Esko Someron 4.12.2021 saama profetia Suomelle

Esko Someron 4.12.2021 saama profetia Suomelle

Tämä kansa on kuriton niskurikansa, jota täytyy ravistella, koska te ette usko, kuka on teidän Jumalanne. Vain pieni joukko Suomen maassa on ehyellä sydämellä antautunut palvelemaan elävää Jumalaa. Tämän pienen joukon takia minä tulen säästämään suurimman osan Suomen maasta.

Mutta tämä kansa joutuu nöyrtymään minun väkevän käteni alla. Minä tuon sellaisen vitsauksen tähän maahan, että tämän kansan täytyy uskoa, että se tulee minulta. Minä sallin sen, koska minä tahdon pelastaa tämän maan ja kansakunnan joutumasta siihen paikkaan mihin kenenkään ei tarvitsisi mennä.

Mutta minun väkevä käteni lepää teidän yllänne. Siunaava käteni lepää vielä teidän yllänne. Jos te nöyrrytte, rukoilette ja etsitte Jumalaa, niin en ota pois siunaavaa kättäni teidän yltänne.

Suurin syntinne on mammonan palvontanne. Te turvaatte liikaa tavaroihin ja mammonaan, luotatte liikaa itseenne, mutta minä tulen murtamaan ja antamaan leivän nälän tälle maalle vielä. Te tulette tuntemaan, että minä olen teidän Jumalanne. Jos te käännytte, niin minä käännän teidän kohtalonne.

Minä rakastan teitä rakkaat lapseni. Minä en rakasta teidän epäjumalianne, teidän sielujanne minä kaipaan. Minä tulen lähettämään profeettoja, evankelistoja ja apostoleita, jotka repivät juurineen maasta ne istutukset, joita minä en ole istuttanut.

Minä olen teidän Jumalanne, Minä Olen Herra Sebaot, sodan ja rakkauden Jumala. Minä lähetän miekan, minun Sanani, joka voimallisesti vaikuttaa teidän kauttanne ja sirpin leikkaamaan satoa.

1

2294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Minä tulen lähettämään profeettoja, evankelistoja ja apostoleita, jotka repivät juurineen maasta ne istutukset, joita minä en ole istuttanut."

Juurilta irti repiminen on tuttu sana minulle.

"Minä lähetän miekan, minun Sanani, joka voimallisesti vaikuttaa teidän kauttanne ja sirpin leikkaamaan satoa."

Miekka ja sirppi liittyvät periaatteessa minuunkin.

Toivon, että jonain päivänä täällä saadaan puhua rauhassa profetioista, kun se häirikkö on poissa. Koska paholainen ei voi riitautua valtakuntansa kanssa, pidän mahdollisena, että Suomesta ei apua siihen asiaan tule, vaan muualta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3665
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      115
      2631
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      606
      2330
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2046
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      80
      1876
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1698
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1668
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      1612
    9. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      96
      1477
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1466
    Aihe