Olemme ulkomailla Espanjanssa ja meillä on uusi alta 1000 km ajettu Kia Rio. Jouduimme eilen pahaan mäkeen huonolla tiellä kun eksyimme vuoristossa. Kytkin ilmeisesti savutti kun konepellin alta tuli savua. Mäki oli usean kilometrin pituinen ja hyvin äkkijyrkkä. Tiessä oli kuoppia ja jouduin melkein koko ajan ajamaan 1 vaihteella. Nyt auto toimii ihan kunnolla, mutta pitäisikö käyttää tarkistuttamassa auto jottei kytkin vioittunut? Kiallahan on hyvät takuut, mutta tuo tilanne oli ihan itsestä johtuva.
Uusi auto ja kytkin savutti - vioittuiko auto
10
1017
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se pellkäsätään ykköselllä ajaminen kytkintä riko. Eri asia on jos koko ajan luistatit sitä. Oletko varma ettei se keittänyt jäähdytysnesteitä. Silloin moottori on ylikuumentunut. Käy kuitekin tarkistuttamassa mitä sille tapahtui.
- Anonyymi
Viikko sitten ostit käytetyn pikku Mersun. Kiva trolli.
- Anonyymi
Pipipään aloitus. Voi sinua ressukka.
PihlajaMar kirjoitti:
Ostin Mersun Suomessa 6.12.20 ja nyt olen espanjassa
Oikeastaan mieheni osti sen Kian täältä kun samalla hinnalls mitä vuokra-autot puoli vuotta maksaa Kian 14000€ hinnan saa 2,5 vuodessa kuitattua.
- Anonyymi
PihlajaMar kirjoitti:
Oikeastaan mieheni osti sen Kian täältä kun samalla hinnalls mitä vuokra-autot puoli vuotta maksaa Kian 14000€ hinnan saa 2,5 vuodessa kuitattua.
Ai että nainen kirjoittaisi Espanjan pienellä kirjaimella. Olet höttöpää.
- Anonyymi
Kiassa on liian suuri ykkös vaihde, kannattas vaihtaa tomaattiin!
- Anonyymi
Ei pahaan mäkeen kukaan joudu edes espanjassa. Eikä jyrkkää monta kilometriä pitkää ylämäkeä ole edes espanjassa. Trolli aloitus.
- Anonyymi
Kannatas vaihtaa auto kunnon Audiin. Kiat on romuja.
- Anonyymi
Kiassa on mäkilähtöavustin, melko tunari olet jos siitä huolimatta saat kytkimen savustettua piloille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19111579
- 585489
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462777- 402405
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131871Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441845Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291714Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k121636Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421488Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61486