Vappu on kohta ja tanssiparketille mieli. Tehdäänkös galluppi: Olen 163 senttinen, vaalea, sievähkö, naisellinen nainen, ehkä ikäistäni nuoremman näköinen. Pukeudunko hameeseen vai housuasuun; värikkääseen vai hillittyyn, jotten jäisi seinäruusuksi ;) Kertokaas miehet vinkkejä:)
Pääseekö parketille paremmin hameessa?
35
2392
Vastaukset
- jpntar
vastata jotain naisena...minä laittaisin sinuna hameen, ja vähän säihkettä sinne sun tänne..kannattaa korostaa varmaan naisellisuutta..:)) Ainakin sinun:)
- ggnojoP
Ja lisäksi, annan miehustan näkyä tai laita vih-
jaileva toppi, ei kireä. Jos liivit, niin ilman
bleiseriä. Liian kireät vaatteen nuhjaantuvat
vain ja niistä katoaa arvoitus.
Jos on pitkä tukka, sido löyhästi, vaikkapa
samettinauhalla (musta on hyvä korostava väri),
ei kuitenkaan nutturalle.
Jos hameessa on silkkivuori tai vastaava, kuten
myös liivissä, siinä on aistikkuuden tuntua, kun
mies vie lavalla. Henkilökohtaisesti sanoen,
erittäin sensuellilta.
- (.)Y(.)
sinua laittamaan, sopivan lyhkäsen hameen.. :))
Oma asias on, laitatko alle housut tahi et.. ;))
Väreistä sen verran, että hillityn värikkäästi,
tai värikkään hillitysti..
Päätä itse.. ;))
Toivottavasti sinulla on, tanssintäyteinen ilta.. :))
Niin ja, Hyvää Wappua.. ;)))))- kalle-p
kun housut jättää pois, ne ei kastu jos kalle-p saapuu paikalle :DD
- KGr
voi kun se niin riippuu yksilöstä, mutta perusohje, hillitty hame (tiukahko) ja iloista vappuväriä hiuksiin... ja hymy naamalle silmäpeli käyntiin. Älä odota liikaa vaan hae illan paras mies itse, jos ei heti uskalla itse tulla!
- jpntar
eikö se vappuväri hiuksissa anna vaikutteita liikaa sirkukseen tai tivoliin..?...naisellinen on muuta..seksikästä..:)
- KGr
jpntar kirjoitti:
eikö se vappuväri hiuksissa anna vaikutteita liikaa sirkukseen tai tivoliin..?...naisellinen on muuta..seksikästä..:)
Vappuna kannattaa vakuuttaa miehille että on Vappu-tuulella. Pieni spray-puna tai vihree herättää miehissä pilkkeen ja toiveen jostain ihanasta... leikkimielisestä flirtistä tanssin lomassa. No, tämä oli vain miehen mielipide :-) Samoin se on hyvä puheenaloitusaihe :-D
pieni huumori ja seksikkyys ei sulje toisiaan pois. - jpntar
KGr kirjoitti:
Vappuna kannattaa vakuuttaa miehille että on Vappu-tuulella. Pieni spray-puna tai vihree herättää miehissä pilkkeen ja toiveen jostain ihanasta... leikkimielisestä flirtistä tanssin lomassa. No, tämä oli vain miehen mielipide :-) Samoin se on hyvä puheenaloitusaihe :-D
pieni huumori ja seksikkyys ei sulje toisiaan pois.spray-punan väristä vappua siis sinulle:))
- (.)Y(.)
KGr kirjoitti:
pieni huumori ja seksikkyys ei sulje toisiaan pois.vetoaa vain SDP:n kannattajiin.. ;))
Jahas, hahaa, kukkokin ilmaantui paikalle.. :DDD
Vacuumi odottaa.... - KGr
jpntar kirjoitti:
spray-punan väristä vappua siis sinulle:))
Kiitos, hyvää Vappua sinullekin. Itse taidan jättää sulkani värjäämättä (ne vähät joita on jäljellä). Mysnan koiranpennun kuitenkin tahtoisin nähdä ..., täytyy kait lepytellä :-D
Ps. Mistä muuten arvasit mielivärini? - KGr
(.)Y(.) kirjoitti:
vetoaa vain SDP:n kannattajiin.. ;))
Jahas, hahaa, kukkokin ilmaantui paikalle.. :DDD
Vacuumi odottaa....kuules kana, älä nyt munaa tätä juttua :-DDD
Vacuumiin voi yrittää houkutella, en suostu...
*väistää pilkkakirvestä* - jpntar
KGr kirjoitti:
Kiitos, hyvää Vappua sinullekin. Itse taidan jättää sulkani värjäämättä (ne vähät joita on jäljellä). Mysnan koiranpennun kuitenkin tahtoisin nähdä ..., täytyy kait lepytellä :-D
Ps. Mistä muuten arvasit mielivärini?tuo (.)Y(.) on nyt metsästämässä...mutta kannatan itse rauhaiseloa ...ainakin vappuna..:) Lempivärisi arvasin intuitioni avulla...ei sen kummempaa:)
- (.)Y(.)
KGr kirjoitti:
kuules kana, älä nyt munaa tätä juttua :-DDD
Vacuumiin voi yrittää houkutella, en suostu...
*väistää pilkkakirvestä*eipäs väistellä.. :DDDD
Vacuumiin, vacuumiin, ompi tiesi sinun juuu.. :DDDD
Hittolainen, väisti taas, pyrstösulan mitalla!!.. :((((((
..*jupisee itekseen*..
Pah, kirveestä ei ole mihinkään tässä jahdissa!.. :((
..*kaivaa kaksipiippuista haulikkoa esiin*..
..* huoh*..
Paistin laatu vaan kärsii.. voih eiiii... :((((
Niin ja, haulit häiritsee ruuansulatusta.. :DDD - jpntar
(.)Y(.) kirjoitti:
eipäs väistellä.. :DDDD
..*jupisee itekseen*..
..* huoh*..
Niin ja, haulit häiritsee ruuansulatusta.. :DDDvoi hirmu, että on hurjana...:)
- MysNa
(.)Y(.) kirjoitti:
eipäs väistellä.. :DDDD
..*jupisee itekseen*..
..* huoh*..
Niin ja, haulit häiritsee ruuansulatusta.. :DDDpitäisikö odottaa Wapun yli, kun sinäkin sitä
kuohuviiniä lipität - lipilaari jaari jaari :DD
tulee vaan lisää huteja :))
Vapun jälkeen saisi sitten kuohuviini-kukkoa ;) - jpntar
MysNa kirjoitti:
pitäisikö odottaa Wapun yli, kun sinäkin sitä
Vapun jälkeen saisi sitten kuohuviini-kukkoa ;)voi.. se kirves paukahtaakin..:)).. omaan nilkkaan...riippuu tietenkin, kuinka paljon lie lipittänyt...:)))
- MysNa
jpntar kirjoitti:
voi.. se kirves paukahtaakin..:)).. omaan nilkkaan...riippuu tietenkin, kuinka paljon lie lipittänyt...:)))
ja kun nyt jo riehuu sen kakspiippusen kanssa!!!!)
Pitäskö käydä rauhoittelemassa, jos on siellä yksin ??? Mennäänkö ?
Otan eväät mukaan :) (Broilerin ja kuohuviiniä) - jpntar
MysNa kirjoitti:
ja kun nyt jo riehuu sen kakspiippusen kanssa!!!!)
Pitäskö käydä rauhoittelemassa, jos on siellä yksin ??? Mennäänkö ?
Otan eväät mukaan :) (Broilerin ja kuohuviiniä)harhalaukauksesta kumpikin...:))
- (.)Y(.)
jpntar kirjoitti:
voi hirmu, että on hurjana...:)
sitten yhtään hurjana.. :DDD
- (.)Y(.)
MysNa kirjoitti:
Vapun jälkeen saisi sitten kuohuviini-kukkoa ;)Mutten lipitä kuohuviiniäkään.. :DDD
Huteja, tulee itse kullekkin.. ;))
Juu, mutta punaviini-kukossa, olisi enemmän,
ranskalaista aromia.. ;))) - (.)Y(.)
jpntar kirjoitti:
voi.. se kirves paukahtaakin..:)).. omaan nilkkaan...riippuu tietenkin, kuinka paljon lie lipittänyt...:)))
paukahtamatakkin.. ;))
Japanitar.. kahta keskarii, ei edes lasketa.. :DDD
Ainakaan lipittelyksi.. :))) - (.)Y(.)
jpntar kirjoitti:
harhalaukauksesta kumpikin...:))
silkka vahinko.. ;))
Yleensä osun, sinne minne tähtään.. :DDD
Hö, virtuaaliahan tämä, joten eletään sovussa.. :))
Leikki leikkinä.. Eikös niin????.. :))))))) - mann
(.)Y(.) kirjoitti:
Mutten lipitä kuohuviiniäkään.. :DDD
Huteja, tulee itse kullekkin.. ;))
Juu, mutta punaviini-kukossa, olisi enemmän,
ranskalaista aromia.. ;)))Joo, nätti mekko päälle ja helmoihin vähän hajuvettä, sekä pilkettä silmäkulmaan ja menoksi, heh.
- neuvoton uusiosinkku
MysNa kirjoitti:
Vapun jälkeen saisi sitten kuohuviini-kukkoa ;)Kiitos neuvoista. Ei vaan ole tullut oltua karkeloissa hiljattain, niin sillä on pakko "tarkistaa". Sääret ei salli miniä, eli pitkä hame, toppi ja joku jakku - lieneekö se siinä...ei sellainen tätimäinen vaan naisellisen viehkeä, luulisin. Tässä iässä ei vielä halua näyttää tantalta (ainakaan halua), mutta siinä se onkin, ettei yritä näyttää liian nuorekkaalta, kääks. Se sitten taas on vähän säälittävää, noin vieraan silmin..
- tuffe
neuvoton uusiosinkku kirjoitti:
Kiitos neuvoista. Ei vaan ole tullut oltua karkeloissa hiljattain, niin sillä on pakko "tarkistaa". Sääret ei salli miniä, eli pitkä hame, toppi ja joku jakku - lieneekö se siinä...ei sellainen tätimäinen vaan naisellisen viehkeä, luulisin. Tässä iässä ei vielä halua näyttää tantalta (ainakaan halua), mutta siinä se onkin, ettei yritä näyttää liian nuorekkaalta, kääks. Se sitten taas on vähän säälittävää, noin vieraan silmin..
tai siis en ole sinkku, mutta baanalle pitäisi muutaman viikon päästä lähteä noin 8 vuoden tauon jälkeen, hieman jo hermostuttaa :) On tainnut meikkipussikin ollut viimeksi lasten käsissä...
tuffe kirjoitti:
tai siis en ole sinkku, mutta baanalle pitäisi muutaman viikon päästä lähteä noin 8 vuoden tauon jälkeen, hieman jo hermostuttaa :) On tainnut meikkipussikin ollut viimeksi lasten käsissä...
Kyllä se näyttää olevan ihan vapaa tyyli kun
lähdetään tansseihin...oon huomannut kun
muutaman kerran pitkän tauon jälkeen oon käynyt
ravintoliossa!!
Niinkö muissakin tapahtumissa!!- jpntar
(.)Y(.) kirjoitti:
silkka vahinko.. ;))
Yleensä osun, sinne minne tähtään.. :DDD
Hö, virtuaaliahan tämä, joten eletään sovussa.. :))
Leikki leikkinä.. Eikös niin????.. :)))))))rauhasta tykkäänkin...paremmin, kunhan et ala hosumaan enää sen kaksipiippuisen kanssa edes leikillään..:)))
- jpntar
(.)Y(.) kirjoitti:
paukahtamatakkin.. ;))
Japanitar.. kahta keskarii, ei edes lasketa.. :DDD
Ainakaan lipittelyksi.. :)))kyllä sekin voi heikon pään panna sekaisin..:)..sinäkin, kun hiillyt sitten niin äkkiä...:)))
- kalle-p
tuffe kirjoitti:
se leppä teillä vasta kukkii ;))
Taidankin hypätä etelän junaan :DD
- jpntar
pitäisi se miehenä tietää...En haasta riitaa, mutta en tykkää sukupuolten vaihdoksista edes leikillään!
- whatthevuck
Kyllä siinä on leikki kaukana ja peruuttamattomat toimenpiteet kyseessä, kun palleja ja lerssiä aletaan nyrhimään irtipoikki !
- jpntar
whatthevuck kirjoitti:
Kyllä siinä on leikki kaukana ja peruuttamattomat toimenpiteet kyseessä, kun palleja ja lerssiä aletaan nyrhimään irtipoikki !
muuta...leikki on kaukana...Tuo moninikkisyys on kummaa..mutta ilmeisesti se antaa tiettyä ..hm..tyydytystä:)Sekaisin menee palsta, jos kaikki sitä...
- neuvoton uusioneiti
En päässyt parketille. Eipä ollutkaan kaveria, jonka kanssa lähteä. Toisaalta, tulipa nukuttua pitkät yöunet eikä ole jalatkaan kipeät ;) Pistetään hyvät neuvot mieleen...
- KGr
tää on hyvä palsta kysellä kaikkea hassua taivaan ja maan väliltä. Vappuneuvot ei sitten päde aina muulloin. Kun nainen lähtee ulos ja haluaa actionia on tärkeää se, että on itse sen oloinen, että etsii kontaktia. Pukeutumisessa taas on syytä korostaa hyviä puoliaan ja peittää huonoja. Itse pidän aika virkamiesmäisestä pukeutumisesta naisella, kyllä housupukukin voi olla upea, itse asiassa useasti upeampi kuin hame. No tais mennä sovinistiselle puolelle...
Itse en ole huomannut eroa siinä onko hame vai housupuku päällä. Luulen että hyvin istuva housupuku, vartaloa myötäilevä pusero tai jakku (ei liian tiukkoja) on ihan hyvä ja huoleton valinta. Se että tanssiparketille pääsee on myös itsestä kiinni. Liiku ja näy, älä jää paikallesi istumaan, hae katsekontaktia, hymyile ja ole iloisen näköinen. Ja jos mikään muu ei auta niin käyppä itse kysäisemässä mieheltä lähtisikö hän tanssimaan. Lähtevät ilomielin, monet miehet ovat ujoja hakemaan vaikka kuinka tekisi mieli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635439Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti193602- 1422755
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172636- 1331966
- 151743
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1641531Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1091462Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731427- 951337