Avaako tätä ennen sanaisen arkkunsa?
Paljastaako uusia kiusallsia salaisuuksia?
https://fortune.com/2021/12/10/us-wins-appeal-julian-assange-wikileaks-extradition-high-court-uk-iraq/
Päätyykö Julian Assange sähkötuoliin?
11
72
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä on uutisoitu merkillisen vähän Julian Assangen oikeudenkäyntiä saati pohdittu sen merkitystä. Voisi sanoa, että hänen esiin kaivamansa asiakirjat paljastivat jo varhaisessa vaiheessa, että Irakin ja Afganistanin operaatiot olivat toivottomia.
- Anonyymi
Vaikea kuvitella, että Assangea voisi odottaa kuolemantuomio, vaikka olisikin paljastanut asioita, joiden olisi pitänyt pysyä salassa. Elinkautinen ilman armahdusta ehkä, ja vielä eristyksessä.
- Anonyymi
Jenkeissä voidaan tuomita pari-kolme elinkautista samalle henkilölle ja lisäksi päälle parisataa vuotta vankeutta.
- Anonyymi
Ukko ei ole mitään muuta kuin sätkynukke joka luuli paljastaneensa jotain. Koska salaus ennemmin tai myöhemmin pettää niin on syytä laittaa se pettämään sellaisella tavalla jota voit kontrolloida.
- Anonyymi
Assange saa kehoonsa myrkkypiikin nimeltänsä Pfitzer. Rokotteen mukana hän on kokoaika koko loppuelämänsä ajan G 5 satelliittien valvonnan alainen. Hyvä puoli tässä asiassa on se jotta loppuelämä on hyvin lyhyt korkeintaan parivuotta kun garafeenit sun muut hallusinogeenit sekä fluoresoiva fosfori tekee hänet kuoleman omaksi.
- Anonyymi
Mitään sähkötuolia ei ole olemassakaan se on pelkkää salaliittolaisten Putinin -trollien vedätystä. Sähkötuoli jos olisi olemassa niin olisi kielletty terveydelle vaarallisena laitteena. Sähkötuoli ei täyttäisi minkäänlaisia turvallisuusmääräyksiä.
"Musti" rakentaa sellaisen raketin millä Kuuhun asti pääsee ennenkuin minkäänlaista sähkötuolia aikaansaadaan.- Anonyymi
"Viimeisin sähkötuolilla suoritettu teloitus tapahtui 20. helmikuuta 2020, jolloin Nicholas Todd Sutton teloitettiin Riverbend Maximum Security Institution -vankilassa, Nashvillessa, Tennesseessa. "
https://fi.wikipedia.org/wiki/Sähkötuoli
Ainakin Tennesseen osavaltiossa sähkötuoli on yhä käytössä oleva teloitusmenetelmä.
- Anonyymi
Julian Assange on Venäjän agentti.
- Anonyymi
Yritetään kyllä tappaa, mutta ei taida onnistua. Todellisuudessa hän tulee paljastamaan miten esim. Hilary ja Husein myivät tietonsa, kuka vuosi Venäjälle ja Kiinalle noita supesonic-ohjusten valmistustietoja ja muita salaisuuksia. Siksi hänet halutaan tappaa. Jos olisi luovutettu aikaisemmin Jenkkeihin, murha olisi onnistunutkin helposti, mutta nyt ovat muut tahot puikoissa suurelta osin. Ja se taho haluaa paljastaa, kuka myi jenkit YK:lle ja kolmelletoista suvulle.
Eikö nyt Snowden voisi rientää apuun ja uhata lisäpaljastuksilla mikäli Assange luovutetaan USA:han?
Onhan todennäköistä että Assange ei tule saamaan mitään rehellistä ja avointa oikeudenkäyntiä USA:ssa, mikäli hänet sinne luovutetaan, mistä häntä sitten mahdetaankin syyttää.
Tai sitten kenties oikeudenkäynnin aloittamista epäinhimillisesti venytetään vuosikausia ja pidätettyä pidetään asiattomasti eristyksissä.
Tässä nyt olisi mielenosoituksen paikkaa monessakin mielessä.- Anonyymi
Niin
Assangehan paljasti muun muuassa ihan suoria vedenpitävillä todisteilla todistettavia sotarikoksia. Nyt kuitenkin Assange voi joutua vankilaan.
Mikähän tässä mättää?
Silloin kun rikollista toimintaa paljastaessasi sinut tuomitaan itse rikolliseksi...silloin sinua hallitsevat rikolliset.
Hmmmmmmmmmmmmm, luulin,että elämme demokratiassa.......?
Mutta nythän selvästi maailmanlaajuisesti ollaan tuhoamassa demokratiaa, niinkuin myös Suomessa.
Meidän oikeuksiamme ollaan tuhoamassa ja tähän pitäisi kaikkien nyt herätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21968Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist174872Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75752
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675