Aikuisimetys

Anonyymi

Olen vajaa 30v. nainen. Minulla on isot ja kiinteät rinnat, pienet nännipihat ja myös aika pienet nännit, sellaiset suuhun sopivat.

Mikään ei kiihoita minua yhtä paljon kuin tissiä lutkuttava mies. Rakastan sitä tunnetta kun mies imaisee nöpöttävän nännini suuhun ja alkaa kunnolla imeä. On ihanaa kun mies lypsää rintoja, hieroo ja venyttelee nännejä, hölskyttelee ja kopeloi kunnolla tissejä ja nuolee ja näprää nänneistä.

Voin imettää miehelle tisua monta tuntia. On uskomaton tunne kun mies vaan lutkuttaa ja yrittää saada maitoa herumaan.

Haaveeni olisi oikea tissimies joka himoitsisi imemään isoja tisujani monta kertaa päivässä, nukahtaisi illalla tissiä imien jne. Haluaisin myös miehen kanssa testata rintapumppua. Olisi kiihottavaa kun nännini venyisi imun mukana ja yrittäisimme saada maidon herumaan.

Välillä mies voisi imeä ja lypsää toista rintaa ja pumppu olla sillä välin toisessa tisussa. Haaveilen myös siitä, että mieheni kiihottuisi imetysliiveistä. Olisi ihanaa paljastaa imetysliiveistä tissi miehelle imettäväksi.

Haaveilen myös siitä, kun vihdoin saisimme miehen kanssa rintani tuottamaan maitoa. Kuinka rintani olisivat paisuneet pikkuhiljaa entistä suuremmiksi, nännit muuttuneet turpeammiksi ja tuntisin arkuutta ja kipua jos mies ei tyhjennä rintaani imemällä.

160

11427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerro kerro

    • Kiinnostavaa

    • Anonyymi

      Et usko miten kiihotuin kun näitä sun tekstejä luin.. Olen tosin bi-nainen enkä mies.. Mistä mä löytäisin bi tai lesbo naisen, jolla on tämä sama fantasia/fetissi?
      Nimim. Nainen 37v.

      • Anonyymi

        Esim täältä.. Miten saisimme yhteyden toisiimme


      • Anonyymi

        Täälläkin 26v nainen, jolla samanlainen fetissi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täälläkin 26v nainen, jolla samanlainen fetissi

        Kerro kerro


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro kerro

        Miten saisi juteltua jossain?


      • Anonyymi

        Muakin huvittais päästä kokeileen <3. Oon N30 .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muakin huvittais päästä kokeileen <3. Oon N30 .

        Missä päin n30 olet ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täälläkin 26v nainen, jolla samanlainen fetissi

        Täällä 25v 😊


      • Anonyymi

        Täälläkin nainen 40v, joka fantasioi että tissejä imetään. Olen hetero mutta ajatus että nainen imisi on myös ihana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täälläkin 26v nainen, jolla samanlainen fetissi

        Mua kiinnostaisi päästä toteuttamaan jonkun tälläinen fetissi,nuolen ja imen tunteja. Komee 30v jäbä
        +358 46 5701504


    • Hei,
      Tuohan on varmaankin todella monen miehen unelma, myös itseni ja ilmoittaudun selkeästi tissimieheksi. Aika mielenkiintoista, jos tuollaista miestä ei löydy sillä tuohan on mielettömän kiihottavaa. Nuo ovat leikkejä, joihin ei yksinkertaisesti vain voi kyllästyä, kiitos kiihottavasta mielikuvasta!

      Emppu

    • Anonyymi

      Kiinnostaa todella paljon, tissiä tekee mieli lutkuttaa ja se kiihottaa kovasti!

    • Anonyymi

      En olisi ikinä voinut kuvitella että sinun kaltainen nainen on olemassa . Haluan sinut !!! En ole trolli ! Mistäpäin olet ? Terveisin : tissimies

    • Anonyymi

      Olen myös tissimies. Tykkään imeä tisuja samalla kun nainen ratsastaa päälläni.

      • Anonyymi

        Saada imeä maitoa tissistä samalla kun laukeaa sisälle on parasta


      • Anonyymi

        Oi kun ihana kuvitelma. Minä nauttisin.


    • Anonyymi

      Ihana fantasia jonka todellakin jaan.. mietin vaan että onko aloittaja oikeasti nainen :p olisin todellakin valmis tuollaiseen.
      M31

    • Et varmaan ole todellinen …
      Ihanaa tuo olisi

      • Anonyymi

        Niinpä


    • Anonyymi

      Tässä sulle sellainen,oikea tissinlutkuttaja

      Pistä meiliä niin jutellaan lisää

      tapio5

      luukku

    • Anonyymi

      Mä olen kyllä nainen mut vois olla ihanaa olla pikkuinen jota täti imettäisi. Samalla kun olisin muutenkin sedän ja tädin pikkuinen lelu. Välillä olisin vaipoissa. Ja täti ja setä opettaisi aikuisten leikkejä.

      • Anonyymi

        Kerro lisää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää

        Mitäs tästä pitäisi enemmän kertoa.... 🤭🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs tästä pitäisi enemmän kertoa.... 🤭🤭

        Missä päin olet ja Millainen muuten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs tästä pitäisi enemmän kertoa.... 🤭🤭

        Kaiken tietenkin!


      • Anonyymi

        Sähköposti/kik/tms?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköposti/kik/tms?

        Ainiin että pääset jakamaan sen tänne listaan 🤭 enää en mee tohon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin olet ja Millainen muuten

        Päijät-Hämeen alueelta olen. Tavallinen hiukan pyöreä ja pehmeä masuinen mamma. Eli perheellinen myös. Jolla kinkyjä fantasioita. Sä et laittanut varmaan noita alempia kysymyksiä? Kun täällä se yks yhteystieto listaa jakava trolli pyörii.... Aloittaa aina kysymällä yhteustietoja 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päijät-Hämeen alueelta olen. Tavallinen hiukan pyöreä ja pehmeä masuinen mamma. Eli perheellinen myös. Jolla kinkyjä fantasioita. Sä et laittanut varmaan noita alempia kysymyksiä? Kun täällä se yks yhteystieto listaa jakava trolli pyörii.... Aloittaa aina kysymällä yhteustietoja 😅

        En ole trolli onko sulla kik tms?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainiin että pääset jakamaan sen tänne listaan 🤭 enää en mee tohon.

        Milloin oot mennyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päijät-Hämeen alueelta olen. Tavallinen hiukan pyöreä ja pehmeä masuinen mamma. Eli perheellinen myös. Jolla kinkyjä fantasioita. Sä et laittanut varmaan noita alempia kysymyksiä? Kun täällä se yks yhteystieto listaa jakava trolli pyörii.... Aloittaa aina kysymällä yhteustietoja 😅

        Estääkö perheellisyytesi livetoimintaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole trolli onko sulla kik tms?

        Kyllä mulla kik löytyy....aliceTheonlyone. Ehkäpä taas trollille työtä... Mut juuh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Estääkö perheellisyytesi livetoimintaa?

        Kyllähän tuo vähän rajoittaa.... Harmikseni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mulla kik löytyy....aliceTheonlyone. Ehkäpä taas trollille työtä... Mut juuh

        Ilmianna tuo kirjoituksesi ja vaadi poistamista niin ylläpito voi poistaa sen hyvällä tuurilla Ennenkuin kukaan trolli edes ehtiikään ottaa talteen listaansa täytteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tuo vähän rajoittaa.... Harmikseni

        Millä tavoin rajoittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavoin rajoittaa?

        Noh tapaamista vieraiden miesten kanssa jonkin verran ainakin ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh tapaamista vieraiden miesten kanssa jonkin verran ainakin ...

        Minkä verran?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä verran?

        En pysty lupaamaan mitään tapaamisia. Enkä matkustella juurikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pysty lupaamaan mitään tapaamisia. Enkä matkustella juurikaan.

        Ei kuitenkaan estä ihan kokonaan? Toivottavasti ainakaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuitenkaan estä ihan kokonaan? Toivottavasti ainakaan?

        Noh koskaan voi sanoa.... Ei koskaan. Mut tällä hetkellä erittäin varattu... 😅 Mut keskustelu/viestittely toki onnistuu ainakin ja ehkä jotain kuvaa ym..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh koskaan voi sanoa.... Ei koskaan. Mut tällä hetkellä erittäin varattu... 😅 Mut keskustelu/viestittely toki onnistuu ainakin ja ehkä jotain kuvaa ym..

        Itse ainakin tähtään aina edes jonkunlaiseen liveen eikä vain ja ainoastaan pelkkään haaveiluun tms..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh koskaan voi sanoa.... Ei koskaan. Mut tällä hetkellä erittäin varattu... 😅 Mut keskustelu/viestittely toki onnistuu ainakin ja ehkä jotain kuvaa ym..

        Millaista kuvaa ym?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaista kuvaa ym?

        Kyllähän mä jonkin verran kuvailen.... Muut kuvaa. Tykkään esitellä itseäni ja lukea mitä mulle haluttaisi tehdä ja kuka/mikä tekis.... Niinkui sanoin tällä hetkellä ainakin... Koskaa tiedä mitä myöhemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän mä jonkin verran kuvailen.... Muut kuvaa. Tykkään esitellä itseäni ja lukea mitä mulle haluttaisi tehdä ja kuka/mikä tekis.... Niinkui sanoin tällä hetkellä ainakin... Koskaa tiedä mitä myöhemmin.

        Mahtaiskohan minäkin päästä sua kuvaamaan?


      • Anonyymi

        Mulla on parikin eri... Juurikin sen takia että ei väliä vaikka joku sen jakaa kun ei oo se mitä eniten käytän 🙄🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on parikin eri... Juurikin sen takia että ei väliä vaikka joku sen jakaa kun ei oo se mitä eniten käytän 🙄🤔

        Koetin sua tuon Kikin kautta tavoitella, et ilmeisesti oo sitä enää käyttänyt :/ M31


      • Anonyymi

        Olisipa ihanaa, saada toinen tyttövauva tisseileni, ja mieheni samaan aikaan nussimaan sinua, nyt juuri mieheni imee ja samalla runkkaa itseään, Tule meille niin saat olla pikkuvauva ikuisesti
        kasvatamme sinut ilman huolia aikuistumisesta ja taloudesta, olemme riittävän varakkaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisipa ihanaa, saada toinen tyttövauva tisseileni, ja mieheni samaan aikaan nussimaan sinua, nyt juuri mieheni imee ja samalla runkkaa itseään, Tule meille niin saat olla pikkuvauva ikuisesti
        kasvatamme sinut ilman huolia aikuistumisesta ja taloudesta, olemme riittävän varakkaita.

        Kelpaisko täältä tällane n24. 🥺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisipa ihanaa, saada toinen tyttövauva tisseileni, ja mieheni samaan aikaan nussimaan sinua, nyt juuri mieheni imee ja samalla runkkaa itseään, Tule meille niin saat olla pikkuvauva ikuisesti
        kasvatamme sinut ilman huolia aikuistumisesta ja taloudesta, olemme riittävän varakkaita.

        Onpas erikoinen kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisipa ihanaa, saada toinen tyttövauva tisseileni, ja mieheni samaan aikaan nussimaan sinua, nyt juuri mieheni imee ja samalla runkkaa itseään, Tule meille niin saat olla pikkuvauva ikuisesti
        kasvatamme sinut ilman huolia aikuistumisesta ja taloudesta, olemme riittävän varakkaita.

        Tuohan oliskin hyvä tilaisuus... Saada monta asiaa samaan aikaan


    • Anonyymi

      Mmmm, voisitko imettää pillua kanssa?

    • Anonyymi

      Sama fantasia kuin ap ja myös kokemusta. Voisin imettää vaikka kaikki maailman miehet! 😂Yoga girl Aijaa.com jos imuttelu huokuttaa 😜

      • Anonyymi

        Sähköposti tms?


      • Kyllä houkuttaa, onpas sulla kauniit tissit. Mitenkäs saisin yhteyden sinuun? Tule vaikka treffien puolella jutulle


    • Minä olen sellainen tissimies.. tykkä imeä naisen rintoja ja kun nännit ovat isot ja kovat niin se vain tuntuu suussa paremmalta..ja hieman voisi näykkiä samaan aikaan niitä..

    • Anonyymi

      Onko oikeasti tosi ettei tästä kiinnostuneita naisia tahdo tavoittaa millään? Mä ainakin olisin kiinnostunut keskustelemaan aiheesta lisää ja ehkä kokeilemaan! M31

      • Anonyymi

        Kiinnostaako ihan maitotissejä imeä?
        Löytyykö tunnaria 3 kirjaimen vihreästä?

        N33, 7 kk vauvaa imetän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaako ihan maitotissejä imeä?
        Löytyykö tunnaria 3 kirjaimen vihreästä?

        N33, 7 kk vauvaa imetän

        Löytyy. Sun tunnari on mikä?


      • Anonyymi

        Kyllä kiinnostaa! N25


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kiinnostaa! N25

        Tunnuksesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaako ihan maitotissejä imeä?
        Löytyykö tunnaria 3 kirjaimen vihreästä?

        N33, 7 kk vauvaa imetän

        Löytyy, ja mä olen alkuperäinen aloittaja. Ja todellakin kiinnostaa! 😍 tsuibbaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kiinnostaa! N25

        Miten mä tavoittan sut?:) M31


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy. Sun tunnari on mikä?

        Kolmen Ison Kirjaimen sovellus;
        "hommataan"

        Maitotissit löytyy ja maitoa litroittain pakkasessa. ;)

        N33


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy, ja mä olen alkuperäinen aloittaja. Ja todellakin kiinnostaa! 😍 tsuibbaa

        Sekö on sun tunnari?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy, ja mä olen alkuperäinen aloittaja. Ja todellakin kiinnostaa! 😍 tsuibbaa

        Nimi jäänne vanhasta sukupuolenvaihdon edeltävästä minuudestasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimi jäänne vanhasta sukupuolenvaihdon edeltävästä minuudestasi?

        Jonne kun ei ole naisen nimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy, ja mä olen alkuperäinen aloittaja. Ja todellakin kiinnostaa! 😍 tsuibbaa

        Alkuperäinen aloittajahan on nainen eikä mikään jonnejannu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmen Ison Kirjaimen sovellus;
        "hommataan"

        Maitotissit löytyy ja maitoa litroittain pakkasessa. ;)

        N33

        Oletko PK seudulta? Voisin imeä rintojasi luonnon helmassa Munkkiniemen kallioilla tai Seurasaaressa
        Tutanota mies 50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaako ihan maitotissejä imeä?
        Löytyykö tunnaria 3 kirjaimen vihreästä?

        N33, 7 kk vauvaa imetän

        Kyllä kiinnostaa.
        Wellu79 on tunnari.


    • Anonyymi

      Oulun seudulla isot D kupin rinnat kaipaavat imijää. Maitoa ei vielä tule mutta voin imettää ja helliä sinua. Minkä ikäistä täällä olisi tarjolla, itse olen 50v.
      Tämä on fetissini, tykkään käyttää vakuumipumppuja ja vain imettettävä puuttuu.

      • Anonyymi

        Onkos sulla mitään kanavaa miten suhun sais yhteyden? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkos sulla mitään kanavaa miten suhun sais yhteyden? :)

        Tonavan kanava.


      • Miten sinuun saa yhteyttä mies oulunseudulta 54v


      • Anonyymi

        Vieläkö kaipaat imijää?olen 55v mies Oulun seudulta


      • Täällä ois pohjoisen 40v mies ja kiinnostaisi painaa pää sinun polvelle ja ottaa risu suuhun.. miten saan yhteyden sinuun?


      • Anonyymi

        Laita viestii täällä 55v mies oulunseudulta


      • Hei olen 55v mies oulunseudulta. Miten sinuun saisi yhteyden.


      • Anonyymi

        Löytyy imetettävä Oulusta🙂


    • Anonyymi

      Mmmm
      Juuri unelmieni nainen jonka kanssa voisin nauttia tissien imemisestä, puristelusta , niiden völiin nussimisesta

      Meilaa mulle niin päästään nauttimaan

      Milkman 60
      milttutanotaatcom

    • Anonyymi

      Tää on myös mun haave. On niin kiihottavaa antaa miehen imeä rintaa. Itseltäkään ei maitoa tule ja varattu olen. Omaa miestä ei imeminen kiinnosta. Mutta tästä aina haaveilen, että ihanasti saisi nauttia siitä tunteesta, että rintojani hyväillään ja imetään… nainen 40, k-s.

      • Anonyymi

        Keski suomesta löytyisi asiasta kiinnostunut 22 vuotias mies! 🥰


      • Anonyymi

        Meillä taas toisinpäin. Vaimolla kauniit ja kookkaat rinnat mutta niillä ei saa leikkiä. Olen niin kypsä tilanteeseen että valmis jo vieraisiin rintoihin antamaan kaikkensa. T. M52


      • Onhan se kumma ettei miehelle tissi kelpaa


      • Anonyymi

        Voin tulla imee täällä 50v mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä taas toisinpäin. Vaimolla kauniit ja kookkaat rinnat mutta niillä ei saa leikkiä. Olen niin kypsä tilanteeseen että valmis jo vieraisiin rintoihin antamaan kaikkensa. T. M52

        Voi mikä ihanuus olisit. N 52 olisi kiinnostunut,isoine rintoineen. Isot nännipihat ja upeat nännit . Olisi niin ihanaa saada joku imemään näitä tissejä.


    • Anonyymi

      Täällä ois 45 vuotias mies kuka olis todella tissin puutteessa olisi ihanaa imeä tisseja monta kertaa oikein päivässä mulla on tissi fetissi ja oon todella heikkona tisseihin eli ota kiltti nainen yhteyttä [email protected] että pääsisin imemään tissejäsi

    • Anonyymi

      Löytyiskö 24v naiselle tällaista "imettäjää"? 🥺 Rakastan tissejä. 😽 Omia, sekä toisten. Harmillisen usein tissit jää liian vähälle huomiolle.. Omat on aika pienet mut sitäkin herkemmät. ✨ Lähellä orgasmia on välillä käyty pelkästään niitä stimuloimalla. 🤤

      • Anonyymi

        Saisiko sun tissejä tulla imemään 22v mies? 🥰


      • Anonyymi

        Missä päin olisi tisut vailla hyväilyä ja imemistä
        Olisiko Kuopion seudulla


      • Anonyymi

        Mistäpäin olet?
        Olisi ihana imeä nuorelle naiselle nänniorkku..
        Siinä omakin kulli jäykistyy kivasti

        Espoon mies48


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin olisi tisut vailla hyväilyä ja imemistä
        Olisiko Kuopion seudulla

        Täällä oisi Kuopiolaiset tissit valmiina imettämään ♡
        Maitoa ei heru mutta mieluusti antaisin miehen käynnistää maidon tuotannon. Tissitellä voitaisiin vaikka päivittäin tuntitolkulla ja litratolkulla ;) miten suhun saa yhteyden ? N29


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin olisi tisut vailla hyväilyä ja imemistä
        Olisiko Kuopion seudulla

        Täällä olisi Kuopiolaiset tissit vailla hellyyttä ♡ minkä ikäinen olet ?


    • Anonyymi

      Vieläkö löytyy imettäjiä?
      Olis kyllä mukavaa taas päästä imemään täysiä maitotissejä.

    • Anonyymi

      Kyllähän nuoren naisen tissrjä on kiva hyväillä ja imee😋

    • Anonyymi

      Eikö pohjoisesta Suomesta tosiaan löydy ketään ihanaa naista joka haluaisi kokeilla miehen imettämistä? <3

    • Anonyymi

      Keski Suomessa kanssa haluisin imeä tissiä 🥰

      • Anonyymi

        Onko Pohjois-Savo liian kaukana ? :)
        Kyselee nainen29v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Pohjois-Savo liian kaukana ? :)
        Kyselee nainen29v

        Ei ole. Millaiset tisut sinulla olisi imee


    • Anonyymi

      Ihanalta kuulostaisi!
      Imetysliivit olisi ihana avata ja ottaa nänni suuhun!

    • Anonyymi

      Täällä 54v mies joka pitää rintojen hyväilystä sekä imemisestä.

    • Anonyymi

      Hei! Om­a str­­eam. Sisää­­nkäynti k­­aiki­­­lle, jotk­­a haluavat pi­­­tää hauskaa 👉 http://7vip.biz/H/S5p0I1

    • Anonyymi
    • Kuulostaa kiihoittavalta. Tuo olis meille kyllä nautinto.

    • Moikka..täällä pari nainen bi..etsitään naista seuraksi😍

      • Anonyymi

        Mun haave saada naisen kanssa imeskellä toinen toista.

        -nainen 40v


    • Anonyymi

      He­­i! Ku­ts­­umme sinu­t kä­ym­ään u­­udess­a cha­­tis­­sa! Mei­­­tä on yl­i mil­­jo­­ona! 👉 http://seisinka.net/H/S8f1O8

    • Anonyymi

      Löytyykö naista jolta tulee maitoa, ja olis halukas
      kokeilemaan aikuisimetystä.

      • Anonyymi

        Ei löydy.


    • Anonyymi

      Nosto

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Uu­­­s­i s­ek­­si­tea­­tteri ava­utu­u Su­­omeen! Ku­tsu­­­mme kaikki­­­. Ilmo­it­tau­­­tum­­­ine­n ry­­­hmä­ämm­­e tääl­­l­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/C8y7E0

    • Anonyymi

      Olis kyllä mukava päästä tyhjentämään maidosta täyttyneitä tissejä. Voisin imeä vaikka tunteja tuommoisia herkkuja.🍼🍼

    • Nainen 40..oletko mistä päin?

      • Anonyymi

        Olen pääkaupunkiseudulta ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pääkaupunkiseudulta ☺️

        Meikäläinen myös PK seudulta ja maitotissien imeskely pitkästä aikaa houkuttelee...

        kari45

        meiliboxi.fi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meikäläinen myös PK seudulta ja maitotissien imeskely pitkästä aikaa houkuttelee...

        kari45

        meiliboxi.fi

        Täällä kaunis nainen 37 v. harkitsee aikuisimetyksen kokeilua, jos sopiva mies tai nainen löytyy pk seudulta 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kaunis nainen 37 v. harkitsee aikuisimetyksen kokeilua, jos sopiva mies tai nainen löytyy pk seudulta 😊

        Harmi kun olet pk-seudulta- Minä haluaisin löytää laisesinaisen täältä Turun puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kaunis nainen 37 v. harkitsee aikuisimetyksen kokeilua, jos sopiva mies tai nainen löytyy pk seudulta 😊

        Täällä olisi sinulle luotettava 43v mies pks tällaiseen nautintoon, jutellaanko privaatisti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kaunis nainen 37 v. harkitsee aikuisimetyksen kokeilua, jos sopiva mies tai nainen löytyy pk seudulta 😊

        Täällä 40v nainen pk-seudulta ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olisi sinulle luotettava 43v mies pks tällaiseen nautintoon, jutellaanko privaatisti?

        Voidaan jutella lisää 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä 40v nainen pk-seudulta ☺️

        Kiinnostaisi kuulla lisää 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaisi kuulla lisää 😊

        Mitä haluaisit kuulostella?


    • Anonyymi
    • Täällä olis vieläkin Päijät-Hämeen alueelta nainen 39v joka olis myös kiinnostunut jos löytys nainen joka haluis imettää tissiä ja olisin myös kiinnostunut nuolemaan. Toki myös omat reiät saa muutenkin käyttöö eli saa alistaa 😅😅

      • Anonyymi

        Tyttö 84antaisitkos 57v miehen imeä rintojasi pitkään ja tuleekos maitoa ja saisit tehdä myös jotain tuhmaa mulle t 57 v tissimies


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tyttö 84antaisitkos 57v miehen imeä rintojasi pitkään ja tuleekos maitoa ja saisit tehdä myös jotain tuhmaa mulle t 57 v tissimies

        Siis kun nimenomaan mä haluisin itse olla imemässä en imettää. 😅


      • Tyttö-84 kirjoitti:

        Siis kun nimenomaan mä haluisin itse olla imemässä en imettää. 😅

        Harmi, kun kerrankin paikkakunta olis oikea niin halutaa molemmat tehdä samaa. 😅


      • Napukka kirjoitti:

        Harmi, kun kerrankin paikkakunta olis oikea niin halutaa molemmat tehdä samaa. 😅

        Voih harmi 🤭 pitääkö meidän kuitenkin keksiä jotain. Onko muuten kiinnostus naisiin 👍😊


      • Napukka kirjoitti:

        Harmi, kun kerrankin paikkakunta olis oikea niin halutaa molemmat tehdä samaa. 😅

        Mut löytää tuolta treffit puolelta tällä samalla nimellä 😅 ehkä siellä parempi vaihtaa muita tietoja


      • Napukka kirjoitti:

        Harmi, kun kerrankin paikkakunta olis oikea niin halutaa molemmat tehdä samaa. 😅

        Ja siis jos olet nainen 🤔


      • Tyttö-84 kirjoitti:

        Ja siis jos olet nainen 🤔

        Mies valitettavasti. 😕


      • Napukka kirjoitti:

        Mies valitettavasti. 😕

        Harmi homma sitten 😅👍


      • Tyttö-84 kirjoitti:

        Harmi homma sitten 😅👍

        Tosin muutkin asiat naisten kanssa kiinnostaa. 😉


    • Anonyymi

      Ilmottaudun

      • Anonyymi

        Oletko mies vai nainen?
        Mistäpäin?


      • 🤔🤔


      • Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

        🤔🤔

        Millaiset rinnat sulla on imee 😜


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millaiset rinnat sulla on imee 😜

        Ihan kivat kooltaan ovat..... Kukahan kysyy 😅


      • Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

        Ihan kivat kooltaan ovat..... Kukahan kysyy 😅

        Täällä olen Kuopion seudulla m 50v . Upeaa olisi hyväillä jonkun tissejä ja vaikka imee nännejäsi


    • Anonyymi

      Täällä 54v mies Turusta. Haluaisin pitkästä aikaa nauttia maitotisseistä. Mitkään vauva/vaippaleikit eivät kylläkään kiinnosta vaan maitorinnat olisivat osa seksiä. Näitä leikkejä varten ottaisin huoneen hotellista.

    • Lahden seudulla olisi mies joka kaipais tissinimemisestä pitävää naista

    • Anonyymi

      Nosto

      • Anonyymi

        Lasku ja poisto


    • Anonyymi

      Löytyisikö Oulun seudulta naista joka antais maitotissiä imeä?

    • Täällä helsingin seudulla asuva mies, jota asiaa kiinnostaa valtavasti
      Löytyiskö täältäpäin naista joka haluaisi tarjota rintansa imettäväksi, haluaisin imeä säännöllisesti ja pitkään, rakastan rintoja.

    • Vieläkö täälä ois K-S seudulta miehelle imettäjää. Olen 43v ja tämä on minua kovasti kiinostava aihe.

    • Anonyymi

      U­­­usi s­­­ek­­si­­­tea­­­tteri avautu­­u Su­­ome­en! Kutsu­­­mme kai­­kk­­i­­­. Il­moit­tau­­­tuminen ryhmä­ämm­­­e tääl­l­ä 👉 http://1lingo.com/H/X4j2J5

    • Anonyymi

      Voi kunpa voiskin imeä tissiä...huokaus 😔

      • Anonyymi

        Oletko missä päin? N50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko missä päin? N50

        Kuopion seudulla m 53v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko missä päin? N50

        Mistä päin sinä olet?
        m32


    • Anonyymi

      Hei! Om­­a str­­­eam. Sisää­­­nkäynti k­­­aiki­­lle, jotk­­a haluavat pi­­­tää ha­­uskaa 👉 http://arara-ik.com/H/C6h4Y5

    Ketjusta on poistettu 438 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe