Kirjoitan AINA omalla nimelläni

Anonyymi panettelija kirjoitti: "Monille on tullut näkemys, että ne kaikki ovatkin Pihon ”sivupersoonia”! Hän itse keksii nämä näyt ja unet ja profetiat. Ja kun tiedetään missä määrin hän on harhautunut, niin sydroomaan sopii hyvin, että hän postailee omien harhojensa tuotteita. Ja antaa niille ”valenimen”! Kun ei kehtaa kaikkea soopaa ottaa ”omiin nimiinsä”! Keksii anonyymjeä nimiä?"

Tiedoksi Anonyymille ja kaikille muillekin: Minä kirjoitan AINA omalla nimelläni eikä minulla ole sivupersoonia. Otan kaikesta vastuun omalla nimelläni päinvastoin kuin minua jatkuvasti parjaava Anonyymi, joka ei voi ottaa vastuuta kirjoituksistaan, koska me emme tiedä, kuka tämä nimetön raukkis on.

Kaiken huipuksi tämä ammattimainen solvaaja vaatii minua julkaisemaan Sarin sukunimen. OK, julkaisen Sarin sukunimen, jos Anonyymi julkistaa oman koko nimensä.

53

1447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On täysin sama esiinnytkö omalla vai millä tahansa nimellä, sillä varmuudella kirjoitustesi sisältö on täyttä paskaa, eikä niilläi ole todellisuuden kanssa pienintäkään tekemistä. Luonnollisestikaan et itse ymmärrä olevasi häiriintynyt ja henkisesti sairas, puhumattakaan hengellisestä sairaudestasi! Pahinta on että eksytät vielä muitakin yksinkertaisia sekä hyväuskoisia ihmisiä harhoihisi, sekä esiinnyt profeettana. Sitä et todellakaan ole, etkä milloinkaa tule olemaan. Kaikki on vain oman kieroutuneen ja paatuneen mielesi tuotosta, sillä totuudesta olet eksynyt kauas pois, jos milloinkaan olet sitä edes tuntenut. Olet valehteleva rotta.

      • Anonyymi

        Jos ei-uskovainen puhuisi ja kirjoittelisi samoin kuin Piho ja muut kaltaisensa, niin täydellisen varmasti hänet vietäisiin mielisairaalaan hoidettavaksi, eikä ihan vähäksi aikaa!
        Sen sijaan kun näyttelee uskovaista, voi sen varjolla esittää miten sairaita asioita miten paljon tahansa ilman muita seuraamuksia kuin että saa itselleen kannattajia samanlaisista sekopäistä! Tämä on nähty maailman historian aikana jo ties kuinka monta kertaa erittäin ikävin seuraamuksin, mutta siitäkään huolimatta ihmiset ei näytä niistä oppivan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei-uskovainen puhuisi ja kirjoittelisi samoin kuin Piho ja muut kaltaisensa, niin täydellisen varmasti hänet vietäisiin mielisairaalaan hoidettavaksi, eikä ihan vähäksi aikaa!
        Sen sijaan kun näyttelee uskovaista, voi sen varjolla esittää miten sairaita asioita miten paljon tahansa ilman muita seuraamuksia kuin että saa itselleen kannattajia samanlaisista sekopäistä! Tämä on nähty maailman historian aikana jo ties kuinka monta kertaa erittäin ikävin seuraamuksin, mutta siitäkään huolimatta ihmiset ei näytä niistä oppivan!

        OIKEUDENKÄYNTI_AVUSTAJA
        25.09.2021 14:14

        Jeremia 23 - rikkomus - OIKEUDENKÄYNTI

        . . .

        JUMALA - JÄRJESTÄÄ - TÄÄLLÄ PROFETIAT PALSTALLA . . .

        . . . OIKEUDENKÄYNNIN --- jossa käsitellään RIKKOMUKSIA . . .
        . . . joihin HAASTEEN saaneet --- ovat SYYLLISTYNEET . . . !

        . . .

        . . . siis - VALMISTELU - Jatkuu . . .

        . . .

        OIKEUDENKÄYNTI_AVUSTAJA
        25.09.2021 15:21

        Anonyymi kirjoitti:
        Tämä palsta ei ole minkään valtakunnan oikeudenkäyntipaikka.

        . . . puolet TAPUTTI - ja - puolet VITUTTI . . . !
        . . . ……………………………… . . .

        . . . JAKO ---> KAHTEEN OSAAN . . .

        1. Johanneksen kirje 3:4-10 ---> Jumalan lapset -- Paholaisen lapset

        KOULUTUS ON . . . PARHAILLAAN KÄYNNISSÄ . . . ;)
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14105209/koulutus-on-------parhaillaan-kaynnissa-------)#comment-100952216

        Jeesus_valitsi_tekstin
        22.09.2021 17:13

        Jumala SANOO . . .

        . . . Jumalan TAHTO --- on TOTEUTUNUT . . .

        . . . Jumalan armosta - SE - on TÄYTETTY . . . se - Tukholman profetia . . . ;)

        . . .

        JumalanArmo40
        09.09.2021 09:09

        KUN - Jumala - ILMOITTI - että . . .

        . . . Jumala, Jeesus, Johannes Kastaja Toinen ja Pyhä Henki . . .

        . . . sekä uudestisyntyneet Jumalan Lapset . . .

        . . . saapuvat Profetiat PALSTALLE . . .

        . . . niin --- puolet TAPUTTI - ja - puolet VITUTTI . . . !
        . . . ………………………………………………………… . . .


      • OIKEUDENKÄYNTI_AVUSTAJA kirjoitti:

        OIKEUDENKÄYNTI_AVUSTAJA
        25.09.2021 14:14

        Jeremia 23 - rikkomus - OIKEUDENKÄYNTI

        . . .

        JUMALA - JÄRJESTÄÄ - TÄÄLLÄ PROFETIAT PALSTALLA . . .

        . . . OIKEUDENKÄYNNIN --- jossa käsitellään RIKKOMUKSIA . . .
        . . . joihin HAASTEEN saaneet --- ovat SYYLLISTYNEET . . . !

        . . .

        . . . siis - VALMISTELU - Jatkuu . . .

        . . .

        OIKEUDENKÄYNTI_AVUSTAJA
        25.09.2021 15:21

        Anonyymi kirjoitti:
        Tämä palsta ei ole minkään valtakunnan oikeudenkäyntipaikka.

        . . . puolet TAPUTTI - ja - puolet VITUTTI . . . !
        . . . ……………………………… . . .

        . . . JAKO ---> KAHTEEN OSAAN . . .

        1. Johanneksen kirje 3:4-10 ---> Jumalan lapset -- Paholaisen lapset

        KOULUTUS ON . . . PARHAILLAAN KÄYNNISSÄ . . . ;)
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14105209/koulutus-on-------parhaillaan-kaynnissa-------)#comment-100952216

        Jeesus_valitsi_tekstin
        22.09.2021 17:13

        Jumala SANOO . . .

        . . . Jumalan TAHTO --- on TOTEUTUNUT . . .

        . . . Jumalan armosta - SE - on TÄYTETTY . . . se - Tukholman profetia . . . ;)

        . . .

        JumalanArmo40
        09.09.2021 09:09

        KUN - Jumala - ILMOITTI - että . . .

        . . . Jumala, Jeesus, Johannes Kastaja Toinen ja Pyhä Henki . . .

        . . . sekä uudestisyntyneet Jumalan Lapset . . .

        . . . saapuvat Profetiat PALSTALLE . . .

        . . . niin --- puolet TAPUTTI - ja - puolet VITUTTI . . . !
        . . . ………………………………………………………… . . .

        . . . siis - VALMISTELU - Jatkuu . . .

        LIITTEENÄ . . .

        . . . Jumalan - HAASTE-ilmoitukset . . .
        . . . OIKEUDENKÄYNTIIN JOUTUMISESTA . . .

        profiili/OIKEUDENKÄYNTI_AVUSTAJA
        https://www.suomi24.fi/profiili/OIKEUDENKÄYNTI_AVUSTAJA


      • Jeesus_valitsi_tekstin kirjoitti:

        . . . siis - VALMISTELU - Jatkuu . . .

        LIITTEENÄ . . .

        . . . Jumalan - HAASTE-ilmoitukset . . .
        . . . OIKEUDENKÄYNTIIN JOUTUMISESTA . . .

        profiili/OIKEUDENKÄYNTI_AVUSTAJA
        https://www.suomi24.fi/profiili/OIKEUDENKÄYNTI_AVUSTAJA

        Kun kaikki HAASTE-ilmoitukset . . .
        . . . OIKEUDENKÄYNTIIN JOUTUMISESTA . . . TOIMITETTU . . .

        Jeesus_valitsi_tekstin
        09.05.2021 21:21

        Rakkaat Profetiat PALSTALAISET !

        ODOTAMME --- UUDEN PAINOKSEN ILMESTYMISTÄ !

        Hän julisti itsensä JUMALAKSI
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14315416/han-julisti-itsensa-jumalaksi#comment-108023651


    • Anonyymi

      Hyvä että kirjoitat omalla nimellä, niin on helpompi katsoa kuka taas valehtelee.

      • Anonyymi

        Kyllä sinut täällä jo tiedetään! Ja sinun valheesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinut täällä jo tiedetään! Ja sinun valheesi.

        No sitten voitkin kertoa mitä minä olen valehdellut. ;)

        Minulla ei ole tapana valehdella niin kuin aloittaja tekee koko ajan.


    • Anonyymi

      "Tiedoksi Anonyymille ja kaikille muillekin: Minä kirjoitan AINA omalla nimelläni eikä minulla ole sivupersoonia."

      On tietysti hyvä asia, Jouko Piho, että kirjoitat omalla nimelläsi kaikki ne "profetiat", jotka ovat menneet pieleen, siis jääneet toteutumatta, mutta kokonaan toinen seikka on se, että noiden toteumatta jääneiden "profetioidesi" jälkeen sinä et halua sillä "omalla nimelläsi" tunnustaa sitä, että juuri niiden toteutumatta jääminen osoittaa sinun profetiutesi köykäisyyden, vaan syytä aina joitakuita muita niiden myttyyn menosta.

      Joku uskonnollinen saattaa nimittää niitä väärän profeetan valheiksi, kun taas minä kutsun niitä sinun oman egosi tuotteiksi, sen yrittäessä nostaa itseään jalustalle: erityislahjakkaaksi keskivertoihmisten joukossa, ja joka kaipaa ihailijoiltaan jatkuvaa tunnustusta ja palvontaa.
      Näyttää siltä, että sinä pyrit kulttijohtajaksi.

      Ja mitä voi sanoa ihmisestä, joka itse palvoo Donald Trumpin kaltaista sosiopaattia ja patologista paskanpuhujaa, joka himosi valtaa niin paljon, että oli valmis yrittämään vallankaappausta Yhdysvalloissa vaikka sitten syöksemällä maan sisällissotaan?

      • Anonyymi

        Kaikki oikein!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki oikein!

        Eikä se edes osaa hävetä!


    • Anonyymi

      "OK, julkaisen Sarin sukunimen, jos Anonyymi julkistaa oman koko nimensä."

      Kukas sinä luulet olevasi vaatimaan mitään keneltäkään?

      • Niin, mikä sitten Anonyymi on vaatimaan minua julkistamaan Sarin sukunimen? Eli hän saa vaatia, mutta minä en muka saisi.


      • Anonyymi
        JoukoPiho kirjoitti:

        Niin, mikä sitten Anonyymi on vaatimaan minua julkistamaan Sarin sukunimen? Eli hän saa vaatia, mutta minä en muka saisi.

        "Niin, mikä sitten Anonyymi on vaatimaan minua julkistamaan Sarin sukunimen?"

        Ei mikään, mutta miksi sinä rupesit tekemään vasta vaatimuksia? Olisit ollut hiljaa.

        "Eli hän saa vaatia, mutta minä en muka saisi."

        Voi kyynel. Nytkö se aikuinen(?) ihminen alkaa itkemään näin typerästä asiasta? Keskittyisit vain noihin satujen keksimisiin, mitä myös profetioiksi kehtaat kutsua. ;)


      • Anonyymi
        JoukoPiho kirjoitti:

        Niin, mikä sitten Anonyymi on vaatimaan minua julkistamaan Sarin sukunimen? Eli hän saa vaatia, mutta minä en muka saisi.

        Tässä Sinulle Suomen Pää-Profeetta luettavaa.

        Olen kiukuissasi ja himoitset lähimmäisesi nahkaan kiinni pääsyä... mutta viime yönä se näytetiin, ettei takaa-ajosi tuota tulosta.. . .

        Jeesukselle Kristukselle annettiin Kaikki Valta taivaassa ja maan päällä.

        Siihen Sinun ja meidän kaikkien on sanottava: amen

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17236451/asiaa--jouko-pihon-selitykseen-13-12-2021


    • En tiedä, onko kyse yhdestä nimettömästä vainoajasta vai useammasta, koska kirjoittajan paikalla lukee vain raukkamaisesti ja pelkurimaisesti "Anonyymi". Helppoahan se on sieltä piilosta puskan takaa ampua panettelevia nuolia.

      Mutta lähden tässä vastauksessani siitä, että kyseessä on yksi syyttäjä, joka isänsä Perkeleen (= Syyttäjä) hengessä käy päälleni jatkuvasti kuin riivattuna väittäen valheellisesti, että minä olen täyttä paskaa kirjoittava ja vain uskovaa ja profeettaa näyttelevä henkisesti ja hengellisesti mielisairas ja häiriintynyt sekopää ja valehteleva rotta, jolla on kieroutunut ja paatunut mieli.

      Sanotaan nyt jälleen kerran sekin, että en palvo Trumpia. Minä palvon vain Jumalaa ja hänen Poikaansa Jeesusta. On kyse vain siitä, että minä kannatan Trumpin politiikkaa.

      En ole erehtynyt profetioissa. Niiden täyttymisen aika ei vain ole vielä tullut. Trumpin kohdalla tapahtui muutos, joka on ylemmässä kädessä ja jonka kaikkia merkityksiä en vielä täysin ymmärrä.

      Pyysin eilen Herralta sanaa parjaajalleni. Hän sanoi: "Lue Matt. 12:34. Raamatunkohta kuuluu näin: "Te käärmeen sikiöt, kuinka teidän puheenne voisi olla hyvää, kun itse olette pahoja! Mitä sydän on täynnä, sitä suu puhuu."

      Varoitan Anonyymiä enää jatkamasta tällä valitsemallaan väärän todistuksen antamisen ja Jumalan profeetan vastustamisen ja halveksimisen tiellä. Sinä joudut tilille kaikista sanoistasi.

      • Anonyymi

        "Sanotaan nyt jälleen kerran sekin, että en palvo Trumpia. "
        "En ole erehtynyt profetioissa."
        "Sinä joudut tilille kaikista sanoistasi."

        Miksi valehtelet taas?

        Ja miksi joutuu tilille kun totean sen tosi asian että olet vain valehtelija, et mitään muuta erikoista. Et ole mikään jumalan valittu, eikä sinusta voi tulla ikinä presidenttiä.

        Mutta kovat olet tekemään tyhjiä uhkauksia ja herjaamaan muita ihmisiä. Joten ehkä kannattaisi sinun olla varovainen siitä että missä vietät ikuisuutesi. ;)


      • Anonyymi

        "Sanotaan nyt jälleen kerran sekin, että en palvo Trumpia. Minä palvon vain Jumalaa ja hänen Poikaansa Jeesusta. On kyse vain siitä, että minä kannatan Trumpin politiikkaa."

        Sinän kannatat Donald Trumpin politiikkaa. Tämä selvä.
        Tätähän se Trumpin politiikka hänen 1. virkakautensa viimevaiheessa oli.

        "Trumpin poika, Fox-kanavan tähdet ja kongressi­edustajat anelivat teksti­viesteissään Trumpia komentamaan Capitolin valtaajia kotiin – presidentti antoi mellakan jatkua yli kolme tuntia"

        https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000008473256.html

        Eikä hän pelkästään antanut mellakan ja väkivallan Capitolilla jatkua tuona tammikuun 6. päivänä, vaan sitä ennen hän myös yllytti siihen kannattajiaan, jättäen ensin omassa kyltymättömässä vallanhimossaan selvän vaalitappionsa hyväksymättä, mistä tapahtumien vyöry sai alkunsa.

        Donald Trumpin taustajoukkojen lakitiimit nostivat noista vaaleista kymmeniä kanteita eri oikeusasteissa, Yhdysvaltain korkeimpaan oikeuteen asti, ja niiden seurauksena vai yhden osavaltion erään vaalipiirin 100 ääntä hylättiin myöhään tulleina.
        Osa noista lakitiimien jäsenistä on nyt itse syytettynä, kovien korvausvaateiden ryydittäminä.

        Trumpin hallinnon oikeusministeri William Barr totesi jo joulukuun alussa 2020 ettei mitään vaalitulokseen vaikuttanutta merkittävää vilppiä ollut löytynyt.

        "Yhdysvaltain oikeusministeriö ei ole löytänyt todisteita merkittävistä huijauksista tai väärinkäytöksistä marraskuun presidentinvaaleissa, kertoo oikeusministeri William Barr. Todisteita ei ole löytynyt, vaikka niitä ovat etsineet sekä liittovaltion syyttäjäviranomaiset että liittovaltion poliisi FBI."

        https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000008473256.html

        "En ole erehtynyt profetioissa."

        Mitään todellisia profetioita sinun ennustelusi eivät ole, ne ovat omissa suuruuskuvitelmissaan elävän ihmisen mielen kuvitelmia, ja niissä sinä olet mennyt pieleen toistuvasti.
        Esimerkkejä.
        Sinusta ei ole tullut minkään sortin Suomen johtajaa, ja hyvä niin, vaikka ennustit niin käyvän, eikä Donald Trumpista tullut Yhdysvaltain presidenttiä toiselle kaudelleen 20. tammikuuta 2021 alkaen, ei ennusteesi A:n eikä edes B:n jälkeen.


      • Anonyymi

        En pyytänyt viime yönä sanaa Herralta, mutta pyytämättäkin hän "näytti" eräitä faktoja..
        Että pimeyden hengen sitoma "joku" on täynnä vihaa ja kiukkua. Siis kirjoitusteni syystä!

        No problem!

        "Varoitan Anonyymiä enää jatkamasta tällä valitsemallaan väärän todistuksen antamisen ja Jumalan profeetan vastustamisen ja halveksimisen tiellä. Sinä joudut tilille kaikista sanoistasi."

        Tilille toki JOKAINEN joutuu sanoistaan! Varoituksesi on tarpeeton.

        Mutta vääriä profeettoja saa ja pitääkin vastustaa, ja nimenomaan heidän eksytyksiään.

        Piho kun on itse sanonut, ettei OLE profeetta! Ja kaikki sen näkevät, että ei ainakaan Jumalan profeetta.


      • Anonyymi

        "Mutta lähden tässä vastauksessani siitä, että kyseessä on yksi syyttäjä, joka isänsä Perkeleen (= Syyttäjä) hengessä käy päälleni jatkuvasti kuin riivattuna väittäen valheellisesti, että minä olen täyttä paskaa kirjoittava ja vain uskovaa ja profeettaa näyttelevä henkisesti ja hengellisesti mielisairas ja häiriintynyt sekopää ja valehteleva rotta, jolla on kieroutunut ja paatunut mieli."

        Nimenomaan tuota kaikkea sinä juuri olet!
        Kukaan muu täällä ei ole niin perkeleen vallassa kuin juuri sinä itse joka esität profeettaa ja selität selittämästä päästyäsi. Milloinkaan et ole osoittanut pienimpiäkään katumuksen merkkejä tai pyytänyt anteeksi, vaan jatkat sairasmielistä hourailuasi päivästä ja vuodesta toiseen kuten hengellisesti paatunut, Jumalasta erossa oleva ihminen tekee. Varmaakin varmemmin sinun povauksillesi ei sellaista aikaa tule että ne toteutuisivat. Luuletko että vain joku yksittäinen ihminen on kirjoittajana, sillä suurin osa tämänkin palstan käyttäjistä on kyllästynyt tyhjänpäiväisiin horinoihisi joilla ei ole todellisen uskon kanssa mitään tekemistä , vaan sairasmielisyytesi, suuruudenhulluutesi ja omahyväisyytesi on niiden kaikkien vaikuttimena.


      • Anonyymi

        "En ole erehtynyt profetioissa."

        Äläpä viitsi valehdella. Olet suoltanut solkenaan vääriä ennustuksia, ja nimenomaan niitä, sillä mikään profeetta sinä et ole koskaan ollutkaan

        "Niiden täyttymisen aika ei vain ole vielä tullut."

        Tuo on huijareiden vastauksen perusrunko, kun heidän lupaamansa asiat epäonnistuvat, epäonnistuvat, ja epäonnistuvat jälleen.

        "Trumpin kohdalla tapahtui muutos, joka on ylemmässä kädessä ja jonka kaikkia merkityksiä en vielä täysin ymmärrä."

        No minäpä kerron mitä siinä tapahtui, jotta et tarvitse enää vaivata päätäsi tuon asian suhteen.
        Joseph Biden voitti Yhdysvaltain presidentinvaalit vuonna 2020 ja niiden voittaja on seuraava maan presidentti.
        Donald Trump hävisi nuo vaalit, eli todellisuus oli aivan muuta kuin sinun Trumpin politiikan vankkumattomana kannattajana tuottamat toiveisiisi ja uskoosi perustuvat ennustelusi, ja tuo on se, minkä sinä olet omissa suuruusharhakuvitelmissasi haluton ja kyvytön ymmärtämään, koska juuri se osoittaa sinun olevan aivan tavallinen ihminen muiden tavallisten ihmisten joukossa, et minkään yliluonnollisen toimijan itselleen valitsema äänitorvi Maan päällä.

        "Varoitan Anonyymiä enää jatkamasta tällä valitsemallaan väärän todistuksen antamisen ja Jumalan profeetan vastustamisen ja halveksimisen tiellä. Sinä joudut tilille kaikista sanoistasi."

        Uhkailu on suuruusharhakuvitelmissaan elävän ihmisen yksi keino yrittää estää kriitikoitaan sanomasta heille vastaan.
        Sinä olet meidän muiden lailla aivan tavallinen ihminen, et mitään muuta.
        Manaa pois vaan tulta ja tulikiveä, jos se sinun tuskaasi helpottaa, mutta ei sillä ole yhtään sen enempää merkitystä kuin sinun pieleen menneillä ennustuksillasikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sanotaan nyt jälleen kerran sekin, että en palvo Trumpia. "
        "En ole erehtynyt profetioissa."
        "Sinä joudut tilille kaikista sanoistasi."

        Miksi valehtelet taas?

        Ja miksi joutuu tilille kun totean sen tosi asian että olet vain valehtelija, et mitään muuta erikoista. Et ole mikään jumalan valittu, eikä sinusta voi tulla ikinä presidenttiä.

        Mutta kovat olet tekemään tyhjiä uhkauksia ja herjaamaan muita ihmisiä. Joten ehkä kannattaisi sinun olla varovainen siitä että missä vietät ikuisuutesi. ;)

        Pitääkö tulla profetiapalstalle uhoamaan valehtelusta, jos ei ymmärrä mitä on kyse? Se on tiedossa, että paholainen vaeltaa täällä saattaakseen uskovat kauhun valtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö tulla profetiapalstalle uhoamaan valehtelusta, jos ei ymmärrä mitä on kyse? Se on tiedossa, että paholainen vaeltaa täällä saattaakseen uskovat kauhun valtaan.

        Ymmärrän täysin mistä profetoinnista on kyse; aikuiset ihmiset yrittävät päteä valehtelemalla että heillä on jotain ennustuskykyjä. Lapsellista touhua muka aikuisilta ihmisiltä. Ei nämä profeetat ole mitään muuta kuin valehtelijoita. Ja näytätte olevan myös pelkureita kun pelkäätte jotain mielikuvitusolentoja. :D


      • Anonyymi

        nauraa sun jutuille useat uskovat, itse blokkaat uskovia somessa ja facebook kavereista, uskovia jotka kritsoi sinun huu haa profetioiden levitystä, pysy vaan uutisten asiassa äläkä levitä valheita


    • Anonyymi

      Ihan hyvä että on joku joka kokoaa ja julkaisee suomalaisten näkemiä näkyjä ja ilmestyksiä.

      Olisi usko tosi köyhää ilman niitä. Itse en lue tai tutki niitä.

      Kristus on ilmestynyt viiden vuoden välein: 1998, 2003, 2008, 2012, 2017 ja seuraavaa ilmestystä odotan siis 2022. Hieno asia, jos joku ottaa tällä kertaa ajoissa muistiin mahdollisen saatavan sanan.

      Ilman Pihoa kristinuskon arvo on 100 milj. X 3, mutta näiden näkyjen takia tulee yksi 100 milj. Vielä lisää arvoksi. Vaikka ei siltä nyt alkuun aivan näyttäisi.

    • Anonyymi

      PIHO jatkaa kiukkuaan: Miten joku käy hänen päällensä jatkuvasti?

      "Mutta lähden tässä vastauksessani siitä, että kyseessä on yksi syyttäjä, joka isänsä Perkeleen (= Syyttäjä) hengessä käy päälleni jatkuvasti kuin riivattuna väittäen hengessä käy päälleni jatkuvasti kuin riivattuna väittäen valheellisesti, että minä olen täyttä paskaa kirjoittava ja vain uskovaa ja profeettaa näyttelevä henkisesti ja hengellisesti mielisairas ja häiriintynyt sekopää ja valehteleva rotta, jolla on kieroutunut ja paatunut mieli." ( = Pihon tekstiä)


      Kommenttia: Tuo em. ”Pihon purkaus” ei ole täsmällinen. Täällä on useita kirjoittajia, kuka sitten mitäkin on lausunut? Piho paiskaa ne samaan koppaan!
      Hän "näkee" harhoissaan jonkun "vainoojan, syyttäjän"? Mutta on tyystin uohtanut, että Herra on HÄntä nuhdellut ja varoittanut. Ei piru.

      Koska Piho ei ole Jumalan profeetta, eikä toimi Pyhän Hengen tasolla... hän on nyt sillä tasolla, jossa Hylätty Kuningas Saul oli - kun hän joutui Jumalan hylkäämäksi.

      Tottelemattomuutensa tähden. Lukekaa siitä. Nyt Pihon sielun syvyydet oikein tulevat hänen omissa sanoissaan julki.
      "Sydämen kyllyydestä suu puhuu"...

      Ex-kuningas Saulista tuli vainoharhainen. HÄn kuvitteli pimeässä mielessään, että Daavid vainoaa häntä! Mikä ei olllut lainkaan totta!


      • PIHO väittää , että joku (?) ”
      ”kyseessä on yksi syyttäjä, joka isänsä Perkeleen (= Syyttäjä) hengessä käy päälleni jatkuvasti kuin riivattuna väittäen valheellisesti, että...”

      Kyseessä ei ole mikään ulkopuolinen ”syyttäjä”. Pihon oma sydän syyttää häntä, omatunto kolkuttaa. Jos jollakulla on sydämen rauha Herrassa, niin? Mitä Sana sanoo?

      Tämä Pihon paheneva tilanne on ollut tiedossa jo yli puoli vuotta, kesäkuusta 2021 lukien, kun Herra ( ei piru) ilmoitti sanansa ja Piholle. ( On aloitus 16.2021)

      Piho on nyt siinä Jumalan "kurituskoulussa" - jossa Jumala armossaan ja rakkaudessaan vielä (kerran) koettaa palauttaa eksyneen ja pimeyden sivuraiteelle harhautuneen lampaansa Totuuden tielle!

      "Ei jokainen, joka sanoo Herra, Herra..." Ja miten se jatkuu? Matteuksen 7. luvussa?

    • Anonyymi

      Jouko Piho:

      "Kirjoitan AINA omalla nimelläni"

      On aivan sama kirjoittaako omalla nimellään vaiko nimimerkillä, silloinkin kun suoltaa pötyä, ja siinä asiassa sinä, Jouko, olet ilmiömäisen tuottelias.

      • Anonyymi

        Siinäpä se jouko osyi ytimeen?

        Kun hän kitisee ja surkuttelee, että häntä "vainotaan" niin vainoa se ei ole.
        Jeesus sanoi: Autuaita olette te, kun teit Minun Nimeni tähden vainotaan!

        Ei Joukoa vainota. Eikä varsinkaan Jeesuksen Nimen tähden. Koska Jeesus ei ole hänen profetioissaan kuin jokin pölyttynyt takapihan asia!
        Eikä JUmala.
        Eikä JUmalan valtakunta!

        Piho rakentaa Omaa Valtakuntaansa, jossa hän voisi ehkä olla?
        Kuningas?
        Profeetta?
        Johtaja? ( Leader)
        Tai jokin muu, mutta NIMI on oltava AINA esillä:
        Minä- Jouko Piho!

        Ja kun kaikki eivät sano aamenta Pihon valtakunnan-rakentamiselle ---- hän suuttuu että muka häntä vainotaan?
        Mutta antaa olla.

        Pantteri ei pääse pilkuistaan...


    • Täytyy sanoa ,että tällä palstalla on muutama ,joiden tehtävä on herjata.Todella törkeitä saatanan palvelijoita.
      Luulevat tekevänsä palveluksen jollekkin ,mutta eivät tajua olevansa itse eksytetty ja lähes saatanallisesti lumottu omaan harhaansa eikä nuo näe,vaikka rautalangasta vääntäisi.
      Kadotukset lapset.

      • Anonyymi

        Otapas esimerkkejä herjoista. Listaa vaikkapa 10-20 kpl.

        Argumentoi miksi ne ovat herjoja?

        Ja perustele mikä on syy?

        Anna edes yksi esimerkki, "saatanallisesti lumotusta" harhasta?

        Ja anna esimerkki, miten oelt yrittänyt "rautalangasta vääntää"?

        Siis tuo esimerkki OMASTA sellaisesta kirjoituksestasi.

        Ja perustele, miten väitteesi "kadotuksen lapset" on totta, ja sinäkö sen päätät?

        JK: ettet vain olisi Pihon sivupostaaja?

        :) smile

        Jos satut vastamaan em. kysymyksiin, saat 10-20 kysymystä seuraavaan vastausesitykseen....


      • Anonyymi

        Siis anna kirjalliset esimerkit, mitä viestit ovat mainitsemiasi

        "Todella törkeitä saatanan palvelijoita."

        Kiitos kovasti, ja anteeksi vaiva!


      • Anonyymi

        Et itse ymmärrä olevasi eksytetty koska puolustat Pihoa, tuota väärää profeettaa ja valehtelijaa joka on sotkeutunut ja sokeutunut omaan harhaansa. Olette siis kumpikin saatananpalvojia!
        Muut kirjoittajat ovat niitä jotka haluavat rehellisyyttä.


    • Anonyymi

      Piho ei kestä kritiikkiä eikä faktoja! Mutta sen saa kohdata, Jos -kun- esiintyy sellaisella JULKISELLA intensiteetillä kuin Piho? Vuosikaudet. Satoja ja satoja tyhjiä ja (tyhmiä) sanomia, joita koettaa uskotella "Jumalan asiana".
      Ja valheita. Valheprofetioita. Sekavia näkyjä, unia, kuin taikurin tuotteita.

      Kestettävä on. Taikka sitten kannattaa harkita parannuksen tekoa, taikka lopettaa tällaisella julkisella foorumilla? Kyllä Pihon fanit löytävät hänen "annoksensa" Pihon omalta profetioiden "kirpputorilta"!

      On luultavaa, että SUURI osan tämän palstan käyttäjistä on 100% kyllästynyt Pihon puheisiin ja paheisiin. Rauhoittumista olisi tarpeen?

      Sitten Herra voisi antaa ohjeistuksen lopettaa, niille, joiden tehtäväksi on uskottu vastustaa valheita, harhoja, vääriä profetioita, kaikkea antikristillistä soopaa!


      Piho kirjoittaa. Tilanteelleen tyypillisesti "näkee" vain ulkopuolista, ihmistason
      ongelmaa? Mutta ei mene peilin eteen, Herran eteen?

      Piho 14.12.2021

      "Mutta lähden tässä vastauksessani siitä, että kyseessä on yksi syyttäjä, joka isänsä Perkeleen (= Syyttäjä) hengessä käy päälleni jatkuvasti kuin riivattuna väittäen hengessä käy päälleni jatkuvasti kuin riivattuna väittäen valheellisesti, että minä olen täyttä paskaa kirjoittava ja vain uskovaa ja profeettaa näyttelevä henkisesti ja hengellisesti mielisairas ja häiriintynyt sekopää ja valehteleva rotta, jolla on kieroutunut ja paatunut mieli." ( Pihon Aloituksessa tänään 13.12.2021)

      • PIHO väittää , että joku (?) ”
      ”kyseessä on yksi syyttäjä, joka isänsä Perkeleen (= Syyttäjä) hengessä käy päälleni jatkuvasti kuin riivattuna väittäen valheellisesti, että...”

      Kyseessä ei ole mikään ulkopuolinen ”syyttäjä”. Eikä senkää vertaa isänsä perkeleen (syyttäjä) hengessä. Pihoa syyttävät Jumalan edessä hänen OMAT sanansa, omat teot. Syyllisyys kalvaa, se on selvä. Turha sitä on projisoida toisten tekemäksi.
      Toki totuus kirvelee kuin suola? "Raamatun sana on kuin kaksiteräinen miekka", ja kun paisetta viilletään auki, se ei ole kivaa?

      Jonkun on sanottava. Siivoojia tarvitaan. Kirurgeja, jotta elämä pelastuisi? Sielu ei synnin pettämänä hukkuisi, valhehenget eivät saisi saalista lopullisesti?

      Mutta? Ota tai jätä. Kuuntele tai torju. Pakene taikka nouse. Herää taikka paaduta itseäsi yhä enemmän?

      Kuka Piho riivaa?
      -------------------------

      Näin Piho itse (julkisesti kertoi 24.9.2021)

      Näin hän kuvaa tilannettaan (24.9.2021)

      ”Olen kuitenkin vasta valmistumassa profeetaksi kuolemanvarjon erämaakoulussa, jossa ainoa ystävä on yksinäisyys, ja verenhimoiset sakaalit ulvovat ympärillä yötä päivää. Se koulu on hirveä pätsi enkä toivo sellaista sielun pimeää yötä kenellekään. Pitää olla täysi seinähullu, kuten minä, että suostuu tällaiseen äärimmäisen rankkaan koulutukseen. ”

      ”Olen siis perkeleellisessä myllytyksessä oleva valmistumassa oleva profeetta. Profeettakouluni on vielä kesken. Normaalista poiketen minä en tiedä, paljonko minulla on vielä opiskeluaikaa jäljellä. Mutta sen tiedän, että mitä vaativampi tehtävä, sitä kauemmin koulutus kestää.”
      --------------------------------------------------------------------------

      Kommenttia edellisiin:

      Piho ei ole missään ”profeettakoulussa”. Hän on syntiensä, kapinansa ja ylpeytensä syystä pantu kurituksen koululuokalle. Kuin häirikköoppilas tarkkailuluokalle, jopa karsseriin.

    • Anonyymi

      Niin kirjoitat. Ja käsittämättömän määrän valheita kirjoitatkin.

      • Anonyymi

        Kaikki muut, muttet sinä.

        Onko tää sun yksityinen kotisivustos, missä ei saa puhua uskonnoista?!


    • Anonyymi

      Kirjoitan AINA omalla nimelläni ( Piho). Kyllä. Mutta omalla nimellään hän ei koskaan myönnä valheitaan, saati tunnustaisi niitä ( kuten valheprofetia Trumpista).

    • Anonyymi

      Se on hyvä, että kirjoitat. Ei tule turhaan luettua enää niitä valheita, joita jatkuvasti syydät näppäimistöltäsi.

    • Anonyymi

      Piholle tiedoksi: Se häirikkö esiintyy täällä usealla eri nimimerkillä.
      Truth really hurts, mr hyvis, kekek-kekek, Div.44... Kuka hänet on näille palstoille palkannut? Tyyppi väittää olevansa kapitalisti ja saavansa rahaa Lockheedilta, jos F35:t saadaan Suomeen. Trollaus kestänyt luultavasti vuosikaupalla. Välillä näyttää antavan itseään ilmi ja tekeytyy miksikä hyvänsä kunhan saa vihaa aikaan. Vanhan kansan kielellä kyseessä on paholaisen riivaama tapaus.

      Ainoa, josta on sanottu, että supokin on kiinnostunut, on eräs verkkouutisista tuttu Venäjävastainen vouhkaaja JP, joka juossut Virossa jossain sotahommissa, tekeytyy mm. ev.lutiksi, ja todennäköisesti mielisairas... ahdistellut pientä muijaakin Kouvolassa ilmeisesti, koska kohde ei näyttänyt niin vaaralliselta, ettei siitä voisi selvitä.
      Eli hänen takanaan on muitakin tahoja, luultavasti Nato/länsisuuntautuneita, tai niitä, jotka katsovat kuuluvansa "oikeaan leiriin". Luultavasti kuuluu jonkinlaiseen isänmaanpetokselliseen "oikeamielisten" porukkaan, missä yhteisenä kriteerinä on opittu Venäjävastaisuus. Puhunut mm. kaikkien venäläisten tappamisesta.

      • Anonyymi

        Se häirikkö uhraa paljon aikaa Pihon ja Luoman kirjoitusten haukkumiseen ja syyttämiseen, että he ovat valehtelijoita ja itätrolleja, mutta hän itse on puhdas pulmunen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se häirikkö uhraa paljon aikaa Pihon ja Luoman kirjoitusten haukkumiseen ja syyttämiseen, että he ovat valehtelijoita ja itätrolleja, mutta hän itse on puhdas pulmunen.

        Pihon ei kannata alentua tappeleman sen riivaajan kanssa. Jos kyseessä on valtiolliselta taholta lähetetty, on kyseessä paholaisen voimat.


      • Anonyymi

        Yksi nimimerkeistä näyttäisi myös olevan he-ma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se häirikkö uhraa paljon aikaa Pihon ja Luoman kirjoitusten haukkumiseen ja syyttämiseen, että he ovat valehtelijoita ja itätrolleja, mutta hän itse on puhdas pulmunen.

        No hehän ovat. Etkö ole lukenut heidän kirjoituksia mistä tämä tulee selvästi ilmi? Tosin heidän kirjoituksia on vähän vaikea lukea, kun heidän suomen kielen taito ei ole mikään kovin hyvä. No se on seuraus huonosta koulutuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pihon ei kannata alentua tappeleman sen riivaajan kanssa. Jos kyseessä on valtiolliselta taholta lähetetty, on kyseessä paholaisen voimat.

        "Jos kyseessä on valtiolliselta taholta lähetetty, on kyseessä paholaisen voimat."

        Ahhaaa teidän jutut menee aina vaan typerimmiksi. Ja teidät pitäisi ottaa uskottavasti :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos kyseessä on valtiolliselta taholta lähetetty, on kyseessä paholaisen voimat."

        Ahhaaa teidän jutut menee aina vaan typerimmiksi. Ja teidät pitäisi ottaa uskottavasti :D

        Mistä lie Piho tilannut itselleen "paholaisen voimat" tupaansa ja kimppuunsa?

        Näin hän (täällä) tilitti syyskuussa 2021. Siellä kotonaan hän tappelee riivaavien voimien kanssa, ja OMALLA nimellään on sen täällä kertonut!

        Näin hän kuvaa tilannettaan (24.9.2021)

        ”Olen kuitenkin vasta valmistumassa profeetaksi kuolemanvarjon erämaakoulussa, jossa ainoa ystävä on yksinäisyys, ja verenhimoiset sakaalit ulvovat ympärillä yötä päivää. Se koulu on hirveä pätsi enkä toivo sellaista sielun pimeää yötä kenellekään. Pitää olla täysi seinähullu, kuten minä, että suostuu tällaiseen äärimmäisen rankkaan koulutukseen. ”

        ”Olen siis perkeleellisessä myllytyksessä oleva valmistumassa oleva profeetta. Profeettakouluni on vielä kesken. Normaalista poiketen minä en tiedä, paljonko minulla on vielä opiskeluaikaa jäljellä. Mutta sen tiedän, että mitä vaativampi tehtävä, sitä kauemmin koulutus kestää.”
        -------------------------------------

        Edellä siis siteeraukset Pihon omista teksteistä.

        On siis ihan turha koettaa projisoida omia ongelmiaan, ja keksiä "vihollisia" jotka vaanivat!

        Mitä lienevät ne "verenhimoiset sakaalit" jotka yötä päivää käyvät kimppuun?
        Ehkä pahaa häiriötilaa?


    • Anonyymi

      Profetiat palsta on profetioita tulkitseville keskusteluille. Mikähän erikoisuus Piho ja Luoma ovat, että heidän perässään vaeltaa räyhähenki?

      • Anonyymi

        Piho on 24.9.2021 itse kertonut, että ne "räyhähenget" vaanivat ihan omassa kodissa, yötä päivää!


      • Anonyymi

        Täällä kirjoittavat ovat aivan tavallisia ihmisiä.
        Pitäisikö jotkut heistä kohottaa sinun mielestäsi asemaan, jossa heidän sanomisiaan ei saisi kritikoida lainkaan, vaan ne olisi joka kerta otettava TOTUUTENA?
        Jos tuo on se, mitä haluat sanoa, niin olet kulttien kannalla, sillä niissähän auktoriteetin sana on erehtymätöntä niin kauan kuin hän itse sitä muuttaa.
        Suomi24 ei ole myöskään minkään uskonnollisen yhteisön tai suuntauksen äänenkannattaja, jossa kerettiläisten ääni on pannassa, ja vain oikeauskoiset voivat kirjoittaa.
        Jos sellaista kuitenkin haet, niin kannattaa suunnata muille foorumeille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kirjoittavat ovat aivan tavallisia ihmisiä.
        Pitäisikö jotkut heistä kohottaa sinun mielestäsi asemaan, jossa heidän sanomisiaan ei saisi kritikoida lainkaan, vaan ne olisi joka kerta otettava TOTUUTENA?
        Jos tuo on se, mitä haluat sanoa, niin olet kulttien kannalla, sillä niissähän auktoriteetin sana on erehtymätöntä niin kauan kuin hän itse sitä muuttaa.
        Suomi24 ei ole myöskään minkään uskonnollisen yhteisön tai suuntauksen äänenkannattaja, jossa kerettiläisten ääni on pannassa, ja vain oikeauskoiset voivat kirjoittaa.
        Jos sellaista kuitenkin haet, niin kannattaa suunnata muille foorumeille.

        Samaa mieltä. Pihon on turha korottaa itseään johonkin erityisasemaan, ettei muka saisi arvostella ja koetella! Piakkoko tänne on tuoda kaikkea soopaa???


      • Anonyymi

        Tarkoitat varmasti aloittajaa, joka kulttijohtajien normaaliin tapaan uhittelee kriitikoilleen Jumalan rangaistuksella, jos he eivät lopeta kritiikkiään.


    • Anonyymi

      Ihan turhaa on johdatella asioita sivuraiteille. Täällä on PIHO esittänyt satoja, ellei tuhansia tuotteita vuosien aikana, ja antanut ymmärtää että ne ova "profetioita"!

      Ja siksi täällä on yhdenvertainen oikeus PIHON touhuja arvioida ja tarkastella.

      Piste.

    • Anonyymi

      Varsin maanisesti olet koronaa koskevia valheita nimelläsi kirjoitellut taas eilen. Tunnetko sanaa "lähdekritiikki"?

    • Anonyymi

      Kyllä taitaa sielujemme vihollinen olla iloinen Joukon kirjoitteluista...

      • Anonyymi

        Varmastikin tuumii jokaisen Pihon houreen jälkeen kuin Uuno Turhapuron elokuvassa vuorineuvos Tuura:
        "Tämähän on oikein ilon ja onnen päivä!" 😜


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe