Vanha tiklas

Anonyymi

Tosi hienoja uutisia kuuluu kuortaneen teollisuusalueelta.tulee kuortaneelle lisää naisillekin työpaikkoja! Taitaa tulla oikeasti hyvä uusi vuosi!

17

2328

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kumma kun ei naapuri yrityksen ykskätinen ostanut siitä halpaa hallia.

• Anonyymi

Se ei itte oo ostanu yhtäkään hallia. Aina on kuntaa tavalla tai toisella itketty maksamaan. Mutta eihän se muuten olisikaan KUnnanTEollisuusPAlvelu Oy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei itte oo ostanu yhtäkään hallia. Aina on kuntaa tavalla tai toisella itketty maksamaan. Mutta eihän se muuten olisikaan KUnnanTEollisuusPAlvelu Oy.

Osu nappiin..

• Anonyymi

Ilmeisesti naapureilla ei ollu tarvetta.Eikös siitä ollu vaan se yks ainoa tarjous huutokaupassa. Ja mukavaa että löyty käyttöä.

• Anonyymi

Olis ollut tarve, ei kuulemma huomannut huutokauppaa. Hah mitä satuja. Se on juuri noin että ilmaiseksi pitäis saada.

• Anonyymi

Kutepan olis pitäny saada se ilmaiseksi,niinkun tähänki asti!!

• Anonyymi

Minkälaista työtä? Mitä pohjakoulutusta tarvii?

• Anonyymi

Nytpä onkin vähän kohdallaan musta tuntuu

• Anonyymi

Ei taida montaa tulla. Familonilla on 10 miljoonan liikevaihto ja 15 työntekijää. Ei taida kaikki olla naisia. Ei patjoja tahdä Singeriä polokemalla niin ku Tiklaksen paitoja aikoinaan. Jos ny vaikka muutama muija sais töitä, niin hyvähän se olis.

• Anonyymi

Hyvä kun tulee uusi yritys, hyvät tilat olleet tyhjä käynnillä. Kutepa varmasti tiennyt myynti kuviot mutta milläs ostat jos posa tyhjä. Oppia ikä kaikki.

• Anonyymi

Toivotaan että siirtää kaiken toiminnan kuortaneelle, jos vaikka löytää täältä lisää tilaa. Tervetuloa. Onhan se halli ollut myynnissä ties kuinka kauan, ei voi kukaan sanoa että meni ohi. Tekosyitä. Taisi kutepa odottaa ja luulla että ei sitä kukaan osta.

• Anonyymi

Vuoden 2020 tilinpäätöstietojen mukaan 12 työntekijää, liikevaihto 2,9 miljoonaa ja liiketulos 120 tuhatta. Pieni nyrkkipajasta on kyseessä. Toivotaan, että tuotanto kasvaa uusien tilojen myötä.

• Anonyymi

Kutepa on kunnan rahalla koko ajan rahoitettu !!

• Anonyymi

Totta, lapsellista kitinää kokoajan.

• Anonyymi

Kutepa on kuortaneen kunnan teollisuuspalvelu !!

• Anonyymi

Heh, tää olikin hyvä.

• Anonyymi

Äläkää nyt enä kirjoitelko menneen talven lumista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2879
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2037
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1767
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1722
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1411
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      955
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe