Isä ei ymmärrä

Anonyymi

En tiedö mitä tehdä lyhyesti minulla on syömishäiriö joka varjostaa elämää kokoajan. Noh isäni ei hyväksy/usko sitä äskenkin totesi ihan tosissaan että ei sinulla mitään syömishäiriötä ole. Kysyin että miksiköhän sitten olen avunpiirissä yms ett muutenkivaan ja tähän hön vastasi että niin.

Tätä on jatkunut jo vuoden hän heittää kommentteja kehostani, siitä kuinka syön liikaa ja kuinka olen huono ihminen.

Minulle on jo vaikeaa olla kotona itken joka ilta oma isäni on ”saanut” minut viiltelemään ja vihaamaan itseani päivä päivältä enemmän. Olen miettinyt jopa itsemurhaa ja sen vanhemmilleni sanonut mutta he eivät välittneet kutakuinkin totesi vain että okei.

4

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minkä ikäinen olet kun sylistät ympäristös. Koululainen menee asiasta kuin opiskelija puhu koulun läkärille,pääsee psykolodille. työssä käyvä firman lekuri sama asia. Työtön .ei opikelia Terveyskeskus sama asia.Apua saa kanataa hakea.Joten kipin kapin hoitaa homma kotiin terveyden hoidon henkilöstön kanssa. Tällä emme sinua voi auta.Älä isäsi sylistä.Jos aihe osaat tänne kirjoita,osat otta yhteys Läkäriin asiasta.

      • Anonyymi

        Sun kannattais mennä suomen kielen tunnille.Mutta jos oot maahanmuuttaja niin ymmärrän huonon suomen kielen taitosi.


    • Anonyymi

      Minkä avun piirissä olet? Voitko puhua siellä myös ongelmista kotona? Kurjaa ettei omat vanhempasi osaa tukea sinua mutta on muitakin henkilöitä joiden puoleen voit kääntyä kuten aiempi kirjoittaja ystävällisesti sinua neuvoi. (Tapauksessasi kouluterveydenhoitaja?) Elä jää yksin asioittesi kanssa eläkä lannistu.

    • Hei,

      Vastaan vielä minäkin, vaikka saitkin jo joitakin vinekkejä.

      Jos haluat jutella ajatuksistasi jonkun turvallisen aikuisen kanssa, niin tässä tiedoksesi mahdollisia paikkoja:

      Tukinet -tukipisteesi netissä, https://tukinet.net/

      Syömishäiriöliitolla ja Etelän-SYLI:llän on Tukinetissä syömishäiriöisille sekä heidän läheisilleen suunnattuja ryhmächattejä. Sinä sekä myös isäsi voisivat hyötyä chateistä. https://tukinet.net/toimijat/syomishairioliitto-syli-ry-9936988/

      Tukinetissä on myös monia muita ryhmächattejä, yksilöchattejä, tukisuhdepalveluita sekä keskusteluryhmiä.

      Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä. Tukinetin kaikki palvelut saa maksutta käyttöönsä, kun on anonyymisti rekisteröitynyt ja kirjautunut sivuille. Osaa palveluista voi käyttää ilmankin rekisteröitymistä.

      https://sekasin247.fi/

      Sekasin-chat on auki vuoden jokaisena päivänä, maanantaista perjantaihin klo 9-24 sekä lauantaisin ja sunnuntaisin 15-24. Chatissa päivystävät mielenterveyden ammattilaiset sekä koulutetut vapaaehtoiset.

      Ystävällisin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      130
      2465
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      109
      1474
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      137
      1297
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      350
      1233
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      105
      1140
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1045
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      46
      759
    8. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      13
      741
    9. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      729
    10. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      720
    Aihe