Tätä Perkele palvelijoineen vastustaa:

Vähän ennen kuin Saatanan palvelijat Jumalan Pojan tappoivat,
Hänellä oli jyrkkä kielto ja ilmoitus maailmaan jääville opetuslapsilleen:

"Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut ja mistä olette minulta kuulleet.
Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä.
Siihen ei ole enää montakaan päivää.
Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin,
ja te olette minun todistajani Jerusalemissa,
koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."

Ennen opetuslapsia tämän kasteen sai tämä mies:

Jeesuksen pään yläpuolella oli myös kirjoitus:
"Tämä on juutalaisten kuningas."
Toinen ristillä riippuvista pahantekijöistä herjasi hänkin Jeesusta.
Hän sanoi: "Etkö sinä ole Messias? Pelasta nyt itsesi ja meidät!"
Mutta toinen moitti häntä:
"Etkö edes sinä pelkää Jumalaa, vaikka kärsit samaa rangaistusta?
Mehän olemme ansainneet tuomiomme, meitä rangaistaan tekojemme mukaan, mutta tämä mies ei ole tehnyt mitään pahaa."
Ja hän sanoi: "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi."
Jeesus vastasi: "Totisesti: jo tänään olet minun kanssani paratiisissa."

Vesikaste jäi tämän maailman ruhtinaalle, ja hänelle Golgatalla heitettyjen pappien tehtäväksi.
Liitämällä ihmiset jäseniksi erihenkisiin kristinuskon lahkoihin.

Ja kova riitely käy edelleen siitä upotetaanko vai valelellaanko vedellä.

Pyhän Hengen kasteesta ei muuta tule kuin vesikasteella kastettujen herjaukset, koska tämä kaste annetaan aina suoraan taivaasta, ilman ihmiskäsiä:

"Me olemme kaiken tämän todistajat -- samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille jotka häntä tottelevat.

Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa.

Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

37

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sillä on aina kiire.

      Yhtä nopeasti kuin sille tämä palstan verihurmostelija heitettiin.

      Yhtä nopeasti, 30 minuutissa täältä lentää totuus sijalle 31, pois ihmisten silmistä.

    • Anonyymi

      TV 7 kanavalla tuli juuri kysymykset: Onko sinulla kanavat tai keinot levittää ilosanomaa? Ja onko sinulla Voima pitää se minkä julkisesti julistat?
      Itse joudun toteamaan ei ole. Ilosanoma kansalaispalkasta alkoi 2013 , mutta ei ole voimaa pitää sitä.
      Jeesuksen vahva ilosanoma oli suurta:

      1. Parannusihmeet
      2. Lupaus ikuisesta elämästä
      3. Uhkaus helvetistä
      4. Alkukirkon tuhannet marttyyrit

      Monella on noiden siivittämänä voimaa pitää evankeliumi. Mutta mikään muu ilosanoma kuten kansalaispalkka ei enää saa jalansijaa.
      Inkvisition aikaan kuoli jälleen tuhansia evankeliumin tähden. Jos jotakin on voimaa pitää niin se on juuri Jeesuksen evankeliumi.

      • En katsele televisiosta enkä kuuntele radiosta, minkään porton valheen ilosanomia, koska:

        Teissä kyllä pysyy se voitelu, jonka olette Pyhältä saaneet, ettekä te tarvitse kenenkään opetusta.
        Hänen Henkensä opettaa teitä kaikessa ja on tosi, hänessä ei ole petosta.
        Niin kuin hän on teitä opettanut, niin pysykää hänessä.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        En katsele televisiosta enkä kuuntele radiosta, minkään porton valheen ilosanomia, koska:

        Teissä kyllä pysyy se voitelu, jonka olette Pyhältä saaneet, ettekä te tarvitse kenenkään opetusta.
        Hänen Henkensä opettaa teitä kaikessa ja on tosi, hänessä ei ole petosta.
        Niin kuin hän on teitä opettanut, niin pysykää hänessä.

        Niin kun Jeesus sanoi: MITÄ TAHANSA TE PYYDÄTTE SEN MINÄ TEEN oli tuo sana siemen 10 miljoonalle epäjumalalle ja uskonnolle. Osa porttoja ja uhraajia?

        Mutta Islam odottaa tulevaa Messiasta Imaami Mahdia, joka on luvattu jo Profeetta Hoosean kirjassa nimellä lo Ammi ja lo Ruhama.

        Se Luoja joka kirottuna kuoli ristillä oli päättänyt lähettää hänet muslimien keskuuteen, mutta hän on yleismaailmallinen niin kuin Jeesus oli. Hän on vieras taivaasta muslimeille yhtä lailla kuin muillekin.

        Myös muslimeja monet pitävät väkivallan takia PAHANA. Mutta saa nähdä onko Mahdin evankeliumilla mitään painoarvoa. Vai jääkö Jeesus 10 miljoonan epäjumalan kanssa yhä ykköseksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin kun Jeesus sanoi: MITÄ TAHANSA TE PYYDÄTTE SEN MINÄ TEEN oli tuo sana siemen 10 miljoonalle epäjumalalle ja uskonnolle. Osa porttoja ja uhraajia?

        Mutta Islam odottaa tulevaa Messiasta Imaami Mahdia, joka on luvattu jo Profeetta Hoosean kirjassa nimellä lo Ammi ja lo Ruhama.

        Se Luoja joka kirottuna kuoli ristillä oli päättänyt lähettää hänet muslimien keskuuteen, mutta hän on yleismaailmallinen niin kuin Jeesus oli. Hän on vieras taivaasta muslimeille yhtä lailla kuin muillekin.

        Myös muslimeja monet pitävät väkivallan takia PAHANA. Mutta saa nähdä onko Mahdin evankeliumilla mitään painoarvoa. Vai jääkö Jeesus 10 miljoonan epäjumalan kanssa yhä ykköseksi.

        Kristinuskolla ei ole mitään tekemistä Kristuksen Totuuden kanssa.
        Heille kelpaa vain Jeesuksen nimi ja Saatanan heille lahjoittama veri:

        Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
        Mutta silloin he saavat minulta vastauksen:
        'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'

        Saatana on heiltä sulkenut taivasten valtakunnan ovet Jeesuksen verellä:


        "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät!
        Te suljette taivasten valtakunnan ovet ihmisten edestä.
        Itse te ette mene sisälle ettekä päästä niitäkään, jotka menisivät."
        .


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kristinuskolla ei ole mitään tekemistä Kristuksen Totuuden kanssa.
        Heille kelpaa vain Jeesuksen nimi ja Saatanan heille lahjoittama veri:

        Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
        Mutta silloin he saavat minulta vastauksen:
        'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'

        Saatana on heiltä sulkenut taivasten valtakunnan ovet Jeesuksen verellä:


        "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät!
        Te suljette taivasten valtakunnan ovet ihmisten edestä.
        Itse te ette mene sisälle ettekä päästä niitäkään, jotka menisivät."
        .

        Niin kirkko on perustaltaan neljä ensimmäistä seurakuntaa. Ja jo buddhalainen dhammapada teos 600 vuotta ennen Kristusta osoitti tuon neljännen taipumuksen vaihtaa oppinsa tarpeen vaatiessa päinvastaiseksi. Niinpä kirkko luterilainen onkin luopumassa raamatusta ja homoseksuaalisuus onkin hyväksyttävää. Kun sitä ennen kavahdettiin. Myös Jehovan todistajat opetti Harmageddon tuhoaa jumalattomat ja pahat, mutta nyt on asia vaihdettu toiseksi: Harmageddon tuhoaakin ihmiset, lihan ja veren. Ne ei pääse Jumalan valtakuntaan. Vaihtuu oppi ja lupaukset kuin pusero.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin kirkko on perustaltaan neljä ensimmäistä seurakuntaa. Ja jo buddhalainen dhammapada teos 600 vuotta ennen Kristusta osoitti tuon neljännen taipumuksen vaihtaa oppinsa tarpeen vaatiessa päinvastaiseksi. Niinpä kirkko luterilainen onkin luopumassa raamatusta ja homoseksuaalisuus onkin hyväksyttävää. Kun sitä ennen kavahdettiin. Myös Jehovan todistajat opetti Harmageddon tuhoaa jumalattomat ja pahat, mutta nyt on asia vaihdettu toiseksi: Harmageddon tuhoaakin ihmiset, lihan ja veren. Ne ei pääse Jumalan valtakuntaan. Vaihtuu oppi ja lupaukset kuin pusero.

        Jeesus ei perust anut edes yhtä ainoaa seurakuntaa. Vaan niitä alkoi perustaa Saatanalle heitetty Paavsli ja Jeesuksen kieltänyt Pietari.

        KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS

        "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
        Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.

        Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

        Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

        Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:

        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
        Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
        Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
        Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Ja niin alkoi Kristinusko. Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä, ristiretket.

        Siksi Johannes tiesi tämän jo vuonna 90.

        "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jeesus ei perust anut edes yhtä ainoaa seurakuntaa. Vaan niitä alkoi perustaa Saatanalle heitetty Paavsli ja Jeesuksen kieltänyt Pietari.

        KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS

        "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
        Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.

        Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

        Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

        Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:

        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
        Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
        Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
        Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Ja niin alkoi Kristinusko. Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä, ristiretket.

        Siksi Johannes tiesi tämän jo vuonna 90.

        "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."

        Ei nyt kuitenkaan kannata kaikkea toivoa heittää pois!? Apostoli Johannes kirjoitti lapsille ja nuorille rohkaisevaan sävyyn.
        Nuoret kirjoitan teille, te olette voittaneet pahan..... vaikka aika on paha monin sadoin tavoin niin vielä kuulee nuorista jotka saattavat luopua urheilulajistaan niin jopa työpaikastaan , koska pitävät koronapassia PAHANA. Yhä vielä on nuoria jotka yrittää voittaa kaiken sen mitä pitää auktoriteetti luotettava PAHANA.
        Sankareita on yhä paljon niin Suomessa kuin ulkomaillakin. Älkää vaipuko pahan edessä täyteen toivottomuuteen. Vaikka ette saavuta menestystä sananne kanssa niin voi tulla joku toinen joka menestyy paremmin. Teidän sananne on yli 1000 vuotista ajanjaksoa varten, mutta joka saarnaa vain lyhyttä 40 vuotista kuninkuutta ajatellen menestyy paremmin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt kuitenkaan kannata kaikkea toivoa heittää pois!? Apostoli Johannes kirjoitti lapsille ja nuorille rohkaisevaan sävyyn.
        Nuoret kirjoitan teille, te olette voittaneet pahan..... vaikka aika on paha monin sadoin tavoin niin vielä kuulee nuorista jotka saattavat luopua urheilulajistaan niin jopa työpaikastaan , koska pitävät koronapassia PAHANA. Yhä vielä on nuoria jotka yrittää voittaa kaiken sen mitä pitää auktoriteetti luotettava PAHANA.
        Sankareita on yhä paljon niin Suomessa kuin ulkomaillakin. Älkää vaipuko pahan edessä täyteen toivottomuuteen. Vaikka ette saavuta menestystä sananne kanssa niin voi tulla joku toinen joka menestyy paremmin. Teidän sananne on yli 1000 vuotista ajanjaksoa varten, mutta joka saarnaa vain lyhyttä 40 vuotista kuninkuutta ajatellen menestyy paremmin.

        Oletko itse pystynyt noudattamaan tätä Jeesuksen EHDOTONTA käskyä:

        "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."

        Kyllä nuorilla on samanlainen kiire, kuin hänen vanhemmillaan:

        MIHIN TEILLÄ ON KIIRE?


        Kun ette malta odottaa Jeesuksen ilmestymistä?

        Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.
        Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Kuka teille on kiireen antanut, kun ette ole pystyneet noudattamaan edes tätä Jeesuksen käskyä.

        "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä."

        Jumala ei kiirettä tunne, mutta Saatanalla on jatkuva kiire - helvetin tuli takapuolen alla:

        "Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne! Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt."

        Sen aika on jokaisen ihmisen kohdalla lyhyt. Koska sen on ehdittävä saada jokainen ihminen omakseen, ennen kuin Jumala ehtii väliin.

        Siksi sillä on koko maailma täynnä eriuskoisten jumalanhuoneita , valtava pappien armeija, pyhäkoulut, rippileirit ja virret:

        "Joutukaa sielut on on aikamme kallis
        Tulkaa kotiin kaikki tulkaa
        Vielä Herra kutsuu meitä
        Kirkkautta kohti kulje
        Kiiruhda kohta jo hetkesi lyö.

        Silloin kun nuori saa papin kädet päänsä päälle, hänen siunauksen ja todistuksen: "Sinä olet nyt Jeesuksen oma."

        Se on siinä.

        Ja siksi minäkin saan jatkuvasti elää omassa kodissa vihollisen rinnalla.

        "Oikeamieliset ovat kadonneet maasta, yhtään rehellistä ei ole ihmisten joukossa.
        Ihmiset vaanivat tilaisuutta veritekoihin, metsästävät toinen toistaan verkkoihinsa.
        He tekevät taitavasti pahaa.
        Virkamies vaatii lahjuksia, tuomari tuomitsee maksun mukaan, mahtimies puhuu omaan pussiinsa.
        Yhtä köyttä he kaikki vetävät.
        Paras heistä on kuin orjantappura, oikeamielisin kuin ohdakepensas. Jerusalem! Koston päivä on tulossa, tähystäjäsi ovat sen ilmoittaneet. Kaikki on kaaosta ja sekasortoa!
        Älä luota naapuriin, älä turvaa parhaaseen ystävään.
        Varo puhumasta mitään vaimolle, joka lepää sylissäsi.
        Poika halveksii isäänsä, tytär nousee äitiään vastaan, miniä anoppiaan vastaan.
        Viholliset ovat oman talon väkeä.

        Mutta minä kohotan katseeni Herraan, odotan pelastusta Jumalaltani. Jumalani kuulee minua!"


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Oletko itse pystynyt noudattamaan tätä Jeesuksen EHDOTONTA käskyä:

        "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."

        Kyllä nuorilla on samanlainen kiire, kuin hänen vanhemmillaan:

        MIHIN TEILLÄ ON KIIRE?


        Kun ette malta odottaa Jeesuksen ilmestymistä?

        Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.
        Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Kuka teille on kiireen antanut, kun ette ole pystyneet noudattamaan edes tätä Jeesuksen käskyä.

        "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä."

        Jumala ei kiirettä tunne, mutta Saatanalla on jatkuva kiire - helvetin tuli takapuolen alla:

        "Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne! Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt."

        Sen aika on jokaisen ihmisen kohdalla lyhyt. Koska sen on ehdittävä saada jokainen ihminen omakseen, ennen kuin Jumala ehtii väliin.

        Siksi sillä on koko maailma täynnä eriuskoisten jumalanhuoneita , valtava pappien armeija, pyhäkoulut, rippileirit ja virret:

        "Joutukaa sielut on on aikamme kallis
        Tulkaa kotiin kaikki tulkaa
        Vielä Herra kutsuu meitä
        Kirkkautta kohti kulje
        Kiiruhda kohta jo hetkesi lyö.

        Silloin kun nuori saa papin kädet päänsä päälle, hänen siunauksen ja todistuksen: "Sinä olet nyt Jeesuksen oma."

        Se on siinä.

        Ja siksi minäkin saan jatkuvasti elää omassa kodissa vihollisen rinnalla.

        "Oikeamieliset ovat kadonneet maasta, yhtään rehellistä ei ole ihmisten joukossa.
        Ihmiset vaanivat tilaisuutta veritekoihin, metsästävät toinen toistaan verkkoihinsa.
        He tekevät taitavasti pahaa.
        Virkamies vaatii lahjuksia, tuomari tuomitsee maksun mukaan, mahtimies puhuu omaan pussiinsa.
        Yhtä köyttä he kaikki vetävät.
        Paras heistä on kuin orjantappura, oikeamielisin kuin ohdakepensas. Jerusalem! Koston päivä on tulossa, tähystäjäsi ovat sen ilmoittaneet. Kaikki on kaaosta ja sekasortoa!
        Älä luota naapuriin, älä turvaa parhaaseen ystävään.
        Varo puhumasta mitään vaimolle, joka lepää sylissäsi.
        Poika halveksii isäänsä, tytär nousee äitiään vastaan, miniä anoppiaan vastaan.
        Viholliset ovat oman talon väkeä.

        Mutta minä kohotan katseeni Herraan, odotan pelastusta Jumalaltani. Jumalani kuulee minua!"

        Joo on totta että monin tavoin on työ lyhytjänteistä, satunnaista ja tarkoitettu vain 10-40 vuotista vaikutusvaltaa ajatellen.
        Ei ole hyvä asia se, pitää harkita vielä uudemman kerran mitä tekee! Pitäisi ajatella sitä mikä on ikuista eikä ajallista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo on totta että monin tavoin on työ lyhytjänteistä, satunnaista ja tarkoitettu vain 10-40 vuotista vaikutusvaltaa ajatellen.
        Ei ole hyvä asia se, pitää harkita vielä uudemman kerran mitä tekee! Pitäisi ajatella sitä mikä on ikuista eikä ajallista?

        Miksi et halunnut vastata kysymykseeni:

        Oletko harkinnnut, vai oletko jo jonkun porton perälaudassa roikkuva kristitty?

        Miksi tuo Jeesuksen käsky on Ehdoton?

        Sen totuus alkoi ristiretkistä:

        "Paavi Urbanus II aloitti ristiretket kutsumalla Clermontin kaupunkiin Keski-Ranskaan kirkolliskokouksen keskustelemaan Jerusalemin vapauttamiseksi.

         Sinne ei tullut ainoastaan kirkon miehiä, vaan myös ritareita ja vasalleja, niin etteivät läheskään kaikki mahtuneet kaupunkiin, vaan monet asuivat ympärillä olevissa kylissä, teltoissa tai paljaantaivaan alla. 

        Siellä paavi selosti kristittyjen osaksi tulleita kärsimyksiä Palestiinassa ja kehoitti kaikkia lähtemänään sotaan Pyhän maan vapauttamiseksi: 

        Sellainen yritys olisi itse Jumalan tahto, ja itsekukin saisi syntien anteeksiantamuksen ja iankaikkisen autuuden.
         "Te, jotka olette surmanneet veljenne. niin paavi puhui, "te, jotka olette tarttuneet aseisiin isiänne vastaan, te, jotka olette tehneet salamurhan sekä ryöstäneet toisten omaisuutta, leskien ja orpojenkin, lähtekää nyt vapauttamaan Jerusalemia, jos sielunne on teille rakas, sillä se on Jumalan tahto..."

         "Se on Jumalan tahto, se on Jumalan tahto!" huusi yhteen ääneen monta tuhatta innostunutta henkeä, ja ritarit, vasallit, papit, ylhäiset ja alhaiset tunkeutuivat paavin ympärille saadakseen hänen vihkimänsä, punaisesta villakankaasta tehdyn ristin kiinnitettäväksi vasempaan olkapäähänsä merkiksi siitä, että he ottivat osa retkeen.
         
        Tämän merkin johdosta sanottiin retken osanottajia ristiretkeläisiksi ja itse hanketta ristiretkeksi .Polvilleen langeten ristiretkeläiset lupasivat, etteivät laskisi aseitansa, ennen kuin olivat vapauttaneet Pyhän maan uskottomilta (1095)" (WSOY: Jokamiehen maailmanhistoria)."
         
        30-vuotinen sota
        Tappajat eivät ole koskaan velttoilleet verta vuodattaessaan, kun ovat Raamatusta saaneet käskyn teoilleen:

        "Kirottu olkoon jokainen, joka suorittaa veltosti Herran antaman tehtävän. Kirottu olkoon se, joka ei miekallaan vuodata verta!"

        Tätä noudattivat myös ne esi-isämme, jotka Ruotsin kuninkaan Kustaa II Adolfin johdolla läksivät vuonna 1618 kolmeksikymmeneksi vuodeksi Eurooppaan tappamaan katolilaisia - Jumalan nimeen, tietenkin:

        "Kun kummatkin sotajoukot olivat paikoillaan, ratsasti Kustaa Aadolf keskelle taistelurintamaa. Siellä hän pysähtyi, otti toisella kädellään hatun päästään ja tarttui toisella miekkansa kahvaan, korotti äänensä ja sanoi:

        "Armollinen Jumala, joka pidät voiton ja tappion kädessäsi, käännä kasvosi, meidän, palvelijoittesi puoleen. Kaukaisesta maasta ja rauhallisista asunnoista olemme tulleet tänne taistelemaan vapauden, totuuden ja evankeliumin puolesta. Anna meille voitto pyhän nimesi tähden, amen!"
        (WSOY: Jokamiehen maailmanhistoria)

        Kun esi-isät olivat päässeet eroon ruotsalaisista ja venäläisistä. alettiin tappaa omia veljiä ja sisaria.

        Siksi tämä Jeesuksen käsky on EHDOTON:

        "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni." 

        Tässäkin oli yksi syy siihen, miksi Jeesus oli pakko tappaa.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Miksi et halunnut vastata kysymykseeni:

        Oletko harkinnnut, vai oletko jo jonkun porton perälaudassa roikkuva kristitty?

        Miksi tuo Jeesuksen käsky on Ehdoton?

        Sen totuus alkoi ristiretkistä:

        "Paavi Urbanus II aloitti ristiretket kutsumalla Clermontin kaupunkiin Keski-Ranskaan kirkolliskokouksen keskustelemaan Jerusalemin vapauttamiseksi.

         Sinne ei tullut ainoastaan kirkon miehiä, vaan myös ritareita ja vasalleja, niin etteivät läheskään kaikki mahtuneet kaupunkiin, vaan monet asuivat ympärillä olevissa kylissä, teltoissa tai paljaantaivaan alla. 

        Siellä paavi selosti kristittyjen osaksi tulleita kärsimyksiä Palestiinassa ja kehoitti kaikkia lähtemänään sotaan Pyhän maan vapauttamiseksi: 

        Sellainen yritys olisi itse Jumalan tahto, ja itsekukin saisi syntien anteeksiantamuksen ja iankaikkisen autuuden.
         "Te, jotka olette surmanneet veljenne. niin paavi puhui, "te, jotka olette tarttuneet aseisiin isiänne vastaan, te, jotka olette tehneet salamurhan sekä ryöstäneet toisten omaisuutta, leskien ja orpojenkin, lähtekää nyt vapauttamaan Jerusalemia, jos sielunne on teille rakas, sillä se on Jumalan tahto..."

         "Se on Jumalan tahto, se on Jumalan tahto!" huusi yhteen ääneen monta tuhatta innostunutta henkeä, ja ritarit, vasallit, papit, ylhäiset ja alhaiset tunkeutuivat paavin ympärille saadakseen hänen vihkimänsä, punaisesta villakankaasta tehdyn ristin kiinnitettäväksi vasempaan olkapäähänsä merkiksi siitä, että he ottivat osa retkeen.
         
        Tämän merkin johdosta sanottiin retken osanottajia ristiretkeläisiksi ja itse hanketta ristiretkeksi .Polvilleen langeten ristiretkeläiset lupasivat, etteivät laskisi aseitansa, ennen kuin olivat vapauttaneet Pyhän maan uskottomilta (1095)" (WSOY: Jokamiehen maailmanhistoria)."
         
        30-vuotinen sota
        Tappajat eivät ole koskaan velttoilleet verta vuodattaessaan, kun ovat Raamatusta saaneet käskyn teoilleen:

        "Kirottu olkoon jokainen, joka suorittaa veltosti Herran antaman tehtävän. Kirottu olkoon se, joka ei miekallaan vuodata verta!"

        Tätä noudattivat myös ne esi-isämme, jotka Ruotsin kuninkaan Kustaa II Adolfin johdolla läksivät vuonna 1618 kolmeksikymmeneksi vuodeksi Eurooppaan tappamaan katolilaisia - Jumalan nimeen, tietenkin:

        "Kun kummatkin sotajoukot olivat paikoillaan, ratsasti Kustaa Aadolf keskelle taistelurintamaa. Siellä hän pysähtyi, otti toisella kädellään hatun päästään ja tarttui toisella miekkansa kahvaan, korotti äänensä ja sanoi:

        "Armollinen Jumala, joka pidät voiton ja tappion kädessäsi, käännä kasvosi, meidän, palvelijoittesi puoleen. Kaukaisesta maasta ja rauhallisista asunnoista olemme tulleet tänne taistelemaan vapauden, totuuden ja evankeliumin puolesta. Anna meille voitto pyhän nimesi tähden, amen!"
        (WSOY: Jokamiehen maailmanhistoria)

        Kun esi-isät olivat päässeet eroon ruotsalaisista ja venäläisistä. alettiin tappaa omia veljiä ja sisaria.

        Siksi tämä Jeesuksen käsky on EHDOTON:

        "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni." 

        Tässäkin oli yksi syy siihen, miksi Jeesus oli pakko tappaa.

        Olen kyllä kaikesta muusta luopunut 1998 paitsi elämästä minkään suuren asian vuoksi en ole voinut. Luovuin ihmissuhteista ja noin 100000 mk perinnöstä jonka sain. Oon nyt melko köyhä ja elämästä luopumista olen ajatellut vain Mahdin tähden. Kirjoitus sanoo : Menkää hänen luokseen vaikka jäisen meren poikki. Mutta siihen multa puuttuu sisua ja kun ei ole rahaa viedä tuliaisena niin tuntuu että olisi hänelle vain taakkana. Jos olisi 10000 euroa pyrkisin hänen luokseen kyllä jos sisua siihen jostakin löytyisi. En kyllä sitten jos olisin vain taakka.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä kaikesta muusta luopunut 1998 paitsi elämästä minkään suuren asian vuoksi en ole voinut. Luovuin ihmissuhteista ja noin 100000 mk perinnöstä jonka sain. Oon nyt melko köyhä ja elämästä luopumista olen ajatellut vain Mahdin tähden. Kirjoitus sanoo : Menkää hänen luokseen vaikka jäisen meren poikki. Mutta siihen multa puuttuu sisua ja kun ei ole rahaa viedä tuliaisena niin tuntuu että olisi hänelle vain taakkana. Jos olisi 10000 euroa pyrkisin hänen luokseen kyllä jos sisua siihen jostakin löytyisi. En kyllä sitten jos olisin vain taakka.

        Odota kaikessa rauhassa, sillä hän koettelee jokaista, jonka omakseen ottaa.

        Minuakin hän koetteli peräti 40 vuotta.

        Jos olet mies, niin oletko jo joutunut luopumaan eturauhasestasi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä kaikesta muusta luopunut 1998 paitsi elämästä minkään suuren asian vuoksi en ole voinut. Luovuin ihmissuhteista ja noin 100000 mk perinnöstä jonka sain. Oon nyt melko köyhä ja elämästä luopumista olen ajatellut vain Mahdin tähden. Kirjoitus sanoo : Menkää hänen luokseen vaikka jäisen meren poikki. Mutta siihen multa puuttuu sisua ja kun ei ole rahaa viedä tuliaisena niin tuntuu että olisi hänelle vain taakkana. Jos olisi 10000 euroa pyrkisin hänen luokseen kyllä jos sisua siihen jostakin löytyisi. En kyllä sitten jos olisin vain taakka.

        Tämä piti vielä sanoa.

        "Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.

        Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua.
        Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."


    • Anonyymi

      Löytyykö mitää rakkautta neuroverkoista mitä Jeesus on opettanut?
      Turha sitä on saatanaa ylistää, ja markkinoida, vai mitä. Kannattaa pistää aivot peiliin ja katsoa mitä ne sisältää.
      No, miltä näyttää?

      • Anonyymi

        Ei Jeesus tainnut niitä mainita, vaan innoitus on antiikin filosofiasta, 1500 luvun ruumiin avauksista ja Amerikan intiaanien ruumiiden käsittelyn raadollisuudesta palsamointeineen ja kallon kutistamisineen. Ei Jeesus saane siis kaikkea kunniaa. Paavali opettikin Kunnia sille jolle se kuuluu ja tulli samaten. Intiassa tiedemiehiä pidetään lähes jumalina ja Eräs koraanin sana voidaan tulkita siten että Koraani on tehty tulevaisuuden tieteen avuksi.
        Jeesus on köyhien asia, mutta tiede kuninkaiden.
        Nää on vain mielipiteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Jeesus tainnut niitä mainita, vaan innoitus on antiikin filosofiasta, 1500 luvun ruumiin avauksista ja Amerikan intiaanien ruumiiden käsittelyn raadollisuudesta palsamointeineen ja kallon kutistamisineen. Ei Jeesus saane siis kaikkea kunniaa. Paavali opettikin Kunnia sille jolle se kuuluu ja tulli samaten. Intiassa tiedemiehiä pidetään lähes jumalina ja Eräs koraanin sana voidaan tulkita siten että Koraani on tehty tulevaisuuden tieteen avuksi.
        Jeesus on köyhien asia, mutta tiede kuninkaiden.
        Nää on vain mielipiteitä.

        Mitä on ihmisten työt Jumalan töiden rinnalla. Ei yhtään mitään.
        Ilmeistä on mitä luonnossa ilmenee. Onko jossain pönttövika?, ellei huomaa.


      • Saatana puhuu vain rakkaudesta, eikä totuudesta yhtään mitään.

        Tässä on selvästi sanottu syy, siihen miksi Jeesus oli tapettava, että saatiin hänen tilalle Saatanalle heitetty Paavli, vääryyden ihminen.
        Koko ihmiskunnan eksyttäjä:

        Vääryyden salainen vaikutus on jo olemassa.
        Sen, joka sitä on vielä pidättämässä, on vain ensin poistuttava tieltä;
        silloin ilmestyy tuo vääryyden ihminen, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemisensa kirkkaudella.

        Vääryyden ihminen tulee Saatanan vaikutuksesta suurella voimalla, tehden petollisia tunnustekoja ja ihmeitä.
        Hänen vääryytensä pettää ne, jotka joutuvat kadotukseen, koska he eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi pelastanut heidät.

        Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen,
        ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä on ihmisten työt Jumalan töiden rinnalla. Ei yhtään mitään.
        Ilmeistä on mitä luonnossa ilmenee. Onko jossain pönttövika?, ellei huomaa.

        Onko sinulla pönttövika, jos et ole pystynyt noudattamaan tätä Jeesuksen tärkeintä käskyä:

        "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan.
        Monet tulevat esiintymään minun nimelläni.
        He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.'
        Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä."

        Olisi mukava tietää, minkä porton perässä sinä uskot olevasi matkalla taivaaseen?


    • Anonyymi

      Totuus rakkaus kuuluu yhteen onko jotain parempaa?

      Jumalan Pyhyys on tuhoava voima kaikkea syntiä ja vääryyttä saastaisuutta, vilppiä, irstautta, j.n.e. vastaan. Hän ei olisi oikeuden mukainen, mutta Hän on enemmän, Hän on armollisen, se taas menee ihmisen ymmärryksen tuolle puolen.
      Hän uhrasi Poikansa joka sovitti maailman synnit.
      Joka uskoo se on Jumalan voima, joka uudistaa neuroverkot ja koko olemuksen Rakkauden puoleen. Vanhurskas elää Jeesuksessa.

      • Jumalan lähettämän Rajun Eksytyksen uhri olet sinäkin:

        "Hän uhrasi Poikansa joka sovitti maailman synnit."

        Saatanan palvelijat esivalta ja papit Jeesuksen tappoivat, ja perustivat Saatanalle kristinuskon.

        Kun temppelin väliverho repesi.

        "Mutta Jeesus huusi taas kovalla äänellä ja antoi henkensä.
        Sillä hetkellä temppelin väliverho repesi kahtia, ylhäältä alas asti. Maa avahteli, kalliot halkeilivat."

        Se liittyy tähän Jeesukselle annattuun tehtävään:

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan."

        Temppelin väliverhon takana oli se paikka, jossa Jumala puhui papeille. Koska Jeesuskaan ei saanut valittua kansaa pois pappien valheista, Jumala hylkäsi lopullisesti papit, ja ihmisten rakentamat jumalanhuoneet, kun Hesekielin ja Malakin ennustukset toteutuivat:

        "Minun laumani on hajonnut, kun se on jäänyt paimenetta, ja minun lampaani ovat joutuneet petojen suihin, kun ne ovat joutuneet erilleen laumastaan
        Minun lampaani harhailevat pitkin vuoria, pitkin korkeita kukkuloita, ne ovat hajaantuneet joka puolelle maata, eikä kukaan kaipaa eikä etsi niitä.

        "Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana.
        Näin sanoo Herra Jumala: Minun lampaani ovat joutuneet petojen saaliiksi. Minun lampaani ovat joutuneet kaikenlaisten petojen suihin, koska kukaan ei ole niitä kainnut, koska paimeneni eivät ole tunteneet murhetta niistä. Paimenet ovat pitäneet huolta vain itsestään, minun laumastani he eivät ole huolehtineet.

        Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana.
        Näin sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä panen paimenet vastaamaan, minä vaadin heidät tilille lampaistani. Enää he eivät saa olla laumani paimenia, enää he eivät saa huolehtia minun laumastani eivätkä omasta hyvinvoinnistaan. Minä pelastan lampaani heidän hampailtaan, enää ne eivät joudu heidän ruoakseen.
        "Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.
        Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minä huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet."

        "Te papit, teitä koskee tämä sana: ellette kuuntele minua ettekä vilpittömin sydämin kunnioita minun nimeäni, minä annan kirouksen kohdata teitä, minä muutan saamanne siunauksen kiroukseksi", sanoo Herra Sebaot. "Minä lähetän siunauksen tilalle kirouksen, koska ette vilpittömin sydämin kunnioita minua."
        -- Minä teen teidän sukunne kelvottomaksi papin tehtävään. Minä paiskaan uhrieläintenne suolet sontineen teidän silmillenne, viskaan juhlienne jätteet kasvoillenne, ja teidät itsennekin heitetään tuohon samaan tunkioon.

        -- Huomatkaa nyt: tuon sanan minä olen lähettänyt teille siksi, että liitto, jonka tein Leevin kanssa, pysyisi voimassa, sanoo Herra Sebaot.
        Minun liittoni oli tällainen: Elämän, rauhan ja menestyksen minä annoin hänelle, ja hän kunnioitti ja palveli minua, lähestyi minua vavisten.
        Luotettava opetus oli hänen sanoissaan, eikä vääryyttä ollut hänen huulillaan. Vakaasti ja vilpittömästi hän vaelsi minun tietäni, ja monet hän palautti takaisin synnistä.

        Papin suun tulee jakaa tietoa, hänen huuliltaan odotetaan opetusta. Hän on Herran Sebaotin sanansaattaja.
        -- Mutta te olette poikenneet tieltä, teidän opetuksenne on saanut monet lankeamaan. Te olette rikkoneet liittoni, jonka tein Leevin kanssa, sanoo Herra Sebaot.
        Niin minäkin teen teidät halveksituiksi ja saatan teidät häpeään kaiken kansan silmissä. Te ette pysyneet minun teilläni, vaan opettaessanne katsoitte, keitä kuulijat olivat."

        Tästä alkoi koko maailmassa Jumalan lähettämä raju eksytys.


      • Anonyymi

        Rakkaus 1 Totuus 6 = Rauha 7
        Uskoni on lähes olematon. Mutta sain Jehovalta siunauksen ikuisesta totuudesta. Tapio, sinun ei koskaan enää tarvitse kuunnella valheita!
        Totuus lisääntyy kaiken aikaa, mutta usko ja rakkaus on harvinaisempaa. Omalla kohdallani.

        Uskon menetys on ollut melkoinen tragedia, mutta ilman sitä tapahtumaa en pääse täyteen totuuteen. Niin uskon. Sinisilmäinen sokea usko ei ole totuuden kanssa paras yhdistelmä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus 1 Totuus 6 = Rauha 7
        Uskoni on lähes olematon. Mutta sain Jehovalta siunauksen ikuisesta totuudesta. Tapio, sinun ei koskaan enää tarvitse kuunnella valheita!
        Totuus lisääntyy kaiken aikaa, mutta usko ja rakkaus on harvinaisempaa. Omalla kohdallani.

        Uskon menetys on ollut melkoinen tragedia, mutta ilman sitä tapahtumaa en pääse täyteen totuuteen. Niin uskon. Sinisilmäinen sokea usko ei ole totuuden kanssa paras yhdistelmä.

        Jehovalaisuus on yksi 130 tämänkin kansan keskellä rehottavasta harhaopista.

        MIKSI ON NÄIN?
        Suomen luonnosta revitään pois kurtturuusua, koska koetaan, että se on vieraslaji. Mutta ihmisten sieluihin levinneet, Totuuden Hengelle vieraat lajit, saavat rehottaa vapaasti. Tarkoitan näitä:


        adventisti, aglikaanit, alfalaiset, anomyymiseurakuntalaiset,ateistit, babtistit, birkittalaissisaret, branhamilaiset, cityseurakuntalaiset, dominikaanit, elämänsanalaiset, slevy:n miespapit, slevy:n naispapit, elämänlähdeläiset, eläväsanalaiset, ekumeeniset, exoduslaiset, hartaanselkäläiset, Harhaopit kristinuskon sisällä, Helsteenin instituuttilaiset,henotesläiset, helluntailaiset, hengenuudistuslaiset, heränneet, esikoiset, ilosanomalaiset, israelinystävät, jehovalaiset Jeesuksen pyhän veren papit - joosualaiset jeesusonherralaiset katolilaiset, katolilaiset kylväjät, kansanraamattuseuralaiset, kalleimman veren sisaret, kansanlähetysläiset, kuninkaansoturit, kristilliset eläkeläiset, kriisipalvelulaiset, kellonkartanolaiset, kotisatamalaiset, luterilaiset, lähetysseurakuntalaiset, luthersäätiöläiset, lasarusveljet, lähdekalliolaiset, maranatalaiset, metodistit, missionuoret, mormoonit, munkkiluostarin munkit, MrHyvisläiset, nunnaluostarin nunnat, nokialaiset, onewayhouselaiset, ortodoksit, pelastusarmeijalaiset, patmoslaiset, palatsiseurakuntalaiset, paavalinsynodilaiset, paratiisikotilaiset, pikkuesikoiset, radiodeiläiset. priskillalaiset, pyhänikolauslaiset, perjantaikristuksellelaiset, raamattupuhuulaiset, risteyspaikkalaiset, ristiretkeläiset, rukouspalvelulaiset, rukousystäväläiset , rauhansanalaiset, rauhanyhdistysläiset, ristiinnaulittulaiset, ropolaiset, saalemilaiset, sanansaattajalaiset, scientologilaiset, siloalaiset,stefanuslaiset, suomenraamattuopistolaiset, teologiset instuuttilaiset, bernaakkelilaiset, takeitnowlaiset, tuomasmessulaiset, totuudenystäväläiset, tunnustukselliset luterilaiset, torontonsiunaajalaiset, uusheränneet , uusapostoliset, uusiviiniläiset, vapaakirkolliset, vanhauskoiset, vapaamuurarit, viadolorosalaiset, vineyardilaiset, yhteyskristuksessalaiset, yhteysliikeläiset, yeshualaiset.


    • Kun Saatana Golgatalla näki Jeesuksen kuolleen,
      se hyppäsi kiireesti Golgatalta Jerusalemin temppelin harjalle ja sieltä alas temppeliin, repi väliverhon, koska hän oli nyt sen uusi omistaja, kirjoitusten mukaan:

      "Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."

      Enää ei hänen pappien tarvitse kuunnella Jumalan ÄLKÄÄ-puheita:
      Älkää tehkö,
      Älkää luulko,
      Älkää hokeko,
      Älkää ruvetko,
      Älkää olko,
      Älkää tuomitko,
      Älkää pelätkö,
      Älkää menkö,
      Älkää varatko jne.

      Nyt he saavat toimia omien halujensa mukaan, saadakseen ympärilleen mahdollisimman paljon niitä, joilla on sama halu, koska palkkapaimenen pitää palkallaan elää.

      Siksi tässäkin maassa on yli 130 erihenkistä uskonlahkoa, joille yhteistä on vain porton vihan viinin nauttiminen.

      Ja ekumenia, eli yhdessä eksyttäminen.

      KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS

      SEN laativat Saatanan kurittama Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari.

      "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
      Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.

      Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

      Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

      Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:

      "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
      Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
      Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
      Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
      Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
      Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

      Ja niin alkoi Kristinusko. Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä, ristiretket.

      Siksi Johannes tiesi tämän jo vuonna 90.

      "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."

    • Anonyymi

      Jeesuksen tappaja eli jahve/saatana on jo antautunut. Jeesus on jo täällä.

      • Anonyymi

        Niin nykyisen sukupolven Kurusektran taistelu todella päättyi niiden häviöön, jotka vaativat syntisille tuomiota. Jälleen kerran kävi niin.
        Jeshua tuli pelastamaan syntisiä ; sitä suurintakin ja voitti taistelun. Kali yuga ja pahan valta jatkuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin nykyisen sukupolven Kurusektran taistelu todella päättyi niiden häviöön, jotka vaativat syntisille tuomiota. Jälleen kerran kävi niin.
        Jeshua tuli pelastamaan syntisiä ; sitä suurintakin ja voitti taistelun. Kali yuga ja pahan valta jatkuu.

        ,Ja tuollisen uskon kanssako uskot olevasi matkalla Karitsan häihin, ilman hääpukua?


    • Ja sinä olet ottanut todxesta tuon tappajan ilosanoman.

      Saatana joukkoineen tuhotaan vasta aikojen lopoussa. Klohta sen jälkeen, kun ne kaksi Jeesuksen lähettämää todistajaa on tapettu.

      Ja Saatana joukkoineen hyökkää viimeisten valittujen leiriin.

      Kun tuhat vuotta tulee täyteen, päästetään Saatana vankilastaan,
      ja se lähtee liikkeelle, kiertää maan neljä kolkkaa ja johtaa kansat harhaan.

      Se eksyttää niin Gogin kuin Magogin ja kokoaa kansat sotaan, ja joukkoja on kuin meren rannalla hiekkaa.

      Ne nousevat maan tasangolle ja saartavat pyhien leirin ja rakastetun kaupungin. Mutta taivaasta iskee tuli, ja se tuhoaa ne kaikki.

      Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti."

      Saatana on murhaaja,
      Peto on Antikristus
      Väärä profeetta on Paavali.

      Saatanan tuhatvuotinen vankeus maan uumenissa päättyi juuri silloin, kun Jumala johdatti ensimmäiset ihmiset paratiisiin,jossa se piti ensimmäisen herätyskokouksen:

      Onko Jumala todella sanonut?
      Ei suinkaan, vaan.

      Siitä alkoi perisynnin maailmanvalloitus

    • Anonyymi

      Mikzi helluntailainen saarnaajan vastustaa Pyhän Hengen sanomaa?

      • Et löydä tästä maasta yhtään porton saarnaaja, joka ei Pyhää Henkeä vastustaisi.

        Minutkin yritettiin toimittaa mielisairaalaan:

        Maaliskuussa 1989 antoi Pyhä Henki tämän viestin toimittamisen:
        Oulun piispalle, Ruukin kirkkoherralle ja Ruukin Rauhanyhdistykselle, tuolle vanhoillislestadiolaisten peitejärjestölle:

        "Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan. Sillä minä olen tullut nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan; ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa, koska Rauhanyhdistyksen opilla: 

        Tuomitaan; omitaan Jumalan valtakunta ja Kristuksen sovitusverikin, ja unohdetaan mitä  Raamattu sanoo näistä asioista, ja koska tämä oppi ei ole Raamatusta, on sen opin alla tapahtuvat tilaisuudet poistettava seurakuntien virallisista ilmoituksista. Raamattu sanoo myöskin:

         "Paimenia kohtaan syttyy minun vihani ja johtomiehiä minä rankaisen; sillä Herra Sebaot pitää huolen laumastansa."

        Vein sen kirkkoherra Reijo Junttilalle. vl-kappalaiselle Aimo Hautamäelle ja Oulun piispalle.Piispa ja kirkkoherra kiittivät. Vl-kappalainen antoi ensimmäisen matkalipun helvettiin:

        "Helvettiin menet, jos et tule meille tunnustamaan syntejäsi. sillä vain me olemme oikeita jumalanlapsia, ja vain me saamme antaa ihmisille syntejä anteeksi."

        Siitä huolimatta uskoin. että tämä varmasti toteutuu, koska kirkkoherra oli pari vuotta sitten todistanut, että heidän oppinsa on harhaoppi. Kun vielä Raamatun ohjekin on varsin selvä:
        "Karta harhaoppista ihmistä, kun ensin olet ojentanut häntä kerran tai kahdesti. "

        Mutta toisin kävi, muutaman päivän kuluttua vaimo sanoi: Meidät on lauantaina kutsuttu pappilaan. Minä ihmettelin, miten tällainen kutsu tulee vaimon kautta, vaikka minä olin kirkkoneuvoston jäsen.
        Perillä se selvisi, kun kirkkoherra, vaimo, ja kirkkoherran puoliso, Sinikka Junttila olivat pitäneet palaverin, ja todenneet minut mielisairaaksi, toimitettavaksi Mielisairaalaan.

        Näin aloitti tuon kokouksen uskonnon lehtori Sinikka Junttila:
        "Kuinka Jumala voi muka sinulle puhua, kun ei se puhu meidän Reijollekaan, joka sentään on pappi."
        Eivät kuitenkaan pystyneet suunnitelmaansa toteuttamaan.
        Meni 3 vuotta, ennen kuin kirkkoherra Junttila otti tämän käsittelyyn kirkkoneuvoston ja valtuuston kokouksessa 31.3.1992


    • Anonyymi

      Toki on hieno asia, jos uskoo koko Raamatun. Raamattu on seitsemästi puhdistettua kultaa, mutta yhä on kuonaa, hylkyhopeaa sen seassa.
      Profeetta Daniel profetoi , että patsas, jonka pää on kultaa tuhoutuu kokonaan. Se jauhetaan tomuksi ja tuuli vie tomun mukanaan.
      Luin eilen intialaista Ramajanaa ja siinä kerrotaan että, jonka sydämessä ja huulilla on Raman nimi saa kaikki syntinsä anteeksi.
      Taivaassa on lopussa yksi ainoa synnitön, joka on Karitsa kaikkien pelastaja.
      Jos raamattu todella jauhautuu tomuksi Jumalan valtakunnan edessä niin aina löytyy pakotie kuten juuri Karitsa joka saattaa olla tuo Rama.

      Vähitellen raamattu saattaa menettää arvonsa , vain Karitsa on arvollinen.

      • Kun eivät tiedä, että heidän oöpettajansaPaavaliUskostasi päätellen Raamatun totuus on sinulla jo menettänyt arvonsa.

        MIKSI RAAMATTU ON TOTTA?
        Kuten se minulle 11.8.1985 Lappeenrannan kirkossa näytettiin, kun sen alttarin loisto peitettiin mustalla seinällä, johon isoin kultakirjaimin oli kirjoitettu sanat:
        RAAMATTU ON TOTTA

        Jonka jälkeen minut nostettiin kirkon penkistä ylös taivaan kirkkauteen kuulemaan, mitä Jeesus Kristus minulle puhui.

        Siitä alkoi intohimoni Raamatun lukemiseen. Eikä sen totuus yhdellä lukemisella kokonaan selvinnyt. Eikä edes yhdessä vuodessa, mutta selvisi lopulta, kun Pyhä Henki sen totuutta jatkuvasti opetti.

        Se on totta, koska siinä avoimesti kerrottu kahden erilaisen jumalan. ja erilaisen hengen, teot ja pyrkimykset.

        Kaikkivaltiaan Jumalan ja Jeesuksen Kristuksen Totuuden Hengen teot alkavat Raamatun ensimmäisestä lauseesta:
        "Alussa Jumala loi taivaan ja maan."
        Ja päättyy Raamatun viimeiseen lauseeseen:
        "Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa.

        Tämän maailman jumalan Saatanan ja Antikristuksen valhe armon teot alkavat Raamatun 3. luvusta:

        "Käärme oli kavalin kaikista eläimistä, jotka Herra Jumala oli luonut. Se sanoi naiselle: "Onko Jumala todella sanonut: 'Te ette saa syödä mistään puutarhan puusta'?"

        Ja päättyvät Raamatun 3. viimeisessä luvussa:
        "Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti."

        "Jokainen, jonka nimeä ei löytynyt elämän kirjasta, heitettiin tuohon tuliseen järveen."

        Nämä ovat niitä, jotka Jumalan lähettämän rajun eksytyksen vallassa ovat uskoneet, että kaikki kirjoitukset Raamatussa ovat Pyhän Jumalan opetuksia, jotka on tarkoitettu ihmisten noudatettaviksi.

        Kun eivät tiuedä, että heidän opettajansa Paavali oli ja on edelleenkkin lopun ajan väärä profettaa.

        Koko ihmiskunnan eksyttäjä.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kun eivät tiedä, että heidän oöpettajansaPaavaliUskostasi päätellen Raamatun totuus on sinulla jo menettänyt arvonsa.

        MIKSI RAAMATTU ON TOTTA?
        Kuten se minulle 11.8.1985 Lappeenrannan kirkossa näytettiin, kun sen alttarin loisto peitettiin mustalla seinällä, johon isoin kultakirjaimin oli kirjoitettu sanat:
        RAAMATTU ON TOTTA

        Jonka jälkeen minut nostettiin kirkon penkistä ylös taivaan kirkkauteen kuulemaan, mitä Jeesus Kristus minulle puhui.

        Siitä alkoi intohimoni Raamatun lukemiseen. Eikä sen totuus yhdellä lukemisella kokonaan selvinnyt. Eikä edes yhdessä vuodessa, mutta selvisi lopulta, kun Pyhä Henki sen totuutta jatkuvasti opetti.

        Se on totta, koska siinä avoimesti kerrottu kahden erilaisen jumalan. ja erilaisen hengen, teot ja pyrkimykset.

        Kaikkivaltiaan Jumalan ja Jeesuksen Kristuksen Totuuden Hengen teot alkavat Raamatun ensimmäisestä lauseesta:
        "Alussa Jumala loi taivaan ja maan."
        Ja päättyy Raamatun viimeiseen lauseeseen:
        "Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa.

        Tämän maailman jumalan Saatanan ja Antikristuksen valhe armon teot alkavat Raamatun 3. luvusta:

        "Käärme oli kavalin kaikista eläimistä, jotka Herra Jumala oli luonut. Se sanoi naiselle: "Onko Jumala todella sanonut: 'Te ette saa syödä mistään puutarhan puusta'?"

        Ja päättyvät Raamatun 3. viimeisessä luvussa:
        "Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti."

        "Jokainen, jonka nimeä ei löytynyt elämän kirjasta, heitettiin tuohon tuliseen järveen."

        Nämä ovat niitä, jotka Jumalan lähettämän rajun eksytyksen vallassa ovat uskoneet, että kaikki kirjoitukset Raamatussa ovat Pyhän Jumalan opetuksia, jotka on tarkoitettu ihmisten noudatettaviksi.

        Kun eivät tiuedä, että heidän opettajansa Paavali oli ja on edelleenkkin lopun ajan väärä profettaa.

        Koko ihmiskunnan eksyttäjä.

        Niin en ole juurikaan lukenut Raamattua 10 vuoteen. Sitä ennen Luin vuosittain läpi 5 vuoden ajan. Kuulin mielessäni 1700 luvun papin äänen: Täytyyhän ihmisen elääkin! Niin aloin viettää hurjaa elämää ja yritin ottaa elämästä kaiken irti.
        Nyt vähän kaduttaa. Muut ovat päässeet pyhityksessä ja Herran odottamisessa 10 vuodessa pitkälle. Ja olen jäänyt jälkeen enemmän kuin on kohtuullista. 10 vuodessa raamattu on muuttunut itselleni vieraaksi kirjaksi ja nautin siitä enää silloin kun jaksan lukea sitä lävitse ristiviitteineen. Ristiviitteitä on kuitenkin muistaakseni JT raamatussa UMK yli 120000 joten en ole jaksanut tarpeeksi tarttua haasteeseen. Vielä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin en ole juurikaan lukenut Raamattua 10 vuoteen. Sitä ennen Luin vuosittain läpi 5 vuoden ajan. Kuulin mielessäni 1700 luvun papin äänen: Täytyyhän ihmisen elääkin! Niin aloin viettää hurjaa elämää ja yritin ottaa elämästä kaiken irti.
        Nyt vähän kaduttaa. Muut ovat päässeet pyhityksessä ja Herran odottamisessa 10 vuodessa pitkälle. Ja olen jäänyt jälkeen enemmän kuin on kohtuullista. 10 vuodessa raamattu on muuttunut itselleni vieraaksi kirjaksi ja nautin siitä enää silloin kun jaksan lukea sitä lävitse ristiviitteineen. Ristiviitteitä on kuitenkin muistaakseni JT raamatussa UMK yli 120000 joten en ole jaksanut tarpeeksi tarttua haasteeseen. Vielä.

        En lukenut minäkään 40 vuoteen, ja se toi minulle pelastuksen:

        Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta. '
        Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän.
         "En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. 
         Minä tunnen teidät: teissä ei ole rakkautta Jumalaan.
         Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan.Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia."

        Pelastus lähtee tästä:

        "Varokaa, eittei kukaan johda teitä harhaan
        Minä etsin itse lampaani
        Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua.
        Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."


    • Tämä oli parkkiruudussa 56.

    • Ylös!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      229
      2021
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      77
      1770
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1516
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      106
      1209
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1130
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1085
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      9
      1015
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe