Miksi Sastamala ei noudata THL:n ohjeistusta koronarokotuksissa?
Kolmas rokote pitää antaa ensin yli 60- vuotiaille ja riskiryhmille.
Silloin ajanvaraus pitää koskea näitä rokotettavia.
Mutta Sastamala tyrkyttää vastoin lakia, kaikkille yli 12-vuotiaat aikoja!
Kuka kantaa vastuun tästä yli 60-vuotiaitten syrjinnästä, vastoin THL:n ohjeita?
Sastamala ruotuun THL:n ohjeilla rokotuksissa
5
92
Vastaukset
- Anonyymi
On se kumma kun jopa Helsingissä ajanvaraus koronarokotuksiin pystyy kohdentaa kuten ohjeistus edellyttää.
Eli juurikin yli 60-vuotiaat ja riskiryhmäläiset.
Sastamalassa ajanvaraus kaatuu kun kaikki ikäryhmät rimpauttaa yhtäaikaisesti.
Lopputulos on rampa järjestelmä.
Nyt vastuuhenkilöt järki käyttöön. - Anonyymi
Nyt oli Sotesin rokotesivulla, että ajanvaraus on rajattu yli 60-vuotiaille ja riskiryhmille.
Kiitos! - Anonyymi
Mun koneella on ajanvaraus näin sotesin sivuilla: Tähän ryhmään kuuluvat kaikki yli 12-vuotiaat. Rokotettavan tulee olla täyttänyt 12 vuotta.
- Anonyymi
Tosiaan aikaisemmin mainitaan että yli 60 v mutta myöhemmin muuttuu:
Kaikki yli 12 - vuotiaat
Tähän ryhmään kuuluvat kaikki yli 12-vuotiaat. Rokotettavan tulee olla täyttänyt 12 vuotta- Anonyymi
Ilmeisesti muuttuu huomenna keskiv. 22.12. kun ajanvaraus aukeaa ensin puhelinvarauksena ja sitten sähköisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694702
- 1053515
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383276- 492713
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262678Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52149- 232041
- 1991960
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981571Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91468