JEESUKSEN KÄRSIMYKSEN SALAISUUS

Anonyymi

En, rakas Jeesus, ymmärtää
voi kärsimystäsi,
vaan luotan, että sovitit
myös minun syntini.

11

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jeesuksen teloitus ja uhraus on suora jatkumo eläinuhreille.
      VT on täynnään pässin ja härän tappajaisia. Verta hövätään ja sisäelimiä poltetaan. Kaikkea muutakin herra vaatii luoduiltaan.

• Anonyymi

Välillä tarkoitus pyhittää keinot,mutta tuossa legendassa keinot pyhittää miehen ilman tarkoitusta.
      Kyllä maailmaan kärsimystä mahtuu joten en paljon elvistelisi yhdellä itsetuhoisella hepulla.

• Anonyymi

Ei kannata luottaa kaikenkarvaisiin huijareihin ja niiden tyhjiin lupauksiin.
      Nättijussi olisi sentään kotimainen supersankari.

• Anonyymi

Joo, en luota sinuun.

• Anonyymi

Kol.1:18-21 Ja hän on ruumiin, se on: seurakunnan, pää; hän, joka on alku, esikoinen kuolleista nousseitten joukossa, että hän olisi kaikessa ensimmäinen. Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä asuisi ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa. Teidätkin, jotka ennen olitte vieraantuneet ja mieleltänne hänen vihamiehiänsä pahoissa teoissanne, hän nyt on sovittanut.

• Anonyymi

2Kor.5:18-19 Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran. Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän ustoi meille sovituksen sanan. Ps.32-1-2. Room.4:7-8

• Anonyymi

Mitta, mutta!
        Entä sitten, kun
        • Joku halveksii, mitätöi, vääristelee ja pilkkaa Raamatun opetuksia?
        • Joku nostaa itsensä jopa Jeesuksen valitsemien apostolien (Pietari, Paavali) yläpuolelle?
        • Joku rienaa Herramme Jeesuksen ristinkuolemaa, Pyhää lunastusveren voimaakin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitta, mutta!
        Entä sitten, kun
        • Joku halveksii, mitätöi, vääristelee ja pilkkaa Raamatun opetuksia?
        • Joku nostaa itsensä jopa Jeesuksen valitsemien apostolien (Pietari, Paavali) yläpuolelle?
        • Joku rienaa Herramme Jeesuksen ristinkuolemaa, Pyhää lunastusveren voimaakin?

Jokainen tekee tiliä omista synneistään Jumalalle!

• Anonyymi

Matt.19:28 Niin Jeesus sanoi heille: Totisesti minä sanon teille: siinä uudestisyntymisessä, jolloin Ihmisen Poika istuu kirkkautensa valtaistuimelle, saatte tekin, jotka olette minua seuranneet istua kahdellatoista valtaistuimella ja tuomita Israelin kahtatoista sukukuntaa. Luuk.22:28-30 Mutta te olette pysyneet minun kanssani minun kiusauksissani; ja minä säädin teille, niinkuin minun Isäni on säätänyt, kuninkaallisen vallan, niin että te saatte syödä ja juoda minun valtakunnassani ja istua valtaistuimilla ja tuomita Israelin kahtatoista sukukuntaa. Ilm.3:21 Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa. 1Kor.6:1-7

• Anonyymi

Aamen!

• Anonyymi

Aloittaja itsesäälissä minä minä minä minä ja pelkoni. Olisi viisaampaa pitää suu kiinni ja kertoa evankeliumia muille . Sanoistasi jäät kiinni myös epäusko on syntiä.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      110
      6887
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      384
      6533
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      65
      3297
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      126
      2832
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2430
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1834
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      21
      1697
    8. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      35
      1587
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1367
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      74
      1257
    Aihe