VOI MINUAKIN!

Miksi minunkin, petturin pojan, piti syntyä näin tyhmän kansan keskelle?

Kun jo Jumalan Pojan syntymää odotellen, ei puhuta muusta kuin Saatanan hänestä vuodattamasta verestä.

Jos Jumala olisi tahtonut kaikki ihmiset pelastaa, ilman Poikansa ilmoittamaa ahdasta porttia ja harvojen pelastumista, eikö hänen olisi pitänyt tappaa Saatana?

Eikä antaa tuon murhaajan tappaa oma Poikaansa, jota ilmoitti rakastavansa?
Ja vielä kaiken huipuksi mennä itsekin Poikaansa ja joutua tapetuksi:

Jumala itse teki Kristuksessa sovinnon maailman kanssa eikä lukenut ihmisille viaksi heidän rikkomuksiaan; meille hän uskoi sovituksen sanan.

8

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikka Veikko Vennamo sanoi: "Kyllä kansa tietää".

      Eikä itsekään tiennyt.

    • Anonyymi

      Turhaa tulit tänne ruikuttamaan.
      Olisit kieltäytynyt, kuten ystäväsi, niin voisitte nauraa rehottaa molemmat.

    • Tähän ei ole Pyhä Henki vielä vastausta:

      Miksi et lähettänyt tähän maahann omaa profeettaasi ennenkujn Saatana lähetti tänne ortodoksit, katolilaisen Henrikin ja saksalaisen Lutherin?

    • Kyllä Jumala on tuhansien joukosta sopivaa miestä etsinyt, mutta vasta 1936 näki karjalaisen äidin kohdussa isättömän pojan, jonka merkkasi omaksi pojakseen, tapansa mukaan:

      Pohjoisesta minä herätin miehen, ja hän tuli, auringon nousun suunnalta minä hänet nimeltä kutsuin. Hän tallaa valtiaita kuin lokaa, tai niin kuin savenvalaja polkee saveaan.

      Tuhannen joukosta minä löysin yhden, mutta koko määrästä en ainoatakaan naista."

      "Nyt he oudoksuvat sitä, että te ette enää riennä heidän kanssaan samaan riettauden virtaan, ja syytävät herjauksiaan."

    • Anonyymi

      Älä muuta sano!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4519
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe