Hän julisti itsensä JUMALAKSI

ste-fan-7

Kuten saattoi ennakoida, tämä Jumalan_henkäys ja Jeesus_valitsi_tekstin nikkejä käyttävä kirjoittaja paljasti itse itsensä. Hän kirjoittaa olevansa Jumala, näin:

______________________________________________________
Jeesus_valitsi_tekstin

4.6.2016 0:15
EI JUMALA . . . ITSEÄNSÄ NUHTELE . . . ;)

KYLLÄ SE SINULLE SELVIÄÄ . . . MYÖHEMMIN . . . !
________________________________________________

Nyt jokaiselle Raamattunsa tuntevalle ja Jeesusta rakastavalle on selvää, mistä eksytyksestä on kysymys. Joka pitää itseänsä JUMALANA... on surullisella ja säälittävällä tavalla eksynyt pois totuudesta, realiteeteista.

Ihminen on IHMINEN, ja Taivaan Jumala on yksin se JUMALA, jota jokainen uskova kumartaa, Jeesuksen Hänen Poikansa nimessä.

Joka kuvittelee olevansa JUMALA, on eksynyt Lusiferin syntiin, ylpeyteen, vallanhimoon. Lusifer oli yksi Jumalan kolmesta enkeliruhtinaasta, mutta joka ei tyytynyt asemaansa, vaan himoitsi valtaa. Nousi kapinaan Jumala vastaan, ja niin hänestä tuli Saatana, Jumalan vastustaja. Pimeyden enkeliruhtinas. Raamatun mukaan 1/3 enkelikunnasta lankesi tässä kapinassa.

Lusiferin synti oli - on -kateus, vallanhimo, ylpeys.

Kun se synti saa sijan ihmisessä, hän korottaa itsensä. Tämä Jumalan_henkäys on jo perustanut itselleen monta Valtaistuinta. Hän on nimennyt itsensä Johannes Kastaja Toiseksi, joksikin profeetaksi, ja opettajaksi joka KOULUTTAA täällä jotakin kummallista porukkaa??? Jne.

Vaikka ikävää on nähdä tällaista harahopetusta, eksynyttä touhua, niin se on hyvä, että tämä harhauttaja ITSE on nyt paljastanut mikä ja kuka on.

Lammasten turkin alta ovat tulleet esille suden karvat.

Ja pankaapas merkille, ne jotka ovat jo saastuneet tästä harhaopetuksen voimasta, ne parkuvat ja kirkuvat vastaan - kun totuuden suola kirvelee!

te viisaat. Muistakaamme Pietarin sanoja! 2 Piet 1:19-21. Nämä luotettavat profetian sanat ovat ne. joita VT:n hengelliset profeetat puhuivat, Herramme Jeesus ja apostolit!

32

1156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rouvaTappinen

      Oletko varma että puhuttelet sellaista henkilöä joka tätä palstaa lukee?

    • sairasta-se-on

      Hyvä, että tämä palstalla pitkiä tekstejä suoltava tuli ja teki selväksi asian.
      Hän leikkii JUMALAA, joka on jo ihan muulla tasolla kuin muut kuolevaiset uskovat...

      No, sellaisia suuruuden harhoja, messias-syndroomaa, olen kristus-valittu

      niitä on ollut aina...

      • Jeesus_valitsi_tekstin
        08.12.2016 17:03

        PANETTELUUN --- vastataan --- TOTUUDELLA . . .

        http://www.suomi24.fi/profiili/Jumalan_henkäys

        Jumalan_henkäys

        Vapaa kuvaus

        Jouni Ylönen
        Olen Jumalan ARMOSTA uudestisyntynyt, eli nöyrä mies . . . Jeesuksen oma.
        Olen - JUMALAN - lähettämä . . . Johannes.
        Jumala SANOI ---> SINÄ olet MINULLE nyt RAAMATUN henkilönä:
        *** Pyhä Johannes Kastaja *** ---> TOTEUTAN . . . Jumalan tahtoa . . . !
        NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . !
        ********************************************
        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1-9 ---> Sana tuli ihmiseksi
        Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.
        Jo alussa Sana oli Jumalan luona.
        Kaikki syntyi Sanan voimalla.
        Mikään, mikä on syntynyt, ei ole syntynyt ilman häntä.
        Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valo.
        Valo loistaa pimeydessä, pimeys ei ole saanut sitä valtaansa.
        Tuli mies, Jumalan lähettämä, hänen nimensä oli Johannes.
        Hän tuli todistajaksi, todistamaan valosta, jotta kaikki uskoisivat siihen.
        Ei hän itse ollut tuo valo, mutta valon todistaja hän oli.
        Todellinen valo, joka valaisee jokaisen ihmisen, oli tulossa maailmaan.
        ********************************************************************
        ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********
        Minun tehtäväni on . . .
        . . . TODISTAA JUMALAN OLEMASSA OLO.
        . . . TODISTAA RAAMATUN TAPAHTUMIA TOSIKSI.
        ********************************************************************
        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:19-23 --->Johannes Kastajan todistus
        Tämä on todistus, jonka Johannes antoi, kun juutalaiset lähettivät Jerusalemista pappeja ja leeviläisiä kysymään häneltä: "Kuka sinä olet?"
        Johannes tunnusti totuuden, hän ei sitä kieltänyt. Hän sanoi:
        "En minä ole Messias." "Mikä sitten?" he kysyivät. "Oletko Elia?" "En ole", Johannes vastasi. "Oletko se luvattu profeetta?" Hän vastasi: "En."
        Silloin he sanoivat: "Kuka sitten olet? Meidän on vietävä vastaus niille, jotka meidät lähettivät. Mitä sanot itsestäsi?"
        Johannes vastasi: "Minä olen ääni, joka huutaa autiomaassa: 'Tasoittakaa Herralle tie!' Niinhän profeetta Jesaja on ennustanut."
        --------
        Jesaja 40:3-5 ---> Huutavan ääni kuuluu

        Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme.

        Kaikki laaksot korotettakoon, kaikki vuoret ja kukkulat alennettakoon; koleikot tulkoot tasangoksi ja kalliolouhut lakeaksi maaksi.

        Herran kunnia ilmestyy: kaikki liha saa sen nähdä. Sillä Herran suu on puhunut."

        **********************************************************************
        Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään. Matt. 5:17
        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        [email protected]
        Siunausta ja Herran rauhaa !
        ------------------------------------------------------
        FRANSISKUS ASSISILAINEN - Jumalan pieni köyhä
        Fransiskuksen rukous oli: Anna minulle oikea usko ja täydellinen rakkaus.
        ------------------------------------------------------
        ******** Franciscus Assisilaisen rukous ********
        Vapahtaja, tee minusta rauhasi välikappale,
        niin että sinne, missä on vihaa,
        toisin rakkauden,
        missä loukkausta, toisin anteeksiannon,
        missä epäsopua, toisin yksimielisyyden,
        missä erehdystä, osoittaisin totuuden,
        missä epäilystä, auttaisin uskoon,
        missä epätoivoa, nostaisin luottamukseen,
        missä pimeyttä, loisin sinun valoasi,
        missä surua, virittäisin ilon ja lohdutuksen.
        Niin että, oi Mestari, en yrittäisi niin paljon
        etsiä lohdutusta kuin lohduttaa muita,
        hakea ymmärtämystä kuin ymmärtää toisia,
        pyytää rakkautta kuin rakastaa muita,
        sillä antaessaan saa,
        kadottaessaan löytää,
        unohtaessaan saa anteeksi,
        kuollessaan nousee iankaikkiseen elämään.

        Käyttäjän kirjoittamat viestit

        Tänään 15.22

        Kommentoi keskusteluun: Kristus ristillä

        . . . TUOMITSET silloin - ITSESI --- kun TUOMITSET TOISET . . . !

        Roomalaiskirje 2:1,5 ---> Jumalan tuomio on oikeudenmukainen

        Sen tähden et voi mitenkään puolustautua, ihmisparka, sinä joka tuomitset muita, kuka sitten oletkin. Tuomitessasi toisen julistat tuomion myös itsellesi, koska sinä, toisen tuomitsija, teet itse samoja tekoja.

        Mutta sinä olet kova etkä sisimmässäsi tahdo kääntyä. Näin kartutat vihaa, ja se kohtaa sinut vihan päivänä, jolloin Jumalan oikeudenmukainen tuomio tulee julki.

        Yhteiskunta > Uskonnot ja uskomukset > Profetiat


    • Alennustila----

      Raamattu sanoo, joka itsnesä ylentää se alennetaan. Jumaln_hnekäys ja Jeesus_valitsi_tekstin on julkisesti itsensä ylentänyt, ja Sana käy toteen.
      Matt 23:12. Jumala toteuttaa sanansa.

      Ei pidä leikkiä "jumalaa".

    • niin-se-on

      Ikäövä asia.

    • ktori9823

      Illuusiot särkyvät kuin kupla. Vain se mitä Jumala todella tekee, se pysyy

    • nähty-se
    • seuraa-herraa---

      Varokaa harhaoppista, sanoo Paavali. Tiitus 3:10

    • Siinä-totuus

      Jeesus sanoi, joka itsnesä ylentää se alennetaan. Matt 23:12.

      Hän käski meidän kutsua itseämme palveijoiksi!

    • a---------

      Tilinteon aikaa. . .



      Sinulle vastaanottaja



      Yleensä ihmiset hoitavat asiansa kuntoon. Maksavat laskut, verot, maksut. Käyvät lääkärintarkastuksessa, syövät vitamiineja, ottavat rokotuksia, kaiken-varan-vakuutuksia, turvajärjestelmiä itselleen ja omaisuudelleen. Mutta yllättävän monet huolellisetkin ihmiset laiminlyövät erään olennaisen asian! Ilmiötä voisi verrata sellaiseen, ettei ihminen viikkokausiin, kuukausiin tai vuosikausiin pesisi vaatteitaan,itseään. Ei siivoaisi, ei tyhjentäisi roskiksiaan!

      Kysymyksessä on tilinteko; sen puutos. Itsestä, omasta elämästä. Pesänselvitys Jumalan edessä. Tärkein asia. ” Jokainen meistä joutuu tekemään Jumalalle tilin itsestään.” Room 14:12. Itsestään. Jumala ei vaadi tiliä siitä, mitä ”joku toinen teki”, saati selitystä kaiken maailman pahuudesta! Eikä auta vetoomus: ”kun se teki sitä ja tätä...” Sinä itse? Minä?

      ”Tunnustan edessäsi pyhä Jumala, että olen syntymästäni saakka ollut syntinen ihminen. Isieni tavoin olen rikkonut pyhää tahtoasi vastaan ja tehnyt syntiä ajatuksin, sanoin, teoin ja laiminlyönnein. En ole rakastanut sinua sydämestäni enkä lähimmäistäni niinkuin itseäni.”

      Tilinteko on sitä työläämpää, mitä pidemmän aikaa on elämän roinaa kertynyt. Ei turhaan Raamattu sano: Muistaa Luojaasi nuoruudessasi! Saarn 12:1. Ensisijaisesti tilinteon asia on Kaikkitietävän Jumalan edessä. Tilinteon aihetta on usein myös ihmisten kesken. Toivoa on! Jeesus Kristus Jumalan Poika kuoli ristillä, ottaen kantaakseen ihmiskunnan syntien tuomion. Hänellä on sovittajan oikeudet, valta antaa synnit anteeksi. Julistaa vapautus. ”Jos me tunnustamme syntimme, niin Jumala joka on uskollinen ja vanhurskas antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.” (1 Joh k 1:9) Hän antaa myös voiman vaeltaa kaidalla tiellä, varjelee pahasta, synnin kiusoista.



      Kun ihmiselämä päättyy – ja se on edessä jokaisella – useimmat tahtoisivat autuaan osan sielulleen. Onnellinen se, joka on ajoissa ryhtynyt tilintekoon, jotta Jumalalla ei olisi moitetta, syyttäjällä ei syytettävää. Nyt? On oikea aika, etsikkoaika. Elävä Jumala on läsnä, tässä ja nyt. On suurta rakkautta, että Hän kutsuu parannukseen, saamaan ne valkeat vaatteet, jotka kelpaavat Taivaan ovella. (Ilmestyskirja 3:5) Älä siis torju tilinteon asiaa, älä kadota sieluasi! Mikään asia ei elämässä ole tärkeämpää.

      ”Autuaita ovat puhdassydämiset, sillä he saavat nähdä Jumalan.” (Matt 5:8) Se toimii jo täällä elämässä. Jumalan rauha, ilo ja läsnäolo antaa onnellisuuden sydämeen. Raamattu sanoo sitä autuudeksi. Se on paradoksi. Autuus on onnellisuutta tuskan ja kärsimyksenkin keskellä....

      28.4.2016

      • ""Kysymyksessä on tilinteko; sen puutos. Itsestä, omasta elämästä. Pesänselvitys Jumalan edessä. Tärkein asia. ” Jokainen meistä joutuu tekemään Jumalalle tilin itsestään.” Room 14:12. Itsestään. Jumala ei vaadi tiliä siitä, mitä ”joku toinen teki”, saati selitystä kaiken maailman pahuudesta! Eikä auta vetoomus: ”kun se teki sitä ja tätä...” Sinä itse? Minä? ""
        ----------------------------------------------

        Jeesus_valitsi_tekstin
        5.6.2016 15:42

        Tehdäänkö - SE - itse . . . se PARANNUS . . . ?

        OTSIKKO on - Jumalan TEKEMÄ KYSYMYS - jonka on tarkoitus HERÄTELLÄ jokaista PARANNUKSEEN - siis - ALOITTAJA --- Jumalan_henkäys --- on ihmisenä myös SAMAN VAATIMUKSEN ALAISENA . . .

        . . . Jokaisen ihmisen . . . TULEE AINA PYRKIÄ PAREMPAAN . . . :)
        .......................................................................................................... . . .

        KESKUSTELU ---> Tehdäänkö - SE - itse . . . se PARANNUS . . . ?

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14306510/tehdaanko---se---itse-------se-parannus-------#
        .......................................................................................................... . . .

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !


    • siltä-näyttäää

      Täällä jumalan_henkäys ja Jeesus_valitsi_tekstin


      Siis on Palstan Jumala! vai...

    • yrittäkää-etes

      Ny se jatkaa täällä jumalan roolissa, ja koettaa höpöttää että jumala olis tän saastaisen palstan Erityissuojelija. Talvella kun höpötti: Pyhitetään palsta Herralle! ja se ei tietenkään onnistunut, niin tappiohan se oli, ja nyt höpöttää lisää.

      Kaikkivaltiaalla Jumalalla, joka Näkee kyllä kaiken- on tärkeäpääkin asiaa, kuin vahtia Suomi24 Aller-Median tonttia!

      Älkää nyt ihmiset Oikeasta Jumalasta tehkö jotakin renkiä, jonka pitäisi höperöita haihatuksianne noudattaa.

      Elävä Jumala varjele, keitä ja missä. Lopettakaa täällä jauhaminen ja OPISKELKAA raamatun sanaa, niin viisastutte. Ehkä? Tai sitten jauhatte samoja harhojanne loppuun saakka!

      • ""Kaikkivaltiaalla Jumalalla, joka Näkee kyllä kaiken- on tärkeäpääkin asiaa, kuin vahtia
        Suomi24 Aller-Median tonttia! ""
        -----------------------------------------

        NYTTEN - se - ALKAA SITTEN - pikkuhiljaa - SELVIÄMÄÄN --- TÄMÄKIN ASIA . . .
        ______________________________________________________
        Jeesus_valitsi_tekstin

        4.6.2016 0:15
        EI JUMALA . . . ITSEÄNSÄ NUHTELE . . . ;)

        KYLLÄ SE SINULLE SELVIÄÄ . . . MYÖHEMMIN . . . !
        ________________________________________________

        . . .

        SILLÄ --- NUHTELU KOVENEE --- KOHTA PUOLIIN . . .

        . . .

        ASIAN --- SELVENNYKSEKSI --- TÄSSÄ HIEMAN . . .

        Copy & Pastetta - ja - massapostitusta . . . ;)

        ps.
        Viestiä on - myös - hieman lyhennetty (jotta helpompi selata).

        . . .

        EI_TROLLI_vaan_TOTUUS
        13.5.2019 15:15
        EI_TROLLI_vaan_TOTUUS kirjoitti:

        TAISTELU . . .

        . . . HENKIVALTOJA VASTAAN - Tapio Nousiainen . . . !
        . . . .................................................................................... . . .

        http://www.adlibris.com/fi/kirja/taistelu-henkivaltoja-vastaan-9789515851987

        ODOTAMME --- UUDEN PAINOKSEN ILMESTYMISTÄ !

        SILLÄ . . .

        KAIKILLA UUSILLA PALSTALAISILLA --- TÄYTYY OLLA --- TAISTELUOPAS SAATAVILLA . . . :)

        VASTA SITTEN - Jumala - PÄÄSEE ALOITTAMAAN . . .

        JEREMIA 23:30-32 --- RIKKOMUS KÄSITTELYN !

        ELI --- JUMALAN SEURAKUNTA --- ALOITTAA TOIMINTANSA VALMISTELUN . . . ;)

        . . .

        » . . . Suomen Kristityt keskustelufoorumi?? . . . Missä viipyy? . . . »

        ENSIN --- Profetiat PALSTAN --- PUHDISTUS . . .

        KOSKA - Jumala - PÄÄTTI TEHDÄ SEN TÄNNE --- PROFETIAT PALSTALLE --- JOKA
        TÄYTYY ENSIKSI --- PUHDISTAA --- KAIKESTA SAASTASTA JA VALHEESTA !

        . . . . . . . .

        SILLÄ . . .

        . . . JUMALA ALOITTAA TÄLLÄ PALSTALLA KOHTA SEURAKUNTA TYÖNSÄ . . . !

        . . . . . . . .

        Jumala SANOO . . . TOTUUDEN . . .

        . . .

        Jeesus_valitsi_tekstin
        30.5.2017 13:17

        Rakkaat Jumalan Lapset !

        Seurakunta ALOITTAA TÄÄLLÄ - Profetiat PALSTALLA - TOIMINTANSA . . . :)

        Samalla tulevat voimaan - SEURAKUNTAA - koskevat säännöt ja ohjeistus, kuten oli myös ALKUSEURAKUNNALLA Raamatussa !!!

        SIIS --- SEN MUKAAN MENNÄÄN --- MITÄ Raamatussa OHJEISTETAAN . . . ? . . .

        . . .

        SIIS --- LISÄÄ KIRJOJA TULOSSA . . . LUETTAVAKSI . . . ;)
        . . . . . . . .

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.
        Siunausta ja Herran rauhaa !

        --- Kommentoi ---

        ""Samalla tulevat voimaan - SEURAKUNTAA - koskevat säännöt ja ohjeistus,
        kuten oli myös ALKUSEURAKUNNALLA Raamatussa !!!""
        ------------------------------------------------------------------------

        UUDET SÄÄNNÖT --- ovat olleet - JO - pari vuotta TOTUTTELU KÄYTÖSSÄ --- ELI PAHIMMAT ENNUSTUKSET - ja - Raamatun VÄÄRISTELYT --- ON POISTETTU . . .

        POIKKEUKSENA ---> VAROITTAVAT ESIMERKKITAPAUKSET - eli - JEREMIA 23:30-32 --- RIKKOMUS KÄSITTELYYN JOUTUVAT - JOIDEN - KIRJOITTELU ON OLLUT VAPAAMPAA --- KUN EIVÅT muutenkaan --- Jumalan TAHDON MUKAISESTI TOIMI . . . :(

        UUSIEN SÄÄNTÖJEN TOIMINTAA KÄSITELLÄÄN MYÖHEMMIN . . .
        KESKUSTELUSSA ---> Siivous alkaa
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15639210/siivous-alkaa
        SILLÄ . . .
        ""SELITYS TÄHÄN ON TULOSSA --- MYÖHEMMIN --- KÄSITTELYN YHTEYDESSÄ !""

        . . . . . . . .

        SILLÄ . . .

        . . . JUMALA ALOITTAA TÄLLÄ PALSTALLA KOHTA SEURAKUNTA TYÖNSÄ . . . !

        . . . . . . . .

        Jumala SANOO . . . TOTUUDEN . . .

        . . .

        Jeesus_valitsi_tekstin
        18.1.2017 15:16
        ""Voisiko profetioille kehitellä jonkun laatustandardin, koska on hyviä ja huonoja profetioita...""
        ---------------------------------------------------------------------------------------------

        Jumalan VASTAUS:

        Profetiat PALSTAN --- TULEVA "laatustandardi" . . . ;)

        Jeesus_valitsi_tekstin
        11.1.2017 17:29

        Rakkaat Jumalan Lapset !

        . . . . . . . .

        KUN --- Jumala ALOITTAA TYÖNSÄ --- Profetiat PALSTALLA --- niin . . .

        . . . Herra HOITAA . . . aivan ---ITSE ---- PALSTAN SENSUURIN . . . ;)
        . . . .......................... . . . ....................................................................... . . .

        . . . . . . . .

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.
        Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !

        . . .

        LISÄÄ --- SÄÄNNÖISTÄ - ja - NIIDEN VAIKUTUKSISTA . . .

        hieno ajatus
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14682120/hieno-ajatus


      • Tervehenkisen ja viisaan kirjoittelua!


      • Anonyymi

        Tervehenkisen ja viisaan karttelua, minä luin. Kuinka osuvaa.

        Ymmärtäkää ja nähkää sydämellänne, lapseni. Te ette vielä ymmärrä ettekä näe.

        Jeesus Kristus


      • UUDEN PAINOKSEN ILMESTYMISTÄ . . . odotellessa . . . :)

        . . .

        ALKULAUSE

        Tämä kirja koskettelee oppia saatanasta ja hänen demonivoimistaan sekä keinoja, joilla saatana pitää ihmiskuntaa kahleissaan ja hukuttaa kadotukseen. Kirja käsittelee kristillisyydessä kysymyksiä, jotka ainakin Suomen kristittyjen keskuudessa ovat vähän tunnettuja ja huonosti ymmärrettyjä.

        Kristuksen tuntemisen jälkeen kristityille on tärkeintä oppia tuntemaan vastustajansa, pimeyden ruhtinas. Siksi onkin hämmästyttävää todeta, että monet Jumalan valtakunnan työntekijät, rivimiehistä puhumattakaan, eivät tunne edes demonologian (oppi pahoista hengistä) alkeita.

        Tästä johtuen saastaiset henkivoimat ja kaikenkarvaiset väärät profeetat saavat jokseenkin esteettä riehua kristittyjen keskuudessa tappioksi kristuksen sotajoukoille.

        Opetuksen puutteessa kristityt taistelevat umpimähkään vihollista vastaan, joka on paljon pelottavampi kuin yksikään maallinen sotapäällikkö.

        - Tapio Nousiainen

        . . . jatkuu kirjassa . . .
        . .
        .
        TAISTELU . . .

        . . . HENKIVALTOJA VASTAAN - Tapio Nousiainen . . . !
        . . . .................................................................................... . . .


      • Anonyymi
        MrMorden_ kirjoitti:

        Tervehenkisen ja viisaan kirjoittelua!

        Ei ihme että ateisti on tota mieltä. Uskovana en ole, vaan juuri päin vastoin, tämän täytyy olla kyllä jo pahasti raiteiltaan, tän multinikkimiehen joka väittää olevansa Jumala.
        Sit toiseks, eikös ateistit usko vain aineeseen ja energiaan, eikä henkisyyteen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihme että ateisti on tota mieltä. Uskovana en ole, vaan juuri päin vastoin, tämän täytyy olla kyllä jo pahasti raiteiltaan, tän multinikkimiehen joka väittää olevansa Jumala.
        Sit toiseks, eikös ateistit usko vain aineeseen ja energiaan, eikä henkisyyteen?

        Tässä unohtui mainita ironia.

        Aine ja energia tekee mahdolliseksi henkisyyden eli ajattelun eli tietoisuuden. Siihen ei tarvi uskoa vaan asia on fakta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihme että ateisti on tota mieltä. Uskovana en ole, vaan juuri päin vastoin, tämän täytyy olla kyllä jo pahasti raiteiltaan, tän multinikkimiehen joka väittää olevansa Jumala.
        Sit toiseks, eikös ateistit usko vain aineeseen ja energiaan, eikä henkisyyteen?

        ""Ei ihme että ateisti on tota mieltä. Uskovana en ole, vaan juuri päin vastoin …""

        MrMorden_ kirjoitti: "Tässä unohtui mainita ironia."
        -------------------------------------------------------

        OLET - siis - ATEISTIN KANSSA . . . SAMAA MIELTÄ . . . ;)

        VOITTE - siis - YHDESSÄ VALITA --- KUMPI TEISTÄ TALUTTAA TOISTA . . .
        . . . VIHAN AIKAAN --- ANTIKRISTUSTA IHAILEMAAN . . . :(

        . . .

        Jeesus_valitsi_tekstin
        06.02.2016 16:37

        Jeesus Kristus . . . KUTSUU SINUA . . . !

        Hän voi uudistaa elämäsi ja antaa ilon ja rauhan.

        . . .

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1: 12-13 ---> Uudestisyntyminen

        Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä, jotka eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta eikä miehen tahdosta, vaan Jumalasta.

        SINULLEKIN TÄMÄ ON MAHDOLLISTA !

        Jesaja 55: 6-7 ---> Etsikää Herraa ja huutakaa häntä avuksi, niin saatte ARMON

        6. Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on.

        7. Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.

        . . .
        Siunausta ja Herran rauhaa !
        . . .

        SAAT MYÖS - saman - PALAUTTEEN --- UUDESTAAN KERTAUKSENA . . .

        EI_TROLLI_vaan_TOTUUS
        05.03.2020 10:02

        Anonyymi kirjoitti:
        KUKAAN ei ota todesta edellisen kaltaisia sekojuttuja! Muka joku "jumala",,, no eihän harhoille mitään mahda. Pitää vain nähdä ne ja jättää omaan arvoonsa, kääntää selkänsä ja korvansa..

        --- Kommentoi ---

        ps. olen kompa --- joten ---> varo ettet kompastu . . . ;)

        OLET - TÄYSIN - OIKEASSA --- itsekeskeisenä - ja - penseänä . . .

        . . . sinä kirjoitat TIETENKIN KAIKKIEN PUOLESTA . . .
        . . . sinä kun - SE - tiedät KAIKEN . . . YMMÄRTÄMÄTTÄ . . . :(

        OLET --- KÄÄNTÄNYT --- ITSESI . . . poispäin Jumalasta . . . :(

        EI --- LÖYDY SINUSTA . . . sitä mitä TARVITAAN ---> Jumalan TAHTOA . . . :(

        Tuossa oli --- sinulle --- henkilökohtainen PALAUTE --- Jumalan SUUNNASTA !

        KIRJOITAN --- Jumalan PUOLESTA --- koska . . . Jumala TAHTOO . . . ;)

        . . .

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14315416#comment-97715893


      • Jeesus_valitsi_tekstin kirjoitti:

        ""Kaikkivaltiaalla Jumalalla, joka Näkee kyllä kaiken- on tärkeäpääkin asiaa, kuin vahtia
        Suomi24 Aller-Median tonttia! ""
        -----------------------------------------

        NYTTEN - se - ALKAA SITTEN - pikkuhiljaa - SELVIÄMÄÄN --- TÄMÄKIN ASIA . . .
        ______________________________________________________
        Jeesus_valitsi_tekstin

        4.6.2016 0:15
        EI JUMALA . . . ITSEÄNSÄ NUHTELE . . . ;)

        KYLLÄ SE SINULLE SELVIÄÄ . . . MYÖHEMMIN . . . !
        ________________________________________________

        . . .

        SILLÄ --- NUHTELU KOVENEE --- KOHTA PUOLIIN . . .

        . . .

        ASIAN --- SELVENNYKSEKSI --- TÄSSÄ HIEMAN . . .

        Copy & Pastetta - ja - massapostitusta . . . ;)

        ps.
        Viestiä on - myös - hieman lyhennetty (jotta helpompi selata).

        . . .

        EI_TROLLI_vaan_TOTUUS
        13.5.2019 15:15
        EI_TROLLI_vaan_TOTUUS kirjoitti:

        TAISTELU . . .

        . . . HENKIVALTOJA VASTAAN - Tapio Nousiainen . . . !
        . . . .................................................................................... . . .

        http://www.adlibris.com/fi/kirja/taistelu-henkivaltoja-vastaan-9789515851987

        ODOTAMME --- UUDEN PAINOKSEN ILMESTYMISTÄ !

        SILLÄ . . .

        KAIKILLA UUSILLA PALSTALAISILLA --- TÄYTYY OLLA --- TAISTELUOPAS SAATAVILLA . . . :)

        VASTA SITTEN - Jumala - PÄÄSEE ALOITTAMAAN . . .

        JEREMIA 23:30-32 --- RIKKOMUS KÄSITTELYN !

        ELI --- JUMALAN SEURAKUNTA --- ALOITTAA TOIMINTANSA VALMISTELUN . . . ;)

        . . .

        » . . . Suomen Kristityt keskustelufoorumi?? . . . Missä viipyy? . . . »

        ENSIN --- Profetiat PALSTAN --- PUHDISTUS . . .

        KOSKA - Jumala - PÄÄTTI TEHDÄ SEN TÄNNE --- PROFETIAT PALSTALLE --- JOKA
        TÄYTYY ENSIKSI --- PUHDISTAA --- KAIKESTA SAASTASTA JA VALHEESTA !

        . . . . . . . .

        SILLÄ . . .

        . . . JUMALA ALOITTAA TÄLLÄ PALSTALLA KOHTA SEURAKUNTA TYÖNSÄ . . . !

        . . . . . . . .

        Jumala SANOO . . . TOTUUDEN . . .

        . . .

        Jeesus_valitsi_tekstin
        30.5.2017 13:17

        Rakkaat Jumalan Lapset !

        Seurakunta ALOITTAA TÄÄLLÄ - Profetiat PALSTALLA - TOIMINTANSA . . . :)

        Samalla tulevat voimaan - SEURAKUNTAA - koskevat säännöt ja ohjeistus, kuten oli myös ALKUSEURAKUNNALLA Raamatussa !!!

        SIIS --- SEN MUKAAN MENNÄÄN --- MITÄ Raamatussa OHJEISTETAAN . . . ? . . .

        . . .

        SIIS --- LISÄÄ KIRJOJA TULOSSA . . . LUETTAVAKSI . . . ;)
        . . . . . . . .

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.
        Siunausta ja Herran rauhaa !

        --- Kommentoi ---

        ""Samalla tulevat voimaan - SEURAKUNTAA - koskevat säännöt ja ohjeistus,
        kuten oli myös ALKUSEURAKUNNALLA Raamatussa !!!""
        ------------------------------------------------------------------------

        UUDET SÄÄNNÖT --- ovat olleet - JO - pari vuotta TOTUTTELU KÄYTÖSSÄ --- ELI PAHIMMAT ENNUSTUKSET - ja - Raamatun VÄÄRISTELYT --- ON POISTETTU . . .

        POIKKEUKSENA ---> VAROITTAVAT ESIMERKKITAPAUKSET - eli - JEREMIA 23:30-32 --- RIKKOMUS KÄSITTELYYN JOUTUVAT - JOIDEN - KIRJOITTELU ON OLLUT VAPAAMPAA --- KUN EIVÅT muutenkaan --- Jumalan TAHDON MUKAISESTI TOIMI . . . :(

        UUSIEN SÄÄNTÖJEN TOIMINTAA KÄSITELLÄÄN MYÖHEMMIN . . .
        KESKUSTELUSSA ---> Siivous alkaa
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15639210/siivous-alkaa
        SILLÄ . . .
        ""SELITYS TÄHÄN ON TULOSSA --- MYÖHEMMIN --- KÄSITTELYN YHTEYDESSÄ !""

        . . . . . . . .

        SILLÄ . . .

        . . . JUMALA ALOITTAA TÄLLÄ PALSTALLA KOHTA SEURAKUNTA TYÖNSÄ . . . !

        . . . . . . . .

        Jumala SANOO . . . TOTUUDEN . . .

        . . .

        Jeesus_valitsi_tekstin
        18.1.2017 15:16
        ""Voisiko profetioille kehitellä jonkun laatustandardin, koska on hyviä ja huonoja profetioita...""
        ---------------------------------------------------------------------------------------------

        Jumalan VASTAUS:

        Profetiat PALSTAN --- TULEVA "laatustandardi" . . . ;)

        Jeesus_valitsi_tekstin
        11.1.2017 17:29

        Rakkaat Jumalan Lapset !

        . . . . . . . .

        KUN --- Jumala ALOITTAA TYÖNSÄ --- Profetiat PALSTALLA --- niin . . .

        . . . Herra HOITAA . . . aivan ---ITSE ---- PALSTAN SENSUURIN . . . ;)
        . . . .......................... . . . ....................................................................... . . .

        . . . . . . . .

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.
        Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !

        . . .

        LISÄÄ --- SÄÄNNÖISTÄ - ja - NIIDEN VAIKUTUKSISTA . . .

        hieno ajatus
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14682120/hieno-ajatus

        Rakkaat Profetiat PALSTALAISET !

        ODOTAMME --- UUDEN PAINOKSEN ILMESTYMISTÄ !

        SILLÄ . . .

        KAIKILLA UUSILLA PALSTALAISILLA --- TÄYTYY OLLA --- TAISTELUOPAS SAATAVILLA . . . :)

        VASTA SITTEN - Jumala - PÄÄSEE ALOITTAMAAN . . .

        JEREMIA 23:30-32 --- RIKKOMUS KÄSITTELYN !

        ELI --- JUMALAN SEURAKUNTA --- ALOITTAA TOIMINTANSA VALMISTELUN . . . ;)


      • Anonyymi
        Jeesus_valitsi_tekstin kirjoitti:

        Rakkaat Profetiat PALSTALAISET !

        ODOTAMME --- UUDEN PAINOKSEN ILMESTYMISTÄ !

        SILLÄ . . .

        KAIKILLA UUSILLA PALSTALAISILLA --- TÄYTYY OLLA --- TAISTELUOPAS SAATAVILLA . . . :)

        VASTA SITTEN - Jumala - PÄÄSEE ALOITTAMAAN . . .

        JEREMIA 23:30-32 --- RIKKOMUS KÄSITTELYN !

        ELI --- JUMALAN SEURAKUNTA --- ALOITTAA TOIMINTANSA VALMISTELUN . . . ;)

        Paras kaikista kirjoista on raamattu sieltä löytyy tiedot miten uskovaisten kuuluisi elää seurakunnassa ja maailmalla.
        Siinä on kaikkein parhain taistelu opas.


      • Anonyymi
        Jeesus_valitsi_tekstin kirjoitti:

        Rakkaat Profetiat PALSTALAISET !

        ODOTAMME --- UUDEN PAINOKSEN ILMESTYMISTÄ !

        SILLÄ . . .

        KAIKILLA UUSILLA PALSTALAISILLA --- TÄYTYY OLLA --- TAISTELUOPAS SAATAVILLA . . . :)

        VASTA SITTEN - Jumala - PÄÄSEE ALOITTAMAAN . . .

        JEREMIA 23:30-32 --- RIKKOMUS KÄSITTELYN !

        ELI --- JUMALAN SEURAKUNTA --- ALOITTAA TOIMINTANSA VALMISTELUN . . . ;)

        "KAIKILLA UUSILLA PALSTALAISILLA --- TÄYTYY OLLA --- TAISTELUOPAS SAATAVILLA . . . :)"

        vai niin
        ja
        joopa joo

        Mitä vikaa on Herran Jeesuksen antamalla ja hyväksi havaitsemalla "taistelu oppaalla"?
        Mikä on Jumalan Kaikkivaltiaan, Herra Sebaotin, Suomen sotajoukon Jumalan, Jeesuksen kautta antamalla oppaalla?

        Mikä tämä opas on, joka opastaa ja antaa voiton, kaikista vihollisista, eskä taivaassa, taivaan avaruukissa että maanpäällä että merissä sekä maan-alla?

        Jumalan Sana!
        Kuka Opastaa tämän Jumalan "taistelu oppaan" käytössä?
        Pyhä Henki.

        Matt. 22:29
        Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.

        Joh. 1:
        1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.

        Joh. 14:
        26 Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.

        Joh. 15:
        26 Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava minusta.

        Nyt Mikä opas ja opettaja on parempi kuin Jumala itse?

        AINA te eksytte!


      • Jeesus_valitsi_tekstin kirjoitti:

        Rakkaat Profetiat PALSTALAISET !

        ODOTAMME --- UUDEN PAINOKSEN ILMESTYMISTÄ !

        SILLÄ . . .

        KAIKILLA UUSILLA PALSTALAISILLA --- TÄYTYY OLLA --- TAISTELUOPAS SAATAVILLA . . . :)

        VASTA SITTEN - Jumala - PÄÄSEE ALOITTAMAAN . . .

        JEREMIA 23:30-32 --- RIKKOMUS KÄSITTELYN !

        ELI --- JUMALAN SEURAKUNTA --- ALOITTAA TOIMINTANSA VALMISTELUN . . . ;)

        Jumalan VALITSEMA --- kirja . . .

        EI_TROLLI_vaan_TOTUUS
        24.06.2019 12:12

        UUDEN PAINOKSEN ILMESTYMISTÄ . . . odotellessa . . . :)

        . . .

        ALKULAUSE

        Tämä kirja koskettelee oppia saatanasta ja hänen demonivoimistaan sekä keinoja, joilla saatana pitää ihmiskuntaa kahleissaan ja hukuttaa kadotukseen. Kirja käsittelee kristillisyydessä kysymyksiä, jotka ainakin Suomen kristittyjen keskuudessa ovat vähän tunnettuja ja huonosti ymmärrettyjä.

        Kristuksen tuntemisen jälkeen kristityille on tärkeintä oppia tuntemaan vastustajansa, pimeyden ruhtinas. Siksi onkin hämmästyttävää todeta, että monet Jumalan valtakunnan työntekijät, rivimiehistä puhumattakaan, eivät tunne edes demonologian (oppi pahoista hengistä) alkeita.

        Tästä johtuen saastaiset henkivoimat ja kaikenkarvaiset väärät profeetat saavat jokseenkin esteettä riehua kristittyjen keskuudessa tappioksi kristuksen sotajoukoille.

        Opetuksen puutteessa kristityt taistelevat umpimähkään vihollista vastaan, joka on paljon pelottavampi kuin yksikään maallinen sotapäällikkö.

        - Tapio Nousiainen

        . . . jatkuu kirjassa . . .
        . .
        .
        TAISTELU . . .

        . . . HENKIVALTOJA VASTAAN - Tapio Nousiainen . . . !
        . . . .................................................................................... . . .


      • Anonyymi
        Jeesus_valitsi_tekstin kirjoitti:

        Jumalan VALITSEMA --- kirja . . .

        EI_TROLLI_vaan_TOTUUS
        24.06.2019 12:12

        UUDEN PAINOKSEN ILMESTYMISTÄ . . . odotellessa . . . :)

        . . .

        ALKULAUSE

        Tämä kirja koskettelee oppia saatanasta ja hänen demonivoimistaan sekä keinoja, joilla saatana pitää ihmiskuntaa kahleissaan ja hukuttaa kadotukseen. Kirja käsittelee kristillisyydessä kysymyksiä, jotka ainakin Suomen kristittyjen keskuudessa ovat vähän tunnettuja ja huonosti ymmärrettyjä.

        Kristuksen tuntemisen jälkeen kristityille on tärkeintä oppia tuntemaan vastustajansa, pimeyden ruhtinas. Siksi onkin hämmästyttävää todeta, että monet Jumalan valtakunnan työntekijät, rivimiehistä puhumattakaan, eivät tunne edes demonologian (oppi pahoista hengistä) alkeita.

        Tästä johtuen saastaiset henkivoimat ja kaikenkarvaiset väärät profeetat saavat jokseenkin esteettä riehua kristittyjen keskuudessa tappioksi kristuksen sotajoukoille.

        Opetuksen puutteessa kristityt taistelevat umpimähkään vihollista vastaan, joka on paljon pelottavampi kuin yksikään maallinen sotapäällikkö.

        - Tapio Nousiainen

        . . . jatkuu kirjassa . . .
        . .
        .
        TAISTELU . . .

        . . . HENKIVALTOJA VASTAAN - Tapio Nousiainen . . . !
        . . . .................................................................................... . . .

        Onko tämä mainos? Minusta on. Kaikki viestisi johtaakin kirjamyyntiin? Näinkö on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä mainos? Minusta on. Kaikki viestisi johtaakin kirjamyyntiin? Näinkö on?

        Jumalan seurakunnan --- TAISTELUOPAS . . . ;)

        . . .

        Voi niitä, jotka kätkeytyvät Herralta salatakseen suunnitelmansa, niitä, joiden teot piilevät pimeydessä ja jotka sanovat: "Kukapa meidät näkisi, kukapa meidät tuntisi!"

        Voi teidän kieroutuneita ajatuksianne! Eikö savenvalaja muka ole saveaan kummempi? Sanooko teos tekijästään: "Ei hän ole minua tehnyt"? Sanooko luomus luojastaan: "Ei hän mitään ymmärrä"?

        Jesaja 29: 9 - 16 ---> Sokaistuneet eivät tajua sanomaa

        9 Ihmetelkää ja typertykää, sokaistukaa ja jääkää sokeuteenne! Juopukaa -- muusta kuin viinistä, hoippukaa -- muusta kuin väkevistä juomista!

        10 Sillä Herra on vaivuttanut teidät raskaaseen horrokseen ja sokaissut teidän silmänne, profeettanne, ja verhonnut teidän päänne, näkijänne.
        11 Jokainen profeetan näky on teille kuin sinetöity kirjakäärö. Jos se ojennetaan lukutaitoiselle ja sanotaan: "Lue tämä", hän vastaa: "En voi, kun se on suljettu ja sinetöity."
        12 Jos taas käärö annetaan lukutaidottomalle ja sanotaan hänelle: "Lue tämä", hän vastaa: "Enhän minä osaa lukea."
        13 Herra sanoi: -- Koska tämä kansa lähestyy minua vain suullaan ja kunnioittaa minua vain huulillaan, koska sen sydän on vetäytynyt minusta kauas ja koska sen kuuliaisuus minua kohtaan on vain opittujen ihmiskäskyjen noudattamista,
        14 niin minä teen uudelleen tälle kansalle ihmeellisiä, hämmästyttäviä ihmetekoja, ja sen viisaiden viisaus häviää ja sen ymmärtäväisten ymmärrys katoaa.

        15 Voi niitä, jotka kätkeytyvät Herralta salatakseen suunnitelmansa, niitä, joiden teot piilevät pimeydessä ja jotka sanovat: "Kukapa meidät näkisi, kukapa meidät tuntisi!"
        16 Voi teidän kieroutuneita ajatuksianne! Eikö savenvalaja muka ole saveaan kummempi? Sanooko teos tekijästään: "Ei hän ole minua tehnyt"? Sanooko luomus luojastaan: "Ei hän mitään ymmärrä"?


    • Anonyymi

      Matteus 24:5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

      • Anonyymi

        Täällä vaeltaa yksi sellainen. Juutalaisuus palstalla sanoi olevansa Jumala. Hän puhuu mitä hyvänsä, ja uskonto ei hänelle merkitse. Ateismipalstalla puhuu kristittyjä vastaan, maailmanmenoa palstalla haukkuu Luomaa ja sen juttuja, jahtaa "idän trolleja", ja tekeytyy profeetaksi. Niin paholaismaista on meininki, että haluaisin tietää kuka muu häntä rahoittaa kuin kuulemma Lockheed, jolta hän saa kuulemma rahaa, jos onnistuu saamaan Suomen ostamaan F35 hävittäjät.

        Ja se, mikä häntä niissä innostaa ja kiehtoo on varmasti myös se, että niistä on löytynyt vikoja, ja kuulemma historian suurin munaus. Narsistia kiinnostaa kaikki saastainen, viallinen ja kiero. Tapa, jolla hän puhuu, antaa ymmärtää, että Jeesus on löydettävissä Venäjältä. Hänen juttunsa on käännettävä toisinpäin, niin saadaan selville totuus.

        Hänen vihansa kohteita ovat mm. venäläiset, kristinusko, Venäjä, Piho. ja Luoma, ja hänen tehtävänään on levittää eripuraa ja vihaa. Hän manaa tuhoa ja kuolemaa.
        Hän näyttää olevan jonkun täällä kirjoittavan vastakappale, koska luonnossa kaikelle löytyy vastakappale.


    • Anonyymi

      "Toiseksi, joksikin profeetaksi, ja opettajaksi joka KOULUTTAA täällä jotakin kummallista porukkaa?"

      Tulevan profeetan tunnistaa siitä, etteivät hänen julistuksensa ole kumottavissa.

      • Anonyymi

        Tunnettavissa myös siitä, että hän tuntee paholaisen.


    • Anonyymi

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17103053/temppelia-rakennettu-46-vuotta-jo---eli-vuodesta-1975

      "En tunne Jesajan kirjaa kovin hyvin, mutta koska olen itse Iankaikkinen Isä, Rauhan Ruhtinas... Vuonna 2003 oli Kristuksen , Kolmannen taivaan, Aabrahamin ja Neisyt Marian Ilmestys, jossa minulle myönnettiin useat virat. Mm. Iankaikkinen Isä..."

      Täällä oleva tyyppi on jo niin kieroutunut, niin paholaismainen, että jos hän menisi julistautumaan jumalaksi temppeliin, en ihmettelisi.

      "Älkää antako kenenkään vietellä itseänne. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi. Tuo vastustaja korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala..."

      Onko tämä vasta alkua?

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2612
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1988
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe