On myös ajateltavissa, että maailmankaikkeus kaikkine moninaisuuksineen on syntynyt pisteestä, mutta sen pitäisi olla hyvin epätavallinen piste. Tuohon pisteeseen, kuten kehon soluun, on upotettava tietoa koko maailmankaikkeuden kehosta. Tämä periaate on kloonauksen perusta. Mutta kuka laittoi niin paljon järjestettyä tietoa tähän pisteeseen ja miksi?

• Anonyymi

Ja aloittaja laittaa linkit näihin tieteellisiin julkaisuihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4549
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2205
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      102
      1386
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      20
      1237
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      74
      1178
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      125
      1010
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      998
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      925
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      257
      905
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      886
    Aihe