ikäni ei ole vanha mutta ilman IT älyä minä olen vanha
tuli tunne, jota sairastin huonona omatuntonani, taas kun katsoin tietokone hakkerin tarinan
eri planeetta
kuuntelen IT höpötystä ja tajuan olevani vanha
3
169
Vastaukset
- Anonyymi
kaikki jotka eivät ole IT alalla ja varsinkin jotka ovat maaviljelijöita tai käsityöläisiä saattavat tuntea itseään vanhoiksi ja huonoiksi samasta syystä, että maailmaa menee omaa rataansa aivan muualla
- Anonyymi
ei sitä maailmaa tavoita enää kun kerran ei ole mukana ollut
kyllä minä nautin tietokoneen katsomisesta sillä rauhoitun kun minulla on omaa aikaa
voi istua pitkään
ja kun ikä tulee lisää, voin katsoa todella pitkään
mutta siihen se jää, että on paljon videoita, joita ei kerkeää katsomaan koko elämän aikana - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei sitä maailmaa tavoita enää kun kerran ei ole mukana ollut
kyllä minä nautin tietokoneen katsomisesta sillä rauhoitun kun minulla on omaa aikaa
voi istua pitkään
ja kun ikä tulee lisää, voin katsoa todella pitkään
mutta siihen se jää, että on paljon videoita, joita ei kerkeää katsomaan koko elämän aikanaelämä on videoiden katsomista
kulttuuria liikaa, että tulee tunne, että en tahdo luoda mitään uutta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433037Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613021- 422387
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa831798Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251729- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä791307- 391270
- 791090