Asiakkaat kaltoinkohtelivat minua vuosia. Olin herkkä, nuori ja naiivi aloittelija, johon miehet uskalsivat ottaa kovan alistus kontaktin, kun aistivat kai, että olin vanhempien heitteille jättämä. Vuosien päästä aloin uskaltaa pistää vastaan miehille, koska kasvoin heidän yläpuolelleen ja ymmärsin heidän olevan alkoholisteja ja mielenterveysongelmaisia - tulin lukemalla tietoiseksi mieshäpeästä ja luokka kerrastumista. Miehet alkoi sankoin joukon syyllistää minua mielisairaaksi, kun pistin heille vastaan. Olin nuoruuttani tahtomattani myös kaunis ja toiset, rumemmat, huorat pilkkasivat minua syömishäiriöiseksi, vaikken kylläkään samaistunut yhteenkään lukemaani syömishäiriön kuvaukseen. Ahdistuin tästä ja varailin yksityis aikoja psykoterapeutille. Hänpä vain kehoittaa minua tekemään asiakkaista rikosilmoituksia, eikä näe minua niin sairaana, kuin asiakkaat ja toiset huorat väittää.
Psykoterapeutti kannustaa rikosilmoituksiin asiakkaasta
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065