Tässä muutamia kysymyksiä Putinin hännystelijöille:
1. Mikä on näkemyksesi siitä, että hyvin monet Putinia arvostelleet toimittajat ja toisinajattelijat ovat Putinin valtakaudella kohdanneet väkivaltaisen kuoleman?
2. Oliko Sotsin olympialaisten dopingskandaali lännen lavastama mustamaalaus Venäjän "puti(n)puhdasta urheilua kohtaan?
3. Miksi venäläisten tiedonsaantia länsimedioista rajoitetaan niin ankarasti?
4. Miksi Putin rakennutti Mustanmeren "datsalleen" identtisen huoneen Kremlin "hermokeskuksesta"?
5. Miksi Putin vahvisti ikuisen syytesuojan itselleen ja läheisilleen?
6. Miksi Putinille eivät kelpaa kansainväliset ihmisoikeussäännökset, vaan hän on harkinnut Venäjän omaa ihmisoikeuslainsäädäntöä?
7. Miksi Putin on julistanut Navalnyin "valtiollista korruptiota" tutkineen järjestön terroristijärjestöksi?
8. Miksi Venäjän oikeuslaitos ja poliisilaitos eivät ole riippumattomia, vaan ne on alistettu suoraan Putinin käskyvaltaan?
9. Miksi venäjän kansa vielä kahdenkymmenen vuoden jälkeen elää köyhyydessä, vaikka oligarkkieliitillä on omaisuutta länsimaissa "elvistelyyn"?
10. Miksi olet TROLLI?
Millaisena koet Putinin?
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222