Hyvät ihmiset, suosittelen uskovana lämpimästi että pysykää poissa näistä saatanan seurakunnista. Niissä toimitaan Jumalan sanaa vastaan. Uskosta tehdään teatteria ja hurmosta, seurakunnat ovat pahoista ja epärehellisistä ihmisistä kasaantuneita joukkioita. Siellä valehdellaan, petetään ja huorataan kirkon sisäpiirissä, jopa juopotellaan. En usko mihinkään insestijuttuihin, ne ovat sairaita väittämiä, mutta muuten kyllä, tiedän kokemuksesta että olin menettää itseni ja uskoni niissä piireissä.
Vapaan suunnan seurakunnat
14
1000
Vastaukset
- Anonyymi
monissa vapaissa suunnissa tehdään kokoontumisista, viihdettä ja myös hengellisten tuotteiden myyntiä, bisnestä, ja siitä raamatussakin Jeesus sanoo:
"teette minun Isäni huoneesta markkinahuoneen",
ja edellinen toteutuu vielä tänäkin päivänä.- Anonyymi
Parasta uutisointia on tämänkaltainen, kun kiero nuori poliisi sai potkut vehkeilynsä tähden, niin hän alkoi opettelemaan hihhulikirkon maallikkosaarnaajaksi. Tosi.
- Anonyymi
Vapaissa suunissa on paljon totuutta ,virheitä on kaikissa suunissa,kaikissa suunissa on oikeita opin osia,turha tuomita toisia.
- Anonyymi
vapaat suunnat !!
Jeesus sanoo raamatussa: "Kavahtakaa". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vapaat suunnat !!
Jeesus sanoo raamatussa: "Kavahtakaa".Kirkot,Jeesus sanoi antakaa kuolleiden haudata kuolleensa tule ja seuraa minua.
- Anonyymi
On hyviä todistuksia, miten synnin hädässä oleva ihminen on mennyt näihin suuriin kirkkoihin hakemaan apua synnin hätään, mutta on vain selitetty jotain Jumalansta ja lähetetty pois. SItten he ovat menneet vapaisiin seurakuntiin ja heidät on johdatettu tekemään uskon ratkausu ja he ovat uudestisyntyneet ja saaneet rauhan. Näissä vapaissa suunnissa vaikutta paljon väärää toimintaa ja siksi se on osaltaan saastunut ja tässä yksi sellainen. https://www.youtube.com/watch?v=CO072-V-Ods
- Anonyymi
vapaissa suunnissa uutuudenviehätys viehättää, että "meillä on jotain erikoista", ja erikoistahan uskonnostoista saadaankin niillä vapailla tulkinnoilla !
- Anonyymi
Jeesus sanoi antakaa kuolleiden haudata kuolleet tule ja seuraa minua,ja Jeesuksen ajan papit olivat syyllisiä Jeesuksen teloitukseen,Jeesus Kristus on sama eilen tänään ja iankaikkisesti,joten siitä mietittävää kannattaako pareja uskoa?
- Anonyymi
Siis kannattaako pappeja uskoa?piti kirjoittaa.
- Anonyymi
Papithan ne hautaukset piti ja pitää nykyäänkin.
- Anonyymi
Kuulun vielä vapaakirkkoon, mutta olen ajatellut, että eroan siitä pian. Vapaakirkko tarjosi minulle muuttoapua, sovittiin hinnasta. Muuttoauton kuljettaja kolaroi muuttoautoa ja myöhemmin ilmoitti, että kolarointikustannukset ovat noin 1000 euroa. Ja kysyi, että haluanko osallistua niihin kustannuksiin. En osallistunut, siitä tuli sitten ikäviä yhteydenottoja, puhelinsoittoja ja muita viestejä, en jaksanut oikein vastata niihin, kun huomasin, että yrittävät kiristää minulta rahaa.
- Anonyymi
Missä ovat aloittajan kaltaiset edes hieman täyspäisempää uskonsuuntausta edustavat uskovaiset? Sellaiset, jotka rukoilevat, lukevat sanaa ja elävät hiljaista elämää vaeltaen Jumalansa kanssa? Oma elämäni tuhoutui uskovaisten valheiden ja harha-oppien vuoksi-missä ovat ihmiset, jotka voisivat kertoa osaltaan lahkojen ja lohkojen sekä valtakirkon mädännäisyydestä ja varoittaisivat nuoria joutumasta harhaan?
- Anonyymi
Satakunnassa eräs vanhempi vapaan kirkkokunnan evankelioija, nainen, otti parikymmentä vuotta nuoremman miehen rakastajakseen.
Nainen julisti kirkossa, miten seksi ilman avioliittoa on syntiä, ja harrasti itse aviotonta seksiä öisin.
Oli varsinainen peto, huijasi ja petti seurakunnassaan. Hakkasi teräaseella rakastajaansa.
Siinä varsinaista esimerkkiä tämän päivän uskovaisista, jotka eivät ole muuta kuin toisiaan vahingoittavia, vaarallisia valehtelevia hulluja.
Usko on hyvä asia, mutta tällaisia hihhuleita on kirkot täynnä, ja siksi kirkkoja on syytä välttää.
- Anonyymi
Näitä protestantteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346