Laiva ei uppoa, mutta minä saatan upota. CQD SOS Paskamainen olo korona karanteenissa.
Niinkuin ajassa 2.08.00 uppoavalla laivalla. https://www.youtube.com/watch?v=PGKpT1oGAnQ
Otsani ei ole enää kuuma. Lääkkeillä hikinen ja kylmä. Heikottaa. CQD/SOS
CQD SOS
CQD CQD SOS SOS Korona
2
167
Vastaukset 2
Nytten mun vointi on tosi huono. Nyt sanon vaan lättäreille cqd cgd SOS SOS koska mun olo on oikeesti tosi huono.
Kello 20.54 ja mä oon rätti väsynyt, taistelin kuumelääkkeillä ja viinalla itseni olemaan muutaman tunnin ylhäällä sairaana.
Nyt pakko myöntää, että oon kipeenä ja palaan takaisin sänkyyn. Cqd cqd SOS SOS Corona flatearthsignalNytten mun vointi on tosi huono. Nyt sanon vaan lättäreille cqd cgd SOS SOS koska mun olo on oikeesti tosi huono.
Kello 21.01 ja mä oon rätti väsynyt, taistelin kuumelääkkeillä ja viinalla itseni olemaan muutaman tunnin ylhäällä sairaana.
Nyt pakko myöntää, että oon kipeenä ja palaan takaisin sänkyyn. Cqd cqd SOS SOS This IS Corona #flatearthsignal
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551085- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41588
- 49580
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459