SDP:llä on 1633 ehdokasta, kokoomuksella 1629, Perussuomalaisilla 1552, keskustalla alle 1500, vasemmistoliitolla 1100, vihreillä 1070, KD 940, Liike Nytillä 350 ja RKP:llä 306 (luvut: MTV3).
SUOMEN UUTISET ote
Timo Soini tuota joskus ennusti..
Meinaako KD nousta 8% puolueeksi?
9
816
Vastaukset
- Anonyymi
Jos edes osakin Suomen helluntailaisista persuista äänestäisi Kristillisiä, niin sitten puolueen kannatus nousisi jopa tuplaan nykyisestä.
- Anonyymi
Nyt olisi hellujenkin aika tehdä niin.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa .Noin 35000 hihhulia , 25000 äänioikeutettua .Puolet äänestää omia ehdokkaita muista puolueista ja osa persuja . Jos 10000 - 15000 äänestää kd , ei riitä mihinkään . Kannatus edelleen noin 3 % .
- Anonyymi
niin
maahanmuutto kanta mikä?- Anonyymi
Aamulehden vaalikoneessa nuivia kristillisiä. Minulla meni persujen edelle.
- Anonyymi
kuinkas maahanmuutto?
- Anonyymi
eikös RKP tippunut joa kolmen % pintaan?
kohta on KD ohi - Anonyymi
Soini ennusti
- Anonyymi
Kristillisen puolue on aina mitätön vain tyhmä aasi uskoon puolueeseen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291538- 371441
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551190- 691014
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198986- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838