Hyväntekeväisyyttä

Anonyymi

Tuli mieleeni tuosta hyväntekeväisyyskonsertista..
Tuleeko teille kotiin näitä pyyntöjä hyväntekeväisyyteen.....minulle tulee aikapaljon ... Hoidin äitini loppuvuodet hänen menojaan ja hän oli aina laittamassa rahaa näihin pyyntöihin ....ehkä siksi ainakin osittain jäi nimeni näihin .....Onhan niisya varmasti hyötyäkin monelle perheelle ja lapsille...
mimmimum-..mi

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulehan niitä kaikenlaisia kerjuukirjeitä nyt joulun alla aina, kun luottavat siihen, että nyt ihmiset ovat herkällä mielellä tekemään lahjoituksia.

Muut revin aina lukemattakin, mutta tuo näkövammaisten yhdistyksen seinäkalenteri on niin paksu repiä, että sen otan itselleni. Jopa vapaaehtoisesti siitä maksankin. Söpöjä koirien kuvia ja suuret selvät numerot siinä.
      Sanovat sen lahjoituksen menevän opaskoirien kouluttamiseen näkövammaisille. Niitä ei kuulemma yhteiskunta kustanna. Miksiköhän ei, kun sitä rahaa vaikuttaa riittävän verovaroista paljon turhempaankin.

• Anonyymi

Eppistä" ....minun näkövammaisten kalenterissa ei ollut ainuttakaan koiran kuvaa....
      Sitä vähän ihmettelin kun Afganistaniinkin kerättiin ....Lääkärit yli rajojen ...aika epävarma kohde..
      mimmimum-..mi

• Ohhoh! Kylläpä sinua sorretaan.

Kyllä meidän näkövammaisten kalentereissa on joka vuosi joka kuukaudelle puoli sivua söpöjä tulevien opaskoirien pentuja ja sitten alaosasta puolet numeroita.
        Tässä on malliesimerkki vuoden 2014 kalenterista, mutta saman mallisia ne on joka vuosi, paitsi aina eri koiranpennut eri kuukausina ja kaikkien nimet on esillä. Nyt on tässä kuussa Rio, Reodor ja Regina odottelemassa innokkaina joulupukkia.

https://news.cision.com/se/synskadades-riksforbund/r/ledarhundsvalpar-hojer-kunskapen-om-synskadade,c9502898

• Anonyymi

Kehitysapu-kirjeitä tulee. Tänä vuonna ei ole tullut yhtään joulukorttinippua. Ihme, ennen joka joulukuussa on tullut. En muista että muita olisi tullut.

• Keräykset on vapaaehtoisia, kun jokainen suomalainen antaa euron se tekee 5,5 miljoonaa, jos jokainen suomalainen antaa keräykseen kuten minä vuodessä ehkä 20 euroa, en siitä tule köyhemmäksi, 110 miljoonaa hyvään tarkoitukseen vapaaehtoisesti noi helposti.

• Silloin tällöin tulee jotain korttipumaskoita,
      yleensä laitan ne paluupostiin.

En osallistu rahalla mutta jos pyydetään
      jotain talkootyötä tai aikaa, voin osallistua.

• Vanhemmalla likallani on lähellä sydäntään kehitysmaitten lasten, etenkin tyttöjen, koulunkäynti. Taas tänä vuonna ostin hänelle joululahjaksi kortin, joka todistaa minun kustantaneen jollekin tytölle kouluvuoden jossakin.
      Minne ne rahat sitten loppujen lopuksi menee, niin sehän ei minulle ole niin tärkeää. Ainakin hän tulee aina iloiseksi ajatuksesta, että joku jossain pääsee kouluun, sen alan ammattilainen kun on.

• Anonyymi

Minulla on kolme kymppivetoista kohdetta. Ajattelen, jos edes 100.000 henkilöä osallistuu, kullakin taholla on milli.
      Kortit tms. laitan paluupostiin, koska, jos en ole tilannut, ei minun ole niitä pakko maksaakaan.
      Mistä lie saavat nimen ja osoitteen?
      Beng

• Anonyymi

Minulle ei ole muutamaan vuoteen tullut mitään kerjuuta postiluukusta eikä sähköpostista. On kieltolappu postilaatikon yllä ja sähköpostissa esto.

Tuen lapsenlapsiani heidän harrastuksissa, koulujen myyjäisissä sikäli mikäli korona sallii.
      Ei ole luokkaretkiä, joulu- eikä kevätjuhlia ollut.

Minun verovaroistani annetaan kehitysapuun ja aamiaistarjoiluun pääministerille sekä hänen kutsuille osallistujien tarjoiluihin. Se riittäköön

• Anonyymi

Minulle ei tule minkäänlaisia kerjäyskirjeitä eikä viestejä, mitään estoja tai kieltoja ei ole "päällä", mutta olen hoitanut avustamiset omalla tavallani ilman isoja organisaatioita niin ei osoitteeni tai sähköpostini ole joutunut minkään organisaation kerjäyslistalle.

• Anonyymi

Ne rahat menee Kankkulan kaivoon.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      122
      2513
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      221
      2155
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      61
      1563
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      178
      1393
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1278
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1076
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      66
      1041
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      942
    9. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      34
      940
    10. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      914
    Aihe