Kun sedät ja tädit siellä tappelee, että rokotetut ovat maskittomia ja rokittamattomat maskillisia. Minne on äly kadonnut? Ja porukka pyörittelee silmiään toisilleen ja ovat ilkeitä. Minne lämpö ja yhteisöllisyys on kadonnut? Ylipäätään ihmisiltä kadonnut kaikenlaista.. :D
Itsellä rokotukset, olen 30-v, käytän maskia niin paljon kuin sielu sietää. Mut tapelkaa ja kiistelkää nyt sitten tuostakin. Ei Jeesus auta.
Ylöpölinässä sai taas nauraa kippurassa
2
124
Vastaukset
- Anonyymi
Ja maski ei suojaa tarrunnalta. Lähinnä se suojaa muita sun aerosoleilta. Tosin vain rajallisesti. Suurta hyötyä ei pelkästä maskista ole. En silti väitä, etteikö rokottamaton voisi maskia käyttää. Totta kai heitäKIN on. Mutta tuo on niin naurettavaa ja typerää yleistellä. Höpöhöpö.
- Anonyymi
Rokote VOI auttaa ettei saa pahaa tautia kuten myös maski voi jotain auttaa.
Kuka tietää. Mutta voitte te tietysti lähmiä ja nuoleskella vaikka mandariineja kaupassa ja räkäsillä pissasilla käsillä vielä koskea joka paikkaan. Mun mielestäni hyvä ois vaan perus maalaisjärki. Ei ihmisviha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238