Onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille!

Anonyymi

Onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille!

12

650

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä on riemu
      sen suojassa tunnustan
      Viljo voitti.

• Anonyymi

Suuret onnittelut lottovoitosta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suuret onnittelut lottovoitosta!

Kiitos. Olen myös lottovoittaja. Mutta siitä ei tarvi enää onnitella. Onnitella saa vain eilisestä Viikkarista tulleesta päävoitosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Olen myös lottovoittaja. Mutta siitä ei tarvi enää onnitella. Onnitella saa vain eilisestä Viikkarista tulleesta päävoitosta.

Ei kun olen myös olympiavoitta. Siitä ei tarvi enää onnitella. Onnitelkaa siis vain lottovoitosta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun olen myös olympiavoitta. Siitä ei tarvi enää onnitella. Onnitelkaa siis vain lottovoitosta!

Olympiavoittaja... Lajia en paljasta! En edes Sinulle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä valehtelet! Ne meni Norjaan eilen ne Viikkarin molemmat päävoitot, joten etpä sä mitään voittanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä valehtelet! Ne meni Norjaan eilen ne Viikkarin molemmat päävoitot, joten etpä sä mitään voittanut.

Ilmankos Veikkaus on ollut hiljaa kun vale-voitto on "mennyt" Norjaan. Kai sillä systeemillä joku korruptoitunut edunsaajaverkosto sieltäkin löytyy. Pelaajat häviävät kyllä.

• Anonyymi

Vuoden viimeinen eurojackpot päävoitto olisi pitänyt jakaa Jouluna tai Uuden vuoden aattona?, jolloin potti olisi ollut 90 miljoonaa ja siitä olisi riittänyt päävoittoja useaan maahan.
      Suomeenhan tuo 73 miljoonaa ei ilmeisesti osunut ip lehtien otsikoista päätellen.
      Loppuvuosi lässähti kun taas kerran suurin voitto meni yhteen ja samaan maahan tai menipä minne tahansa muualle, ei viitsi edes katsoa mihin.
      Viking lotto myös 'yllättää' päävoitosta toiseen.
      Miksi Suomi ylipäätään on tuossa pelissä mukana. Tosin eipä ole siihen tullut osallistuttua juuri 'tästä' syystä.

• Anonyymi

Onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille! Miten aiot juhlistaa EJP-TÄYSOSUMAA? Saat n. 73 miljoonalla eurolla esim. uuden Audin. Voit myös ostaa metsäkuvioita. Ehkä muutaman kartanon.

• Anonyymi

Veikkaus, loputonta iloa saksalaisten elämään.
      Kanna sinäkin kortesi kekoon, että saadaan vielä kaksi ejpotpäävoittoa Saksaan tämän vuoden puolella, terveisin kiva peliyhtiösi.

• Anonyymi

Onnittelut ilon puolella pelaamisesta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnittelut ilon puolella pelaamisesta!

Onnittelut EJP-JYTKYSTÄ!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe