Tänä vuonna 2021 oli vielä 17,7 snt/ kWh
Odottelen että tuulimyllyistä alkaa tulla sitä ilmaista sähköä.
https://www.eeki.biz/tuulitilanne.php
Saas nähdä miten hinnat pompsahtaa OL3 käynnistyttyä.
Sähkönhinta, PKS Oiva, 32,7 snt/kWh, vuoden 1.1.2022 alusta, korotus 85 %
4
389
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaisiko PKS vaihtaa Fortumin sähköön eli 5,81 c/kWh myydään meille.
- Anonyymi
Fortumin hinta on vain määräajan.
Kiinteähintaiset sopimukset päättyvät, eikä niitä uusita.
Kyllä sähköyhtiöt oppivat tänä talvena mikä kannattaa.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fortumin hinta on vain määräajan.
Kiinteähintaiset sopimukset päättyvät, eikä niitä uusita.
Kyllä sähköyhtiöt oppivat tänä talvena mikä kannattaa..Fortumi myy edelleenkin kiintähintaisia sopimuksia toistaiseksi tai määräaikainen.
- Anonyymi
Ihan asiaa sivuten,kuinka tuulivoima puiston energia tuotto lasketaann ennen rakentamista.Onko se vuotuinen keski tuuli,vuotuinen max. Tuuli, vuotuinen min. Tuuli.Vai jos ei tuule se sähkö tehdään sen tuulivoima puiston kautta menevillä piuhoilla,jotka tekee sähköä öljy,ydin energia maakaasu,turve,hake,aurinko paneeli ? .ASUN MYLLYJEN VIERESSÄ JA HELTEILLÄ EI PYÖRI EIKÄ TULI PALO PAKKASILLA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322223
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472046- 391852
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3191843- 1091436
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161365Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71298Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101147- 411045
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036