Susien paikka

Anonyymi

Susia ei tarvita joka puolella Suomea, siihen ei ole mitään syytä.

14

66

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sudet eivät varmasti viihdy kaikkialla ihan luonnostaan. Uuuuuu...

      • Anonyymi

        Se on hyvä se, mutta liian kesyiksi ovat nykyään päässeet.


    • Anonyymi

      Monesta muusta ryhmästä voi sanoa samaa. Ihminen on täällä vain käymässä ja kuvittelee voivansa määrätä kuka ja ketkä täällä saavat olla, vaikka jokainen olemme Luojan luomia yksilöitä niin ihmiset kuin eläimet.

      • Anonyymi

        "olemme Luojan luomia"

        Pötyä. Tuollaiseen ei kukaan sivistysvaltiossa elävä enään usko.
        Nykyihminen lähti Afrikasta n. 120000 vuotta sitten ja on sen jälkeen levittäytynyt kaikkialle maapallolla.
        Suomen eteläosista viimeinen jääkausi vetäytyi yli 11000 vuotta sitten, jolloin Suomeen saapuivat ensimmäiset ihmiset, jotka olivat metsästäjä-keräilijöitä. Maanviljelystäkin Suomessa alettiin harjoittamaan n. 7500 vuotta sitten.
        Ihmisten suvun katsotaan kehittyneen yli 2 miljoonaa vuotta sitten, että aika pitkään on jo tähän mennessä kestänyt tuo mainitsemasi " Ihminen on täällä vain käymässä".


    • Anonyymi

      Susia tarvitaan eniten Helsinkiin koska siellä on eniten susista tykkääviä viherpiipertäjiä.

      • Anonyymi

        Hukan ulvontaa!


    • Anonyymi

      vihreille lapsen vahdiksi

      • Anonyymi

        Edes vihreiden lapset eivät pelkää susia mutta aseita omistavat vanhatpojat puristelevat pyssyjään rystyset valkoisina kun kuuleekin sanan susi.

        Mistä susia pelkääviä pelkureita oikein sikiää?


    • Anonyymi

      suurin osa kansalaisista ei piittaa susista juurikaan, mutta nyt tuosta pedosta on tehty lähes jumalasta seuraava. Joutas ampua mennen tullen aina kun näkee ja mihin aikaan tahansa ja missä tahansa. Ampujalle kunnon tapporaha ja vuoden metsästäjäksi nimeäminen

      • Anonyymi

        Nimenomaan Jumalasta seuraava,

        eikä suinkaan alaspäin.


      • Anonyymi

        Niin, mistä teitä pelkureita oikein sikiää? Oletteko kaikki käpykaartilaisten jälkeläisiä?


    • Anonyymi

      nämä helvetin susien suojelijat. antakaa oma koiranne näille pedoille syötäväksi, miksi ette anna? minä jos, tulee susi pihalle koirani tappavat sen jos vaan ehtivät, pyssyä ei ole mutta on nuo koirat joihin luotan. minkä pykälän mukaan sitten syytetään minua vai koiria jos susi kuolee koirien tappamana?

    • Anonyymi

      Lemmikkejä saadaan lisää vaikka Ukrainasta ja pentu tehtailta, sudet pitävät paikat puhtaina raadoista ja muista elukoista!😘😘

    • Anonyymi

      Samoja susia piisaa Beringinmerelle asti, kukaan ei tiedä lukumäärää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      278
      3018
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      78
      1547
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1276
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe