Olen vajaa 30v. nainen. Minulla on isot ja kiinteät rinnat, pienet nännipihat ja myös aika pienet nännit, sellaiset suuhun sopivat.
Mikään ei kiihoita minua yhtä paljon kuin tissiä lutkuttava mies. Rakastan sitä tunnetta kun mies imaisee nöpöttävän nännini suuhun ja alkaa kunnolla imeä. On ihanaa kun mies lypsää rintoja, hieroo ja venyttelee nännejä, hölskyttelee ja kopeloi kunnolla tissejä ja nuolee ja näprää nänneistä.
Voin imettää miehelle tisua monta tuntia. On uskomaton tunne kun mies vaan lutkuttaa ja yrittää saada maitoa herumaan.
Haaveeni olisi oikea tissimies joka himoitsisi imemään isoja tisujani monta kertaa päivässä, nukahtaisi illalla tissiä imien jne. Haluaisin myös miehen kanssa testata rintapumppua. Olisi kiihottavaa kun nännini venyisi imun mukana ja yrittäisimme saada maidon herumaan.
Välillä mies voisi imeä ja lypsää toista rintaa ja pumppu olla sillä välin toisessa tisussa. Haaveilen myös siitä, että mieheni kiihottuisi imetysliiveistä. Olisi ihanaa paljastaa imetysliiveistä tissi miehelle imettäväksi.
Haaveilen myös siitä, kun vihdoin saisimme miehen kanssa rintani tuottamaan maitoa. Kuinka rintani olisivat paisuneet pikkuhiljaa entistä suuremmiksi, nännit muuttuneet turpeammiksi ja tuntisin arkuutta ja kipua jos mies ei tyhjennä rintaani imemällä.
Aikuisimetys
215
14732
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro kerro
Kiinnostavaa
- Anonyymi
Et usko miten kiihotuin kun näitä sun tekstejä luin.. Olen tosin bi-nainen enkä mies.. Mistä mä löytäisin bi tai lesbo naisen, jolla on tämä sama fantasia/fetissi?
Nimim. Nainen 37v.- Anonyymi
Esim täältä.. Miten saisimme yhteyden toisiimme
- Anonyymi
Täälläkin 26v nainen, jolla samanlainen fetissi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro kerro
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro kerro
Miten saisi juteltua jossain?
- Anonyymi
Muakin huvittais päästä kokeileen <3. Oon N30 .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muakin huvittais päästä kokeileen <3. Oon N30 .
Missä päin n30 olet ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä 25v 😊
- Anonyymi
Täälläkin nainen 40v, joka fantasioi että tissejä imetään. Olen hetero mutta ajatus että nainen imisi on myös ihana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua kiinnostaisi päästä toteuttamaan jonkun tälläinen fetissi,nuolen ja imen tunteja. Komee 30v jäbä
+358 46 5701504 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täälläkin nainen 40v, joka fantasioi että tissejä imetään. Olen hetero mutta ajatus että nainen imisi on myös ihana.
Täällä olisi kiinnotunut 27v nainen 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päin olet nainen 27v? ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaisitpa minulle nainen 27v ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim täältä.. Miten saisimme yhteyden toisiimme
kerro yht.tietosi
Hei,
Tuohan on varmaankin todella monen miehen unelma, myös itseni ja ilmoittaudun selkeästi tissimieheksi. Aika mielenkiintoista, jos tuollaista miestä ei löydy sillä tuohan on mielettömän kiihottavaa. Nuo ovat leikkejä, joihin ei yksinkertaisesti vain voi kyllästyä, kiitos kiihottavasta mielikuvasta!
Emppu- Anonyymi
Kiinnostaa todella paljon, tissiä tekee mieli lutkuttaa ja se kiihottaa kovasti!
- Anonyymi
En olisi ikinä voinut kuvitella että sinun kaltainen nainen on olemassa . Haluan sinut !!! En ole trolli ! Mistäpäin olet ? Terveisin : tissimies
- Anonyymi
Olen myös tissimies. Tykkään imeä tisuja samalla kun nainen ratsastaa päälläni.
- Anonyymi
Saada imeä maitoa tissistä samalla kun laukeaa sisälle on parasta
- Anonyymi
Oi kun ihana kuvitelma. Minä nauttisin.
- Anonyymi
Ihana fantasia jonka todellakin jaan.. mietin vaan että onko aloittaja oikeasti nainen :p olisin todellakin valmis tuollaiseen.
M31 Et varmaan ole todellinen …
Ihanaa tuo olisi- Anonyymi
Niinpä
- Anonyymi
Tässä sulle sellainen,oikea tissinlutkuttaja
Pistä meiliä niin jutellaan lisää
tapio5
luukku - Anonyymi
Mä olen kyllä nainen mut vois olla ihanaa olla pikkuinen jota täti imettäisi. Samalla kun olisin muutenkin sedän ja tädin pikkuinen lelu. Välillä olisin vaipoissa. Ja täti ja setä opettaisi aikuisten leikkejä.
- Anonyymi
Kerro lisää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää
Mitäs tästä pitäisi enemmän kertoa.... 🤭🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin olet ja Millainen muuten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaiken tietenkin!
- Anonyymi
Sähköposti/kik/tms?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköposti/kik/tms?
Ainiin että pääset jakamaan sen tänne listaan 🤭 enää en mee tohon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin olet ja Millainen muuten
Päijät-Hämeen alueelta olen. Tavallinen hiukan pyöreä ja pehmeä masuinen mamma. Eli perheellinen myös. Jolla kinkyjä fantasioita. Sä et laittanut varmaan noita alempia kysymyksiä? Kun täällä se yks yhteystieto listaa jakava trolli pyörii.... Aloittaa aina kysymällä yhteustietoja 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päijät-Hämeen alueelta olen. Tavallinen hiukan pyöreä ja pehmeä masuinen mamma. Eli perheellinen myös. Jolla kinkyjä fantasioita. Sä et laittanut varmaan noita alempia kysymyksiä? Kun täällä se yks yhteystieto listaa jakava trolli pyörii.... Aloittaa aina kysymällä yhteustietoja 😅
En ole trolli onko sulla kik tms?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainiin että pääset jakamaan sen tänne listaan 🤭 enää en mee tohon.
Milloin oot mennyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Estääkö perheellisyytesi livetoimintaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole trolli onko sulla kik tms?
Kyllä mulla kik löytyy....aliceTheonlyone. Ehkäpä taas trollille työtä... Mut juuh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Estääkö perheellisyytesi livetoimintaa?
Kyllähän tuo vähän rajoittaa.... Harmikseni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mulla kik löytyy....aliceTheonlyone. Ehkäpä taas trollille työtä... Mut juuh
Ilmianna tuo kirjoituksesi ja vaadi poistamista niin ylläpito voi poistaa sen hyvällä tuurilla Ennenkuin kukaan trolli edes ehtiikään ottaa talteen listaansa täytteeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän tuo vähän rajoittaa.... Harmikseni
Millä tavoin rajoittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavoin rajoittaa?
Noh tapaamista vieraiden miesten kanssa jonkin verran ainakin ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh tapaamista vieraiden miesten kanssa jonkin verran ainakin ...
Minkä verran?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä verran?
En pysty lupaamaan mitään tapaamisia. Enkä matkustella juurikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pysty lupaamaan mitään tapaamisia. Enkä matkustella juurikaan.
Ei kuitenkaan estä ihan kokonaan? Toivottavasti ainakaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuitenkaan estä ihan kokonaan? Toivottavasti ainakaan?
Noh koskaan voi sanoa.... Ei koskaan. Mut tällä hetkellä erittäin varattu... 😅 Mut keskustelu/viestittely toki onnistuu ainakin ja ehkä jotain kuvaa ym..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh koskaan voi sanoa.... Ei koskaan. Mut tällä hetkellä erittäin varattu... 😅 Mut keskustelu/viestittely toki onnistuu ainakin ja ehkä jotain kuvaa ym..
Itse ainakin tähtään aina edes jonkunlaiseen liveen eikä vain ja ainoastaan pelkkään haaveiluun tms..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaista kuvaa ym?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaista kuvaa ym?
Kyllähän mä jonkin verran kuvailen.... Muut kuvaa. Tykkään esitellä itseäni ja lukea mitä mulle haluttaisi tehdä ja kuka/mikä tekis.... Niinkui sanoin tällä hetkellä ainakin... Koskaa tiedä mitä myöhemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän mä jonkin verran kuvailen.... Muut kuvaa. Tykkään esitellä itseäni ja lukea mitä mulle haluttaisi tehdä ja kuka/mikä tekis.... Niinkui sanoin tällä hetkellä ainakin... Koskaa tiedä mitä myöhemmin.
Mahtaiskohan minäkin päästä sua kuvaamaan?
- Anonyymi
Mulla on parikin eri... Juurikin sen takia että ei väliä vaikka joku sen jakaa kun ei oo se mitä eniten käytän 🙄🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on parikin eri... Juurikin sen takia että ei väliä vaikka joku sen jakaa kun ei oo se mitä eniten käytän 🙄🤔
Koetin sua tuon Kikin kautta tavoitella, et ilmeisesti oo sitä enää käyttänyt :/ M31
- Anonyymi
Kelpaisko täältä tällane n24. 🥺
- Anonyymi
Onpas erikoinen kommentti.
- Anonyymi
Tuohan oliskin hyvä tilaisuus... Saada monta asiaa samaan aikaan
- Anonyymi
Mmmm, voisitko imettää pillua kanssa?
- Anonyymi
Sama fantasia kuin ap ja myös kokemusta. Voisin imettää vaikka kaikki maailman miehet! 😂Yoga girl Aijaa.com jos imuttelu huokuttaa 😜
- Anonyymi
Sähköposti tms?
Kyllä houkuttaa, onpas sulla kauniit tissit. Mitenkäs saisin yhteyden sinuun? Tule vaikka treffien puolella jutulle
Minä olen sellainen tissimies.. tykkä imeä naisen rintoja ja kun nännit ovat isot ja kovat niin se vain tuntuu suussa paremmalta..ja hieman voisi näykkiä samaan aikaan niitä..
- Anonyymi
Onko oikeasti tosi ettei tästä kiinnostuneita naisia tahdo tavoittaa millään? Mä ainakin olisin kiinnostunut keskustelemaan aiheesta lisää ja ehkä kokeilemaan! M31
- Anonyymi
Kiinnostaako ihan maitotissejä imeä?
Löytyykö tunnaria 3 kirjaimen vihreästä?
N33, 7 kk vauvaa imetän - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N33, 7 kk vauvaa imetänLöytyy. Sun tunnari on mikä?
- Anonyymi
Kyllä kiinnostaa! N25
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kiinnostaa! N25
Tunnuksesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N33, 7 kk vauvaa imetänLöytyy, ja mä olen alkuperäinen aloittaja. Ja todellakin kiinnostaa! 😍 tsuibbaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kiinnostaa! N25
Miten mä tavoittan sut?:) M31
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyy. Sun tunnari on mikä?
Kolmen Ison Kirjaimen sovellus;
"hommataan"
Maitotissit löytyy ja maitoa litroittain pakkasessa. ;)
N33 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyy, ja mä olen alkuperäinen aloittaja. Ja todellakin kiinnostaa! 😍 tsuibbaa
Sekö on sun tunnari?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimi jäänne vanhasta sukupuolenvaihdon edeltävästä minuudestasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimi jäänne vanhasta sukupuolenvaihdon edeltävästä minuudestasi?
Jonne kun ei ole naisen nimi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkuperäinen aloittajahan on nainen eikä mikään jonnejannu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolmen Ison Kirjaimen sovellus;
"hommataan"
Maitotissit löytyy ja maitoa litroittain pakkasessa. ;)
N33Oletko PK seudulta? Voisin imeä rintojasi luonnon helmassa Munkkiniemen kallioilla tai Seurasaaressa
Tutanota mies 50 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N33, 7 kk vauvaa imetänKyllä kiinnostaa.
Wellu79 on tunnari.
- Anonyymi
Oulun seudulla isot D kupin rinnat kaipaavat imijää. Maitoa ei vielä tule mutta voin imettää ja helliä sinua. Minkä ikäistä täällä olisi tarjolla, itse olen 50v.
Tämä on fetissini, tykkään käyttää vakuumipumppuja ja vain imettettävä puuttuu.- Anonyymi
Onkos sulla mitään kanavaa miten suhun sais yhteyden? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkos sulla mitään kanavaa miten suhun sais yhteyden? :)
Tonavan kanava.
- Anonyymi
Vieläkö kaipaat imijää?olen 55v mies Oulun seudulta
Täällä ois pohjoisen 40v mies ja kiinnostaisi painaa pää sinun polvelle ja ottaa risu suuhun.. miten saan yhteyden sinuun?
- Anonyymi
Laita viestii täällä 55v mies oulunseudulta
- Anonyymi
Löytyy imetettävä Oulusta🙂
- Anonyymi
Mmmm
Juuri unelmieni nainen jonka kanssa voisin nauttia tissien imemisestä, puristelusta , niiden völiin nussimisesta
Meilaa mulle niin päästään nauttimaan
Milkman 60
milttutanotaatcom - Anonyymi
Tää on myös mun haave. On niin kiihottavaa antaa miehen imeä rintaa. Itseltäkään ei maitoa tule ja varattu olen. Omaa miestä ei imeminen kiinnosta. Mutta tästä aina haaveilen, että ihanasti saisi nauttia siitä tunteesta, että rintojani hyväillään ja imetään… nainen 40, k-s.
- Anonyymi
Keski suomesta löytyisi asiasta kiinnostunut 22 vuotias mies! 🥰
- Anonyymi
Meillä taas toisinpäin. Vaimolla kauniit ja kookkaat rinnat mutta niillä ei saa leikkiä. Olen niin kypsä tilanteeseen että valmis jo vieraisiin rintoihin antamaan kaikkensa. T. M52
- Anonyymi
Voin tulla imee täällä 50v mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä taas toisinpäin. Vaimolla kauniit ja kookkaat rinnat mutta niillä ei saa leikkiä. Olen niin kypsä tilanteeseen että valmis jo vieraisiin rintoihin antamaan kaikkensa. T. M52
Voi mikä ihanuus olisit. N 52 olisi kiinnostunut,isoine rintoineen. Isot nännipihat ja upeat nännit . Olisi niin ihanaa saada joku imemään näitä tissejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi mikä ihanuus olisit. N 52 olisi kiinnostunut,isoine rintoineen. Isot nännipihat ja upeat nännit . Olisi niin ihanaa saada joku imemään näitä tissejä.
Kiinnostaisiko N52 antaa naisen imeä rintojasi?
Täällä nainen 41 jonka unelma se olisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaisiko N52 antaa naisen imeä rintojasi?
Täällä nainen 41 jonka unelma se olisi.
- Anonyymi
Täällä ois 45 vuotias mies kuka olis todella tissin puutteessa olisi ihanaa imeä tisseja monta kertaa oikein päivässä mulla on tissi fetissi ja oon todella heikkona tisseihin eli ota kiltti nainen yhteyttä [email protected] että pääsisin imemään tissejäsi
- Anonyymi
Löytyiskö 24v naiselle tällaista "imettäjää"? 🥺 Rakastan tissejä. 😽 Omia, sekä toisten. Harmillisen usein tissit jää liian vähälle huomiolle.. Omat on aika pienet mut sitäkin herkemmät. ✨ Lähellä orgasmia on välillä käyty pelkästään niitä stimuloimalla. 🤤
- Anonyymi
Saisiko sun tissejä tulla imemään 22v mies? 🥰
- Anonyymi
Missä päin olisi tisut vailla hyväilyä ja imemistä
Olisiko Kuopion seudulla - Anonyymi
Mistäpäin olet?
Olisi ihana imeä nuorelle naiselle nänniorkku..
Siinä omakin kulli jäykistyy kivasti
Espoon mies48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko Kuopion seudullaTäällä oisi Kuopiolaiset tissit valmiina imettämään ♡
Maitoa ei heru mutta mieluusti antaisin miehen käynnistää maidon tuotannon. Tissitellä voitaisiin vaikka päivittäin tuntitolkulla ja litratolkulla ;) miten suhun saa yhteyden ? N29 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko Kuopion seudullaTäällä olisi Kuopiolaiset tissit vailla hellyyttä ♡ minkä ikäinen olet ?
- Anonyymi
Täällä ois 27v nainen jona tykkäis imeä ja olla myös imetettävänä🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ois 27v nainen jona tykkäis imeä ja olla myös imetettävänä🥰
Mistäpäin olet N27?
- Anonyymi
Vieläkö löytyy imettäjiä?
Olis kyllä mukavaa taas päästä imemään täysiä maitotissejä. - Anonyymi
Kyllähän nuoren naisen tissrjä on kiva hyväillä ja imee😋
- Anonyymi
Eikö pohjoisesta Suomesta tosiaan löydy ketään ihanaa naista joka haluaisi kokeilla miehen imettämistä? <3
- Anonyymi
Keski Suomessa kanssa haluisin imeä tissiä 🥰
- Anonyymi
Onko Pohjois-Savo liian kaukana ? :)
Kyselee nainen29v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Pohjois-Savo liian kaukana ? :)
Kyselee nainen29vEi ole. Millaiset tisut sinulla olisi imee
- Anonyymi
Ihanalta kuulostaisi!
Imetysliivit olisi ihana avata ja ottaa nänni suuhun! - Anonyymi
Täällä 54v mies joka pitää rintojen hyväilystä sekä imemisestä.
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://7vip.biz/H/S5p0I1
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://7vip.biz/H/D9k6U1
Kuulostaa kiihoittavalta. Tuo olis meille kyllä nautinto.
Moikka..täällä pari nainen bi..etsitään naista seuraksi😍
- Anonyymi
Mun haave saada naisen kanssa imeskellä toinen toista.
-nainen 40v
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://seisinka.net/H/S8f1O8
- Anonyymi
Löytyykö naista jolta tulee maitoa, ja olis halukas
kokeilemaan aikuisimetystä.- Anonyymi
Ei löydy.
- Anonyymi
Nosto
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/L3x6Z9
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/C8y7E0
- Anonyymi
Olis kyllä mukava päästä tyhjentämään maidosta täyttyneitä tissejä. Voisin imeä vaikka tunteja tuommoisia herkkuja.🍼🍼
Nainen 40..oletko mistä päin?
- Anonyymi
Olen pääkaupunkiseudulta ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pääkaupunkiseudulta ☺️
Meikäläinen myös PK seudulta ja maitotissien imeskely pitkästä aikaa houkuttelee...
kari45
meiliboxi.fi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meikäläinen myös PK seudulta ja maitotissien imeskely pitkästä aikaa houkuttelee...
kari45
meiliboxi.fiTäällä kaunis nainen 37 v. harkitsee aikuisimetyksen kokeilua, jos sopiva mies tai nainen löytyy pk seudulta 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kaunis nainen 37 v. harkitsee aikuisimetyksen kokeilua, jos sopiva mies tai nainen löytyy pk seudulta 😊
Harmi kun olet pk-seudulta- Minä haluaisin löytää laisesinaisen täältä Turun puolesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kaunis nainen 37 v. harkitsee aikuisimetyksen kokeilua, jos sopiva mies tai nainen löytyy pk seudulta 😊
Täällä olisi sinulle luotettava 43v mies pks tällaiseen nautintoon, jutellaanko privaatisti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä 40v nainen pk-seudulta ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä olisi sinulle luotettava 43v mies pks tällaiseen nautintoon, jutellaanko privaatisti?
Voidaan jutella lisää 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä 40v nainen pk-seudulta ☺️
Kiinnostaisi kuulla lisää 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaisi kuulla lisää 😊
Mitä haluaisit kuulostella?
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/X1y8K6
Täällä olis vieläkin Päijät-Hämeen alueelta nainen 39v joka olis myös kiinnostunut jos löytys nainen joka haluis imettää tissiä ja olisin myös kiinnostunut nuolemaan. Toki myös omat reiät saa muutenkin käyttöö eli saa alistaa 😅😅
- Anonyymi
Tyttö 84antaisitkos 57v miehen imeä rintojasi pitkään ja tuleekos maitoa ja saisit tehdä myös jotain tuhmaa mulle t 57 v tissimies
Anonyymi kirjoitti:
Tyttö 84antaisitkos 57v miehen imeä rintojasi pitkään ja tuleekos maitoa ja saisit tehdä myös jotain tuhmaa mulle t 57 v tissimies
Siis kun nimenomaan mä haluisin itse olla imemässä en imettää. 😅
Tyttö-84 kirjoitti:
Siis kun nimenomaan mä haluisin itse olla imemässä en imettää. 😅
Harmi, kun kerrankin paikkakunta olis oikea niin halutaa molemmat tehdä samaa. 😅
Napukka kirjoitti:
Harmi, kun kerrankin paikkakunta olis oikea niin halutaa molemmat tehdä samaa. 😅
Voih harmi 🤭 pitääkö meidän kuitenkin keksiä jotain. Onko muuten kiinnostus naisiin 👍😊
Napukka kirjoitti:
Mut löytää tuolta treffit puolelta tällä samalla nimellä 😅 ehkä siellä parempi vaihtaa muita tietoja
Napukka kirjoitti:
Ja siis jos olet nainen 🤔
- Anonyymi
Mmariaa926 kirjoitti:
Mun tissejä sais tulla imemään😘
Moi,missäpäin niitä vois imeä?
Kari45 Mmariaa926 kirjoitti:
Mun tissejä sais tulla imemään😘
Hei ootko sinä vielä täällä ja mistä päin 😊
- Anonyymi
Ilmottaudun
- Anonyymi
Oletko mies vai nainen?
Mistäpäin? - Anonyymi
Tyttö-84 kirjoitti:
🤔🤔
Millaiset rinnat sulla on imee 😜
Anonyymi kirjoitti:
Millaiset rinnat sulla on imee 😜
Ihan kivat kooltaan ovat..... Kukahan kysyy 😅
- Anonyymi
Tyttö-84 kirjoitti:
Ihan kivat kooltaan ovat..... Kukahan kysyy 😅
Täällä olen Kuopion seudulla m 50v . Upeaa olisi hyväillä jonkun tissejä ja vaikka imee nännejäsi
- Anonyymi
Täällä 54v mies Turusta. Haluaisin pitkästä aikaa nauttia maitotisseistä. Mitkään vauva/vaippaleikit eivät kylläkään kiinnosta vaan maitorinnat olisivat osa seksiä. Näitä leikkejä varten ottaisin huoneen hotellista.
- Anonyymi
Turun suunnalla yksi ilmoittaja maitotisseistä, fetissiosiossa. En kylläkään tiedä kuuluiko seksi ainakaan ihan ilmaiseksi kuvioihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turun suunnalla yksi ilmoittaja maitotisseistä, fetissiosiossa. En kylläkään tiedä kuuluiko seksi ainakaan ihan ilmaiseksi kuvioihin
Rahalla saa.. Tarkka vaan ketä ottaa käsittelyyn
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin hintaan mahtaa tarjota palveluita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mihinkään hintaan . Ainakaan sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä ilmoituksessa sp osoite, vastaa asiallisiin kyselyihin. Ei nyt mitään likaisia sekopäitä hoitele
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, siinä toi imetysfetissin toteutus pääosassa. Kaikkea voi kysyä ja onnistuu jos asiallinen ja hinta miellyttää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnon maitokannut siis😋
Lahden seudulla olisi mies joka kaipais tissinimemisestä pitävää naista
- Anonyymi
Nosto
- Anonyymi
Lasku ja poisto
- Anonyymi
Löytyisikö Oulun seudulta naista joka antais maitotissiä imeä?
Täällä helsingin seudulla asuva mies, jota asiaa kiinnostaa valtavasti
Löytyiskö täältäpäin naista joka haluaisi tarjota rintansa imettäväksi, haluaisin imeä säännöllisesti ja pitkään, rakastan rintoja.Vieläkö täälä ois K-S seudulta miehelle imettäjää. Olen 43v ja tämä on minua kovasti kiinostava aihe.
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 http://1lingo.com/H/X4j2J5
- Anonyymi
Voi kunpa voiskin imeä tissiä...huokaus 😔
- Anonyymi
Oletko missä päin? N50
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko missä päin? N50
Kuopion seudulla m 53v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko missä päin? N50
Mistä päin sinä olet?
m32 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko missä päin? N50
Täällä olisi kiinnostunut tissien imijä, M43 Vantaalta. Vakituisemmin jos tuntuu hyvälle?
Mistäpäin olet N50
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://arara-ik.com/H/C6h4Y5
- Anonyymi
Onko pk seudulla kiinnostuneita kokeilemaan aikuisimetystä? M28v
- Anonyymi
kyllä on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä on
Missäköhän voitaisiin asiasta keskustella lisää? M28V
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä on
Kik tai snäp esim jos voisi keskustella asiasta :)
M28V
- Anonyymi
Löytyykö Joensuusta naista, jonka maitotissiä voisi imeä? M44
- Anonyymi
Täällä Varsinais-Suomen alueelta N50v, joka alkuperäisen kirjoittajan tavoin haaveilee isoista tisseistä pitävästä miehestä. Olisi kiihottavaa, kun mies imisi ja lypsisi rintoja yrittäen saada maidon herumaan. Se on ilmeisesti mahdollista, kun rintoja vain oikealla tavalla hierontaan ja imetään tai käytetään rintapumppua useasti päivässä,
- Anonyymi
isoista tisseistä haaveileva mies haluis jutella kikissä, laita viestiä nimierkille iuvenius
- Anonyymi
Oletko vielä löytänyt imetettävää. Tällä olisi M30v, Turusta, todella kiinnostunut imemään jsv saamaan maidon nousemaan rintoihisi
- Anonyymi
Täällä vielä yksi kaunis 45 v. nainen pk-seudulta haluaisin aikuisimetyksen kokeilua, jos sopiva mies tai nainen löytyy...
- Anonyymi
Ikä sopiva, olis kiva vaihdella ajatuksia.
-M32 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikä sopiva, olis kiva vaihdella ajatuksia.
-M32ok, miten?
- Anonyymi
Haluaisitko jutella asiasta 34-vuotiaan miehen kanssa?
- Anonyymi
Jos tekee mieli jutella asiasta niin lähetätkö spostia veniuth34 (at) gmail.com
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ok, miten?
Löytyykö kik tai snäp?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyykö kik tai snäp?
kik on. TuttaIris
- Anonyymi
Täällä 40v nainen joka haaveilee toisen naisen kanssa tästä kokemuksesta.
- Anonyymi
Täällä olisi pk-seudulta 41v nainen kanssasi tähän hommaan :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä olisi pk-seudulta 41v nainen kanssasi tähän hommaan :)
Onko mitään missä voitaisiin keskustella asiasta lisää :) M28 pk seutu
- Anonyymi
Täällä nainen 41v ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko mitään missä voitaisiin keskustella asiasta lisää :) M28 pk seutu
Minulla ei käytössä kik tai snäp tai mitä näitä nykyään on…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä nainen 41v ☺️
Olis kiva jutella jossain lisää.
M32v Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei käytössä kik tai snäp tai mitä näitä nykyään on…
Minut löytää treffien puolelta samalla nimimerkillä, jos haluaa jutella turvallisesti aiheesta lisää..
Haen imettäjää pks- Anonyymi
Täällä sinulle kaunis 41v nainen :)
- Anonyymi
Pohjois-pohjanmaalta imettävää naista, joka antaisi miehenkin maistaa maitotissiä?
- Anonyymi
Heippa. Täällä ois 55v mies joka nauttisi tosi paljon pitkistä ihanista tissityshetkistä. Imen ja lutkutan nautinnolla pitkään naisen tissien nännejä. Tykkään rintamaidosta. Tykkään puristella ja hieroa naisen rintoja. Iltaisin imeä ja lutkuttaa naisen tissiä kunnes nukahdan siihen ja aamulla herätä naisen rintaa imien ja puristellen.
Ihanan kiihottavaa tekstiä. M65
- Anonyymi
Olisi kyllä kiva imee jonkun neitosen tissejä 017 alueella olen m 53v
- Anonyymi
K-S seudulta mies 40v joka haluais kokea imetyksen ihanuuden. Kik jergust. Laittakaa rohkeesti viestii.
Uudeltamaalta M42 olisi kiinnostunut ruiskuttelemaan ja imemään maitoa tisseistä
Pk-seudulta 44v mies haikailee tissien imettäjän (naisen) perään, olisi ihana käydä imemässä ja lutkuttamassa tissejä pitemmän kaavan mukaan. Mikäli löytyy kiinnostunut, niin tutustutaan. Löydät myös tuolta treffien puolelta
- Anonyymi
Täällä olisi siisti savuton ja hajuton M35 Pirkanmaalta, ja kiinnostaisi kovasti löytää edes samasta maakunnasta nainen jonka maitorintoja saisi imeä hartaasti.
Voisi kiinnostaa myös ihan maidottomatkin rinnat jos vaikka joku nainen silti tykkäisi niiden pitkäkestoisesta imemisestä.
Paiskaa viestiä minulle tuon kolmen vihreän kirjaimen sovellukseen nimellä "Japh" ja "soni" (eli noi molemmat sanat yhteen) - Anonyymi
Tähän tarvittaisiin helposti löydettävä kotimainen yhteisö nettiin.
Maitoa heruvien naisten ja maitoa janoavien miesten ei tällä hetkellä ole kovin helppoa tavoittaa toisiaan.
Yhden Facebook-ryhmän olen löytänyt aiheesta:
Aikuisimetys / Adult breastfeeding / ANR Suomi Finland
Sinne tarvittaisiin kipeästi lisää jäseniä ja ryhmää täytyisi jotenkin saada ihmisten tietoisuuteen. - Anonyymi
miten saan suhun yhteyyttä
- Anonyymi
kehen? minuun?
Olen toi M35 Pirkanmaalta.
Mee vaikka tonne facebook-ryhmään. - Anonyymi
Mulla on Kik japhsoni
- Anonyymi
Mikäs sen namimpaa kun imeä tisuleita🙂 49v.m.Päijät-häme
Ketjusta on poistettu 444 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452817Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen422815Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232598Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3261654- 711064
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.191884Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101752Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750- 99681