saatanalla ei ole mitään tekemistä Jumalan kanssa, koska hän lankesi ja ylpistyi

Anonyymi

KR 1933/-38, Luuk. 10:17-18-24
Niin ne seitsemänkymmentä palasivat iloiten
ja sanoivat:
"Herra,
riivaajatkin ovat meille alamaiset sinun nimesi tähden."
Silloin hän sanoi heille:
"Minä näin saatanan lankeavan taivaasta niinkuin salaman.
Katso,
minä olen antanut teille vallan tallata käärmeitä
ja skorpioneja
ja kaikkea vihollisen voimaa,
eikä mikään ole teitä vahingoittava.
Älkää kuitenkaan siitä iloitko,
että henget ovat teille alamaiset,
vaan iloitkaa siitä,
että teidän nimenne ovat kirjoitettuina taivaissa."
Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä
ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.
Kaikki on minun Isäni antanut minun haltuuni,
eikä kukaan muu tunne,
kuka Poika on,
kuin Isä;
eikä kukaan muu tunne,
kuka Isä on,
kuin Poika
ja se,
kenelle Poika tahtoo hänet ilmoittaa."
Ja hän kääntyi opetuslapsiinsa erikseen
ja sanoi:
"Autuaat ovat ne silmät,
jotka näkevät,
mitä te näette.
Sillä minä sanon teille:
monet profeetat
ja kuninkaat ovat tahtoneet nähdä,
mitä te näette,
eivätkä ole nähneet,
ja kuulla,
mitä te kuulette,
eivätkä ole kuulleet."

5

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikös ne olekin homopari.
      Ennen sitä ei vaan sanottu suoraan. Kiukuttelkevat välillä keskenään mutta keinot ja luonne on samat.

    • >>saatanalla ei ole mitään tekemistä Jumalan kanssa>>

      Mutta Jumalalla on paljonkin tekemistä pahan kanssa. Ainakin Raamatun mukaan:

      "Eikö lähde Korkeimman suusta paha ja hyvä?" - Valitusvirret 3:38

      "Ja Herra sanoi hänelle: "Kuka on antanut ihmiselle suun, tahi kuka tekee mykän tai kuuron, näkevän tai sokean? Enkö minä, Herra?" - 2. Moos. 4:11

      "Minä kasaan onnettomuuksia heidän päällensä, kaikki nuoleni minä heihin ammun. He nääntyvät nälkään ja menehtyvät ruttoon, kulkutautien poltteeseen; minä lähetän heidän kimppuunsa petojen hampaat ja tomussa matelevaisten myrkyn." - 5. Moos. 32:23-24

      "Puhalletaanko pasunaan kaupungissa, niin ettei kansa peljästy? Tahi tapahtuuko kaupungissa onnettomuutta, jota ei Herra ole tuottanut?" - Aamos 3:6

      "Sillä Herralta tämä tuli; hän paadutti heidän sydämensä, niin että he kävivät taisteluun Israelia vastaan, jotta heidät armotta vihittäisiin tuhon omiksi ja hävitettäisiin, niinkuin Herra oli Moosekselle käskyn antanut." - Joosua 11:20

      "Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä." - 1. Sam. 16:14

      "Minä, joka teen valkeuden ja luon pimeyden, joka tuotan onnen ja luon onnettomuuden; minä, Herra, teen kaiken tämän." - Jesaja 45:7

      • Anonyymi

        KirkkoRaamattu 1933/-38, Matt. 4:1-4
        Sitten Henki vei Jeesuksen ylös erämaahan perkeleen kiusattavaksi.
        Ja kun Jeesus oli paastonnut neljäkymmentä päivää
        ja neljäkymmentä yötä,
        tuli hänen lopulta nälkä.

        Silloin kiusaaja tuli hänen luoksensa ja sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin käske näiden kivien muuttua leiviksi."

        Mutta hän [Jeesus] vastasi
        ja sanoi:
        "Kirjoitettu on:
        'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä,
        vaan jokaisesta sanasta,
        joka Jumalan suusta lähtee.'"

        Kuten huomasit saatana hävisi heti alusta asti, mutta ilmeisesti saatana on saanut sinut valtaansa, koska synti on saanut sinut tuon paholaisen vallan alle.

        Ja tämä ihana olotila ei ole ollut sinun suojanasi. KR 1933/-38, Room. 16:20
        Ja rauhan Jumala on pian musertava saatanan teidän jalkojenne alle.
        Herramme Jeesuksen armo olkoon teidän kanssanne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        KirkkoRaamattu 1933/-38, Matt. 4:1-4
        Sitten Henki vei Jeesuksen ylös erämaahan perkeleen kiusattavaksi.
        Ja kun Jeesus oli paastonnut neljäkymmentä päivää
        ja neljäkymmentä yötä,
        tuli hänen lopulta nälkä.

        Silloin kiusaaja tuli hänen luoksensa ja sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin käske näiden kivien muuttua leiviksi."

        Mutta hän [Jeesus] vastasi
        ja sanoi:
        "Kirjoitettu on:
        'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä,
        vaan jokaisesta sanasta,
        joka Jumalan suusta lähtee.'"

        Kuten huomasit saatana hävisi heti alusta asti, mutta ilmeisesti saatana on saanut sinut valtaansa, koska synti on saanut sinut tuon paholaisen vallan alle.

        Ja tämä ihana olotila ei ole ollut sinun suojanasi. KR 1933/-38, Room. 16:20
        Ja rauhan Jumala on pian musertava saatanan teidän jalkojenne alle.
        Herramme Jeesuksen armo olkoon teidän kanssanne.

        >>Sitten Henki vei Jeesuksen ylös erämaahan perkeleen kiusattavaksi>>

        Mikä henki Jeesuksen sinne erämaahan vei?

        >>Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka Jumalan suusta lähtee>>

        λόγος διάβολος!

        >>Kuten huomasit saatana hävisi heti alusta asti>>

        Nasaretilainen tuossa vain uppiniskaisesti kieltäytyi hyvästä tarjouksesta ja valitsi mieluummin raskaamman tien: Iter Grave, Via Dolorosa, Via Cruxis!
        -Mutta Saatana ei hävinnyt minnekään.

        >>mutta ilmeisesti saatana on saanut sinut valtaansa, koska synti on saanut sinut tuon paholaisen vallan alle>>

        Kyllä. Alan varmaan kohta puhumaan kielillä, ja lennätän 9 legioonallista pikku-enkeleitä päällesi avaamaan sinun silmäsi ja sinun sydämesi!!!

        >>Ja tämä ihana olotila ei ole ollut sinun suojanasi>>

        Dulce Mendacium!


    • Anonyymi

      Valitettavasti tämänkin aloituksen ovat sotkeneet teuvo sunin sikalauman edustajat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6519
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      527
      3759
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      190
      3654
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      173
      2846
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2539
    6. Mitkä kolme sanaa haluat nyt sanoa ikäväsi kohteelle?

      Niitä tässä odotan.
      Ikävä
      292
      2307
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1613
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      112
      1518
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1449
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1230
    Aihe